PIENI NAINEN - ISO MIES?

I just wanna know

Sanokaapas, pitääkö paikkansa, että YLEENSÄ pieni/lyhyt nainen etsii isoa miestä, ja iso/pitkä nainen taas pienempää?

Olen nimittäin huvikseni seuraillut eri pareja, joissa yleensä on juuri näin, mutta sanokaapa tekin, mitä mieltä olette.

51

11067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta mies

on kasvanut leveyttä (lihonut) tässä vuosien varrella, mutta me pienet tarvitaan suojelijaa. Olen kyllä itsekin huomannut, että pitkät naiset ottaa lyhyemmän miehen ja mitä isompi nainen (pituus leveys)niin mies on hiirulainen, tai voi olla että näyttää pienemmältä mitä todellisuudessa on.

• Small Ville

Olen itse lyhyenä (169cm) miehenä huomannut saman asian. Haluaisin pienen ja siron (150-160cm) tyttöystävän, mutta kaikki naiset joiden kanssa olen seurustellur ovat olleet about saman pituisia kuin minä, 165-175 senttisiä.

En ymmärrä miksi pienet naiset haluavat ison miehen. Eikö pussailu sun muu ole silloin vähän hankalaa ja kyllähän se näyttääkin vähän oudolta. Jos 160-senttisellä naisella on 190-senttinen mies, on suhdeluku sama kuin jos minä seurustelisin 140-senttisen (eli 10-vuotiaan tytön pituisen) naisen kanssa. Pedofiili-fiilis sellaisesta tulisi!

• n 160cm

pienemmät naiset haluavat isomman miehen, että ainakin toinen heistä on pitkä ja näin he parina saavat enemmän vakuuttavuutta. Sellanen pikku-ihmispari- kun näyttää muista vähän hassulta ja söpöltä ja se ei ole aikuisesta ihmisestä välttämättä kovin kivaa.

• pedofiilin uhri?

Mulla 160-senttisellä naisella on 190 cm mies. Ei kyse ollut siitä, että mä ehdottomasti halusin noin pitkän miehen! Näin vaan pääsi käymään, kun mies oli tärkeämpien asioiden puolesta täydellinen mulle.

Tuo sun vertauskin on melko ontuva, koska harvemmassa noi 140 cm naiset taitaa olla, 160 cm nyt on melko normaali naisen pituus, eikä 190 cm miehetkään mitään harvinaisuuksia ole.

Taitaa toi sun kommentti sisältää hivenen kateutta pitempiä kanssamiehiä kohtaan... :)

• Toinen lyhkänen
        pedofiilin uhri? kirjoitti:

Mulla 160-senttisellä naisella on 190 cm mies. Ei kyse ollut siitä, että mä ehdottomasti halusin noin pitkän miehen! Näin vaan pääsi käymään, kun mies oli tärkeämpien asioiden puolesta täydellinen mulle.

Tuo sun vertauskin on melko ontuva, koska harvemmassa noi 140 cm naiset taitaa olla, 160 cm nyt on melko normaali naisen pituus, eikä 190 cm miehetkään mitään harvinaisuuksia ole.

Taitaa toi sun kommentti sisältää hivenen kateutta pitempiä kanssamiehiä kohtaan... :)

En ota kantaa alkuperäiseen kysymykseen, naiset valitsee kenet valitsee, enkä minä voi siihen vaikuttaa.

Tämä oli kuitenkin kyllä taas erittäin mukava lukea, nimimerkiltä "pedofiilin uhri?": "Taitaa toi sun kommentti sisältää hivenen kateutta pitempiä kanssamiehiä kohtaan"

Onkohan lyhyen miehen luvallista edes olla olemassa ilman, että joku syyttää jostain?

• Vaari keroo
        Toinen lyhkänen kirjoitti:

En ota kantaa alkuperäiseen kysymykseen, naiset valitsee kenet valitsee, enkä minä voi siihen vaikuttaa.

Tämä oli kuitenkin kyllä taas erittäin mukava lukea, nimimerkiltä "pedofiilin uhri?": "Taitaa toi sun kommentti sisältää hivenen kateutta pitempiä kanssamiehiä kohtaan"

Onkohan lyhyen miehen luvallista edes olla olemassa ilman, että joku syyttää jostain?

Siis sellainen peniskompleksi, että jokainen mies on aina katkera isommalle, rikkaammalle tai komeammalle. Jeesus mikä maailmankuva.

• Small Ville
        n 160cm kirjoitti:

pienemmät naiset haluavat isomman miehen, että ainakin toinen heistä on pitkä ja näin he parina saavat enemmän vakuuttavuutta. Sellanen pikku-ihmispari- kun näyttää muista vähän hassulta ja söpöltä ja se ei ole aikuisesta ihmisestä välttämättä kovin kivaa.

Ei minun mielestäni sopusuhtainen, suunnilleen saman mittainen, pariskunta näytä lainkaan hassulta vaan juurikin sopivalta. Se vasta hassulta näyttää jos jompikumpi on toista yli 20 senttiä pitempi.

• -natalian-
        Small Ville kirjoitti:

Ei minun mielestäni sopusuhtainen, suunnilleen saman mittainen, pariskunta näytä lainkaan hassulta vaan juurikin sopivalta. Se vasta hassulta näyttää jos jompikumpi on toista yli 20 senttiä pitempi.

toi 20cm ero on juuri sopiva. :) minusta 30cm erokaan ei olisi pahitteeksi. tosin itse haluisin olla se lyhyempi osa puoli tottakai. olenkin 162cm. :)

• Mies 174 cm
        -natalian- kirjoitti:

toi 20cm ero on juuri sopiva. :) minusta 30cm erokaan ei olisi pahitteeksi. tosin itse haluisin olla se lyhyempi osa puoli tottakai. olenkin 162cm. :)

Minkä takia sen pituus eron pitää olla noin valtava? Siinähän käy jo haliminen, pussailu ja muu vastaava toiminta kovin hankalaksi. Sinä joudut olemaan niska kenossa ylöspäin kurkotellen ja mies joutuu olemaan selkä köyryssä koko ajan. Minä tuntisin tuon kovin hankalaksi.

Itse suosin suht samankokoista kumppania niin tuo "lähikontaktin" ottaminen on huomattavasti miellyttävämpää. Sehän on kuitenkin suhteessa aika olennaisen tärkeä asia, ainakin minulle.

• Näin se menee

Useimmat naiset haluavat pitkän miehen. Osa vain joutuu tyytymään pätkiin.

Itse 177cm pitkänä olen kuullut useammankin kerran olevani liian pätkä.

Runsaat 190cm pitkällä kaverillani on 40cm lyhyempi emäntä. Mielestäni aika hullun näköistä.

• kaikkia naisia.

Viis siis charmista. Seuraavaksi väität että kaljut ei pääse pukille koskaan miehistä.

• pitkä kaunokainen

Olen pitkä, joten eikö se ole luonnollista etsiä pitkää ja isoa miestä! Olen tosin siro ja naisellinen. Tykkään kovasti oikein isoista (100kg-130kg) miehistä, joten olisiko siinä jotain "vastakohtaisuudet viehättävät"?

• nainen etsi

lyhyttä miestä, vaan päinvastoin.

• sanoa

mutta minulle 170/130 kävi silleen että sain miehekseni 167 /60 . siinä oli kansalla vähän miettimistä ja ihmettelemistä. kulkiessamme riitti katseita ja kuisketta. ajan myötä ne loppuivat.

• ihmettelijä*

Itse olen 172 ja koroilla tietysti yli 175 ja baarissa tuntuu että itseä pidemmiltä näyttävät miehet ovat harvassa. Ja siksi olenkin aina ihmetellyt että miksi mininaistenkin pitää etsiä pitkiä (yli 180 senttiä) miehiä. Sen pituisilla miehillä on havaintojeni mukaan paljon suurempi vienti kuin lyhyemmillä. Yleensä pitkäkin nainen haluaa pitkän miehen mutta toisaalta pituus ei ole ainut kriteeri ja jos löytyy muuten sopiva lyhyt niin pituus ei saa muodostua esteeksi.

En ole kuullut keneltäkään naiselta että etsisi itseään lyhyempää miestä. Niin vaan joskus käy koska itseä pidemmät ovat harvemmassa kuin lyhyillä naisilla.

Mutta se, miksi etsitään itseä pidempää miestä, selittyy tietysti kehon mittasuhteilla. Sehän on fakta että miehen "alapään varustus" on suhteessa miehen muuhun kokoon. Toki löytyy poikkeuksia mutta se on pääsääntö. Siksi ainakin itse suosin itseäni pidempiä. Sama juttu naisella, mittasuhteet ovat yleensä kohdillaan, siksi lyhyemmät naiset voisivat mielestäni hyvin keskittyä niihin lyhyempiin miehiin. Sujuisi tuo seksielämä mukavammin.

• mieleen

tuosta "että miehen alapään varustus on suhteessa miehen muuhun kokoon" toinenkin sanonta "mitä suurempi varustus, sitä huonompi rakastelija".

Tämä ei siis ollut pienempivarusteisten puolustus, vaan sanonta, jonka kuulin eräältä naikkoselta. Kannattaa siis sittenkin katella niitä "smaller one" kavereita :)

• ihmettelijä*
        mieleen kirjoitti:

tuosta "että miehen alapään varustus on suhteessa miehen muuhun kokoon" toinenkin sanonta "mitä suurempi varustus, sitä huonompi rakastelija".

Tämä ei siis ollut pienempivarusteisten puolustus, vaan sanonta, jonka kuulin eräältä naikkoselta. Kannattaa siis sittenkin katella niitä "smaller one" kavereita :)

Ei pidä paikkaansa, oman kokemukseni perusteella. Koolla ON väliä. Suuremmmalla varustustasolla on mahdollisuus kehittää taitojaan mutta pienempää varustusta ei saa isommaksi vaikka mitä tekisi. Sori.

• heh
        ihmettelijä* kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, oman kokemukseni perusteella. Koolla ON väliä. Suuremmmalla varustustasolla on mahdollisuus kehittää taitojaan mutta pienempää varustusta ei saa isommaksi vaikka mitä tekisi. Sori.

...taito ja koko nyt missään nimessä sama asia ole. According "Suuremmmalla varustustasolla on mahdollisuus kehittää taitojaan mutta pienempää varustusta ei saa isommaksi vaikka mitä tekisi".

Kysymyshän olikin sanonnassa että pienen omistavat ovat parempia RAKASTELEMAAN, ei siis pelkästään pökkimään. Painaminenhan sujuu nyt keltä tahansa, mutta ne, joilla on pieni, eivät halua käyttää pelkästään Sitä, vaan miellyttää naista muullakin tavalla. SE on rakastelemista.

Itselläni kuitenkin on aivan normaalikokoinen, en siis ole "katkarapumies", jos joku nyt sitä alkoi arvelemaan :)

• köh...
        heh kirjoitti:

...taito ja koko nyt missään nimessä sama asia ole. According "Suuremmmalla varustustasolla on mahdollisuus kehittää taitojaan mutta pienempää varustusta ei saa isommaksi vaikka mitä tekisi".

Kysymyshän olikin sanonnassa että pienen omistavat ovat parempia RAKASTELEMAAN, ei siis pelkästään pökkimään. Painaminenhan sujuu nyt keltä tahansa, mutta ne, joilla on pieni, eivät halua käyttää pelkästään Sitä, vaan miellyttää naista muullakin tavalla. SE on rakastelemista.

Itselläni kuitenkin on aivan normaalikokoinen, en siis ole "katkarapumies", jos joku nyt sitä alkoi arvelemaan :)

Siis missäköhän ne pienimunaiset huippurakastajat oikein piileksii sitten? Ei ole sattunut tielle...pienimunaisia kyllä, mutta ei hyvää rakastajaa sellaista.

PS. Iso mieskään ei välttämättä omaa isoa kalua. Tapailin viime kesänä 190 senttistä ja satakiloista lihaskimppua. Ja se mainitsemasi katkarapu nyt lähinnä tuli mieleen.

• Lissu

Minulla ja miehelläni on pituuseroa vaivaiset 37 senttiä, ja hyvin seksi ainakin meillä sujuu, itse asiassa parempaa ei voisi edes toivoa!

• ihmettelijä*
        heh kirjoitti:

Ei se painaminen tunnu ollenkaan samalta jos on liian pieni vehje. Itselläni rakasteluun liittyy hyvin olennaisena osana miehen vehjekin. Muuten voisin yhtä hyvin olla naisen kanssa.

• eihän se mun
        ihmettelijä* kirjoitti:

Ei se painaminen tunnu ollenkaan samalta jos on liian pieni vehje. Itselläni rakasteluun liittyy hyvin olennaisena osana miehen vehjekin. Muuten voisin yhtä hyvin olla naisen kanssa.

keksimä juttu ollu. Itse olen mies, joten siis en tiedä, onko oikeasti katkarapu paermpi rakastelija kuin hk sinisen omistaja. Sekin niin riippuu kuinka kokeneita ja ammattimaisia ovat.

• mielestäni..
        ihmettelijä* kirjoitti:

sillä koolla ei ole väliä, vaan se miten sitä käyttää. ja kröhöm, eiköhän se vähän naisestakin ole kiinni, itselläni kun ei ole mikään kovin löysä, ja jos vähän isompikaluinen tulis niin sattuis varmaan kovin.
        että niin.. toki sitten ne vähän "rupsahtaneet" tarvitsevat sitä isompaa... :D anteeksi.

Oon 159-160 cm, eikä miehen pituudella ole väliä, kunhan ei ole itseäni lyhyempi. ehkäpä se 170-185 paras.

• jepujee.
        mielestäni.. kirjoitti:

sillä koolla ei ole väliä, vaan se miten sitä käyttää. ja kröhöm, eiköhän se vähän naisestakin ole kiinni, itselläni kun ei ole mikään kovin löysä, ja jos vähän isompikaluinen tulis niin sattuis varmaan kovin.
        että niin.. toki sitten ne vähän "rupsahtaneet" tarvitsevat sitä isompaa... :D anteeksi.

Oon 159-160 cm, eikä miehen pituudella ole väliä, kunhan ei ole itseäni lyhyempi. ehkäpä se 170-185 paras.

Niin juuri. 159-160 kokoinen nainen on alapäästäänkin varmasti hieman eri kokoinen kuin 175 -pituinen. Ja juuri niin että se sattuu jos 150-senttinen nainen yrittää 2-metrisen kokoisen miehen kanssa. Se juuri oli pointtina tässä.

• jepujee. kirjoitti:

Niin juuri. 159-160 kokoinen nainen on alapäästäänkin varmasti hieman eri kokoinen kuin 175 -pituinen. Ja juuri niin että se sattuu jos 150-senttinen nainen yrittää 2-metrisen kokoisen miehen kanssa. Se juuri oli pointtina tässä.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
        * nauraa käkättelee..* :D - Ja nyt eikun mittaileen jepujee...ota mittatikkus joukkooon ja muista ilmottaa meille muillekkin...mitta erot... viimmestään syksyyn mennessä... tiedetään paremmin kaikki... hihihihi Toisaalta...sisuskalut pakkaa oleen suurinpiirtein samankokosia..tarkotan keuhkoja ja sydäntäkin...hmm...muttt annoimpas sulle ny luottamus tehtävän..teehän tutkimus...joka sitt julkastaan täälä.Pidetään sitä sitt virallisena faktana. :D työn ilooo..ps.toivottavasti olit miehenpuolinen..vois toi mittailu olla muuten hankalampaa, naisena siis...silmät mustana on vaikee työskennellä. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

• vau**
        tätielli kirjoitti:

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
        * nauraa käkättelee..* :D - Ja nyt eikun mittaileen jepujee...ota mittatikkus joukkooon ja muista ilmottaa meille muillekkin...mitta erot... viimmestään syksyyn mennessä... tiedetään paremmin kaikki... hihihihi Toisaalta...sisuskalut pakkaa oleen suurinpiirtein samankokosia..tarkotan keuhkoja ja sydäntäkin...hmm...muttt annoimpas sulle ny luottamus tehtävän..teehän tutkimus...joka sitt julkastaan täälä.Pidetään sitä sitt virallisena faktana. :D työn ilooo..ps.toivottavasti olit miehenpuolinen..vois toi mittailu olla muuten hankalampaa, naisena siis...silmät mustana on vaikee työskennellä. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Oho. Kylläpä joutuu isokokoisella ihmisellä sydän ja keuhkot kovalle rasitukselle kun puurtaa samalla koolla kuin pienellä ihmisellä. Elefantillakin on saman kokoinen sydän kuin hiirellä, eikö niin? Vai onko naisen alapäävarustus kenties poikkeus muista sisusvarustuksista?

• vau** kirjoitti:

Oho. Kylläpä joutuu isokokoisella ihmisellä sydän ja keuhkot kovalle rasitukselle kun puurtaa samalla koolla kuin pienellä ihmisellä. Elefantillakin on saman kokoinen sydän kuin hiirellä, eikö niin? Vai onko naisen alapäävarustus kenties poikkeus muista sisusvarustuksista?

Jopas ny jotain... en tarkottanu kyll ihmisiä ja elukoita samaistaa... enkä noin äärilaidoilta...jos verrataan vaan hiiriä keskenään... ja norsuja keskenään.. ni sisus välineet o suurinpiiirtein samankokoset.
        Naisen alapää varustus...joka tietty on kaikilla naisilla huippulaatua...on suurinpiirtein samankokonen... ja..syvyyskin ..luulisin... :D * ujohymy*
        Epäälen ettei mies pysty pienemmältäkään naiselta...siirteleen keuhkoja..sisäkautta...ihan luonnollisella meiningillä... vaikka joskus ooon kuullukkin puhetta...ett joltain olis kurkusta näkyny...pikkunakki tillittävän..siinä mieles-..uskon ettt kyseessä on kuitenkin...isojen miesten itsetehostus-kehuskelu... :D
        Luulen ettt asiaan on saatava asiantuntijoiden lausunto. Ei muuta ku...koelentäjät koeponnistus reissuille...ja kertomaan tutkimuksien tulokset. :D * oottelee tuloksia jännityksellä*

• leila.

Olen itsekin huomannut että pienikokoisilla naisilla on iso (190 ) mies, kai se on sitä vastakohtien vetovoimaa.

• Me ollaan itse asiassa saman mittaisia mieheni kanssa. Eipä tarvitse katsella toista ylöspäin eikä niska puudu pussatessa. :) No myönnetään, että olisi mukava, jos mies olisi 2 cm pidempi, mutta se pari senttiä tosiaan riittäisi, enempi olisi liikaa.

Toki hän on muuten mua isompi. Lyhyt ja vahva. :) Pitkät on aika usein sellaisia ruipeloita, eivät ainakaan tätä silmää miellytä.

• nainenn

Ei omakaan mieheni ole itsestäni hirveän paljon pidempi, mutta miehekäs hän on, jalat on kuin hirret! :) Ehkä naiset eivät niinkään ole sen pituuden perään, kuin maskuliinisten miesten perään = leveät harteet, vahvat jalat, vahvat käsivarret. Itse en ainakaan voisi olla jonkun rimppakintun kanssa. Ja joskus tosiaankin ne petkät miehet ovat aika honkkeleita.

• ..tuntuu, että olen kaikkia miehiä pidempi aina :)
      Olen itse 180 senttinen (huipulla tuulee) ja aina onnistunut löytämään itseäni (5-10 cm) lyhyemmän miehen. En koe kuitenkaan, että olisin etsinyt tarkoituksella itseäni lyhyempää miestä, ne vaan ilmestyy jostain :D

Itseasiassa vain ensimmäinen poikaystäväni on ollut minua pidempi. Mutta niin, olenko sitten liian pitkä vai mikä on..? Vaikka eipä silti, loppupeleissa se on kuitenkin sisin mihin rakastuu, ei ulkonäkö/pituus..

Onhan noita julkkispareja, joissa nainen on pidempi kuin mies.. ensimmäisenä tulee mieleen Lenni-Kalle Taipale.

• Vera.

Itse huomasin tuon saman nuorempana. Että aina ihastun lyhyisiin miehiin ennemmin kuin pitkiin. Ne olivat jotenkin "tutumman" tuntuisia. Sitten jossain vaiheessa tajusin että isäni oli minua lyhyempi ja siksi miehen malli oli minulle lyhyt mies. Kun tajusin sen, homma muuttui. Ei tarvi muuttua, ei lyhyissä miehissä ole mitään vikaa, mutta tuosta voi löytyä syy.

• Pertza

Oot ensimmäinen Popeda fani pitkään aikaan :D

• Loogisuus hukassa
        Vera. kirjoitti:

Itse huomasin tuon saman nuorempana. Että aina ihastun lyhyisiin miehiin ennemmin kuin pitkiin. Ne olivat jotenkin "tutumman" tuntuisia. Sitten jossain vaiheessa tajusin että isäni oli minua lyhyempi ja siksi miehen malli oli minulle lyhyt mies. Kun tajusin sen, homma muuttui. Ei tarvi muuttua, ei lyhyissä miehissä ole mitään vikaa, mutta tuosta voi löytyä syy.

Siis minä miehenä haluaisin naisen jolla on äitini nahkaläpät kainaloissa. Kaikkihan haluavat seurustella äitinsä tai isänsä kanssa, sukupuolisuuntautumisesta riippumatta....hmmm kuulostaa viksulle, not.

• naikkonenn
        Vera. kirjoitti:

Minä myös etsin isäni vastakohtaa, mielestäni se on vähän omituista jos etsii "oman isänsä kaltaista!".

isäni on lyhyempi ja hoikempi minä tykkään isoista ja rotevista miehistä.

• syystä
        naikkonenn kirjoitti:

Minä myös etsin isäni vastakohtaa, mielestäni se on vähän omituista jos etsii "oman isänsä kaltaista!".

isäni on lyhyempi ja hoikempi minä tykkään isoista ja rotevista miehistä.

en usko, että kannattaa sekoittaa tähän lainkaan vanhempia, sillä tuskin niillä on oikeasti kovastikkaan vaikutusta. Jos on lyhyt nainen, niin etsii pitkää miestä "turvakseen". Noin sen kuvittelisin olevan.

• nainenn
        syystä kirjoitti:

en usko, että kannattaa sekoittaa tähän lainkaan vanhempia, sillä tuskin niillä on oikeasti kovastikkaan vaikutusta. Jos on lyhyt nainen, niin etsii pitkää miestä "turvakseen". Noin sen kuvittelisin olevan.

Itse olen 175cm ja kaikki mieheni ovat olleet vähintään 180-190cm jos ei pidempiakin. En kai minä nyt kenenkään itseäni lyhyemmän kanssa ala. En halua tuntea olevani se suhteen "isompi" osapuoli. Eikös se ole ihan luonnollista, että nainen haluaa tuntea itsensä naiselliseksi ja turvalliseksi, ison ja vahvan miehen rinnalla. Jos asia on päinvastoin, niin se minusta epäluonnollista on. Vaikka itse olenkin siro ja naisellinen, tai ehkä juuri siitä syystä, löydän aina ne kaikkein lihaksikkaammat ja maskuliinisimmat miehet.

Mutta tosi usein näkee juuri niitä vähän heiveröisempiä miehiä tukevamman naisen kanssa, ja taas heiveröisiä naisia tukevamman miehen kanssa. Luulen että tässäkin asiassa on siitä kyse, että vastakohtaisuudet täydentävät toisiaan. Se on luonnon valinta.

Kahden ison vanhemman lapsi näyttäisi jo kolme vuotiaana bodarilta (näitäkin näkee) ja taas kahden pienikokoisen lapsi on koko ikänsä kitukasvuinen. Eli tämä on vain luonnon keino hoitaa niin, että lapsista tulee suht sopusuhtaisia. Toki alkaa Suomessa olla nimenomaan niitä isoja ja rotevia lapsia, siitä syystä kun sekä naiset että miehet ovat niin rotevia.

Kyllä siinä saattaa hyvinkin olla perää, että nainen etsii automaattisesti omasta isästä eroavaa miestä, jotta jälkikasvu saisi taas parhaat mahd. geenit. Huomaan sen jo siitä, että isäni ja veljeni hajua suorastaan ällöän, missä taas on kyse niistä luonnonvalinnasta.

• Voiiii luoja löysimpäs mielenkiintoisen aiheen taas.. :D - ihmiset eriarvoistaa itseään ja toisiaan sellases asias jolle ei voi mitään..siis koolle.. Olen sitä mieltä ettei koko oo se mihin ekana kiinnnitetään huomiota, en oo kyll koskaan kuullu kenenkään lopettavan suhdetta siks...ett vastapuoli oli liian iso tai liian pieni...muita syitä kyll ooon kuullu...enemmän luonne puolelta, silloin saiskin kysyy...onko pitkät itsekeskeisempiä kun lyhkäset...heheeh
        ...kommentti toikin..koko ja luonne ei varmaan ooo sama asia.. :D Ja pussailu ja muuu toiminta onnistuu varmasti monella muullakin lailla ku seisten kintut suorina, tarvitaan vain pikkusen mielikuvitusta ja eikun kimppuuun...
        ...heheehhheee..... :D
        Joten ne jokka karsiii ulkonäkö asioista toisiaan...menkööön itseensä.. ja sitä paitsi..pienet naiset ei tarvi suojelijaa..mikäs pippureita valmiiis maailmas häirittis..vaan nekin tarvii vaan miehen...tai naisen...niinkun kaikki kai,joskus jotain... :D * viheltelee* Itse kyll pikkusen pelkäään kaikkia isoja...mutt aidan takaa penkillä seisten ei niiinkään enäään peljätä...mutt pelon kaas opppiii eläään...heheheh.... Joten hyväää kesää kaikille jokka pelkää toisiaaan.. :D -ollaan vaan ihmisiksi...eiköhän se elämä siittä suttaannnu.. * terv. niiaileva elli... :D * aurinko paistaa*..

• Vera.
        nainenn kirjoitti:

Itse olen 175cm ja kaikki mieheni ovat olleet vähintään 180-190cm jos ei pidempiakin. En kai minä nyt kenenkään itseäni lyhyemmän kanssa ala. En halua tuntea olevani se suhteen "isompi" osapuoli. Eikös se ole ihan luonnollista, että nainen haluaa tuntea itsensä naiselliseksi ja turvalliseksi, ison ja vahvan miehen rinnalla. Jos asia on päinvastoin, niin se minusta epäluonnollista on. Vaikka itse olenkin siro ja naisellinen, tai ehkä juuri siitä syystä, löydän aina ne kaikkein lihaksikkaammat ja maskuliinisimmat miehet.

Mutta tosi usein näkee juuri niitä vähän heiveröisempiä miehiä tukevamman naisen kanssa, ja taas heiveröisiä naisia tukevamman miehen kanssa. Luulen että tässäkin asiassa on siitä kyse, että vastakohtaisuudet täydentävät toisiaan. Se on luonnon valinta.

Kahden ison vanhemman lapsi näyttäisi jo kolme vuotiaana bodarilta (näitäkin näkee) ja taas kahden pienikokoisen lapsi on koko ikänsä kitukasvuinen. Eli tämä on vain luonnon keino hoitaa niin, että lapsista tulee suht sopusuhtaisia. Toki alkaa Suomessa olla nimenomaan niitä isoja ja rotevia lapsia, siitä syystä kun sekä naiset että miehet ovat niin rotevia.

Kyllä siinä saattaa hyvinkin olla perää, että nainen etsii automaattisesti omasta isästä eroavaa miestä, jotta jälkikasvu saisi taas parhaat mahd. geenit. Huomaan sen jo siitä, että isäni ja veljeni hajua suorastaan ällöän, missä taas on kyse niistä luonnonvalinnasta.

No tuota.. ei tarvitse kovin montaa parinvalintaa käsittelevää juttua lukea niin huomaa että miltei tutkimuksessa kuin tutkimuksessa todetaan että keskeisimpiä asioita parinvalinnassa on miehellä oma äitisuhde ja naisella oma isäsuhde. Naisella oma isä vaikuttaa poikkeuksetta jotenkin parinvalintaan, joko niin että etsii isänsä kaltaista tai jos isässä näkee paljon heikkouksia, isänsä vastakohtaa. Eli kaiketi "normaalimpaa" olisi etsiä isänsä kaltaisia. Siten en kyllä yhtään ymmärrä miten ette näe yhteyttä? Kannattaa tutustua kirjallisuuteen jos kiinnostaa tämä asia enemmän.

• nimetön.
        Vera. kirjoitti:

No tuota.. ei tarvitse kovin montaa parinvalintaa käsittelevää juttua lukea niin huomaa että miltei tutkimuksessa kuin tutkimuksessa todetaan että keskeisimpiä asioita parinvalinnassa on miehellä oma äitisuhde ja naisella oma isäsuhde. Naisella oma isä vaikuttaa poikkeuksetta jotenkin parinvalintaan, joko niin että etsii isänsä kaltaista tai jos isässä näkee paljon heikkouksia, isänsä vastakohtaa. Eli kaiketi "normaalimpaa" olisi etsiä isänsä kaltaisia. Siten en kyllä yhtään ymmärrä miten ette näe yhteyttä? Kannattaa tutustua kirjallisuuteen jos kiinnostaa tämä asia enemmän.

Jos näkee omassa isässään paljon heikkouksia, silloin etsii isäänsä fyysisesti muistuttavaa miestä ikäänkuin korvaamaan hänet.

• Tuuuu seuraaan mua... hommaan siulle harmaita hiuksia... Mutt oikeesti katkeruus on pahasta terveydelle...joten happo asiat kuntooon ja rupee siekin etttiiin itelles ilman mittatikkuuu eukkoo... saat muutakin tekemistä.. :D ja hurjasti... mutt älä ota pahaa ettei päiväs ooo pelottavia... :D heheheehheee -lopunkaas sitt varmaan pärjäätkin.. hmmm... :) * miettiii *

• mies 201 cm

minä 53 kg
      mies 109 kg

= majakka ja perävaunu

• -natalian-

itse olen 162cm ja unelmani olisi juuri sellainen 180cm poika. vaikka 190cm!!

• nainen 177-178

Yleensä ihmisiä viehättää samankaltaisuus, ainakin kehonkoossa, ihonvärissä ja luonteessa. Voi toki miellyttää myös muissa kohdin, mutta nuo ovat ne ehdottomat!

Tietenkin ihmisestä voi pitää muutenkin, mutta ehkä ei ihan viehättymismielessä kuitenkaan...

Minä olen pitkä, tummahiuksinen ja normaalipainoinen (ei laiha). Ja viehätyn ainoastaan pitkistä, tummahiuksista ja normaalipainoisista miehistä. Inhottaa kaiken maailman riisiperseet (täytyyhän miehellä olla takamus!). Anteeksi kielenkäyttöni.

• aikalailla

Kaikki naiset etsivät itseään pidempää, koska se on oletus/normi kulttuurissamme. Asiat eivät kuitenkaan aina mene kuten suunnittelee. Se, johon rakastuu, voi olla pidempi tai sitten lyhyempi. Pituus ei aina ratkaise.

Pitkillä naisilla on useammin itseään lyhyempiä miehiä kuin lyhyillä naisilla, syyn ehkä arvaat jos oikein mietit..?

• ccix

minulle miehen koko on aivan samantekevää, niimpä tapailemani miehet ovatkin olleet erikokoisia - pidempiä tai lyhyempiä kuin minä (:

nykyinen mieheni on minua sentin pari lyhempi, ja korkojeni kanssa himppu enempi. ei haittaa (:
      minä 178cm ja hän 176cm...

• kundi vaan

Jos pysytään aiheessa,vaimoni (151cm) sanonut monasti ettei pikku-miehillä tee mitään. :) (itse olen 183cm/harteikas). tärkeintä kuitenkin että ns samalla aaltopituudella...oli sitten minkäkokonen tahansa...

• 7tl

Tuollaisen vastauksen takia kannati todellakin nostaa tämä 6 vuotta vanha ketju.
        Hauskaa että 151cm nainen puhuu vastakkaisesta, ehkä päätäkin pidemmästä, sukupuolesta tuolla tavalla :D mutta varmaan olette molemmat samanlaisia ku-sipäitä joten hyvin passaatte toisillenne ;D

• Senkin MAKROFIILI

"YLEENSÄ pieni/lyhyt nainen etsii isoa miestä"

Se pieni nainen on MAKROFIILI.

Makrofilia tarkoittaa seksuaalista kiinnostusta isokokoisiin ihmisiin!

Ja se isomies joka on sen pienen naisen kanssa on pervo MIKROFIILI.

Mikrofilia tarkoittaa kiinnostusta pienikokoisiin ihmisiin!

• Hööög

Paska puhetta...nykyäänhän kääpiönaiset on keksineet vasta väitteeksi "miksi pätkä haluaa pitkän"
        "Koska tasataan geenejä" eihän niitä voi tasata ku nykyään erotaan jatkuvasti eikä keretä perustaa perhettä, ja sinkku ihmisten määrä kasvaa rajusti suomessa.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe