Parranajon jälkeen polttelee iholla.
Mistä johtuu?
parranajo ja polttelu iholla
4
1180
Vastaukset
- kerro lisää
ehkäpä naamasi oli täynnä finnejä, höyläsit ne auki, laitoit poskillesi jotain pirkka-partavettä, siksi kirvelee. ehkä.
- Asiaan
Kyllä se jälkeenpäin kirvelee-käytti partavettä tai ei- Mutta partaveden on tarkoituskin kirvellä-onhan siinä alkoholia. Vaan tappaa bakteereja samalla. Ei se kirvely kauan kestä.
- andy32v
En käyttänyt partavettä.
Eikä finnejä. - cacacs
andy32v kirjoitti:
En käyttänyt partavettä.
Eikä finnejä.aja parta sillon kun iho on kostea eli vaikka suihkun jälkeen.
kandee ehkä käyttää kans jotai kasvonpesuainetta löytyy joka kaupasta tyyliin loreal ja nivea for men halvimmat vaihtoehdot.
itellä lieveni toi ku rupesin käyttään just noit.
on myös kosteuttavia after shaveja jonka kun laittaa parranajon jälkeen ni ei pitkään kirvele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909