Miten petturi jäi kiinni?

Kuis teillä

Kertokaapa hyvät ihmiset, miten saitte pettäjän kiinni touhuistaan?

Meidän tapauksessa kiinnitin huomiota kännykän käyttöön, puhelimen kanssa vehtasi jatkuvasti ja laittoi sen pois, kun tulin paikalle, tekstiviestejä outoihin aikoihin jne. Miehen käyttäytyminen oli kuitenkin paras todiste: syyllisen oloinen, välillä luonnottoman tekopirteä tai ärtyisä ilman mitään syytä, ristiin puhuminen menemisistään, omasta ulkonäöstä huolehtiminen, kas ennen kun ei kiinnittänyt yhtään huomiota vaatetukseen, etenkin aluskalsarit tärkeät yms. Ei tuollaista voinut olla noteraamatta. Ja kun rohkenin kysyä, alkoi se julmettu valehteleminen..

Semmost se on näissä pettäjäpiireissä. Vai onko jonkun pettävä puoliso tunnustanut suoraan, kun epäilykset on heränneet? Tuskin. Melkoista salapoliisityötä se oli tämän minunkin mieheni touhujen selvittäminen. Mutta kiinni jäi, helpompi kun oisi heti tunnustanut. Nyt selvitellään, mitä kumpikin elämältään haluaa, ei oo helppoa sekään, kun tunteet menee vuoristorataa..

97

54250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskainen tie

Molemmat jalat tukevasti ilmassa, omituisia pilvilinnoja rakentelemassa, arki ja todellisuus tylsää... Tahtoo jotakin muuta, mutta mitä muuta. En tiedä eikä tiedä hänkään. Ehkä heittää menemään tämän kaiken.

Mitä lie tästä tulee?

• ukkoni

ekan tapauksen tunnusti itse kun omatunto oli vielä tallella. annoin liian helposti anteeksi ja niin miehen oli helppo jatkaa vaeltamista ja omatuntohan katosi niillä reissuilla. nyt kasvot paljastavat kaiken, ei pysty katsomaan suoraan silmiin, punastuu jne. itselleni on jäänyt ihmeellinen vaisto milloin on sutinaa toisiin naisiin. en välitä asiasta enää. tulee vielä päivä jolloin herra pakkaa kamppeensa ja lähtee... mutta aika ei ole kypsä vielä...

• Kännykästä puolison petikaveri

On surullista katsella miestä, jolla on jatkuva huono omatunto, on levoton, huokaisee ikävystyneenä, kun sille sanoo jotakin. Ei voi olla hetkeäkään paikallaan, nukkuu vähän, pysyy kaukana, mikään ei ole hyvin.

Niin minäkin nyt yritän ajatella; se on hänen ongelmansa, jota en ole kyennyt ratkaisemaan yrityksistäni huolimatta. En jaksa enää vatvoa sitä, mitä hän oikeasti haluaa. Jos hän haluaa muuta, niin sitten tekee niin eikä seilaa tuossa edestakaisin kuin kipeä kissa.

Jos menee, niin menee sitten mutta lopettaisi vaimonsa kiusaamisen.

• riina653

Minun mieheni jäi kiinni pettämisestä samalla lailla. Alkoi käyttäytyä oudosti kännykän suhteen ja sähköpostia piti päästä lukemaan vähän väliä.
      Eräänä päivänä päätin tarkistaa sen kännykän ja sieltä löytyi salarakkaalle lähetetyt viestit.
      Mies ei tunnustanut, valehteli taitavasti. Sanoi, että kirjoittelee ja sanoo tuollaisia kaikille naisille (juu juu, viestit oli tällaisia:"en voi pitää näppejäni irti susta" ja "ikävä sua mussukka").

Mulla oli kuitenkin tarkoituksena saada varmaa tietoa ja menin kysymään kakkoselta, että voisiko hän mahdollisesti todistaa, että heillä oli suhde. En haukkunut kakkosta, kysyin ihan rauhallisesti ja muija alkoi meuhaa, että mitä mä oikein kuvittelen, häntä syyttelen syyttä suotta jne. Vähän ajan päästä kuitenkin sain heidät rysän päältä kuhertelemassa. Se riitti todistukseksi ja jätin miehen.

Olis kyllä voinut kakkonen tässä asiassa auttaa, kun olis miehen sitten itselleen saanut, vai liekö se ei ollut hänen tarkoituksenaan.

• taakka putosi

suosiolla kun monen vuoden suhde paljastu ja kakkonen sai mieheni.
      Koko liittomme ajan mies petti mutta lopulta olin helpottunu kun pääsin hänestä ja ei ole huolta kun kakkonen otti hänet hoiviinsa.Eihän se helppoa ollut mutta nyt huomaan että tein ihan oikein!

• Ja mistä

tiesit, että on kyseessä monen vuoden suhde? Ihmiset täällä puhuu, että niin ja niin kauan on puolison suhde kestänyt. Mutta miten olette saaneet tietää suhteen kestosta? Onko puoliso itse kertonut vai se toinen? Katsos minä olen yrittänyt selvittää mieheni salasuhteen kestoa, mutta siitä ei ota mitään tolkkua. Kun kaikessa se yrittää valehdella, vaikka enää ei tarvitsikaan. Miksi helevatussa niin täytyy tehdä, kun ne teot ja suhteen kesto ei ole olennaista, vaan se rehellisyys. Että pystyy olemaan avoin. Ei onnistu tuolta mieheltä, aina kimpaantuu, kun koko asia tulee puheeksi. "Kun minä vaan vatvon.." Väsyttää jo.

• outoa käytöstä
        Ja mistä kirjoitti:

tiesit, että on kyseessä monen vuoden suhde? Ihmiset täällä puhuu, että niin ja niin kauan on puolison suhde kestänyt. Mutta miten olette saaneet tietää suhteen kestosta? Onko puoliso itse kertonut vai se toinen? Katsos minä olen yrittänyt selvittää mieheni salasuhteen kestoa, mutta siitä ei ota mitään tolkkua. Kun kaikessa se yrittää valehdella, vaikka enää ei tarvitsikaan. Miksi helevatussa niin täytyy tehdä, kun ne teot ja suhteen kesto ei ole olennaista, vaan se rehellisyys. Että pystyy olemaan avoin. Ei onnistu tuolta mieheltä, aina kimpaantuu, kun koko asia tulee puheeksi. "Kun minä vaan vatvon.." Väsyttää jo.

Kännykän kanssa, mies opetteli jopa kirjoitteleen tekstiviestejä, tämän naisen takia. Outoa käytöstä, ei ollut siellä missä ilmoitti olevansa, paljon ylimääräisiä työjuttuja joita ei näkynyt tilissä, omiin oloihin vetäytymistä...
        Suhteen pituuden selvitin puhelutiedoista, katselin milloin on soittelu alkanut tämän naisen puhelimeen. Siittäpä se selvisi.
        Meillä myös mies yritti valehdella että kuka "mArja", mä tunne ketään "mArjaa"? Sä oot seonnut.

Mutta kun en antanut periksi vaan latelin tietoni, "Marjan" osoitteen, työpaikan, lapsiluvun...
        Niin pakkohan miehen oli myöntää

• Marjoja ja Marioita..
        outoa käytöstä kirjoitti:

Kännykän kanssa, mies opetteli jopa kirjoitteleen tekstiviestejä, tämän naisen takia. Outoa käytöstä, ei ollut siellä missä ilmoitti olevansa, paljon ylimääräisiä työjuttuja joita ei näkynyt tilissä, omiin oloihin vetäytymistä...
        Suhteen pituuden selvitin puhelutiedoista, katselin milloin on soittelu alkanut tämän naisen puhelimeen. Siittäpä se selvisi.
        Meillä myös mies yritti valehdella että kuka "mArja", mä tunne ketään "mArjaa"? Sä oot seonnut.

Mutta kun en antanut periksi vaan latelin tietoni, "Marjan" osoitteen, työpaikan, lapsiluvun...

Meillä myös mies pitää yhteyttä Mariaan.. Nainen laittaa kuumia viestejä..molemminpuolista juttu kuitenkin taitaa olla vaikka mies joka päivä sanookin minua rakastavana. En tiedä mitä Marian mies sitten tästä tykkää?

• yonä. Miehen
        Marjoja ja Marioita.. kirjoitti:

Meillä myös mies pitää yhteyttä Mariaan.. Nainen laittaa kuumia viestejä..molemminpuolista juttu kuitenkin taitaa olla vaikka mies joka päivä sanookin minua rakastavana. En tiedä mitä Marian mies sitten tästä tykkää?

puhelimen Sim-kortin omaan puhelimeen, joten sain tämän naisen lähettämät viestit omaan puhelimeen, nainen kun oli Thaimaassa lomalla ja lähetteli sieltä viestejä, kaikkea ikävä, olisitpa täällä, koita kestää... (Mitähän mieheni piti koittaa kestää, minuako? vai ilman tämän panon pimppaa).
        Sitten vain lähetin tämän naisen puhelimeen viestin, kiinni jäitte!!! Tiedän kaiken!!!

• sim kortti
        yonä. Miehen kirjoitti:

puhelimen Sim-kortin omaan puhelimeen, joten sain tämän naisen lähettämät viestit omaan puhelimeen, nainen kun oli Thaimaassa lomalla ja lähetteli sieltä viestejä, kaikkea ikävä, olisitpa täällä, koita kestää... (Mitähän mieheni piti koittaa kestää, minuako? vai ilman tämän panon pimppaa).
        Sitten vain lähetin tämän naisen puhelimeen viestin, kiinni jäitte!!! Tiedän kaiken!!!

Ei tuon pitäisi onnistua jos on numero koodin takana kännyn avaus. Ja pitäis sun tietää miehes pin koodikin?

ei kai tää petturi ollut niin tyhmä että käytti jotain 1234 numero koodia niissä???

• on niin
        sim kortti kirjoitti:

Ei tuon pitäisi onnistua jos on numero koodin takana kännyn avaus. Ja pitäis sun tietää miehes pin koodikin?

ei kai tää petturi ollut niin tyhmä että käytti jotain 1234 numero koodia niissä???

tyhmä että käyttää pin-koodina omaa nimeään

• annetaan lainaksi

yksi vaihtelunhaluinen, kaikkeen tyytymätön ilmavaivainen maanvaiva mies jollekin puutteessa elävälle kakkoselle, kun niitä niin hirveesti tuntuu olevan.

Ei tartte taistella, saa kirjoitella kuinka tuhmia tekstareita haluaa jne.

No vitst vitsi mutta totta toinen puoli.

• Hävetkää
        outoa käytöstä kirjoitti:

Eukko jäi kiini kun miehen vaimo soitti mulle,ja kertoi miten asia on.
        Olin kyllä aavistanut asian, kun vaimon puhelin piippasi tekstareiria öisinkin.
        Silti ei tullut mieleenkään tutkia toisen kännykkää.
        Vaimo meni usein myös "lenkille" ja kun soitin jostakin asiasta, niin puhelin tuuttasi varattua.

Kaikesta huolimatta toisen kännykän kurkkiminen ja puhelutietojen tutkiminen on rikollista.
        Ei ole minusta ihme, että miehenne petti teitä onnettomat nuuskijat.
        Aviorikos ja pettäminen ei ole rikoslain alaista puuhaa, mutta kännykän kurkkimien on.
        Hävetkää kriminaalit.

• Tosi Mies
        Hävetkää kirjoitti:

Vaimo meni usein myös "lenkille" ja kun soitin jostakin asiasta, niin puhelin tuuttasi varattua.

Kaikesta huolimatta toisen kännykän kurkkiminen ja puhelutietojen tutkiminen on rikollista.
        Aviorikos ja pettäminen ei ole rikoslain alaista puuhaa, mutta kännykän kurkkimien on.
        Hävetkää kriminaalit.

Luepas nyt oikein itekki vielä minkälaisen viestin olet väsännyt
        ja mieti vähä; On kyllä niin vääristynyttä "moraalikäsitystä" tollanen.

"Aviorikos ja pettäminen ei ole rikoslain alaista puuhaa,
        mutta kännykän kurkkimien on."

Niinpä, että kyllä on yhteiskunnassakin arvot keikahtaneet
        ja nyrjähtäneet pahemman kerran, tässä "salarakas"-tarinoiden saastuttamassa maassa...

• jänkhä-jooseppi
        Hävetkää kirjoitti:

Hävetkää kriminaalit.

"Aviorikos ja pettäminen ei ole rikoslain alaista puuhaa, mutta kännykän kurkkimien on.
        Hävetkää kriminaalit. "

tässäpä se syy miksi vaimos lähti vieraisiin, SUSSA EI OLE MIESTÄ SITÄ VERTAA, ETTÄ USKALTAISIT RIKKOA LAIN KIRJAINTA VAIKKA VAIMO KÄYP NUSSITTAMASSA ITSEÄÄN TOISELLA MIEHELLÄ!

minä en kaihtaisi mitään keinoja kaivaa tietoa ulos vaimosta. en edes fyysisiä pakkokeinoja.

ei se ole mies eikä mikään joka katsoo vierestä kun vaimo nussii muiden kanssa.

• suunta ylös päin

Luin mesen lokitiedostoja, sieltä sitten näin näiden kahden keskustelun joka meni jotenki näin että; M:unohdetaanko eilinen, N:ok, sopii, aijotko kertoa "vaimolle" siitä tanssimisesta? M: en ees muistanu sitä ku vasta nyt kun sanoit...heh
      eli tuo mieheni kirjoittama unohdetaanko... ei voinu tarkottaa tanssimista koska ei vielä tuossa vaiheessa tienny/muistanu tanssineensa tuon toisen kanssa. joten otin ja laitoin viestejä yms molemmin puolin tyyliin anna olla viimenen kerta kun mun miestä lääpit yms yms... no toinen nainen vastasi ensin että ai, mäkö se olinki joka lääppi.
      eli hän piti itseensä ihan pulmusena, hän ku ei tehny mitään ei pidelly kiinni, Mun ukkoni vaan yksin lääppi hänen huultensa kanssa, ei hän ollu siinä mukana. ja paskan marjat, kyllä oli mukana, sen jälkeen kun nuo kerroin miehelleni niin mieheni kertoi ja myönsi koko tarinan. ja on siitä lähin sitten kartellut kyseistä naista. ei ole mun mies meinaan ainoa varattu jota hän on käyny kaljoissaan nuolemassa. ja kuulema on kaljoissaan usein. hänen ystäviltään kuulin nuo. minunkin ystävääni leikki ennen, vaan eipä yritä leikkiä enää. baaristakin karkasi kun minut huomasi... ei tainnu olla pokkaa tulla baariin lääppimään ku vaimon näki...hehhheh... tällasta meillä.

• 7+17

Ja sinusta puhtaasti tämän pahan huonon ja kai juoponkin naisen vika. Miehesi viaton pulmunen, joka väkisin otettiin??? Herää nainen!! Vai olitko sittenkin miehesi äiti?

• kuullostaa!

Ja kun mies ei tunnustanut, mutta pelkäsi ilm. jäävänsä kuitenkin kiinni, laittoi sitten suhteen poikki tuohon naiseen. No, fiksu nainen kun tuo kakkonen oli, hän sitten päätti tekstiviestillä ilmoittaa minulle, että on paneskellut mieheni kanssa!

• Sinisilmäkö?

Meillä kävi myös näin. Olin onnellisen tietämätön mieheni suhteesta. Kysyin häneltä asiaa suoraan useasti, koska minulla oli epäilyni, ja hän kiisti. Nyt hän on ilmeisesti suututtanut toisen naisensa, koska sain tältä viestin, jossa kyseltiin, joko eropaperit on pistetty menemään. No, paperit on laitettu menemään. Nyt tiedän, että suhde on kestänyt ainakin vuoden. Mies halusi eroa, mutta vakuutti ettei ole ketään toista. Olemme olleet yhdessä lähes 20 vuotta. Suurin osa ajasta on vietetty erossa miehen työn takia, mutta luotin ja uskoin. Luultavasti vuosien aikana on ollut paljon muitakin. Aloitan uuden elämän ja yritän unohtaa tämän miehen.

• male

Vaimo meni lankaan perusteellisesti kun asensin vakoilijasoftan koneeseeni.

Sieltähän sitä lemmenluritusta alkoi sadella... oujee, elämä on

tästä aiheesta on täällä ollut enemmänkin, ja Suoli24 palstakin aiheesta löytyy, joten kiinnostuneet etsiköön tietoja sielä.

• no pettäjät

ihan tyhmiä, vai haluaako ne jäädä kiinni? Kun niin tökerösti peitellään tekemisiä

• turhaa
        no pettäjät kirjoitti:

ihan tyhmiä, vai haluaako ne jäädä kiinni? Kun niin tökerösti peitellään tekemisiä

lähteä ketään haukkumaan, varmaan moni petettykin tuntee itsensä tosi tyhmäksi saatuaan selville millaista peliä puoliso on pitänyt ja kuinka kauan....varsinkin kun itse vielä uskon että kiinnijäätyään jokainen pyrkii kaunistelemaan tekonsa suuruutta, ei kestänyt kun 6kk, ei harrastettu seksiä...riippuen siitä kuinka pahasti jäi kiinni ja mitkä ovat vielä mahdollisuudet valehdella. Kyllä siinä ollaan tyhmiä molemmin puolin.

