Hankin juuri elämäni ensimmäiset e-pillerit(yasmin). Mieleeni tuli että olisiko minun kuulunut saada ensimmäiset 3-6kk e-pillerini ilmaisesksi? Olen 19 ja Vantaalta.(kunnasta kuulemma riippuu?)
e-pillerit ilmaiseksi?
17
1538
Vastaukset
- Hmm
En tiedä riippuuko kunnasta, ja yleensä kyllä ensimmäiset pillerit tosiaan saa ilmaiseksi, joten joko lääkärillä on käynyt moka tai sitten johtuu iästäsi,ettet saanut ilmaiseksi.
- peppi65
mene tänä päivänä noin. Mitä kautta hait reseptin?
Ei, ei olisi kuulunut saada.- vaan
Tyttäreni ainakin sai heti 3 kk:n pilsut ilmaiseksi ja eilen 1 v tarkastuksessa kysyivät, että joko olet saanut puolen vuoden ilmaiset ja kun ei ollut, niin sai toiset 3 kk:n pillerit.
- tuo ...
vaan kirjoitti:
Tyttäreni ainakin sai heti 3 kk:n pilsut ilmaiseksi ja eilen 1 v tarkastuksessa kysyivät, että joko olet saanut puolen vuoden ilmaiset ja kun ei ollut, niin sai toiset 3 kk:n pillerit.
Siis hyvä että jotkut saa puolen vuoden pillerit ilmaiseksi, en mä niitä kadehdi. Harmittaa vaan, kun edellisessä kotikaupungissani sain vain yhden kk:n pillerit ilmaiseksi, ja nykyisessä kotikaupungissani en saanut ilmaisia pillereitä lainkaan. :( Näkyy käytännöt vaihtelevan.
- olette?
tuo ... kirjoitti:
Siis hyvä että jotkut saa puolen vuoden pillerit ilmaiseksi, en mä niitä kadehdi. Harmittaa vaan, kun edellisessä kotikaupungissani sain vain yhden kk:n pillerit ilmaiseksi, ja nykyisessä kotikaupungissani en saanut ilmaisia pillereitä lainkaan. :( Näkyy käytännöt vaihtelevan.
Asun itse Helsingissä ja aloitin pillerit helmikuussa, eikä mulle ainakaan mitään ole ilmaiseksi tarjottu, enkä sellaisesta mahdollisuudesta ole kuullutkaan ennen :(
- minä vain
tuo ... kirjoitti:
No mä ainakin sain 9kk pillerit ilmatteeks terveyskeskuksesta ja mun mielestä ne johtuu ihan paikkakunnasta millai ne niit antaa. Iästä sen ei mun mielestä pitäs ainaka johtua.
- Piritta-
Perhesuunnitteluneuvolan kautta saa ilmaiset aloituspillerit. Itse sain 3kk ilmaiseksi vielä silloinkin kun jouduin vaihtamaan merkkiä. Myöskään lääkärikäynnit eivät tuolla maksa mitään.
- .......
Minä sain 9 kk ilmaiseksi ja alussa jouduin vielä vaihtamaan merkkiä eli sain 10 kk ilmaiseksi.
- vai terveyskeskus
....... kirjoitti:
Minä sain 9 kk ilmaiseksi ja alussa jouduin vielä vaihtamaan merkkiä eli sain 10 kk ilmaiseksi.
siis saako nuo ensimmäiset e-pillerit ilmaiseksi ainostaan terveyskeskuksesta (eli siis julkiselta puolelta) vai voiko saada esim. yksityisellä gynekologilla käynnillä myös?
- nimenomaan
vai terveyskeskus kirjoitti:
siis saako nuo ensimmäiset e-pillerit ilmaiseksi ainostaan terveyskeskuksesta (eli siis julkiselta puolelta) vai voiko saada esim. yksityisellä gynekologilla käynnillä myös?
yksityiseltä ilmaiset pillerit. Olisinpa vaan mennyt seuraavallakin kerralla yksityiselle, sillä julkisella puolella olivat niin pihejä etten saanut lainkaan ilmaisia pilsuja. :(
- easy ac
nimenomaan kirjoitti:
yksityiseltä ilmaiset pillerit. Olisinpa vaan mennyt seuraavallakin kerralla yksityiselle, sillä julkisella puolella olivat niin pihejä etten saanut lainkaan ilmaisia pilsuja. :(
Laskuun sitä e-pillereitä haetaankin!! kyllä ne e-pillerit voitais lailla kieltää kokonaan ja kondomit ainoastaan ilmaisiksi:)
- pistäisi
easy ac kirjoitti:
Laskuun sitä e-pillereitä haetaankin!! kyllä ne e-pillerit voitais lailla kieltää kokonaan ja kondomit ainoastaan ilmaisiksi:)
vastaan ollenkaan jos noin olisi. Suututtaa kun kumit on niin kalliita e-pillereihin verrattuna ... etenkin jos sattuu olemaan aktiivinen seksielämä. ;)
- mutta kun ...
easy ac kirjoitti:
... miesystävä inisee kondomin käytöstä. Ei kuulemma tunnu yhtä hyvältä kuin ilman. =( Itse käyttäisin mieluummin kondomia kun en ylimääräisistä hormoneista tykkää, joten pitäisikö äijä laittaa vaihtoon?
- GoneWild
hain ekan nuvan 20 vuotiaana ja sain 6kk ilmaseksi...
- GoneWild
no otsikossa se jo tulikin, eli neuvolassa kävin
- Hykö
Lääkäriltä käynyt luultavasti moka tai sitten vantaalla ei saa pillereitä ilmatteeksi. Itse kävin oman kunnan terveyskeskuksessa hakemassa reseptin. Soitin terveyskekskukseen ja he ohjasivat puhelun perhesuunnitteluun. Täytyy yrittää kysellä joiltakin voisinko saada vielä ilmatteeksi pillerit ne muutama kuukautta jos kerran lääkärille on tullut moka. En kyllä usko minun tuurillani ;)ei mahda mitään.
- karvinen
ensimmäisen paketin ilmaiseksi. Asun Jyväskylän maalaiskunnassa, mutta muista paikoista en tiedä mitenkä toimitaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816