tietääkö joku onko mitään oikeuksia,eikö se ole niin että työelämävalmennukseen saa tehdä korkeintaan 10kk sopimuksen ja kuntouttavaan työhön 1v sopimuksen,mutta miten käytännössä voiko noiden sopimusten jälkeen vielä jatkaa sopimuksia vai täytyykö esim. olla jossain muussa paikassa valmennuksessa ja sitten taas voidaan tehdä uudestaan eka paikkaan sopimus?
pitkäaikaistyöttömän oikeudet
2
685
Vastaukset
- on pakko
olla työharjoittelussa ja sen jälkeen vasta tietyn palkallisen työjakson jälkeen työharjoitteluvelvollisuus palaa. Luultavasti vapaaehtoisesti saa harjoitella vaikka eläkeikään asti.
Kun on ollut 12 (vai oliko se 6) kuukautta yhdessä paikassa ja sen jälkeen voi kieltäytyä työharjoittelusta kyseisessä paikassa ilman karenssia.- pahoillani
et todellakaan ole itse syyllinen tilanteeseen. Voitko rakentaa jotain muuta niinsanottua koulutusjaksoa.. voih. Yritä jaksaa, ja muista; onneksi ei tule räntää....
Vittu kun vituttaaa sunkin puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602787
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81498