Te jotka omistatte sen niin "kuuluisan" Perfect Pout - turvottavan huulikiillon, niin mistä olette löytäny sen??? Olen kääntänyt ympäri kaikki kauppahallit, tavaratalot ja kosmetiikkamyymälät, eikä mistään ole löytynyt tuota kyseistä tuotetta. Olen epätoivoinen, valaiskaapa vähän asiaa kiitos!
Turvottava huulikiilto
15
8677
Vastaukset
- peppi
Ei tietääkseni myydä Suomessa. Sen voit tilata Englannista: HQhair.comista.
Oletko kuullut,että se oikeasti toimii ?
Minä olen tilannut HQ:sta Lip Fusion nimisen turvottavan huulikiillon, se oli kalliimpi ja turvottaa jonkin verran. - ...
niitä huuto.netissä
- ezjoy
Huuto.Netistä ei ainakaan löydy. Siis onko tätä kyseistä tuotetta missään päin Suomea myytävänä???
- ...
ezjoy kirjoitti:
Huuto.Netistä ei ainakaan löydy. Siis onko tätä kyseistä tuotetta missään päin Suomea myytävänä???
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=plumping&order=R&cat=%&lcat=X&start=0&num=50
laita hakusanaksi plumping niin löytyy. ja noi jessica simpsonin dessert treats huulikiillot on vähän turvottavia. - makeupartist
ezjoy kirjoitti:
KO tuotetta ei myydä Suomessa, eikö mene kaaliin !
- joskus kokeillut
kysy kampaamosta joka myy Tigin tuotteita ja meikkiejä.Muistaisin että Tigillä olisi sellainen "turvottava" huulikiilto tai -puna.
- kokeilija59
ostin stockan beautystä helena rubinsteinin lip plumper-voiteen - lupaa turvottaa huulia ja kosteuttaa. hyvin kallis.
tulos on lievästi ikäänkuin turvottava, mutta mitään erityistä tulosta en ole huomannut sen käytöstä. - scorpio5
www.skindoctors.fi sivuilta löytyy turvottava huulivoide, parantaa huulten muotoa ja väriä. Nettisivut vasta avattu!
- tytsy....
Itse tilasin jane iredalen turvottavan huulivoiteen, More lip-lip plumper. Odottelen sitä näinä päivinä postista,tuskin maltan odottaa! toivottavasti on hyvä... sisältää samalla myös kosteuttavia ja hoitavia aineosia!
- kaissa
tytsy.... kirjoitti:
Itse tilasin jane iredalen turvottavan huulivoiteen, More lip-lip plumper. Odottelen sitä näinä päivinä postista,tuskin maltan odottaa! toivottavasti on hyvä... sisältää samalla myös kosteuttavia ja hoitavia aineosia!
Kerro sitten miten kävi jooko?
- En suosittele.
kaissa kirjoitti:
Kerro sitten miten kävi jooko?
Kyllä ihan suomalainen firma niitä myy netissä ja muutoinkin melkein jokaisella paikkakunnalla. Netistä löydät kaikki tiedot sekä jälleenmyyjistä että tilaussysteemistä.
Mutta toinen juttu: Minä tilasin sitä enkä huomaa sitten minkäännäköistä tulosta. Pientä kihelmöintiä tuntuu mutta siinä kaikki. Kannattaa miettiä, tilaako.
- Ihantuoltato
Mä ostin ihan tokmannilta.Oli kyllä hintaakin mutta ihan hyvää on.Siinä on sellanen kylmettävä aine,joten huulet tuntuu ihanan viileiltä ja niitähän on eri sävyjä ittelläni on ihan tuo vaalea läpikuultava. :)
- sisko123456
Hei ! Käy katsomassa täältä uutta huulia turvottavaa juttua www.maracos.fi
- sisko 12345
Hei ! Tuli kirjoitus virhe ;) www.mariacos.fi .... täältäpä ne löytyy filmitähtien huulet!
- Pusukalanen
Hei,
onko kukaan kokeilut Fusionbeautyn LipFusion XL Lip Plumperia?
Jos olette, mitä olette pitäneet? Ja mistä ostaneet? On aika arvokas tuote, Jenkkilästä tilattuna n. 40 € kurssista riippuen...
Tuote toimii siis ymmärtääkseni niin, että se antaa ns. mikroinjektiona kuivattua kollageenia, ja yhdessä hyaluronihapon kanssa huulissa kollageeni imee vettä ja turpoaa --> huulista tulee suuremmat. Tätä on tarkoitus käyttää yötä vasten hoitona niin, että aamulla herätessä on valmiina pusuhuulet. ;)
Kertokaapa, jos joku on kokeillut. Olen kuullut tästä pääsääntöisesti hyvää, ja miettinyt tuotteen kokeilua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516953Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414674HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972657- 1381944
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161419
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191105mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101049