Roketsuvoorumin ongelma

True rocker

Jotkut teistä alaa harrastavista tiedätte varmasti Roketsuvoorum keskustelufoorumin. Haluaisin nyt rehellisiä mielipiteitä siitä, että mitä mieltä olette kyseisestä foorumista. Palveleeko se meidän oikeiden rockabilly ihmisten tarpeita alan foorumina?

Itse olen kyrpiintynyt kun kaiken maailman punkkia ja heviä kuuntelevat psykobillyt ja parikymppiset rockabillystä mitään tietämättömät trash muijat ovat pesiytyneet rockabilly alan piireihin. Mielestäni kirjoituksista 95% on täyttä paskaa, jolla ei ole mitään tekemistä rockabilly musiikin kanssa.

Haaveissa olisi saada suomalainen 100% rockabillyyn keskittynyt keskustelufoorumi ja olen tehnyt jo alustavia suunnitelmia sen eteen, että tällainen foorumi suomeen saataisiin. Olisi erittäin antoisaa keskustella ihan oikeista asioista oikeiden alan tietäjien kanssa. Rekisteröinti kiellettäisiin heti kaikilta typeriltä muijilta, jotka eivät musiikista tiedä yhtään mitään, mutta jotka täyttävät foorumin känni, "mua panettaa", "vittu mikä kapula", "mua ahistaa" viesteillä.

Onko muita samanhenkisiä? Kerro vapaasti mielipiteesi anonyymisti täällä, niin katsotaan mitä saadaan aikaiseksi.

63

15386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roketsulainen,,

      komppaan täysillä.

    • retroman

      Voorumi toimii nähtävästi näinkin tietylle osaa porukasta, tuleehan sinne viestejä paljon. Mutta hyvin vähän siellä keskustellaan itse rockabilly musiikista. Se kai kuitenkin oli tarkoitus kun voorumi aikanaan on perustettu.

      Eli yleisenä lässytysvoorumina se tuntuu toimivan hyvin, mut oishan se kiva jos ois ihan oikee rockabillyfoorumikin suomessa, missä sitten puhuttais ihan oikeesta rockabillystäkin.

      • aiheesta ja vierestä

        Jos ongelmana on joku tai useampia näistä:

        -harrastajia on Suomessa sittenkin vähän
        -nämä harrastajat ovat enemmän juomingin kuin jutustelun miehiä
        -musiikista ei ole paljoakaan puhuttavaa

        Itse olen jo 39v mies joka on 12 vuotiaasta asti kuunnellut vanhaa musiikkia, ei rockabillyä pelkästään vaan kaikkea bluesin, kantrin ja minkälie välillä, par aikaa soi koneessa Sorsakoski ja tarkoitus on mennä ensi lauantaina rautalankafestareille Nastolaan.

        Olen koska vaan valmis kokeilemaan bändisoittoa, kitaraa olen rämistänyt tuosta 12-vuotiaasta, hoilottanut saman verran. Mutta totuus on se että jos joku intoutuu soittamaan kanssani, siitä ei ole kyllä oikeasti mitään keskusteltavaa, musiikki jota soittaisimme olisi vain muiden apinointia.

        Tuo lienee useimpien bändien ongelma. Koska muistatte jonkun bändin tuoneen jotakin uutta (siis sellaista joka on jotakin positiivista uutta). No, onhan niitä tietysti mutta uskon että ymmärrätte ongelman. Samoja vanhoja biisejä, kehnosti soitettuna, jos tehdään uusia, ne on niin pirun huonoja että ei niitä pysty kuuntelemaan. Ah, kaipaan vuotta 1981 ja erästä Stray Cats yhtyeen ensilevyn raikkautta. Toimii vielä 25 vuotta myöhemminkin.

        Niin, keskustelun rajaaminen kovin suppeaksi rajaa myös keskustelun määrää ja sellainen foorumi on kuoleva foorumi. En ole vähään aikaan tutustunut roketsuvoorumin tarjontaan mutta paikka lienee keksimäärin keski-ikäisten ihmisten aikuismainen keskustelupalsta jossa sivutaan aihetta jos toistakin vaikka suunnitelmat olisivat olleet alunperin mitä. En tuomitsisi, annetaan kaikkien kukkien kukkia. Jos tuntuu että ei ole oikeaa foorumia tietynlaiselle keskustelulle niin Go For It !! Perustakaa sellainen, elämme vuotta 2006 ja tuollaisen perustaminen on aivan mahdollista.


      • SC-fani
        aiheesta ja vierestä kirjoitti:

        Jos ongelmana on joku tai useampia näistä:

        -harrastajia on Suomessa sittenkin vähän
        -nämä harrastajat ovat enemmän juomingin kuin jutustelun miehiä
        -musiikista ei ole paljoakaan puhuttavaa

        Itse olen jo 39v mies joka on 12 vuotiaasta asti kuunnellut vanhaa musiikkia, ei rockabillyä pelkästään vaan kaikkea bluesin, kantrin ja minkälie välillä, par aikaa soi koneessa Sorsakoski ja tarkoitus on mennä ensi lauantaina rautalankafestareille Nastolaan.

        Olen koska vaan valmis kokeilemaan bändisoittoa, kitaraa olen rämistänyt tuosta 12-vuotiaasta, hoilottanut saman verran. Mutta totuus on se että jos joku intoutuu soittamaan kanssani, siitä ei ole kyllä oikeasti mitään keskusteltavaa, musiikki jota soittaisimme olisi vain muiden apinointia.

        Tuo lienee useimpien bändien ongelma. Koska muistatte jonkun bändin tuoneen jotakin uutta (siis sellaista joka on jotakin positiivista uutta). No, onhan niitä tietysti mutta uskon että ymmärrätte ongelman. Samoja vanhoja biisejä, kehnosti soitettuna, jos tehdään uusia, ne on niin pirun huonoja että ei niitä pysty kuuntelemaan. Ah, kaipaan vuotta 1981 ja erästä Stray Cats yhtyeen ensilevyn raikkautta. Toimii vielä 25 vuotta myöhemminkin.

