Saukkola hier ai käm ;-)
Vastaukset 9
- ihmisiä
En muualla ole törmännyt niin moneen ihmiseen jotka saavat heikompien pilkkaamisesta niin suuren ilon.
Nimitellään toisia ulkonäön perusteella, kannattais katsoa itse peiliin ennen sitä.
Sivusta kuunnellut. - kyl vaan
kannattaako ihan oikeasti?????????
- Nimetön
saukkola ihan sielt minneaurinko ei paista kaikki muut paikat tääl paljon parempii
- on...
Persjalkasia ja saksisäärisiä muijia, yöks...
Niitä siellä aina näkee kusettamassa koiria. - stadilainen
on... kirjoitti:
Persjalkasia ja saksisäärisiä muijia, yöks...
Niitä siellä aina näkee kusettamassa koiria....jossa vain maalaista tuulipukukansaa.
Kansakoulu alla, tuulipuku yllä.
- mun...
Ainakin siellä on eläinrääkkääjiä, hevoset ilman vettä ja suojaa ihan ykkösen vieressä. Muoviämpäri vesiastiana ja se on aina nurin...
Sataa tai tuulee niin siinä avaralla paikalla ilman mitään suojaa.
Pitäs sekin äijä pistää itse ulos samoissa olosuhteissa.
*piip* moiset ihmiset ja rankasti.- Anonyymi
Kannattais vähän katsoa paikkaa ennen kun mitään kommentoit. Vaikka tästäkin nyt mennyt jo 16-vuotta , tunnen hevosten omistajan erittäin hyvin ja on aina pitänyt huolta hevosista. Ilmankos vituttaa kun toinen on astetta paremmassa taloudellisessa tilanteessa.
- Anonyymi
mitä??kyllä vuosia tuolla käynyt ja tykännyt,mukavia ihmisiä.Ehkä se on itsestä kiinni.Saukkola ihan yes.Toi ihmisten ulkonäön haukkuminen ei johda mihkään,typerää.Suonessa ihmiset näyttää samoille,meni minne tahaan.Eläkää ,,älkää lillukanvarsiin sotkeutuko.Hakekaa muijanne ja ukkonen,suhteenne muualta ,ihan sama .
- Anonyymi
itse henk koht asun saukkolassa ja olen sitä mieltä että saukkola ei ole semmoinen paikka mihin muuttaisin... täälä teinit rällättelee kaikenmaailman vekottimilla... voisivat työntää ne pyllyynsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid149974En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23628Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124619- 67595
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154530Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni33520Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518