Onko tietoa mitä tuo Melplayn ihmevekotin suunnilleen maksaa? Nettisivuilta en löytänyt hintaa.
http://www.melplay.fi/www/index.pl/melplayer
MelPlayer
5
3870
Vastaukset
- Hevoselle vaiva
Jostain syystä MelPlay haluaa elää ja olla "salaisuuden verhossa" kun on kyseessä talousasiat eli hinnoittelut.
Miksi?
Siihen saa vastauksen kun soittaa sinne...
Hinta selviää myös kun tilaa KFS:n nettikaupasta MelPlayn tuotteita....tuotteiden tulo tuossa jälkimmäisessä tapauksessa saattaa kyllä sitten kestää...
MelPlay ei halua "pelata avoimin kortein..." Ja sillä sipuli.
Jännitystä peliin kuten sökössäkin...sökössä vain saa pantata...mutta sitävastoin myynnissä asetusten ja lakien mukaan PITÄÄ AINA ilmoittaa hinta!
Mutta jos hinta vaihtelee tunneittain, päivittäin...tai hirveän useasti...niin mitenkäs sitä hintaa silloin ilmoittelee?
"HEPONEN"- Sekä palvelu
MPn porukan suhteen ollaan vertailtu isommallakin porukalla ja vieläpä eri kaupunkien kesken tuota hinnoittelua, ja faktaa on se, että hinnat todellakin voivat vaihtua päivittäin, riippuu ostetusta levymäärästä, aiemmin ostetuista levyistä, pärstäkertoimesta, siitä, keneltä levyt ostat, siis älyttömän monesta asiasta.
Ei tunnu hyvältä, että itse maksat 20-30 egee enemmän samasta levystä kuin kaverisi firma, joka on vuosien mittaan ostanut lähes identtisen määrän saman tuottajan levyjä :(
Onneksi nykyään on kilpailua, vieläpä tuoretta sellaista, ja laadussakin on aivan olennaisia eroja... - oliko tuo sinusta..
vastaus yllä olevaan kysymykseen vai haluatko vain hämmennellä asioita? Miten KSF:n nettikauppa ja sen toimukset liittyvät Melplayerin hintaan?
Tai sitten MP:n talousasiat !!
Luitko kysymyksen jotenkin väärin vai haluatko tällä kirjoituksella kertoa jotain "salaisuuksia" itsestäsi.
- Artzi L
Tietääkseni Playeri maksaa vähä alta 10000e , riippuu tietenkin levyvalikoimasta ja ottaako lisäksi siihen Hevikaraoken vai ei.
Tottakai 1. playeri maksaa enemmän kuin kymmenes.
Tuossa yhdessä kirjoituksessa mainittu pärstäkerroin on outo juttu.
Moni asia vaikuttaa hintaan mutta pärstäkertoimen en ole huomannut vaikuttavan muutoinhan minulle maksaisi yksi dvd-levy ainakin 1000e.
Se että kuinka monta levyä ostat , kuinka paljon sulla on aikaisemmin ostettuja levyjä , oliko sinulla jo LD-levytja vaihdoit ne DVD-levyihin ,ostatko tai vaihdatko nyt plyeriin , oletko ollut kanta-asiakas myötä-ja vastamäessä vai tarpeentullen takinkääntäjä.
SEURAAVA EI LIITY MITENKÄÄN EDELLESEEN KIRJOITUKSEEN , HALUAN TUODA VAIN ESILLE PARI SEIKKAA
Olen seurannut pitkään tämän foorumin kehitystä ja tapahtumia ja silloin tällöin myös kirjoitellut tänne.
Aina sama juttu , kun Melplayta kehutaan tai on kirjoitus jossa melplayta ei haukuta niin ne kirjoitukset joko poistetaan tai niistä käännetään negatiivinen juttu , tai sitten aloitetaan uusi keskustelu päinvastaisesta asiasta.
Kun muistellaan joitakin aikoja taaksepäin ja tietäen tämän foorumin "bossit", niin löytyisiköhän syy ja intressit sieltä?
VASTAUS ON KYLLÄ siihen ei ole muuta mahdollisuutta- järvevät pois
Niin se vain täällä näyttää olevan, että järkeviä kannantottoja pois, jos jotain poistetaan...nyt huomasin, että Sinunkin parin asian komenttia ja ketjun alkua oli poistetetu.
Paska karaokeketju tai sitten paská ymmäämätön "sheriffi"
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804