        Niin, keskustelun rajaaminen kovin suppeaksi rajaa myös keskustelun määrää ja sellainen foorumi on kuoleva foorumi. En ole vähään aikaan tutustunut roketsuvoorumin tarjontaan mutta paikka lienee keksimäärin keski-ikäisten ihmisten aikuismainen keskustelupalsta jossa sivutaan aihetta jos toistakin vaikka suunnitelmat olisivat olleet alunperin mitä. En tuomitsisi, annetaan kaikkien kukkien kukkia. Jos tuntuu että ei ole oikeaa foorumia tietynlaiselle keskustelulle niin Go For It !! Perustakaa sellainen, elämme vuotta 2006 ja tuollaisen perustaminen on aivan mahdollista.

        Olen 40 v. ja muistan myös Stray Catsin ekan levyn -> edelleen olen heidän faninsa !

        Hyvää kesää Sinulle !


    • rocka-billy

      Tuo on hyvin pitkälti totta,vallanki kun katselee tuota keskustelua bändeistä. Siellä kyllä muutama tyyppi aina koettaa aloitella keskustelua oikeista rockabillybändeistä,mutta ne jäävät aika vähälle huomiolle.-Tai ehkä joku tuomitsee nuo bändit joittenkin soitossa esiintyvien virheiden takia.Typerää! rockabillyähän soitetaan nykyään harrastepohjalta,minusta on ihan hyvä että uusia bändejä sikiää.Vallanki autenttisen tyylisiä vaikka ei soitto- ja äänitystaito heti alussa olisikaan kympin luokkaa.
      Mutta kyllä siellä jaksetaan kehua pauli hanhiniemiä ja punkkibändejä..ja vääntää siitä pitääkö hard-rockia kuunnella kuinka paljon..ja voiko Heidi Kyrö siirtyä rockabillyyn.

    • Huvituttunut

      Hah hah hah Foorumin hurjin ford-homo ajelee kasari mersulla! menee uskottavuus ford-homoudesta.

      • Heteroko?

        Joo, täys luuseri koko ukko... en löytäny yhtään enempää kuin nämä mitkä se on omistanu, eli täys pelle koko mies... vitun hetero

        10. FORD CUSTOM 500 -64 / (UUH*867) (Hopea & met.viin.pun))
        kesäkuu '88 - toukokuu '90
        syyskuu '04 - lokakuu '05

        12. MERCURY MONTEREY MARAUDER -63 / NFU-15 (valkoinen)
        toukokuu '90 - elokuu '94

        13. FORD GRANANDA (USA) -75 / NKM*98 (ruskea/harmaa-ferrexpun.)
        kesäkuu '90 - joskus '91

        16. FORD GALAXIE STARLINER -60 / NOJ*60 (musta)
        elokuu '94 - elokuu '95

        17. FORD COUNTRY SEDAN -64 / NHE*86 (nyk. SU*637) (vaaleansininen)
        elokuu '95 - heinäkuu '98

        24. MERCURY PARK LANE -66 / NY*419 (musta)
        heinäkuu '98 - helmikuu '99

        30. MERCURY GRAND MARQUIS -81 / NMS*28 (met.hohto rusk.)
        elokuu '99 - tammikuu '00

        31. FORD THUNDERBIRD -59 /****** (NPU*65) (pinkki)
        tammikuu '00 - joulukuu ‘00

        40. FORD COUNTRY SEDAN -66 / EME*56 (vaal.sin)
        heinäkuu ’01 – marraskuu '01

        41. FORD LTD STW -78 / (NG*446) & JCG*59 (musta)
        marraskuu '01 – kesäkuu ’03

        43. FORD CUSTOM 500 -64 / AYL*60 (musta)
        toukokuu '02 – syyskuu ’03

        49. FORD LTD RANCH WAGON –71 / (NSO*78) (oranssi)
        toukokuu ’03 – tammikuu ’04

        58. FORD LTD COUNTRY SQUIRE –85 / NSA*9 (valkoinen/sininen)
        tammikuu ’04 - huhtikuu '04

        61. FORD FAIRLANE STW -67 / ETI*94 (hopea)
        huhtikuu '04 - syyskuu '04

        65. FORD GRANADA GL (USA) –82 / JUO*78 (sin / harmaa)
        elokuu ’04 – huhtikuu '05


      • jokkeb
        Heteroko? kirjoitti:

        Joo, täys luuseri koko ukko... en löytäny yhtään enempää kuin nämä mitkä se on omistanu, eli täys pelle koko mies... vitun hetero

        10. FORD CUSTOM 500 -64 / (UUH*867) (Hopea & met.viin.pun))
        kesäkuu '88 - toukokuu '90
        syyskuu '04 - lokakuu '05

        12. MERCURY MONTEREY MARAUDER -63 / NFU-15 (valkoinen)
        toukokuu '90 - elokuu '94

        13. FORD GRANANDA (USA) -75 / NKM*98 (ruskea/harmaa-ferrexpun.)
        kesäkuu '90 - joskus '91

        16. FORD GALAXIE STARLINER -60 / NOJ*60 (musta)
        elokuu '94 - elokuu '95

        17. FORD COUNTRY SEDAN -64 / NHE*86 (nyk. SU*637) (vaaleansininen)
        elokuu '95 - heinäkuu '98

        24. MERCURY PARK LANE -66 / NY*419 (musta)
        heinäkuu '98 - helmikuu '99

        30. MERCURY GRAND MARQUIS -81 / NMS*28 (met.hohto rusk.)
        elokuu '99 - tammikuu '00

        31. FORD THUNDERBIRD -59 /****** (NPU*65) (pinkki)
        tammikuu '00 - joulukuu ‘00

        40. FORD COUNTRY SEDAN -66 / EME*56 (vaal.sin)
        heinäkuu ’01 – marraskuu '01

        41. FORD LTD STW -78 / (NG*446) & JCG*59 (musta)
        marraskuu '01 – kesäkuu ’03

        43. FORD CUSTOM 500 -64 / AYL*60 (musta)
        toukokuu '02 – syyskuu ’03

        49. FORD LTD RANCH WAGON –71 / (NSO*78) (oranssi)
        toukokuu ’03 – tammikuu ’04

        58. FORD LTD COUNTRY SQUIRE –85 / NSA*9 (valkoinen/sininen)
        tammikuu ’04 - huhtikuu '04

        61. FORD FAIRLANE STW -67 / ETI*94 (hopea)
        huhtikuu '04 - syyskuu '04

        65. FORD GRANADA GL (USA) –82 / JUO*78 (sin / harmaa)
        elokuu ’04 – huhtikuu '05

        Näkispä vaan nuoki autot.Vittu mitä arkiautoja.


      • Heteroko?
        jokkeb kirjoitti:

        Näkispä vaan nuoki autot.Vittu mitä arkiautoja.

        siellähän ne on netissä kuvineen päivineen suurin osa, mistä ittekin aikoinaan ne bongasin, mutta joo, arkiautoja, totta. Tää varmistaa että onneton runkkuhan se on...


    • mieltä mutta

      kun lukee näitten "oikeitten rockabilly ihmisten",kirjoituksia(jotka on rekisteröityneet kun foorumi aloitettiin),ei sielläkään kaikki ole jären jättiläisiä ja paskatekstiä riittää ja samanlaista örvellystä.En ole paljon seurannut palstaa mutta olen huomannut että on näitä "trash muijia" on ilmestynyt.Pitäähän siellä muustakin pystyä keskustelemaan kun musikista,muuten olis aika tylsää luettavaa.Aika vaikeata varmaan tarkistaa kuka on sitten oikea rokkari.Onhan punkkareille oma foorumi,mutta kyllä moni rokkari kuuntelee psykobillya.Uusi foorumi sitten pystyyn missä ei keskustella muusta kuin musikista,mutta miten rek.vaiheessa kontrolli että nää muijat ei pesiydy sinne...aika kinkkinen jutska.

    • ei se keltään pois ole

      Mutta onko sitten mielenkiintoista lukea juttuja kun ei mistään muusta puhuta kuin musasta?

      "Mitä mieltä ***** bändistä?"

      "Tosi hyvä!" "Täyttä pa***a." "No menettelee." "Sillä on hieno basso."

      Ai niin mutta eihän AIDOILLA TOSI rokkareilla ole muuta elämää kuin musan kuuntelu/soittaminen. Ei ne muut ole edes ihmisiä kun eivät ymmärrä ettei rockabilly voi tykätä psychosta tai psychobilly ei voi digata Elviksestä. Joo kaikki ketkä roketsuvoorumilla pyörii on täysiä peeloja jotka ei ymmärrä mistään mitään.

      Niin ja eihän minkään foorumin tai keskustelupalstan tarkoituksena olekaan koota samanhenkisiä ihmisiä yhteen joiden kanssa VOI KESKUSTELLA KAIKISTA ASIOISTA MAAN JA TAIVAAN VÄLILTÄ.

      Joo ja muista sit pyytää rekisteröityviltä ihmisiltä henkilötunnukset ja kaikki muutki nippelitiedot että voit tarkistaa onko kyseessä mies vai nainen ja tosi rokkari ja ole TODELLA tarkka ettei roketsuvoorumin idiootit vaan tule pilaamaan sun keskustelupalstaa ja sun mainettas.

      • ...heh

        Voipi tulla aika hiljainen foorumi...


      • nii just

        ihan totta.


    • klo 4.42

      kyllä siellä poikien ja täysikäisten ukkojenkin suusta tulee täyttä paskaa eikä vain naikkosilta.Taidat olla roketsun ylläpitäjä musta vähän tuntuu kun tuollaisen tekstin tänne heitit.Jos et ole niin pistä oma foorumi pystyyn, ei se niin vaikeaa ole.Nyt kun heitit tuollaisen aloitusviestin, sinnehän tulee joukkoryntäys.Siis tän palstan terroristit,mutta huomasin että moni penikka oli jo käyny rek.sinne.

    • Tampereen sonni

      Voorumin suurin ongelma on se, että siellä ovat akat liikaa äänessä. Se tekee keskustelusta väkisinkin tylsää. Hameväen pururata on kuitenkin aika lyhyt, eli Wanda Jacksonin sanoin:

      "All you want is bopoti bop...But where's my Wedding Ring?"

      Kuuluvathan tytöt toki rock'n rolliin rekvisiittana, mutta siihen se jääköön.

    • Zari

      Hei mä olen Zari, mä olen aina oikeassa! Mä olen vanha kehäraakki enkä jaksa kiinnostua uusista bändeistä mut mun kaveripiiri on niin hyvä että sieltä opin uusista bändeistä. Mut en mä sit oikeestaan osaa nimetä yhtäkään bändii tai tiedä linkkejä bändien sivuille jos totta puhutaan. MUTTA MINÄ OLEN AINA OIKEASSA! ja MINÄ SAAN AINA VIIMEISEN SANAN! Mulla on kaljupää ukko joka skulaa alan bändissä joten mä tiedän kaikesta kaiken! Mä tiedän mikän on internetin paras suomi-englanti-suomi sanakirja myös! Multa saat linkin jos kiinnostaa - SE ON PARAS KAIKISTA, vittuun muiden linkit. Mä oon paras ja best ja ihkuista ihkuin ihminen koko planeetalla ja olen syntynyt rebel lippu perseessä!

      • Damnster

        Ja mä arvostan yli kaiken smithsii ja morrisseytä! eihän ne oo mitään gaypop bändejä eihän?


      • Sari-Onerva
        Damnster kirjoitti:

        Ja mä arvostan yli kaiken smithsii ja morrisseytä! eihän ne oo mitään gaypop bändejä eihän?

        Hyvä hyvä, saanko ottaa suikkiin sulta? Mä oon napaturunkadult, C kerrostalost, muistatsä mua 80 luvun alust? Mä oon leningradin pullakuski ja mä oon paras!


      • täällä käydään..

        Näköjään täällä käy purkautumassa ne voorumilaisetkin, jotka ei uskalla suutaan avata muuten.


      • rocker 85
        täällä käydään.. kirjoitti:

        Näköjään täällä käy purkautumassa ne voorumilaisetkin, jotka ei uskalla suutaan avata muuten.

        joo on lapsellista touhuu, mut paras on kun ei kommentoi mitenkään ni siihen se loppuu sit.


    • kiitos!

      Miten olisi, saataisiinkohan me aikaiseksi ihan rakentavaakin keskustelua asiasta anonyymisti? Muutamat viestit olivat kyllä asiallisia, mutta enemmän kaivataan.

      Suomi scene on nyt siinä tilassa, että kaikkea ei enää siedetä kynsin hampain. Täällä on paljon 50s rockareita, jotka ovat kyllästyneitä katselemaan psychobillyjä, perseennäyttäjiä, pallien näyttäjiä, purppuratukkaisia räkiviä tyttöjä scenen bileissä.

      Tästä syystä kaikki eivät viitsi edes bileissä käydä. Pitäisikö asialle jotain kenties tehdä? Oma ehdotukseni on se, että aletaan järjestämään esim. Kaisaniemessä perinteisiä 50s bileitä, jossa ei psychobillyväkeä tule näkymään. Olen valmis omalta osaltani osallistumaan bileiden järjestämiseen (myös rahallisella panostuksellani). Olenko siis ainoa? Onko muita samalla tavalla ajattelevia?

      • we shall overcome!

        Asiaa! On jo korkea aika pelastaa rockabilly "rockabillyltä".


      • roketsulainen,,

        Kyllä olen kanssasi samoilla linjoilla.Ilmeisesti juhannus jamboreet antoi alkusykäyksen tälle keskustelulle.Itse genressä ei sinänsä ole moittimista.kaikki psykon ystävät saavat puolestani rakastaa musiikkiaan ihan vapaasti.En vain välitä tästä nykyisestä psykhobillyn ja kaiken tyylisen rockabillyn pakkoyhdistämisestä.Tähän on tultu genren tuotteellistamisen takia,jota varsinkin HAKKI harjoittaa aggressiivisesti.
        Juhannus jamboreissakin on vain tarkoitus yrittää saada mahdollisimman paljon yleisöä ja tuottoa.
        ÄÄNESTETÄÄN JALOILLA veljet ja siskot!
        Onhan tuolla kaisiksessa hyviä bileitä ollutkin jo.Jos vielä lisää järjestellään ihan rockabillybileitä ilman pakkopsykoa,niin koitetaan saada ne menemään päällekkäin psykojen suosimien bileiden kanssa.Päällekkäisyydethän on tämän genremme vitsaus,sekin helpottaisi kun eri bileisiin löytyisi omanlaisensa yleisöt.
        Hyvät psykot!! Ennen kuin alatte sanalliseen vastahyökkäykseen tai terrorisoimaan tätä keskustelua niin sanon teille:
        -1950`s tyylisen rockabillyn diggarit eivät vie teiltä mitään pois.Voitte yhä edelleen kuunnella ihan mitä haluatte.Omia bileitännekin voitte järjestää,emme sitä estä.
        Olipa bileet sitten millaiset tahansa ja missä tahansa,niin kaikista "genren" edustajista paikalle paikalle saapuu vain murto-osa.Suomen pienuudella ja jengin vähäisyydellä on aivan turha selitellä tätä psykhon ja rockabillyn pakkoyhdistämistä.Ainakin muualla missä bileille on vedetty tiukka tyylillinen linja ja yleisön määrää yritetty pitää tahallaan pienenä,on niistä tullutkin erittäin suosittuja.
        Ja vielä.ÄÄNESTÄKÄÄ JALOILLANNE! Kyllä noita eri bileitä riittää mistä valita.Vaikka ulkomaille jos ei muuten.


      • geronimo (rocker)

        Komppaan täysillä ja kannatan ajatusta. Ja nyt kerron samalla vastauksen siihen iänikuiseen kysymykseen mistä tunnistaa oikean rokkarin:

        Oikea rokkari on sellainen rokkari, joka ei ole ajautunut rockabilly sceneen sen takia, ettei häntä ole hyväksytty muihin piireihin. 80% näistä foorumin muijista liikkuu rockabilly scenessä siksi, koska he ovat läskejä, rumia tai muuten vain omituisia ja heidät on torjuttu ns. taviksien joukosta. Siellä he eivät ole olleet mitään (korkeintaan värittömiä seinäkukkasia) ja nyt he yrittävät olla jotain liikkumalla scenen porukoissa vaikka varsinainen asia, eli musiikki ei heitä kiinnosta.

        Oikea rokkari on henkilö, joka kiinnostui scenestä ainoastaan musiikin takia. Me olemme harvassa, mutta kyllä meitä paljon suomesta löytyy. Yhdistäkäämme siis voimamme ja palauttakaamme rockabilly scene siihen, mistä siinä on ollut kysymys alkuajoista lähtien. Itsekin olen jo ikämies, mutta kaipaan aitoa meininkiä enkä mitään muovista kaikki tänne ja rahat pois tällä tuotteella meininkiä.


      • rocker73
        roketsulainen,, kirjoitti:

        Kyllä olen kanssasi samoilla linjoilla.Ilmeisesti juhannus jamboreet antoi alkusykäyksen tälle keskustelulle.Itse genressä ei sinänsä ole moittimista.kaikki psykon ystävät saavat puolestani rakastaa musiikkiaan ihan vapaasti.En vain välitä tästä nykyisestä psykhobillyn ja kaiken tyylisen rockabillyn pakkoyhdistämisestä.Tähän on tultu genren tuotteellistamisen takia,jota varsinkin HAKKI harjoittaa aggressiivisesti.
        Juhannus jamboreissakin on vain tarkoitus yrittää saada mahdollisimman paljon yleisöä ja tuottoa.
        ÄÄNESTETÄÄN JALOILLA veljet ja siskot!
        Onhan tuolla kaisiksessa hyviä bileitä ollutkin jo.Jos vielä lisää järjestellään ihan rockabillybileitä ilman pakkopsykoa,niin koitetaan saada ne menemään päällekkäin psykojen suosimien bileiden kanssa.Päällekkäisyydethän on tämän genremme vitsaus,sekin helpottaisi kun eri bileisiin löytyisi omanlaisensa yleisöt.
        Hyvät psykot!! Ennen kuin alatte sanalliseen vastahyökkäykseen tai terrorisoimaan tätä keskustelua niin sanon teille:
        -1950`s tyylisen rockabillyn diggarit eivät vie teiltä mitään pois.Voitte yhä edelleen kuunnella ihan mitä haluatte.Omia bileitännekin voitte järjestää,emme sitä estä.
        Olipa bileet sitten millaiset tahansa ja missä tahansa,niin kaikista "genren" edustajista paikalle paikalle saapuu vain murto-osa.Suomen pienuudella ja jengin vähäisyydellä on aivan turha selitellä tätä psykhon ja rockabillyn pakkoyhdistämistä.Ainakin muualla missä bileille on vedetty tiukka tyylillinen linja ja yleisön määrää yritetty pitää tahallaan pienenä,on niistä tullutkin erittäin suosittuja.
        Ja vielä.ÄÄNESTÄKÄÄ JALOILLANNE! Kyllä noita eri bileitä riittää mistä valita.Vaikka ulkomaille jos ei muuten.

