Millainen peppu on pop?

pepputar

Olenpa tässä pohdiskellut mimmoinen peppu teistä miehistä on pop?

Itse olen hieman epävarma peppuni suhteen vaikka positiivisia kommentteja "muka herkullisesta" peppustani olen saanut. Omistan tälläisen lattarimaisen pyöreän ja melko ison pepun (Lopez ja Shakira -linjaa). Toisiin naisin verrattuna tätä peppua ja sen pyöreyttä piisaa varsinkin kun muuten olen ihan normaalivartaloinen, jopa sirokin nainen. Rinnatkin on suht isot kokooni nähden. Toisinaan vaan tunnen itseni "todella naiseksi" laihojen ystävieni seurassa. Vaikkakin se on kyllä ihan kivaa, mutta välillä mietin mikä miehiä mielyttää. Ehkäpä meille kaikille on ihalijansa :)

Niin kuin tämä olisi maailman suurin murheeni, mutta kiinnostaapa vaan kysyä millainen peppu mielyttää. Hauskaa kesää kaikille :)

17

2552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka

      sopii kantajalleen

    • adrianleewerkuhn

      Riippuu pepun kantajasta...

      Mutta, jos pelkkää peppua tuumitaan, niin ehdottomasti juuri hienosti kuvailemasi "lattarimaisen pyöreä ja melko iso peppu".

      Myös solakampi sopii, hieman mielen- ja vähän muunkin vireydestä riippuen.

      Summa Summarum: Riippuen puutteen asteesta melkein mikä tahansa käy (paitsi luiseva fitness-peppu).

      Aihe on senkaltainen, että se saa allekirjoittaneen kovassa elämän koulussa ahavoituneet aistit huomaamatta ja helposti herkistymään.

    • Mies63

      No sellainen tietysti, jonka kantaja menee mun eteen alasti nelinkontin ja tarjoo peppuaan pamputettavaksi....! ;D

    • naturan demanto

      Kuten sanoit, kaikille pepputyypeille lienee varmasti omat ihailijansa, mutta minua miellyttää eniten juuri tuollainen "lopez-peppu", enkä usko olevani mielipiteineni suinkaan ainoa.

    • ewljo-öa

      peppu pahin ja jos vielä roikkuu, syväkyykkyä ja maastanostoja kehiin vaan niin hyvää tulee.

    • hassuu semiotiikkaa et lattarimainen (latino) perse on herkku ja lattaperse not!

    • pepputiirari

      Omaa silmää miellyttää kiinteä ja pyöreä peppu. Koolla ei periaatteessa ole mitään väliä, kunhan se sopii muuhun kroppaan. Eli muoto ratkaisee ja kiinteys siinä samassa. Kuntosalilla näkee aika kivoja peppuja :)

      Tuohon erääseen ylempään kommenttiin, jossa sanottiin, että ei kiinnosta fitness-naisten luiset peput (tai jotain siihen suuntaan) on pakko sanoa, että ko. kaveri ei ole ilmeisesti koskaan nähnyt fitness-naista muulloin kuin telkussa. Kisoissa niillä on tosi pieni rasvaprosentti, mutta "siviilissä" on rasvaa ihan normaali määrä kuntoilevalle naiselle. Ja silloin se pebakin (ja reidet tietty) näyttää lähinnä isolta! Mutta erittäin hyvän muotoiselta! :)

    • CharlieChaplin

      Naisella pitääkin olla peppua! Jos katsoo esim. missi vartaloita joiden lantiot on yhtä kapea kuin selkä ei mielestäni ole hyvännäköinen! (mun mielipide) tykkään kyllä sun pepusta tiukoissa farkuissa ja yleensä tulee sellaisia salaa katseltua, kerrankin kävelin vahingossa liikenne merkkiin kaupungilla katsellessani.......

      • neiti..

        "Jos katsoo esim. missi vartaloita joiden lantiot on yhtä kapea kuin selkä ei mielestäni ole hyvännäköinen!"

        Niin suomalaiset naiset ovat todellakin nykyään niin tasapaksuja, se on totta, ja vaikka on leveä lantion, sitten ei ole minkäänlaista pepaa.


    • rakenne

      on tärkein, kuka tykkää kapeammasta kuka muhkeammasta. Treenattu on aina parempi, silti rasvaakin saa olla.

    • hossi

      ja ainoastaan naisen peppu :)

    • n niinkuin

      Ei tarvitse olla mikään iso perse että olisi seksikäs, miehet tykkää mun pienestä ja kiinteästä pepusta. Jennifer Lopezinkin persettä aina joudutaan kuvissa pienentämään, iso pylly on hyi.

    • fww.

      Sellanen sopiva. Se pitää nähdä livenä.. Näytä mulle omas niin osaan kommentoida. Kaipa sunkin perseelle faninsa löytyy, jos se on nyt niin tärkeää että sun läskiperse näyttää hyvältä miesten mielestä. Pääasiahan on se että saat sieltä tortut väännettyä.

    • sun takalisto

      ei vois vähempää kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Iso peppu tuo iloa miehen elämään. Iso sen naisen pepun pitää olla.

    • Anonyymi

      Jokainen hanuri on laulun arvoinen 😌

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe