Saukkola hier ai käm ;-)
Vastaukset 9
- ihmisiä
En muualla ole törmännyt niin moneen ihmiseen jotka saavat heikompien pilkkaamisesta niin suuren ilon.
Nimitellään toisia ulkonäön perusteella, kannattais katsoa itse peiliin ennen sitä.
Sivusta kuunnellut. - kyl vaan
kannattaako ihan oikeasti?????????
- Nimetön
saukkola ihan sielt minneaurinko ei paista kaikki muut paikat tääl paljon parempii
- on...
Persjalkasia ja saksisäärisiä muijia, yöks...
Niitä siellä aina näkee kusettamassa koiria. - stadilainen
on... kirjoitti:
Persjalkasia ja saksisäärisiä muijia, yöks...
Niitä siellä aina näkee kusettamassa koiria....jossa vain maalaista tuulipukukansaa.
Kansakoulu alla, tuulipuku yllä.
- mun...
Ainakin siellä on eläinrääkkääjiä, hevoset ilman vettä ja suojaa ihan ykkösen vieressä. Muoviämpäri vesiastiana ja se on aina nurin...
Sataa tai tuulee niin siinä avaralla paikalla ilman mitään suojaa.
Pitäs sekin äijä pistää itse ulos samoissa olosuhteissa.
*piip* moiset ihmiset ja rankasti.- Anonyymi
Kannattais vähän katsoa paikkaa ennen kun mitään kommentoit. Vaikka tästäkin nyt mennyt jo 16-vuotta , tunnen hevosten omistajan erittäin hyvin ja on aina pitänyt huolta hevosista. Ilmankos vituttaa kun toinen on astetta paremmassa taloudellisessa tilanteessa.
- Anonyymi
mitä??kyllä vuosia tuolla käynyt ja tykännyt,mukavia ihmisiä.Ehkä se on itsestä kiinni.Saukkola ihan yes.Toi ihmisten ulkonäön haukkuminen ei johda mihkään,typerää.Suonessa ihmiset näyttää samoille,meni minne tahaan.Eläkää ,,älkää lillukanvarsiin sotkeutuko.Hakekaa muijanne ja ukkonen,suhteenne muualta ,ihan sama .
- Anonyymi
itse henk koht asun saukkolassa ja olen sitä mieltä että saukkola ei ole semmoinen paikka mihin muuttaisin... täälä teinit rällättelee kaikenmaailman vekottimilla... voisivat työntää ne pyllyynsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551022
- 981004
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21852- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121786Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔55774Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25659- 45656
- 50638
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19607
- 46578
- 35570
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen13570Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72558Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka141555Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47548Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok120536- 47515
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi9513