        Hieno kirjoitus! Äänestetään tosiaan jaloilla!


      • hyvä hyvä!

        kyllä 50`S rokkenrollin ja tyylin kanssa 0n 100% ero psykomusan ja tyylin kanssa, miks meitä pakotetaan pyöriin samoissa pippaloissa ja yhdessä tuumin. mä en voi sietää psykoja ja niiden musaa. olen itse hyvin käyttäytyvä nainen,tyyliin marilyn monroe(heh) ja omakin maine menee siinä kun tulee nämä perkeleen näköset psykoakat hillumaan jotka ei osaa käyttäytyä. ja sit muu kansa saa väärän kuvan kaikista. mä en usko että semmonen psykoakka vois millään tavalla digata aitoa viiskyt luvun rokkenrollia, koska psykomusa on aivan toista.


      • -------nainen
        geronimo (rocker) kirjoitti:

        Komppaan täysillä ja kannatan ajatusta. Ja nyt kerron samalla vastauksen siihen iänikuiseen kysymykseen mistä tunnistaa oikean rokkarin:

        Oikea rokkari on sellainen rokkari, joka ei ole ajautunut rockabilly sceneen sen takia, ettei häntä ole hyväksytty muihin piireihin. 80% näistä foorumin muijista liikkuu rockabilly scenessä siksi, koska he ovat läskejä, rumia tai muuten vain omituisia ja heidät on torjuttu ns. taviksien joukosta. Siellä he eivät ole olleet mitään (korkeintaan värittömiä seinäkukkasia) ja nyt he yrittävät olla jotain liikkumalla scenen porukoissa vaikka varsinainen asia, eli musiikki ei heitä kiinnosta.

        Oikea rokkari on henkilö, joka kiinnostui scenestä ainoastaan musiikin takia. Me olemme harvassa, mutta kyllä meitä paljon suomesta löytyy. Yhdistäkäämme siis voimamme ja palauttakaamme rockabilly scene siihen, mistä siinä on ollut kysymys alkuajoista lähtien. Itsekin olen jo ikämies, mutta kaipaan aitoa meininkiä enkä mitään muovista kaikki tänne ja rahat pois tällä tuotteella meininkiä.

        asiaa puhut.


    • antipunk

      Aika kummaa jengiä sielläkin.Väittää mötörheadin olevan rockabillyä.Tyhmiä mitkä tyhmiä.

      • Ramster

        On varmaan mötörhead rockabillyä.Mun serkku sano.se tietää enemmin ku sä.Vittu mäkin tiedän kaiken paremmin ku sä.Jos mä jotai sanon niin asia tosiaan on niin.VITTU!
        Mä osaan soittaa rockabillyäkin bändissä,mulle on turha väittää vastaan mitään.Mä muuten soitan vielä vitun hyvin.Muut bändit on paskoja.


    • PekkaLem

      Liityn, jos kuvatun kaltainen foorumi perustetaan.

    • Tintttu

      Heippa vaan kaikille. :)
      Olipas yllätys löytää täältä jotakin aitoakin. Olin jo ihan varma, että kaikki sydämeltään 50`s henkiset ovat kadonneet maan päältä, ja uusiorockabilly/psychobilly on valtaamassa alaa.

      Eihän noissa mitään vikaa ole, mutta itse olen pettynyt siihen, että "fiftarit"/"rokkarit" ovat nykyään jotain aivan muuta kuin fiftiesmusan ystäviä. On mennyt ihan päälaelleen homma, ja kaikenlaisia "törkymöykkyjä" liikenteessä..toivottavasti kommentti ei loukkaa ketään.

      Eli siis: kyllä, ehdottomasti sellainen paikka haussa, jossa me viisikymmenlukua ja sen musiikkia arvostavat voisimme keskustella asiallisesti ja lämminhenkisesti ilman lapsellista kettuilua ja trolleja! :):)

      • suomi23.IF

        Mun mielestä psyko on paskamusaa ja ne häiriköi ja ovat homon näkösiä mutta kannatan mitä tahansa liikettä ja aatetta jos saan siitä hyvästä tai sen ansioista enemmän pillua.


      • Chevallier

        Moikka! Täällä toinen fiftari-henkinen heppu :-)

        Cochran ja elvis rulettaa, ja Stray catsit, ym

        Missäpäin sä asut?

        Voitais kirjotella suoraan e-mailiin.

        Mikä sun sähkö-posti olis?

        Kimmo


      • Chevallier

    • ja uusi

      psykovoorumi.

    • *** JAMI ***

      ... mutta asiaa. Meikäläisellä ei sinänsä ole mitään psykobillyä tai jotain Motörheadia vastaan mutta aitojen billyjen, psykojen ja hevareiden laittaminen samoille festareille on kyllä aivan liikaa. Psyko-osastolla kun pyörii aika paljon sellaista porukkaa/häröilijää, joiden kanssa en todellakaan halua festareita viettää.

      Mitä tulee roketsuvoorumiin, niin se palsta on miltei yhtä paska kuin tämä suomi24:senkin. Tai siis se porukka, jota näille saiteille kirjoittelee. Jumalauta, kovasti vohkataan Rock-A-Billystä kun faktisesti puhutaan räkä-rock´n´roll -bändeistä. Todelliset Billy -miehet/naiset ovat kovin vähissä ...

      • LittleRedRidingHood

        vähän mutta asiaa!!!:))


    • -dq-

      Ottia tuota, se että saadaan yhdelle foorumille vain tietynlaista porukkaa, voi joskus osoittautua ongelmalliseksi, mutta;

      otollinen osallistujakunta on täällä Suomessa ymmärtääkseni aika rajattu, ja veikkaisin että verkostoituminen on lopulta kuitenkin aika helppoa. Pieni ryhmä perustaa foorumin, kertoo asiasta kaikille tutuilleen jotka katsovat sinne tervetulleiksi ja pyytää laittamaan viestiä eteenpäin muille, painottaen juurikin sitä ettei mitään mesoajia tulla katsomaan hyvällä, ja että pääosa foorumin sisällöstä tulee keskittymään vain tähän musiikilliseen suuntaan.

      Näin on hyvällä onnella saavutettu..hmm, 50 % ihmisistä ehkäpä?

      Foorumista tehdään tavallaan kaksiosainen, se pääosa jutuista suljetulle puolelle johon aluksi tällä perustajajoukolla valtuudet kirjoitella ja sitten yleinen puoli johon rekisteröidyttyään voipi kirjoitella kuka vain.

      Näin suodaan mahdollisuus päästä tuonne suljetulle puolelle, vaikka sellaisella systeemillä että kun on tarpeeksi paljon kirjoittanut yleiselle puolelle järjellisiä ja osoittautunut tervetulleeksi joukkoihin, tietty määrä suosituksia suljetun puolen ihmisiltä oikeuttaa pääsyyn suljetulle. :D Tai sitten yksinkertaisemmin, suljettu pidetään tiukasti moderoituna, päästetään sisään helposti mutta potkitaan myös ulos helposti mikäli ei pysytä laisinkaan asialinjalla.

      Töitä tuommoisen aikaansaamiseksi tulee olemaan, vaan jos se tulee onnistumaan saattaa se olla hedelmällisempää kuin moni arvaakaan. Jos se saadaan kunnolla käyntiin ja tiivis porukka kasaan, voidaan ruveta järkkäilemään vaikkapa yhdistystoimintaakin asian ympärille, ja tätä kautta mm. erilaisia tapahtumia ja muuta maan ja taivaan väliltä. Kuten eräs henkilö minua on informoinut, halu löytää samanhenkisiä ihmisiä on kova mutta tässä maassa se on joskus ongelmallista, tästä voi hyvinkin tulla hyvä keino sille.

      • Voorumista

        Roketsuvoorumin aloittaja kun ei ole pelkästään perinteisen billyn kuuntelija, niin kai nyt jokainen tajuaa, et voorumil on laajat jutut. Löysin tän linkin voorumilta ja huvittaa todella, kun eräiden täällä pitää silti niin tarkkaa lukea tuota inhoamaanne voorumia, että oikein osataan kuvailla kirjoittajien autoja ja miehiä ym... kateelliset rakkikoirat taitaa olla lähempänä kuin moni luuleekaan!! Vaan eipä uskalla tulla suoraan narisee, tai edes kirjautuneena, säälittävää. Poistun tältä paskapalstalta, morjens!!


      • roketsulainen,,
        Voorumista kirjoitti:

        Roketsuvoorumin aloittaja kun ei ole pelkästään perinteisen billyn kuuntelija, niin kai nyt jokainen tajuaa, et voorumil on laajat jutut. Löysin tän linkin voorumilta ja huvittaa todella, kun eräiden täällä pitää silti niin tarkkaa lukea tuota inhoamaanne voorumia, että oikein osataan kuvailla kirjoittajien autoja ja miehiä ym... kateelliset rakkikoirat taitaa olla lähempänä kuin moni luuleekaan!! Vaan eipä uskalla tulla suoraan narisee, tai edes kirjautuneena, säälittävää. Poistun tältä paskapalstalta, morjens!!

        Vai ei ole foorumin luoja perinteisen billyn ystävä.Sitä suuremmalla syyllä voidaan alkaa puuhaamaan kokonaan uutta foorumia.


      • jojojojooojooooo-o
        roketsulainen,, kirjoitti:

        Vai ei ole foorumin luoja perinteisen billyn ystävä.Sitä suuremmalla syyllä voidaan alkaa puuhaamaan kokonaan uutta foorumia.

        ...on just joo voorumin perustaja. Jos vastaan kävelisit liittäisit hra V:hen sanaparin "perinteinen rockabilly" kuin psyko billy ja puitää kyllä myös "siitä oikeasta" billystä...


    • ihmisiä!

      ne jotka siellä pyörii monta tuntia päivässä lukemassa ja kirjoittelemassa, ovat luultavasti yksinäisiä.puolillakaan heistä ei ole oikeita kavereita vaan ovat löytäneet virtuaali ystäviä voorumilta.

      • Joku

        Aika hauska juttu on se, et joku tuntee jonkun Suomi24 ylläpidosta ja voipi tsekkaa mistä joku maili on tullut. Et kandee olla pikkuisen varovaisempi, hahhahahha


      • setä-samuli
        Joku kirjoitti:

        Aika hauska juttu on se, et joku tuntee jonkun Suomi24 ylläpidosta ja voipi tsekkaa mistä joku maili on tullut. Et kandee olla pikkuisen varovaisempi, hahhahahha

        voi ku oiski niin helppoo.näitä voi kirjottaa vaikka kirjaston koneelta tai viattoman kaverin!!!


    • Trashmuijan esikuva

      "Olisi erittäin antoisaa keskustella ihan oikeista asioista oikeiden alan tietäjien kanssa."

      Auttaisikohan, jos tutustuisit niihin ihmisiin, jotka mielestäsi alasta tarpeeksi tietävät eli menisit juttelemaan sen sijaan, että anonyymisti itket yksinäisyyttäsi.. Vai onko kenties niin, että he eivät halua keskustella kanssasi... Tai kenties et usko, että Suomesta löytyy musiikin harrastajaa, joka olisi seuraasi tarpeeksi arvokas? Joskus kannattaisi katsoa sinne peiliin pitkään ja hartaasti ennen kuin nostaa itsensä turhan korkealle jalustalle ja itseään enempää julkisesti nolaa (mikäli se ei ole tarkoitus).

      • Francine-rv

        se täällä on feikata voorumilaisia. peräti yksi on uskaltautunut kirjoittamaan omalla nimellään. pointsit kotiin, pekka :)
        turha voorumin paskuutta on täällä pohtia. jos ei sivu miellytä, ei siellä ole pakko käydä. vai onko elämä niin tylsää että pitää käydä siellä lukemassa (ja selvästi usein kun on tiedossa että jotkut on paikalla usein) ja sen jälkeen tulla tänne avautumaan nimettömänä. varmaan helpottais monen tosirokkarin elämää jos voorumi ois suljettu keskustelu, ettei vaan tulis kiusausta käydä siellä lukemassa ei-musiikillista paskanjauhantaa.
        ja niinkuin voorumillakin on moneen otteeseen kirjoitettu, mikään ei estä tyytymättömiä perustamaan omaa, suljettua keskustelupalstaa. eiköhän netissä oo tilaa kaikille ;)


      • Retsi ja kokrani
        Francine-rv kirjoitti:

        se täällä on feikata voorumilaisia. peräti yksi on uskaltautunut kirjoittamaan omalla nimellään. pointsit kotiin, pekka :)
        turha voorumin paskuutta on täällä pohtia. jos ei sivu miellytä, ei siellä ole pakko käydä. vai onko elämä niin tylsää että pitää käydä siellä lukemassa (ja selvästi usein kun on tiedossa että jotkut on paikalla usein) ja sen jälkeen tulla tänne avautumaan nimettömänä. varmaan helpottais monen tosirokkarin elämää jos voorumi ois suljettu keskustelu, ettei vaan tulis kiusausta käydä siellä lukemassa ei-musiikillista paskanjauhantaa.
        ja niinkuin voorumillakin on moneen otteeseen kirjoitettu, mikään ei estä tyytymättömiä perustamaan omaa, suljettua keskustelupalstaa. eiköhän netissä oo tilaa kaikille ;)

        Alkaa tuntua että pitää liittyä roketsuvoorumilaisiin. Eläköön me suvaitsevaiset keski-ikäiset kevyesti ylipainoiset 70-luvun lopun rockabilly-aallon sankarit.


      • voorumist..
        Francine-rv kirjoitti:

        se täällä on feikata voorumilaisia. peräti yksi on uskaltautunut kirjoittamaan omalla nimellään. pointsit kotiin, pekka :)
        turha voorumin paskuutta on täällä pohtia. jos ei sivu miellytä, ei siellä ole pakko käydä. vai onko elämä niin tylsää että pitää käydä siellä lukemassa (ja selvästi usein kun on tiedossa että jotkut on paikalla usein) ja sen jälkeen tulla tänne avautumaan nimettömänä. varmaan helpottais monen tosirokkarin elämää jos voorumi ois suljettu keskustelu, ettei vaan tulis kiusausta käydä siellä lukemassa ei-musiikillista paskanjauhantaa.
        ja niinkuin voorumillakin on moneen otteeseen kirjoitettu, mikään ei estä tyytymättömiä perustamaan omaa, suljettua keskustelupalstaa. eiköhän netissä oo tilaa kaikille ;)

        onhan toi tinttuki voorumista kuten pekka


      • Francine-rv
        voorumist.. kirjoitti:

        onhan toi tinttuki voorumista kuten pekka

        tinttu onkin siellä oikea aktiivi ;)
        kaikkia parin viestin kirjoittajia voi muistaa...


      • Et jaxaa!!
        Francine-rv kirjoitti:

        tinttu onkin siellä oikea aktiivi ;)
        kaikkia parin viestin kirjoittajia voi muistaa...

        Miten toi voorumi teitä sit niin jaksaa kiinnostaa, jos haukutte sen ihmisiä ja käytte kuitenkin lukee kaikenmaailman nippelitiedonki siältä?? Mä en viitti ees mennä voorumille enkä muullekaan kuin vaan ulkomaalaisille keskustelupalstoilel, kun ei kiinnosta voorumin tai muitten höpinät, mitä välii mitä joku siel lämpimikseen jauhaa! Tää on taas just tätä suomalaisten kateut! Tekis mieli näköjää olla voorumilainen ja kun ei uskalla, purkautuu tääl sit. Perustakaa oma reppanoiden sivut!


      • rnr
        Et jaxaa!! kirjoitti:

        Miten toi voorumi teitä sit niin jaksaa kiinnostaa, jos haukutte sen ihmisiä ja käytte kuitenkin lukee kaikenmaailman nippelitiedonki siältä?? Mä en viitti ees mennä voorumille enkä muullekaan kuin vaan ulkomaalaisille keskustelupalstoilel, kun ei kiinnosta voorumin tai muitten höpinät, mitä välii mitä joku siel lämpimikseen jauhaa! Tää on taas just tätä suomalaisten kateut! Tekis mieli näköjää olla voorumilainen ja kun ei uskalla, purkautuu tääl sit. Perustakaa oma reppanoiden sivut!

        Ei kai se monia kiinnostakaan ja sen voi skipata.

        Mutta siiten on tuo juttu "on paljon 50s rockareita, jotka ovat kyllästyneitä katselemaan psychobillyjä, perseennäyttäjiä, pallien näyttäjiä, purppuratukkaisia räkiviä tyttöjä scenen bileissä."

        Sitä taas on vaikea ohittaa vaikka kuinka järjestäisi kotibileitä sekä piiskaisi itseään positiiviseen asenteeseen, suvaitsevaisuuteen ja moniarvoisuuteen.


    • Jösse

      Taitaa todella ahistaa!!! Taidat olla niitä 80-luvulle jämähtäneitä ahdasmielisiä "Rokkareita", joilla oli äö samaa kokoa kuin talitintillä!!!

      • mikä sinua

        itseäsi vaivaa?.


    • Nimetön

      nimittäin suomalaista käytöstä. kovasti porataan että pitäisi perustaa uusi foorumi tosi rokareille. pitäisi pitäisi niin, kukaan ei vaan tee mitään! täällä ollaan niin aitoa rokkaria että heikompia hirvittää, kuitenkaan en huomannut yhtäkään kirjoitusta tämän päiväisistä ruuhijärven bileistä. vai eikö ne olekaan rock-a-billy bileet? ellis ja teinit, aikka jne.jne. eikö ne olekaan teddyjen mieleen?
      ja mikä ongelma se voorumi teille ylipäätään on? kuka sinne käskee ehdointahdoin mennä itseään kiusaamaan? voorumista muuten sellainen juttu että missäänhän ei sanota että se olisi rock-a-billy foorumi, vaan että se on "kaikkea rokkenrollista ja siitä ympäriltä".
      selvennykseksi vielä sanottakoon että itseäni en pidä aitona rokuna, teddynä tai minään muunakaan. kuuntelen musiikkia josta pidän, olkoon sitten elvistä, nekromantixia, johnny cashiä tai jotain ihan muuta. se kun on aivan sama mitää muut siitä ajattelevat, en ole kenellekään velvollinen todistelemaan aitouttani yhtään minkään suhteen.

      • pitääkin mennä

        Sinä sanoit sen mitä monet eivät tohdi sanoa ja hieman enemmän. Eli ts. sinä osaat ajatella omilla aivoilasi eikä sinun tarvitse kysellä kaverin mielipidettä jotta sinut hyväksyttäisiin " joukkoon mukavaan "... Ehdottomasti kannatan tuollaista suoraa ajattelua>olkoon katsomuksesi jatkossakin samanlainen. Hyvää kesää.


      • anonyymi.raukka

        väitin edellisessä viestissäni, jostain syystä myös nimimerkki jäi siitä pois, että täällä ei ole yhtään kirjoitusta ruuhijärven bileistä. kylläpäs vaan sittenkin oli.


    • ettäkö

      "parikymppiset rockabillystä mitään tietämättömät trash muijat ovat pesiytyneet rockabilly alan piireihin."
      väitätkö että 20 muija ei voi oikeasti tykätä rockabillymusiikista ja kaikki 20vuotiaat ovat sellasia mua panettaa jne..Itse olen 20vuotias ja rakastan rockabillymusaa ihan kamalasti,enkä todellakaan ole tollane ku kuvailit..

      • niipä

        Mielestäni francine yllä sanoi tökerösti. Ei mun mielestä viestien määrä merkitse sitä, että olisi jotenkin järkevä- usein vähemmän viestejä kirjoittavat sanovat enemmän asiaa kuin asian vierusta. Vai onko ylläpidossa jotain "kirjoittamattomia sääntöjä"? Pitäisikö nämä kirjoittamattomat säännöt kirjoittaa kaikkien näkyville, niin ei tarvitsisi turhaan rekisteröiytyä, jos kerta ei koeta arvokkaaksi ja joukkoon sopivaksi?

        Myöskin voisi laittaa muut mahdolliset säännöt näkyville, jos niitä on. (esimerkiksi, että forumilaiset seuraavat uusia kirjoittajia, ja päättävät, että tämä ei ole sopiva kirjoittelija, ja bannaavat sen yhdessä pois?) Vai onko tällaisia sääntöjä, tiedä en.

        Tai onko esim. sellainen vaatimus, että se oma pälli laitetaan sinne jokaisen ällisteltäväksi, vai onko vapaus kirjottaa anonyymina siten, että oikea mailiosoite on ainoastaan ylläpidon tiedossa?


      • Juh
        niipä kirjoitti:

        Mielestäni francine yllä sanoi tökerösti. Ei mun mielestä viestien määrä merkitse sitä, että olisi jotenkin järkevä- usein vähemmän viestejä kirjoittavat sanovat enemmän asiaa kuin asian vierusta. Vai onko ylläpidossa jotain "kirjoittamattomia sääntöjä"? Pitäisikö nämä kirjoittamattomat säännöt kirjoittaa kaikkien näkyville, niin ei tarvitsisi turhaan rekisteröiytyä, jos kerta ei koeta arvokkaaksi ja joukkoon sopivaksi?

        Myöskin voisi laittaa muut mahdolliset säännöt näkyville, jos niitä on. (esimerkiksi, että forumilaiset seuraavat uusia kirjoittajia, ja päättävät, että tämä ei ole sopiva kirjoittelija, ja bannaavat sen yhdessä pois?) Vai onko tällaisia sääntöjä, tiedä en.

        Tai onko esim. sellainen vaatimus, että se oma pälli laitetaan sinne jokaisen ällisteltäväksi, vai onko vapaus kirjottaa anonyymina siten, että oikea mailiosoite on ainoastaan ylläpidon tiedossa?

        Semmostahan se on hyvä veli piirin touhua jos et ole arvokas niin et ole.


      • Trash-muija(ko)

        ""parikymppiset rockabillystä mitään tietämättömät trash muijat ovat pesiytyneet rockabilly alan piireihin."
        väitätkö että 20 muija ei voi oikeasti tykätä rockabillymusiikista ja kaikki 20vuotiaat ovat sellasia mua panettaa jne..Itse olen 20vuotias ja rakastan rockabillymusaa ihan kamalasti,enkä todellakaan ole tollane ku kuvailit.. ""

        Niin samaa mieltä. Tästä nyt tuli sellanen kuva että koska itsekin olen reilu parikymppinen, niin en voi ikäni ja sukupuoleni vuoksi olla "oikea rockabilly"??
        Tietysti toiset haluavat pitää oman omanaan eivätkä kykene muuttumaan ajan mukana. Jos ei nuoremmat kannattajat ole tervetulleita mukaan, niin sehän tekee koko rockabillystä uppoavan laivan. Vähän nyt sellanenkin maku jäi että kun tosi miehet rupee naimaan niin siinä on naiset vaan tiellä...

        Toinen häiritsevä tekijä koko keskustelussa oli se että tässä nyt on porukka järkkäämässä tapahtumaa AIDOILLE rockabilly-genren kannattajille. Kuinkahan ajattelitte testata, onko kukin osallistuja nyt sitten rockabilly eikä varmasti ainakaan kuuntele mitään paskaa psychobillyä?
        Itse kun todellakin koko sydänmestäni ja niin kauan kuin elämääni taaksepäin muistan, olen pitänyt rockabilly-musiikista, mm. stray cats on ihan must, mutta kuuntelen paljon myös psychobillyä. Olen samaa mieltä siitä ettei näitä kahta ole mikään pakko aina yhdistää mutta mielestäni on naurettava ajatus että nämä kaksi olisivat toisensa pois sulkevia.

        Varmaan kivat kemut teille tulossa, saatte sitten sankoin ihmisjoukoin (joka koostuu vain aidoista väh. 40-vuotiaista rockabillyistä) keskustella kunnon musiikista ja kunnon ihmisistä. HEHEHE!!!!! XD Ja foorumilla voitte jatkaa sitten kemujen muisteloimista hamaan tulevaisuuteen asti, kunnes kaikki kannattajat ovat potkineet tyhjää.

        Voi yhyren kerran sanon minä.....! HEHE!!


    • russari

      Ainakin sun kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan, jos jotain "parempaa" foorumia meinaat :-----D

      Sain komeat naurut sun kirjoitusvirheistä, haha!
      Eli ei kovin uskottavaa toi sun touhu, sori vaan fella.

    • ratkaisia

      Ainut ongelma mikä tässä on ni oot siä itte...
      kyseinen foorumi on tarkotettu kaikkille alan ihmisille!!!
      että paskaako rupeet arvostelemaan...
      jos ei kiinnosta/kiukuttaa ni pistä sit mieleises sivut pystyyn...
      et imeppä munaa false rocker!!!
      hahahahahahahahahahahahahahahah

      ps.mua hävettää sun puolesta!!!

    • wefdffggfhghjhg

      .. tässähän sulla on jo iha vitun hyvä foorumi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe