Saukkola hier ai käm ;-)
Nummi-Pusula
9
969
Vastaukset
- ihmisiä
En muualla ole törmännyt niin moneen ihmiseen jotka saavat heikompien pilkkaamisesta niin suuren ilon.
Nimitellään toisia ulkonäön perusteella, kannattais katsoa itse peiliin ennen sitä.
Sivusta kuunnellut. - kyl vaan
kannattaako ihan oikeasti?????????
- Nimetön
saukkola ihan sielt minneaurinko ei paista kaikki muut paikat tääl paljon parempii
- on...
Persjalkasia ja saksisäärisiä muijia, yöks...
Niitä siellä aina näkee kusettamassa koiria. - stadilainen
on... kirjoitti:
Persjalkasia ja saksisäärisiä muijia, yöks...
Niitä siellä aina näkee kusettamassa koiria....jossa vain maalaista tuulipukukansaa.
Kansakoulu alla, tuulipuku yllä.
- mun...
Ainakin siellä on eläinrääkkääjiä, hevoset ilman vettä ja suojaa ihan ykkösen vieressä. Muoviämpäri vesiastiana ja se on aina nurin...
Sataa tai tuulee niin siinä avaralla paikalla ilman mitään suojaa.
Pitäs sekin äijä pistää itse ulos samoissa olosuhteissa.
*piip* moiset ihmiset ja rankasti.- Anonyymi
Kannattais vähän katsoa paikkaa ennen kun mitään kommentoit. Vaikka tästäkin nyt mennyt jo 16-vuotta , tunnen hevosten omistajan erittäin hyvin ja on aina pitänyt huolta hevosista. Ilmankos vituttaa kun toinen on astetta paremmassa taloudellisessa tilanteessa.
- Anonyymi
mitä??kyllä vuosia tuolla käynyt ja tykännyt,mukavia ihmisiä.Ehkä se on itsestä kiinni.Saukkola ihan yes.Toi ihmisten ulkonäön haukkuminen ei johda mihkään,typerää.Suonessa ihmiset näyttää samoille,meni minne tahaan.Eläkää ,,älkää lillukanvarsiin sotkeutuko.Hakekaa muijanne ja ukkonen,suhteenne muualta ,ihan sama .
- Anonyymi
itse henk koht asun saukkolassa ja olen sitä mieltä että saukkola ei ole semmoinen paikka mihin muuttaisin... täälä teinit rällättelee kaikenmaailman vekottimilla... voisivat työntää ne pyllyynsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513705Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1172708Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6102364Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202067KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar831957Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431708- 201678
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421632Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971506- 281476