tämä viesti varmaan oikeastaan kuuluisi jollekkin terveys palstalle, mutta kun suurimmalla osalla meistä isokokoisilla on isot rinnat, niin kyselen sitten täältä. eli,ongelmani on se että hikoilen niin paljon rintojen alta, että iho menee rikki, ja varsinkin kun olen sellaisessa työssä että joutuu paljon liikkumaan.joka aamu ennen töihin lähtöä on rintojen alle laitettava talkkia ja siihen sellainen sideharso. ei ole mitenkään kivaa temppuilla tälläisen jutun kanssa aamuisin.mutta, minkäs sille. onko muilla samanlaista ongelmaa?
hikoilu
6
1289
Vastaukset
- här...
..onneksi apu kuitenkin löytyi. Apteekista saa tällaista Triple Dry (by linden Voss) antiperspiranttia. Ostin stikin ensin vaan kainaloita varten, mutta hölvään sitä nykyään myös rintojen alle. Dödö estää hikoilun ja sitä ei tarvitse todellakaan (kuten pakkauksessa luvataan) laittaa kuin kolme-neljä kertaa viikossa. Hinta oli jotakuinkin 8 euroa.
- vuori
Kiinnostuin tästä mainitsemastasi Triple Dry -antiperspirantista. Toimiiko se todella myös kainaloissa? Ja kuinka tehokasta se on, eli estääkö vain hajun vai myös inhottavat hikiläikät?
- * * * * *
vuori kirjoitti:
Kiinnostuin tästä mainitsemastasi Triple Dry -antiperspirantista. Toimiiko se todella myös kainaloissa? Ja kuinka tehokasta se on, eli estääkö vain hajun vai myös inhottavat hikiläikät?
vaihtoehto on Absolut Torr. Sitäkin saa apteekista. Taitaa olla Triple Dryta tujumpaa tavaraa.
- Tujua!
* * * * * kirjoitti:
vaihtoehto on Absolut Torr. Sitäkin saa apteekista. Taitaa olla Triple Dryta tujumpaa tavaraa.
Absolut Torria voi käyttöohjeen mukaan käyttää jaloille ja käsille, mutta jos on kysymys herkemmästä kohdasta ja/tai helposti rikki menevästä ihosta, kannattaa pysyä kaukana. Jo haju saa tajuttomaksi...
- toimii
vuori kirjoitti:
Se estää hajun ja myös hikoilun. kainalot on kuivat. Ja tämä stikki ei edes haise millekään, vaan on täysin tuoksuton.
- sdsdsdsd
ei muuten kannattas hirveesti tölväillä rintoihin/rintojen alle mitään deodorantteja.. ne on yhteydessä todella merkittävästi rintasyöpään. :( talkki ois kyllä parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274