• Sama ajatus kuin ed.
        no pettäjät kirjoitti:

Nyt päästiin sellaiseen mielenkiintoiseen pointtiin, että miksi todellakin pettäjä jättää niin paljon merkkejä salasuhteestaan? En nyt lähde luettelemaan niitä meidän kohdallamme, mutta voi jessus!

Tyhmyyttä löytyy aina, ja usein vaimon älyä aliarvioidaan. Mutta - yksi syy on se, että huonoitsetuntoinen pettäjä haluaa näyttää puolisolle,että saa mui(l)takin. Saattaa myös olla, että kotioloissa ei oikein sängyssä onnistu, niin täytyy todistaa kykeneväisyyttään.

Toki voi olla niinkin, että pettäjä haluaa irrottautua rasittavaksi käyneestä suhteesta ja jättää näin likaisen työn puolisolle!

Sitten on tietysti olemassa luonnevikaisia sadisteja, jotka nauttivat puolison kiusaamisesta näin, siis käyttävät henkistä väkivaltaa.

Että silleen... Keksikää lisää!

• pajoo
        Sama ajatus kuin ed. kirjoitti:

Nyt päästiin sellaiseen mielenkiintoiseen pointtiin, että miksi todellakin pettäjä jättää niin paljon merkkejä salasuhteestaan? En nyt lähde luettelemaan niitä meidän kohdallamme, mutta voi jessus!

Tyhmyyttä löytyy aina, ja usein vaimon älyä aliarvioidaan. Mutta - yksi syy on se, että huonoitsetuntoinen pettäjä haluaa näyttää puolisolle,että saa mui(l)takin. Saattaa myös olla, että kotioloissa ei oikein sängyssä onnistu, niin täytyy todistaa kykeneväisyyttään.

Toki voi olla niinkin, että pettäjä haluaa irrottautua rasittavaksi käyneestä suhteesta ja jättää näin likaisen työn puolisolle!

Sitten on tietysti olemassa luonnevikaisia sadisteja, jotka nauttivat puolison kiusaamisesta näin, siis käyttävät henkistä väkivaltaa.

Että silleen... Keksikää lisää!

No mä voin omasta puolestani sanoa, näin kiinnijääneenä pettäjänä, että mä en tyhmyyttäni jättänyt merkkejä salasuhteesta. Mulla itselläni ei tule mieleen tonkia toisen sähköposteja tai tekstiviestejä, niin sitä ajattelee että koska toinenkaan ei ole niin koskaan tehnyt niin miksi sitä tekisi nytkään?

Ehkä tyhmyyttään ajatteli ettei toinen huomasi outoa käytöstä, tai jatkuvaa outoa käytöstä joita työkiireet ja muuten vaan huonot päivät ei loputtomiin selitä. Mutta kyllä noita pettäjiä on niin monenlaisia kun on meitä ihmisiäkin, ei kaikki omaa huonoa itsetuntoa tai välttämättä edes näe suhdettaan rasittavaksi ja todellakaan nauti puolison kiusaamisesta.

• muijaa

ja vielä sellainen hakulaite, jonka voi laittaa koiralle ja vauvahälytin salaa joka huoneeseen ja valvontakamerat ja ....

Onneks miehet on keskiny tuota tekniikkaa niin maan per...

• Kaikki keinot sallittuja
        pajoo kirjoitti:

No mä voin omasta puolestani sanoa, näin kiinnijääneenä pettäjänä, että mä en tyhmyyttäni jättänyt merkkejä salasuhteesta. Mulla itselläni ei tule mieleen tonkia toisen sähköposteja tai tekstiviestejä, niin sitä ajattelee että koska toinenkaan ei ole niin koskaan tehnyt niin miksi sitä tekisi nytkään?

Ehkä tyhmyyttään ajatteli ettei toinen huomasi outoa käytöstä, tai jatkuvaa outoa käytöstä joita työkiireet ja muuten vaan huonot päivät ei loputtomiin selitä. Mutta kyllä noita pettäjiä on niin monenlaisia kun on meitä ihmisiäkin, ei kaikki omaa huonoa itsetuntoa tai välttämättä edes näe suhdettaan rasittavaksi ja todellakaan nauti puolison kiusaamisesta.

sodassa ja rakkaudessa. On turha moralisoida tekstiviestien lukijaa, jos oma moraali on niin löyhä, että alentuu aviorikokseen jopa vuosikausia.

• jos pettää?
        pajoo kirjoitti:

Kuuluuko pettäminen aivan luonnollisena asiana joka suhteeseen? Jos ootte sopineet että kuuluu niin eihän se enää oo pettämistä?

Ja jos ei kuulu niin oot hiukka kummallinen, kun omaatuntoo ei yhtikäs kolkuta.

• Mustatsukat5

Millä ohjelmalla ja mistä saa? Tarvetta olisi...

• softan laitoit?

saako sen imutettua?

• Nolo

Vai että ihan vakoilusofta. Täysin laitonta hommaa, samoin kuin sähköpostien ja tekstareiden tutkiminen.

• male
        Nolo kirjoitti:

Vai että ihan vakoilusofta. Täysin laitonta hommaa, samoin kuin sähköpostien ja tekstareiden tutkiminen.

sekö joka huoraa ja vielä valehtelee elämänsä tärkeimmälle ihmiselle eli omalle miehelleen, vaiko se joka etsii totuutta ja löytää sen? enkö olisi sitä totuutta ansainnut, häh? mielestäni olin ansainnut.

etkö ole kuullut sanontaa "sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja"? tai "tarkoitus pyhittää keinot"?

mutta jokainen taaplaa tyylillään, taaplaa sinä omallasi, niin minä omallani.

• baal666

minkä niminen softa? Voisin kans kokeilla...

• jäss1kkä
        Nolo kirjoitti:

" Täysin laitonta hommaa"

kuinka palliton miehen täytyy olla, jos ei uskalla vaimoaan narauttaa koska se on LAITONTA? :D

Semmoinen mies ei ole mies ollenkaan vaan hiiri ja on päivänselvää, että vaimokin on päätynyt samaan johtopäätökseen kun kaipaa vierasta kullia jalkoväliinsä.

useimmat suomalaiset ovat näissä asioissa aivan käsittämättömiä lampaita.

• P.jätkäjokavakoilee
        Mustatsukat5 kirjoitti:

Millä ohjelmalla ja mistä saa? Tarvetta olisi...

activity logger . saa trialina. täys versiokaan maksa ku jonku 4-5 kymppiä .sillä meijän mamma jäi kiinni..ja monesta ukkomiehestä, jopa naapurista...

• ^^kia^^

Ukko käski minun hakea lääkäristä antibioottireseptin sp-tautiin! En ollut epäillyt mitään, luottavainen sinisilmä, itse uskollinen aina.

• -Nixu-

Meilläkin vaimo harrastaa paljon uintia ja käy mm. yleisissä uimahalleissa. Sieltä saa helposti esim. tippurin. Ei käy vieraissa, mutta silti on saanut muutaman kerran taudin!

-NOT!

• Oho, ja taas tarttu...!
        -Nixu- kirjoitti:

Meilläkin vaimo harrastaa paljon uintia ja käy mm. yleisissä uimahalleissa. Sieltä saa helposti esim. tippurin. Ei käy vieraissa, mutta silti on saanut muutaman kerran taudin!

-NOT!

Jos tollata juttua muija selittää, niin ite ainakin tarkastisin
        tiedon esim ko. paikkakunnan terveysviranomaisilta, että onko muitakin "tartutetttuja".

• -Nixu-
        Oho, ja taas tarttu...! kirjoitti:

Jos tollata juttua muija selittää, niin ite ainakin tarkastisin
        tiedon esim ko. paikkakunnan terveysviranomaisilta, että onko muitakin "tartutetttuja".

...täällä Espoossa. Kai niitä tartutettuja on niin paljon. Pitäisi tutkia sitten Espoo/Vantaa/Hki terveysviranomaiset ja luulen, että niitä on näin kesäaikana aika paljon.

Ja toisaalta mitä turhaa kyselemään.

• Ohos
        -Nixu- kirjoitti:

-NOT!

...olet jos tollaiset selitykset uppoaa sinuun!!!
        Tai sitten vaimosi nai siellä uimahallissa muiden kanssa.

• -Nixu-
        Ohos kirjoitti:

...olet jos tollaiset selitykset uppoaa sinuun!!!
        Tai sitten vaimosi nai siellä uimahallissa muiden kanssa.

Ja kaikenlisäksi tämä juttu menee joka kerta jollekin läpi näillä foorumeilla. Laitoin alkuperäisen viestin perään vielä "-NOT" että varmasti kaikki tajuaisivat, ettei kyseessä ole tosijuttu!
        Ihmiset vaan uskovat sokeasti mitä näillä palstoilla kirjotellaan, internetistähän se totuus löytyy!

• 6 vuotta

mieheni pettämisestä ja sitten naapuri, joka oli tiennyt koko ajan asian, kertoi sen minulle...

• Typerä naapuri

Mun mielestä olis saanu jättää kertomatta. Jos teillä nyt on ollut asiat kunnossa näin kauan eikä petos ole jatkunut niin naapuri on tehnyt todella tylysti. Mitähän varten? Luultavasti kateudesta tai pahansuopuudesta. Älä välttämättä heti heti liian nopeita vetoja!

• En vain tajunnut ajoissa

Minun mieheni pettämisestä oli vaikka kuinka paljon merkkejä näin jälkeenpäin ajatellen, mutta en niitä vain tajunnut. En ole mikään kyttääjätyyppi ja toisaalta en ole mikään vainoharhainenkaan enkä jaksa jatkuvasti miettiä salaisia merkkejä. Mieheni luki kerran pienessä sievässä salarakkaan lähettämän tekstarin ja jätti sen ruudulle ja näin sen siis ihan sattumalta. Tekstari olisi voinut olla myös kaverilta, mutta ihmetytti, ettei numeroa ollut puhelimen muistissa. Otin numeron ylös ja tsekkasin lähettäjän. Epäilys jäi kytemään alitajunnassa. Parisuhteemme alkoi mennä enemmän ja enemmän huonolle tolalle ja niinpä kerran kimmastuneena tutkin ihan tarkoituksella viestit ja taas tästä samaisesta numerosta oli lähetetty seksipitoinen viesti. Kysyin mieheltä suoraan ja hän tunnusti koko jutun, myös suhteen keston jne. Hän halusi pitää avioliittomme kasassa ja sen takia hän piti varmaan viisaimpana kertoa kaiken. Ei auttanut kuitenkaan, mutta itseäni tietysti helpottaa, että asia tuli käsiteltyä loppuun saakka.

Jälkeenpäin ajatellen mieheni kiinnitti suhteen aikana erityisesti huomiota ulkonäköönsä, piti kännykkää äänettömällä, kulki omissa menoissaan, vaikka lapsemme olivat pieniä jne. Aivan selviä merkkejä, mutta palaset loksahtivat paikoilleen vasta hänen jäätyään kiinni.

• . . .

yksittäiset puhelutiedot ja tekstarit poistetaan joka kerta saman tien, tekstareita ei tavallisesti edes käytetä.
      sähköpostissa oma osoite salaisille maileille.
      mesessä oma osoite salarakkaalle ja meseä käytetään vain webmessengerin kautta = ei lokitiedostoja.

voiko tuollaisesta jäädä kiinni mitenkään? toivon että ei, en tahdo hänen jäävän kiinni puolisolleen..

• toki

lisää tuosta mesen lokitiedosto-jutusta... kiinnostaa kovasti. mistä tiedosto löytyy? näkeekö sieltä käydyt keskustelut? pitääkö olla jotain erityisiä asetuksia?

• eric71

teknisesti mahdollista, mutta käytännössä voi inhimilliset tekijät johtaa kiinnijäämiseen;
        - pettäjän outo käytös,
        - rakastaja tulee mustasukkaiseksi ja paljastaa pettäjän (jos sattuu tietämään pettäjän henkilöllisyyden)
        - pettäjän omatunto on niin huono ettei kestä tunnustamatta,
        - joku kolmas (neljäs) osapuoli saa tietää pettämisestä ja kertoo petetylle
        - jne jne jne

Kysymys kuuluukin: kuinka moni pettäisi jos tietäisi varmasti ettei jää kiinni?

• -Nixu-

No kyllähän sitä kiinni jäätiin ennenkin, ennen kännyköitä, sähköposteja, meseä etc.
        Kyllä ne oireet tunnistaa, jos on aiheellista. Mutta eihän sitä voi ajatella, että kaikilla maailman miehillä olisi yhtäkkiä salasuhde.
        Ei minullakaan ole...

• ?????
        -Nixu- kirjoitti:

No kyllähän sitä kiinni jäätiin ennenkin, ennen kännyköitä, sähköposteja, meseä etc.
        Kyllä ne oireet tunnistaa, jos on aiheellista. Mutta eihän sitä voi ajatella, että kaikilla maailman miehillä olisi yhtäkkiä salasuhde.
        Ei minullakaan ole...

Eikö??????

• A.II
        toki kirjoitti:

lisää tuosta mesen lokitiedosto-jutusta... kiinnostaa kovasti. mistä tiedosto löytyy? näkeekö sieltä käydyt keskustelut? pitääkö olla jotain erityisiä asetuksia?

Viestit välilehden alla on kohta josta voit pistää viestihistorian tallennuksen päälle.

• -Nixu-
        ????? kirjoitti:

Eikö??????

...pitäisi kai ensiksi hommata tyttöystävä/vaimo, jotta voisi salasuhteeseenkin alkaa.

• -Nixu-
        ????? kirjoitti:

Eikö??????

Ikävä tuottaa sulle pettymys, mutta ei ole.Vaikka täytyy myöntää että aika paljon olet asian eteen tehnyt töitä, mutta taisi mielikuvitus tehdä sulle pikku kepposen.
        Valitan.

• näin..

Käyttäytyi ensin muutaman päivän omituisesti, oli hiljainen, tiuski, ei puhunut mitään.
      Nukkui jopa sohvalla yönsä, siinä sitten mietin mitähän oon tehnyt kun ukko on suuttunut näemmä..
      Parin päivän päästä ei vastannut puhelimeen koko päivänä. Seuraavana yönä selvisi että oli ollut toisen kanssa koko päivän ja illan.

En tiedä oliko ollut jo aiemmin.. tuolloin jäi kiinni. Joka tapauksessa juuri tuollaista ärtyneisyyttä ja ahdistuneisuutta, ei tahtonut mun ees koskevan häntä. Ja kaikki "ilman syytä", toisinsanoen meillä edes mitään riitaa tmv. ei ollut..

• mulle miksi

sitä ei voi avoimesti laittaa välejä poikki nykyisen kanssa jos kerran ei halua jatkaa sen kanssa? Miksei vois etsiä sitä uutta vasta vanhasta luovuttua?
      Mitä pahaa se nykyinen on tehnyt ettei voi saada edes luottamuksensa arvoista kohtelua?
      Vai eikö pettäjässä ole tarpeeksi miestä (naista) kertomaan rehellisesti siitä, mitä hän itse on valinnut tehdä toisen selän takana?
      Minä, minä, ja vain minä, ja minun tarpeeni...siitäkö onkin kyse?

• Kuskus-Girl

Moni mies haluaa pitää kahta (tai useampaakin naista.) Muslimeilla tämä on oikein laillisesti järjestetty. Onko ihminen edes luonnostaan yksiavioinen ... ?
        Uskottomuus on silti aina oma valinta.

Myös moni nainen tuntee vetoa useampaan kumppaniin - naisilla usean rakastajan tai virallisen kumppanin pitäminen ei vain ole yhteiskunnassa sallittua ... 2000-luvulla asenteet tosin alkavat pikkuhiljaa muuttumaan. Toisaalta on mahdollista että uskollisuus kokee uuden nousubuumin. (kuka tietää?)

Kiinnijäämisestä : Onko tämän ketjun kirjoittajilla todellakin kaikilla vanhanmallinen kännykkä, jossa ei ole suojakoodia ? Tällöin kukaan sivullinen ei pääse lukemaan tekstiviestejä. Itse voi valita milloin koodi tulee päälle, esim. 15 minuuttia sen jälkeen kun kännykkää ei ole käytetty. Luulisi myös että salasuhdetta elävä AUTOMAATTISESTI poistaa vieraan lähettämät "vaaralliset" viestit sekä tyhjentää puhelutiedot. Kokenut pettäjä laittaa väärän nimen nimitiedostoon. Esim. "Marja" on "Masa".

Mesen lokitiodostot sekä sähköviestit on maailman helpointa poistaa. Kuka nuija jättää yhteisessä kodissa olevalle koneelle salarakkaan kanssa käytyjä keskusteluja ? ? ?

Tekniikka on siis vaarallista =) Kännykkä lienee se suurin salasuhteiden paljastaja ? Toisaalta kännykkä mahdollistaa salasuhteen pidon ihan eri tavalla kuin aikana jolloin oli vain lankapuhelimia eikä netistä tietoakaan ...

Surullista muuten jos miehet alkavat huolehtia ulkonäöstään ja hygieniastaan vasta kun heillä on rakastajatar kierroksessa. Onko tämä jokin Suomi-miehen erikoispiirre ? Vaatikaa naiset enemmän myös vakiintuneessa suhteessa! Hieman harmillista jos kakkosnainen saa miehestä kaiken parhaan...

Kakkosnaiselta tai -mieheltä saatu sukupuolitauti näytti olevan myös yleistä. .... Luulisi että lurjuksella joka pettää olisi SEN VERRAN älyä päässä että aina käyttäisi kondomia pettäessään. AINA. Kotona viattomana olevan tunteita voisi edes niin minimaalisesti ajatella ettei edes miettisi sellaista riskiä että vie elämänsä ykkösihmiselle taudin tai tiedon lapsesta joka on alkanut vahingossa kakkosen masussa kasvaa ... Ja miehet, muistakaa että kakkonen voi hyvinkin usein haluta itse raskautta, ja puheet e-pillereistä voivat olla valhetta.

Vastuuta, empatiaa ja ikuisia ykkösiä elämään.

• . . .
        Kuskus-Girl kirjoitti:

Moni mies haluaa pitää kahta (tai useampaakin naista.) Muslimeilla tämä on oikein laillisesti järjestetty. Onko ihminen edes luonnostaan yksiavioinen ... ?

Myös moni nainen tuntee vetoa useampaan kumppaniin - naisilla usean rakastajan tai virallisen kumppanin pitäminen ei vain ole yhteiskunnassa sallittua ... 2000-luvulla asenteet tosin alkavat pikkuhiljaa muuttumaan. Toisaalta on mahdollista että uskollisuus kokee uuden nousubuumin. (kuka tietää?)

Kiinnijäämisestä : Onko tämän ketjun kirjoittajilla todellakin kaikilla vanhanmallinen kännykkä, jossa ei ole suojakoodia ? Tällöin kukaan sivullinen ei pääse lukemaan tekstiviestejä. Itse voi valita milloin koodi tulee päälle, esim. 15 minuuttia sen jälkeen kun kännykkää ei ole käytetty. Luulisi myös että salasuhdetta elävä AUTOMAATTISESTI poistaa vieraan lähettämät "vaaralliset" viestit sekä tyhjentää puhelutiedot. Kokenut pettäjä laittaa väärän nimen nimitiedostoon. Esim. "Marja" on "Masa".

Mesen lokitiodostot sekä sähköviestit on maailman helpointa poistaa. Kuka nuija jättää yhteisessä kodissa olevalle koneelle salarakkaan kanssa käytyjä keskusteluja ? ? ?

Tekniikka on siis vaarallista =) Kännykkä lienee se suurin salasuhteiden paljastaja ? Toisaalta kännykkä mahdollistaa salasuhteen pidon ihan eri tavalla kuin aikana jolloin oli vain lankapuhelimia eikä netistä tietoakaan ...

Surullista muuten jos miehet alkavat huolehtia ulkonäöstään ja hygieniastaan vasta kun heillä on rakastajatar kierroksessa. Onko tämä jokin Suomi-miehen erikoispiirre ? Vaatikaa naiset enemmän myös vakiintuneessa suhteessa! Hieman harmillista jos kakkosnainen saa miehestä kaiken parhaan...

Kakkosnaiselta tai -mieheltä saatu sukupuolitauti näytti olevan myös yleistä. .... Luulisi että lurjuksella joka pettää olisi SEN VERRAN älyä päässä että aina käyttäisi kondomia pettäessään. AINA. Kotona viattomana olevan tunteita voisi edes niin minimaalisesti ajatella ettei edes miettisi sellaista riskiä että vie elämänsä ykkösihmiselle taudin tai tiedon lapsesta joka on alkanut vahingossa kakkosen masussa kasvaa ... Ja miehet, muistakaa että kakkonen voi hyvinkin usein haluta itse raskautta, ja puheet e-pillereistä voivat olla valhetta.

Kaikki ei tosiaan ole nörttejä ja sen kyllä huomaa.. Suojakoodista en tiennyt, mutta kai sen nyt pitäisi olla päivänselvä juttu, että jos salarakasta pitää ja on itse varattu, tekniikkapuolta täytyy vähän edes miettiä.

MSN Messengeriä voi käyttää webmessengerin kautta, jolloin ei jää lokitiedostoja ollenkaan. Ja jos haluaa pelata varman päälle, salarakasta varten luodaan oma meseosoite, jota käytetään vain webmessengerin kautta.

Kännyköistä voi poistaa yksittäiset soittotiedot, mikä on tietenkin paljon vähemmän epäilyksiä herättävää kuin kaikkien tietojen tyhjääminen aina kun salarakas on soittanut tai itse on soittanut sinne päin.

Tekstareita ei tietenkään kannata säilöä puhelimessa, ja tekstarien suhteen salarakkaan kanssa on hyvä sopia säännöistä muutenkin. Yksinkertaisinta on sopia, että viestejä ei lähetetä omituisiin aikoihin, ja kaikenlaiset pusipusi-viestit eli puolison silmille sopimattomat viestit on parasta kieltää salarakkaalta kokonaan.

• 1+18
        Kuskus-Girl kirjoitti:

Aika huonosti olet laskenut, jos noihin tuloksiin päädyit. Ilmeisesti olit päättänyt tulokset jo ennen lukemista?

• kätevää

Tuttuni huomasi vaimonsa alkaneen käyttäytyä oudosti, kävi paljon ulkona, laittautui yms. Mies sitten kerran, metsästystä kun harrastaa, laittoi vaimonsa takakonttiin koiratutkan. Kun vaimo lähti matkoillensa, huomasi tuttavani tutkan pysähtyneen mutaman kilometrin päähän kotoa. Tutkaa seuratessaan päätyi tyttärensä entisen miesystävänsä pihaan... Kiinni jäivät :)
      Ja kaiken huipuksi äiti vei tyttärensä ex:än...

• Meikä

puhelimen kans näpertely ja kylässä käyntireissu venyi parilla päivällä, niin lättäsimpä exän sähköpostiosoitteen googleen ja sieltähän sitä tavaraa alko löytymään...

• suoraan

..rysän päältä, elikkäs sängystä. Kyseessä oli lyhyt suhde, todella ahdistavalta ja nöyryyttävältä se joka tapauksessa tuolloin tuntui.

• petetty aviomies

vahtaaminen, poissa oleva vaikka oli minun vieressä, raivosi aivan pikkuasioista, halveksi minua, osasi olla todella vittumainen, ei välittänyt meidän lapsesta, alkoi juopottelemaan.

• mmrrhhll
        petetty aviomies kirjoitti:

vahtaaminen, poissa oleva vaikka oli minun vieressä, raivosi aivan pikkuasioista, halveksi minua, osasi olla todella vittumainen, ei välittänyt meidän lapsesta, alkoi juopottelemaan.

Tekstareista kaikki taitaa jäädä kiinni nykyään: vuoden päivät onnistuin piilottelemaan suhdetta, vaikka tapailimme salarakkaani (molemmat naimisissa, minä ja hän tahoillamme) kanssa viikottain ja soittelimme ja tekstailimme paljon. No, yksi kohtalokas viesti vahingossa miehelleni, siis viesti, jonka oli tarkoitus mennä salarakkaalleni. Se sisälsi kaiken mahdollisen faktan, seksin, rakkaudentunnukset ja kaikki, mutta oli niin kirjoitettu, että mieheni väkisinkin ymmärsi ettei ollut hänelle tarkoitettu.. Sain kenkää välittömästi, ilman mitään parisuhdelöpinöitä. No, salarakkaani jäi kiinni sitten vain hetki sen perään, puolisonsa nuuskittua klassisesti hänen kännykkäänsä, jossa löytyi minun viestejäni, rakkautta ja seksiä myös..

• Hahhehheh
        mmrrhhll kirjoitti:

Tekstareista kaikki taitaa jäädä kiinni nykyään: vuoden päivät onnistuin piilottelemaan suhdetta, vaikka tapailimme salarakkaani (molemmat naimisissa, minä ja hän tahoillamme) kanssa viikottain ja soittelimme ja tekstailimme paljon. No, yksi kohtalokas viesti vahingossa miehelleni, siis viesti, jonka oli tarkoitus mennä salarakkaalleni. Se sisälsi kaiken mahdollisen faktan, seksin, rakkaudentunnukset ja kaikki, mutta oli niin kirjoitettu, että mieheni väkisinkin ymmärsi ettei ollut hänelle tarkoitettu.. Sain kenkää välittömästi, ilman mitään parisuhdelöpinöitä. No, salarakkaani jäi kiinni sitten vain hetki sen perään, puolisonsa nuuskittua klassisesti hänen kännykkäänsä, jossa löytyi minun viestejäni, rakkautta ja seksiä myös..

no kannattiko homma. Asutko jo petturin kanssa ? Kumpi teistä hankkii ensin uuden salarakkaan ?

• Anskoliini12345

Sain oman mieheni kiinni pettämisestä tekemällä itselleni feikkiprofiilin nettiin, ja vastaamalla hänen seuranhakuilmoitukseensa roolihahmon muodossa...kävimme nettikeskustelua yli kolme kuukautta, ja hän tunnusti pettämisensä ja kaikenlaista muutakin sähköposteissaan minulle...olipa tosi haavoittavaa lukea omista puutteistaan kun hän haukkui vaimoaan kaikilla mahdollisilla tavoilla...no, sainpa ainakin mustaa valkoisella ja selkeät todisteet hänen tekemisistään...mies vielä uhkaili eroa hakiessani kostavansa jollakin tavalla, mutta nämä kullanarvoiset sähköpostitekstit toimivat lopulta oivana "panttina" koskemattomuudesta...eipä ole miehellä ollut munaa tehdä mitään kostoon viittaavaa kun tietää, että ex -anoppi saa saman tien kirjeen, jossa ovat kopiot sähkäreistä...että silleen meillä...tsemppiä kaikille petetyille ja pettyneille...joskus se onni vielä kolahtaa...

• tietämättään eronnut

Sinä sentään olit vielä virallisena vaimona olemassa. Minun mieheni nettiprofiili oli ainakin virtuaalisesti aikoja sitten eronnut... ja kertoi minun viehkeälle feikkiprofiililleni, että: "Olen ollut kerran naimisissa, mutta siitä on jo aikaa, enkä halua edes puhua koko asiasta".

• viisikymppinen ukm.

Vain täysin luonnevikainen, tasapainoton ja välitöntä psyk. apua tarvitseva nainen kyttää miehensä puhelinta! Henkisesti terve ja tasapainoinen nainen ei lähde tekemään profiileja nettiin koittaakseen saada miehen kiikkiin. Tämä on sairasta kyttäämistä, johon naisen on haettava viivyttelemättä apua.

Kuulusteleminen ja vahtaaminen on henkistä väkivaltaa! Se on narsismia ja narsismia sairastava akka pönkittää näillä em. keinoilla vain omaa, sairasta egoaan.

• Anskoliini12345

Et ilmeisesti tiedä psykologiasta yhtikäs mitään kun heittelet noita kommenttejasi...luepa ensin psykologian määritelmä narsismista ja muista keinoista pönkittää egoaan ja ota sitten uusiksi kommentointisi...pakosti tulee mieleen, että meinaako omat "perskarvat palaa" tai onko itselläsi huono omatunto kun syyttelet sairaalloisuudesta ja narsismista aviovaimoa, joka näki selkeät merkit miehensä pettämisestä, ja halusi puolustaa itseään enemmiltä loukkauksilta ja jopa sukupuolitaudeilta!

• kowa jätkä

"Kuulusteleminen ja vahtaaminen on henkistä väkivaltaa!"

Mitä sitten? meikäpoika on ainakin silmää räpäyttämättä valmis turvatumaan sekä henkiseen että fyysiseen väkivaltaan, jos puhutaan uskottomuudesta.

se on hiiri eikä mies, joka ei uskalla vaimoansa kuriin laittaa pelkästään siksi että jossain rupisessa lakikirjassa lukee ettei puhelinta saa ratsata. missä on rohkeus?

se on nääs tässä perheessä kuolemanvakava asia. kirjaimellisesti.

• w3e4r..

jos pettämistä epäilee niin ammattilaisen suusta kuultua on, että saa ottaa siitä kyllä selvää. Että ihan turhaan heti nimittelet narsistiksi sitä, joka haluaa asian selvittää. Toisille riittää epäilys eron ottamiseen, toiset haluaa tietää tarkkaan mikä on tilanne. Itse kuulun jälkimmäiseen joukkoon. Jos mieheni salailee asioita niin taatusti oikeutan itselleni sen, että otan asioista selvää keinolla millä hyvänsä. Juttu on näet niin, että minua ei tule kukaan sukulaisista tai kavereista syyttämään siitä että noin hyvän miehen jätin noin vaan. Eikä tule mieheni marttyyrina esiintymään muille että ihan syyttä lähti kävelemään. Jos mies pettää niin tulen kertomaan sen kaikille mahdollisille joita asia kiinnostaa. Narsisti on nimenomaan se petturi, joka ei kysyttäessä tai todisteista huolimatta mitään myönnä. Taidat olla itse yksi niistä jotka kaihtavat totuutta.

• Anskoliini12345

Kiitos hienosta kommentistasi, olen täsmälleen samaa mieltä...miksi olisimme typeriä ja sulkisimme silmämme pettämiseltä...sehän on itsensä halventamista suorastaan...ja sitä paitsi on oikein terveellinen tunne kun tietää olleensa oikeassa...minäkin sain suvulta niskaani ryöpyn siitä, että miten ihmeessä voit erota noin ihanasta, koulutetusta ja hyvätuloisesta miehestä...eipä tarvinnut paljon selitellä, että miksi...teot puhuivat puolestaan ja olen saanut olla rauhassa...tsemppiä kaikille petetyille...

• AnnaLiisa47

jo ennen kuin sattumalta miehen puhelimesta tullut soitto paljasti, puhelu
      tuli minulle hänen rintataskustaan. Miten sitten olikin kytkeytynyt soittamaan edelliseen soitettuun numeroon, kuuntelin mieheni treffejä noin 35min kunnes akku loppui ja olinkin saanut jo tarpeeksi tietoa.
      Ensin en ymmärtänyt mikä puhelu on ja sitten huomasin miehen olevan autossaan ja juttelevan ja suukottelevan jonkun vieraan naisen kanssa. Todella ahdistavaa kuunnella mitä hän kertoi aika ikävään tyyliin minusta ja meidän avioliitosta. Vaikka pieni vahingonilokin kun nainen suositteli miestä käymään hammaslääkärillä ja oli kuulemma itse hammashygienisti. Kun mainitsin miehelle asiasta hän ei ensin myöntänyt asiaa, mutta kun mainitsin naisen kommentin mieheni tarpeesta hammashoitoon sain hänet hiljaiseksi ja selitys olikin ettei se nainen tiennyt mitään. Hah!
      Se siitä avioliitosta ja miehen keljuiluista minun muka liialliseen vouhotukseen ja harhaisiin kuvitelmiin.

• nainen656

...mies tampeleelta joka kertoi surullisen tarinan elämästään. Osasi itkeä, pyytää hellyyttä ja läheisyyttä. Ex vaimo oli aina kauhea ja vaimo oli pettänyt häntä....toivottavasti joku tunnistaa. Hänellä on yksi lapsi.
      Hänellä on ollut suhde n. kaksi ja puoli vuotta sitten naisen kanssa jolla on koiria ja hän osti sitä varten ison auton...kuulin sen yhdeltä hänen ystävältään. Joku juoksija nainen oli myös siinä vaiheessa yhteyksissä häneen. Joten ensiksi hän petti tätä naista minun kanssa ja hankki sitten uuden naisen jonka kanssa hän nyt oli meidän molempien kanssa yhtä aikaa. Pettäminen on tullut nyt vasta päivänvaloon.
      Selvät merkit näkyivät koko ajan, mutta uskoin hänen itkujaa. Vannoi syyttömyytään ja syytti minua vainoharhaiseksi.
      Nyt jäi kiinni kun päätin ottaa yhteyttä naiseen jonka ajattelin olevan myös hänen kanssaa....Toivottavasti löytyy nyt muutkin naiset jotka ovat joutuneet tähän samaan soppaan.

• nnanskulu

tai kumpi vaan. voin ollla etsimäsi henkilö.

• käräytti

Ystävä paljasti. Olen hänelle siitä uskalluksesta kiitollinen, en ampunut viestintuojaa. No hän tuntee minut kyllä ja tiesi että olen aina rehellisyyden kannalla. Ystävä on yhteinen ex-miehen kanssa, joten ymmärrän kyllä kuinka ahdistavassa tilanteessa hän oli ollessaan molempien ystävä. Mies oli jopa käskenyt ystävän pitää huolta omista asioistaan. Hän kuitenkin taipui siihen että ei hyväksynyt että minua petettiin ja hyvä niin. Olihan minulla omat epäilykset mutta ei mitään todisteita, vainoharhaisen leima mieheltä otsassa. En olisi ikinä saanut miestä itse kiinni tai tunnustamaan, niin kiero kaveri hän on. Nyt on ero ja suru meneillään, mies petti mutta ystävä ei.

• pettäjä joskus ollut

Ei todellakaan!

Itse olen se kakkonen, ollut jo vajaa 2 vuotta eikä miehen puoliso aavista mitään. Täytyy vain pelata varman päälle, oma kännykkä yhteydenpitoon, ei viestejä / soittoja väärään aikaan, puhelutietojen poistaminen, tapaamiset vaimon työaikana ( onneksi miehellä joustava työaika, samoin minulla)... Yhteisiä reissujakin meillä ollut, työmatkoja ;) Ja näin tulee jatkossakin olemaan.

Jos pettäjä kotona osaa pelata oikein, ja kokenut pettäjä OSAA, ei takuulla paljastu! Ainut todellinen vaara on, jos joku näkee ja kertoo vaimolle, mutta se riski on vain otetteva ;)

Toivon, ettei miehen vaimo koskaan saakaan tietää, ei minulla ole aikomustakaan hänen pilvilinnaansa hajottaa.

• 14+2

Käytös oli muuttunut. Kysyin suoraan ja hän myönsi.

• ö09

olet sinä, koska kumppanisi on ollut suoraselkäinen myöntäessään. Arvostan ihmisessä kyllä todella paljon rehellisyyttä, koska pettäjä ei yleensä myönnä edes todisteiden valossa mitään. En tiedä oliko myöntäminen sinulle hyvä juttu, mutta minulle olisi ollut todella tärkeä asia päästäkseni eteenpäin ja uudelta terveeltä pohjalta seuraavaan parisuhteeseen.

• kunhan saa tietää
        ö09 kirjoitti:

olet sinä, koska kumppanisi on ollut suoraselkäinen myöntäessään. Arvostan ihmisessä kyllä todella paljon rehellisyyttä, koska pettäjä ei yleensä myönnä edes todisteiden valossa mitään. En tiedä oliko myöntäminen sinulle hyvä juttu, mutta minulle olisi ollut todella tärkeä asia päästäkseni eteenpäin ja uudelta terveeltä pohjalta seuraavaan parisuhteeseen.

harvinaista todellakin, että myöntää suoraan. Pääasia kuitenkin saada tietoon ja päästä eroon sellaisesta ihmisestä joka ei ole luottamuksen arvoinen.

• kdjf
        kunhan saa tietää kirjoitti:

harvinaista todellakin, että myöntää suoraan. Pääasia kuitenkin saada tietoon ja päästä eroon sellaisesta ihmisestä joka ei ole luottamuksen arvoinen.

...ON LAILLISTA, JOS TOIMII NÄIN: Kun menet naimisiin, VAADIT että teillä on 2 kännykkää, ja molemmat ovat yhteisiä, eli liittymät ovat molempien nimissä. Eikös se silloin pitäisi lainkin silmissä olla sallittua lukea molempien omien kännykköjen tekstiviestit. Näin mä se näen.

• fgbd
        kdjf kirjoitti:

...ON LAILLISTA, JOS TOIMII NÄIN: Kun menet naimisiin, VAADIT että teillä on 2 kännykkää, ja molemmat ovat yhteisiä, eli liittymät ovat molempien nimissä. Eikös se silloin pitäisi lainkin silmissä olla sallittua lukea molempien omien kännykköjen tekstiviestit. Näin mä se näen.

naurut päälleen, joka lähtee käymään oikeutta hänen kännykkänsä luvattomasta katselusta, jos on jäänyt kiinni pettämisestä.
        Eikös koko suomi nauranut niille kahdelle petolliselle, jotka veivät vaimon oikeuteen kännykän lukemisesta tässä joku aika sitten.

• Ex -vaimo

Aina asiat ei ole sitä miltä näyttäisi? Itseäni syytettiin pettämisestä miltei kahden vuoden ajan naimisissa ollessani. Itse olen nainen ja miesystäviä on työn kautta suurin osa. Suhteen alussa kaikki oli kunnossa, kerroin rehellisesti kenen kanssa olin ja missä olin, mitä tehtiin. Helvetti alkoi yhdestä sähköpostista miehelleni, jossa väitettiin minulla olevan suhde toiseen mieheen. :( Perusteita en ole saanut sen kummemmin mieheltäni, kuin kyseisen postin lähettäjältäkään. Myöskään sähköpostin lähettäjä ei ole minulle vastannut, vaikka omalla nimelläni olen asiaa häneltä tiedustellut. Lopputulos oli, että mies pisti minut pihalle, enkä vieläkään tiedä edes kuka tämä minun "salarakas" on? Toivottavasi hän on nyt tyytyväinen, kun sai rikottua parisuhteen? :( Itse edelleen rakastan exääni, mutta en voi ketään väkisinkään pitää. Kaikkea hyvää toivon nyt ja jatkossa, toivottavasti uusi vaimo tuo onnen? :(

• jepulistaa

On tainnut ukkosi itse laittaa sen sähköpostin tekaistusta osoittesta. Sai susta syyllisen eroon. Älä haikaile hullun perään. Niin mulle tehtiin, otti prepaid-liittymän josta lähetti tekstarin itselleen. Viestissä sanottiin että mulla on suhde jonkun ukkomiehen kanssa. En voinut kun nauraa kun heti tajusin kuvion. Ja asia varmistui, että todella hän itse oli sen kirjoittanut.

• Huorakkeen lempannut

Mun vaimo oli synnynäinen kieroilija. Se alkoi jo ensimmäisellä seurusteluviikolla. Satunnaisia syrjähyppyjä oli silloin kun tuli mahdollisuus. En tiedä kieltäytyikö hän koskaan. Kun hän tapasi minut, hän seurusteli silloin, ja jätti silloisen poikaystävän tuosta noin vain. "Hän oli vain "juoppokuski" ja osti kaikkea silloin kun tarvitsin". Tän olisi pitänyt jo pistää hälytyskellot soimaan. No suhde jatkui ja myös syrjähypyt. Selkeitä todisteita sain vähänväliä. Tutut kertoi, partaveden haju, lenkiltä tullessaan meikit kuosissa ja verkkarit rutikuivat, niin ja "lenkille" lähdettiin aina suihkun kautta:) Pahimmillaan se oli sellaista että hän juoppoauton matkassa runkkasi toisen äijän vehkeitä ja luuli etten huomaa. Välillä ihan sieppasi kunnolla, mutta monesti vain naureskelin mielessäni. Siitä tuli sellainen liitto, että elin siinä omaa elämääni, harrastin urheilua ja kaikkea muuta positiivista, ja lähes kokonaan suljin mielestäni huoraavan akkani. Sänkyyn hänen kanssaan JOUTUI joskus, ja se kuvotti. Hoidin vain äkkiä homman ja sitten pois läheltä. Kummallista on se epärehellisen ihmisen verhoutuminen totaalisen kieltämisen taakse, ja erilaisten diagnoosien viljely, milloin olen psykopaatti, milloin skitsofreenikko kun sellaista luulen. Kerran petin häntä, en kostoksi vaan tyhmyyttäni. Pienen rommipullon ja 10 lonkeron jälkeen ei oikein järki pelannut, ja kaduttaa ihan sikana, että alennuin hänen tasolleen. Ero oli helpotus. Ikävöin ainoastaan omaa taloa, kotia, tukikohtaa ja lapsia. Omassa asunnossani aukesi koko uusi elämä eteen, ja monesti vielä tänäkin päivänä ihmettelen, että miksi ihmeessä en hakenut eroa paljon paljon aikaisemmin. Varmaankin lapsien takia, ja kun se liitto oli vain paha tapa. Että miten hän paljastui? Hän oli maailman huonoin valehtelija. Naama punotti kuin keitetty rapu kun välillä v*ttuiin, et miltä maistu vieras lerssi. Että mä nautin:) Tänäpäivänä hän on uudelleen naimisissa, elää pinnallista egoiluun perustuvaa elämää. Hänellä ei ole mitään ymmärrystä inhimillisistä tunteista, reiluudesta ja avoimuudesta. Kaikki mitataan statuksessa, ulkonäössä ja tilinauhan perusteella. Sitä joutui sietämään vuosia. Jos jouduin työttömäksi, menetin ihmisarvoni samantien. Hän mm. vittuili mun ammatista ja oli avoimesti kateellinen kun kaverien miehet oli insinöörejä ja muita hyväpalkkaisia. Eihän siinä voinut mitään tehdä kun monesti leuka ihan revähti kun kuunteli hänen sairaanloisia mielentiloja. Nyt olen avoliitossa. Avokkini on täysin vastakohta eksälleni. Rehellinen, uskollinen, reilu, sovitteleva, välttelee riitoja ja kaikin puolin on sellainen todellinen ystävä, että meinaa ihan liikuttua ajoittain. Hyvä, että näin lopulta kävi:) Harmi vain, että elämästä meni yli 10 vuotta hukkaan.

• kyllä sen huomaa

Seurasin vaimon muuttunutta käytöstä ja sopivalla hetkellä kysyin.
      Värin vaihtuessa ei jäänyt paljoa epäselvää ja joutui myöntämään juuri ollessaan lähdössä ulkoilemaan suihkunraikkaana.
      Erosin muttei vaimoa huolinut se toinenkaan.

• fuck you

No täällä ihmettelin aikani puolison puhelinlaskussa isoa tekstiviestilaskua ja muutenkin omituista käyttäymistä. Tiesin, että joku suhde on, mutta en ollut varma. Lopulta jäi kiinni, kun vahingossa löysin kotikoneelta kivat panovideot kakkosensa kanssa. Olipa aika rankkaa, ei mitään kivaa katsottavaa puolisona. Arrivederchi rakkaani :-(

• Pervot ulos

Muuten joutais kaikki kännykät ja sähköposti ym turhanpäiväiset vempaimet heittää kuusikkoon, olisi ainakin ne poissa rikkomasta ihmisten elämää, kun niitä ei näytetä osaavan käyttää oikeisiin tarkoituksiin.
      Jo tämä että Vanhanen , Kanerva ja ketkähän muut lähettelee yhteiskunnan varoilla maksettavasti yhteyksistään pervoja viestejä ja vielä luultavasti työaikanaan Jollekin Johanna Tukiaiaiselle, ihminen josta jo päällepäin loistaa huonon elämän merkit.
      Jotenkin tuntuu aivan uskomattomalta noiden miesten ajatuksenjuoksu, minusta tuollaiset asiat noinkin korkoiessa virkaasemissa ja varsinkin, kun puhelinlaskut maksetaan verovaroista kootuilla varoilla. Sehän on suorastaan rikos ja minusta syy heti heittää virastaan ulos, ilman minkäänlaisia kädenpursituksia. Niin se vaan on täällä alemman kansan työpaikoissa, että lento ulos tulee paljon vähemmästä.
      Viroista ulos kaikki pervoilijat ja huonoa esimerkkiä perhe-elämästä näyttävtä, jotka vaihtavat paria yhtenään lapsistaan viis välittäen.
      Tuossa josskain viestiketjussa olivat nämä sotilaat eli kantahenkilökunta ihan alimmasta ylimpään. Seillä tähes kaikki ovat eronneet ja naisia pannaan joka paikassa, taitaa olla jokaisella sotilaalla kirjanpito monenko naisen kanssa on ollut, Siinä meidän Puolustusvoimien suurin tehtävä.

• Omaisuus meni puolik

ostin koiratutkan ja laitoin ukon taskuun. katsoin puhelimestani minne meni noin parinviikon ajan. ja jäi tosiaan rysänpäältä kiinni, ei siis voinut enää kieltääkään vaikka oli kieltänyt sinä samana aamuna.

• :D

hyvä idea muuten :)

• likanen lakana

Laiton likaset lakanat pesukoneeseen... Se meni vielä sormien läpi... mutta ei enää sitä seuraava askel...

• Toisen kunnioitus

No laitonta on viestien katselu, mutta laitonta on pettäminenkin, kumpi on enemmän laitonta. Minusta se on pettäminen, sillä siinä mennään jo ihan iholle ja vaarana on saada sairauksia ym.

Joten pienenä pahana pidän salapoliisin työn, jolla voi parhaassa tapauksessa saada oman terveyden.
      On se tuo seksi sellainen asia, että voi vaikka minkälaisen maksullisen kanssa olla ja ottaa vaaralliset riskit.
      Toivon kuitenkin, että kun pää menee tuohon kuntoon, sillä sieltähän nekin halut herää, kertoisi puolisolleen ihan reilusti, että toinen tietää tehdä omat ratkaisunsa. Olettaisi sitä sen verran olevan kunnioitusta jäljellä toista kohtaa.

• Faktat selväksi

> mutta laitonta on pettäminenkin

Kerrohan, mitä lakia pettäminen rikkoo?! Ei yhtäkään.

• konstitonmonet.

olin ystävättäreni kanssa autoajelulla ja hän halusi että ajetaan miesystäväni ohi, en olisi halunnut ettei mies luulisi vakoiltavan jos sattuisi näkemään. ajettiin kerran talon ohi, ja jo lähdössä pois, sitten huomasin rivarin autotallin edessä auton joka oli miehen tallin oven edessä, nauroin ja sanoin että onko se vaihtanut autonsa pikku kotteroon, ajettiin uudelleen ja otin rekkarin ylös, muutama sekunti 16400:sta ja bingo, oli se lort*o jota tapaili salaa ja olin asiasta kyllä jyvällä mutta näin sain varman todisteen. soitin pukille ja kielsi kieltämistään kunnes oli pakko tunnustaa. olin nääs varalla vielä.

• &&

Hyvä keino selvittää, puhuuko mies totta, on kysyä naisesta, josta on mahdollisesti kuullut jo jotain. Jos siis vaimo esim. tietää tämän mahdollisen kakkosen.

Mikäli mies ei hätkähdä asiasta mitenkään, eikä ala haukkumaan tätä kakkosnaiseksi epäiltyä, voi olla aika lailla huoletta. Mutta jos mies sättii naista hulluksi tai tyhmäksi tai vaikkapa rumaksi, on aika alkaa miettiä, miksi miehen pitää näin tehdä. Siksi, että muutoin vaimo voisi tajuta ja miehen on varmistettava, että naisesta puhutaan mahdollisimman epäedulliseen sävyyn.

• Taivaitako tavoitan

Pitkä ketju ja vakavasta asiasta. Itsellä myös kokemusta:-(
      Hyväuskoisuus on iso ongelma suurelle osalle suomalaisia. itse mietin miksi
      petturit haluaa olla parisuhteessa hyväuskoisen kanssa ( vastaus lienee itsestään selvä ), jos ei ole hyväuskoinen niin kumppani jää nopsasti kiinni mikä tietty tuottaa hankaluuksia monella tapaa....

Olen nykyisin realisti - mutta pyrin siihen että en tule kyyniseksi

• Kostoelää69

Hulluuden partaalla? Olen epäillyt miestäni pitkään uskottomuudesta...luulenpa käytöksen perusteella, että naiset vaihtuu välillä. Mieheni on töissä toiselle paikkakunnalla ja viikot poissa kotoa. Mutta mitään konkreettista en ole asiasta löytänyt, ennen viime viikon loppua. Se ainutkertainen naisen vaisto kehotti tutkimaan kännykän viestit ja siellä oli naisen kuva ja kuva oli otettu miehen asunnolla! En tietenkään tunnistanut häntä..ihan outo ihminen. Nyt mietin, että miten selvitän naisen henkilöllisyyden???
      Outo rahan kulutus nosti epäilyt taas pintaan eli tililtä nosti isoja summia rahaa yhden viikon aikana. Onko maksullinen nainen??
      Selvitän asian ja sitten lyön kortit pöytään ja käräytän sen paskaisen vihdoin!

• -

Voisi olla maksullinen, katso jos löytyy kuvan nainen sexwork.net tai seksitreffien sivuilta.

• kostoelää69
        - kirjoitti:

Voisi olla maksullinen, katso jos löytyy kuvan nainen sexwork.net tai seksitreffien sivuilta.

ei ollut kyseisillä sivuilla ja nainen on kyllä aika taviksen näköinen eli en usko, että noilla sivuilla itseään kauppittelee,,,,joku baarihuora korkeintaan.

• Anonyymi
      UUSI

Ja sit kuulolle...omakotitalossa asuvat, jos puoliso tekstaa selin ikkunaan jää hän helposti kiinni. Kaihtimet kiinni ja säleet alaviistoon jättäkää aavistus auki mutta niin että sisältä ei näy että kaihtimen takana ulkopuolella on joku. Sitten vaikka viemään roskia tai lähdette lenkille vaikka tosiasiassa olette sälekaihtimen takana. Sitä vaan naama lähelle ikkunaa ja luitte kaiken reaaliajassa. Selvisi pettämiset, kännykän lukitus koodit, salaiset sijoitukset ihan kaikki!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe