Pomo sanoi että kesäkuun palkassa on pyöristys seuraavaan satalukuun asti hyvin tehdystä työstä.Sain tänään palkkanauhan ja olihan se korotus tullut!!Saan nyt 2700 euroa kuussa (ennen 2609) plus autoetu ja puhelin.Nyt alkaa raha jo riittämään, mihinkä sitä alkaisi rahaa syytämään?? Woo-hooooo!!!!!! :D En tainnut pomo huomata että nythän yleiskorotus tuli vielä tähän päälle, en tietenkään maininnut asiasta mitään... joten saankin yli 2760 egeee kuussa ;)
Sain palkankorotuksen!! Jess!!!!!! :)
7
2581
Vastaukset
- laösj
se huomasi sen yleiskorotuken. Pomona oleminen edellyttää että on asioiden tasalla. Onnea palkankorotuksen johdosta!
- academicman
Te kaikki
Onneksi olkoon kohtalaisista palkoista. en kuitenkaan hehkuttaisi noilla liksoilla.
Katson juuri Akavan kalenteristani, että vuonna 2005 (2006 tulee olemaan korotuksineen parempi) kokaikatyössä olevien akavalaisten (jäsenmäärä 448 000) bruttopalkka oli keskimäärin 3350 €. - sälli
academicman kirjoitti:
Te kaikki
Onneksi olkoon kohtalaisista palkoista. en kuitenkaan hehkuttaisi noilla liksoilla.
Katson juuri Akavan kalenteristani, että vuonna 2005 (2006 tulee olemaan korotuksineen parempi) kokaikatyössä olevien akavalaisten (jäsenmäärä 448 000) bruttopalkka oli keskimäärin 3350 €.Näyttää akavalainen vielä häviävän duunarille.
- zake
academicman kirjoitti:
Te kaikki
Katson juuri Akavan kalenteristani, että vuonna 2005 (2006 tulee olemaan korotuksineen parempi) kokaikatyössä olevien akavalaisten (jäsenmäärä 448 000) bruttopalkka oli keskimäärin 3350 €.Semmoinen akavan keskiarvo on varmaan iältään neljänkympin hujakoilla..jos saa kolmekymppisenä reilut 2500, niin hyvää vauhtiahan se palkka on sinne keskiarvoon kipuamassa?
- myös!
Minäkin sain kesäkuussa palkankorotuksen 2000 eurosta 2300 euroon.
- sain
Palkankorotuksen 2400-->3250 :) Sain vakiduunin ja palkka nousi aika kivasti. Mahtava duunipaikka ja vastavalmistuneelle kohtalaisen hyvä palkkakin :)
- M26^^
Mullakin tuli vakinaistaminen 2300e->2800e/kk viime kuussa, jee. Sitteen saan vielä n. 600e/kk käteen auton kilsoja ja päivärahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760