voiko tälläinen 35v mies vielä käyttää kyseistä merkkiä, itse tykkään mallistosta mutta onko suunnattu nuoremmille.
TommyHilfiger
6
2982
Vastaukset
- ...
eihän se mikään teinimerkki ole.
- helv.
Voi kuinka hölmö kysymys, jos saan sanoa... Ei kolme-neljäkymppisten miesten tarvii käyttää pappara-vaatteita. Alunperin Hilfiger suunnitteli vaatteensa juuri SINUN ikäisille miehille! :)
- Petja Jäppinen
Sitä ei pitäisi käyttää kenenkään, koskaan ja milloinkaan.
- ukko
et, ei millään pahalla, mutta tuote on suunnatu teineille/nuorille aikuisille
pointti: harvoin näkee kyseistä merkkiä nuorilla aikuisilla- väliä
Vatulko sil on välii käyttääkö sitä nuoret vai aikuiset?! Kai ny keski-ikäinen aikuinen saa käyttää nuorekkaita vaatteita?! Ala vaan itse käyttämään vanhusvaatteita etuajassa!
- Amadi
Tommy Hilfigerin vaatteita voivat käyttää kaiken ikäiset .Jos joku sanoo ,että ei pitäisi käyttää ,niin pitäisin sitä järjettömänä kommenttina .Toki makuasiahan se on ,mutta TommyHilfigerin vaatteet on jokatapauksessa tyylikkäitä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965