Mies kaivelee jalkoväliäni..

kyllästynyt

Aina kun on mahdollista poikaystäväni yrittää tunkea kätensä mun jalkoväliin, ei voi edes ikinä halata mua normaalisti, ilman että räpläis mua alhaalta.. Alkaa jo ärsyttää ja tuntuu et olisin sille vain joku seksiobjekti, kun se haluaa seksiä niin heti ekana tunkee kätensä mun housuihin, ihan kuin kiihottuisin heti siitä, vaikka mua suorastaan ällöttää kun kosketaan saman tien siihen.. Varmaan myös monia muita naisia.. Kun puhuin sille asiasta, se suuttui.. Mut ei silti muuttanut tapansa.. Mulle tulee ihan likanen olo, ihan kuin mulla olis vain yks kehon osa.. Onks se vain seksin perässä vai onko tää ihan normaalia käytöstä miehiltä??

19

3274

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrän sinua

No tuohan on vain suomalaisen miehen esileikki. Eivät ne tajua, että nainen ei tuosta kiihotu. Lemppaa miehesi hyvän sään aikana ja hanki itsellesi ulkomaalainen rakastaja, ei tarvitse valitella sitten tuommoii!

• Ennen esileikki oli, kun kävi paskalla ja akka sillä aikaa räpläsi itsensä märäksi. Nykyisin lienee sitten muotia intomielinen jalkovälin kouriminen.

Arvon nimimerkki "ymmärrän sinua": Sinulla lienee laaja kokemusperäinen aineisto ulkomaalaisten miesten rakastajan taidoista. On siinä mahtanut paikat olla hellinä. Respect!

• mistä tykkäät

Miehet helposti kuvittelee, että naisiin tepsii sama kuin heihinkin. Minuakin ärsytti tuollainen, eikä tyyli meinannut muuttua, vaikka sanoinkin etten perusta niin suorasta toiminnasta. Lopulta tajusin kertoa miehelle mitä haluan. Yksityiskohtaisesti. ;) Lupasin, että mies saa seksiä ihan koska vaan, jos viitsii ensin nähdä vähän vaivaa innostaakseen minut mukaan.

• ymmärrän sinua
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ennen esileikki oli, kun kävi paskalla ja akka sillä aikaa räpläsi itsensä märäksi. Nykyisin lienee sitten muotia intomielinen jalkovälin kouriminen.

Arvon nimimerkki "ymmärrän sinua": Sinulla lienee laaja kokemusperäinen aineisto ulkomaalaisten miesten rakastajan taidoista. On siinä mahtanut paikat olla hellinä. Respect!

"Arvon nimimerkki "ymmärrän sinua": Sinulla lienee laaja kokemusperäinen aineisto ulkomaalaisten miesten rakastajan taidoista. On siinä mahtanut paikat olla hellinä. Respect!"

Kiitos vain kysymästä, mutta hyvien rakastajien jälkeen ei ole paikat hellinä. You know what I mean. ;)

• Anu Tappi

Miksi siitä tulee likainen olo? Olisit onnellinen, että sinulla on mies, joka haluaa sitä. Kaikki miehet eivät samalla tavalla kähmi, koska yrittävät teeskennellä henkeviä. Miehesi on rehellinen, eikä teeskentele.

• saara.

Kiitä onneasti että se ei ole IMPOTENTTI!

• cvfds

Seurasin kerran vierestä, kun humalainen nainen kävi, sen enempiä kursailematta, käsiksi vieressään istuvan miehen sepalukseen. Tapahtui ravintolassa ja olivat keskenään, ei työkavereita, mutta saman alan ihmisiä.
      Mies ei tietenkään ilahtunut, saati kiihottunut tuosta, vaan raivostui.

Tämä juttu ei nyt ole ihan suoraan verrannollinen sinun tapaukseesi, mutta luulen, ettei miehetkään tuollaisesta tökeröstä ja karkeasta esileikistä pidä.

• MiracleMike

Epänormaaliin viittaa kyllä jos suuttuu asiasta valittamisen takia, se on huono merkki. Muuten tuo on todellakin "normaalia" miesten meininkiä vaikka onhan naisissakin ongelmansa - kyllä nekin tulevat joskus luvatta miesten kimppuun :) Eipä se oli kivaa mutta sittenkin semmoinen on ihan tavallista. Jos miestä ei kiinnosta pimppi niin hän ei ole terve.

• cotilo

Mutta voihan sen kiinnostuksen ja halunsa tuoda ilmi hienotunteisemmin ja taitavammin. Aloittajan mieshän käy kiinni kuin sika limppuun. Ei ihme, että siinä naisen halut laimenee.

Muuten olen sitä mieltä, että aloittaja voisi opettaa miestään. Jos mies on oppivaista sorttia, koituu se molempien iloksi.

• kyllästynyt
        cotilo kirjoitti:

Mutta voihan sen kiinnostuksen ja halunsa tuoda ilmi hienotunteisemmin ja taitavammin. Aloittajan mieshän käy kiinni kuin sika limppuun. Ei ihme, että siinä naisen halut laimenee.

Muuten olen sitä mieltä, että aloittaja voisi opettaa miestään. Jos mies on oppivaista sorttia, koituu se molempien iloksi.

oon puhunut sille asiasta monta kertaa ja se vaan valittaa et "miks aina valitan"..:) Eikä se ole todellakaan mitään oppivaista sorttia.. Sanoi viel kerran että miks pitää aina tehdä mulle jotain, olisi kivaa siirtyä suoraan asiaan.. Et miks pitää aina olla niin "vaikeaa".. just..

• MuroPertti

Eikö ole parempi että kaivelee sinun eikä omiansa.

• maatuska

jokkoin "kotoutuessaan" alkavat kaivelemaan omaa jalkoväliään ja toinen känny työskentelee nenässä

Taidanpa vaihtaa tuoreempaan...

• puunaama

Jos sinusta tuntuu, että olet pelkkä seksiobjekti,
      niin mikä olis loogisin päätelmä asiasta?

Mitäs jos vaihtaisit pojan mieheen?
      Tai sellaiseen joka kuuntelee mitä SÄ haluat?

Jos ei opi, niin sama jatkuu.

• ½½½½½½

Myös ehkä sinulla olisi jotain mietittävää suhtautumisissasi. Lievää ahdistusta ja epävarmuutta seksuaalisuutesi suhteen?

• yksinkertainen,

mies. Putkiaivo ja putki housuissa. Paljon enemmän naista kiihottaa käsi niskassa.

• Petter Z

Tai jos olisikin täysi-ikäinen niin on selvästi henkisesti "amis". Kädet ranteita myöten rasvassa, seinillä tissit ja tussut-kuvia Jallusta leikattuna ja 87 DX Corollassa karvanopat ja wunderbaum. Parempaakin on tarjolla.

• kyllästynyt

no ei nyt ihan tuommonen ole.. ja yli 20v :P

• asa.

Sano sille, huuda sille, revi sen käsi pois sieltä ja mene pois. Ei voi olla noin vaikeaa! Sano sille että sä haluat muutakin kuin tollasta teinimäistä kourimista haarojenvälistä.

• äijä vaan

yllätä miehes ja aina kun meet ohi, niin kouraiset niin että tuntuu. Ja varsinkin silloin kun hän tekee mielestään jotain tärkeetä (istuu netissä), niin ei muuta kun kourit oikeen kunnolla. Sit jos hän alkaa innostumaan, sanot ettei sulla mitään ollu mielessä kunhan halusit vähän koittaa oisko ne kasvanu viime kerrasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe