Mitenkäs saa sellaset hienot litteät ja laajat rintalihakset. Mulla alkaa olemaan jo jonkinnäköset rintalihakset ankaran treenin jälkeen, mutta itkukseni huomasin, että ne näyttää lähinnä sellasilta vanhan lihavan ukon läskitisseiltä. Läskiä ne ei ole, koska ne jännittyy aivan täysin eikä mulla läskiä muutenkaan juuri ole (kiitos tehokkaan masapaaston). Eli ne on vähän sellaset roikkuvat. Ei ne roiku, mut ne on sen malliset.
Auttaisko, jos tekisin vaan voimat normaalissa penkissä ja massat vinopenkissä? Vai auttaisko joku muu?
Litteät ja laajat rintalihakset
5
1346
Vastaukset
- weider---
Lihasten malli on mikä on, mutta yritä kasvattaa pien.rintalihaks.
- Johnny boom
Koita kasvattaa ylärintaa vinopenkissä ja rinnan sivuosaa dumbell flyesseillä. Emmä oikeen muuta. Niillä mä hankin kunnon tissit.
- Pörriäinen
Käykö ristitalja dumbell flyesistä? Luulisin, että käy.
- weider---
Pörriäinen kirjoitti:
Käykö ristitalja dumbell flyesistä? Luulisin, että käy.
Rinnan sivuosia ei voi mitenkään erikseen treenata tai kasvattaa sillä iso rintalihas on yksittäinen lihas ja se joko supistuu tai ei supistu.Ei ole olemassa mitään välimuotoa. (ylä rinnan pieni rintalihas on eriasia).
- Virsto-Heniskeimo
Sitä vaan, että kun voimakkaammat selkälihakset vetää olkapäitä taaksepäin, syntyy vaikutelma leveämmistä tisseistä. Toihan on vakioasia, liittyy ryhtiin ylipäänsä.
En tiedä on se sitten perinnöllistä, että toisilla on olkapäät taaempana kuin toisilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816