Venom!!!

mEtallISti.

Tänään Tuskassa!!! AARRGGHHH½!!!!

14

1272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qwev

      et vissiin oo menossa? en mäkään, vaikka oisin halunnu.

      • MeTALListI.

        Itseasiassa olen menossa!!!! :)


    • bloody.mary

      aloitus tietenkin kusi teknisten vikojen takia kun ei meinannut mikki eikä kitara toimia, mutta muutenkin jäi vähän heikko fiilis siitä keikasta. jos nyt siis ihan keikkaa ajatteli, kyllähän siellä yleisössä oli melkoinen pyöritys päällä.

      • Son Of Satan

        Äläs jumalauta, helevetin hyvä keikka oli vaikka pientä teknistä häslinkiä alussa sattuikin!
        Lisää, lisää!!!


      • Son Of Satan kirjoitti:

        Äläs jumalauta, helevetin hyvä keikka oli vaikka pientä teknistä häslinkiä alussa sattuikin!
        Lisää, lisää!!!

        Venomille juuri tuollanen ettei mikään mene putkeen :D Itsehän en edes nähnyt bändiä.


      • Z.A.
        hell_patrol kirjoitti:

        Venomille juuri tuollanen ettei mikään mene putkeen :D Itsehän en edes nähnyt bändiä.

        >Sopii Venomille juuri tuollanen ettei mikään mene putkeen.

        Siis voisitko selittää vähän tarkemmin???


      • Z.A. kirjoitti:

        >Sopii Venomille juuri tuollanen ettei mikään mene putkeen.

        Siis voisitko selittää vähän tarkemmin???

        Lähinnä meinasin sitä että kun Venom on aina ollut tuollainen bändi ettei pahemmin tekemisiään ajattele, niin eipä ollut yllätys että nytkin jokin asia kusee. Loistava bändi kyllä.


      • Z.A.
        hell_patrol kirjoitti:

        Lähinnä meinasin sitä että kun Venom on aina ollut tuollainen bändi ettei pahemmin tekemisiään ajattele, niin eipä ollut yllätys että nytkin jokin asia kusee. Loistava bändi kyllä.

        >ettei pahemmin tekemisiään ajattele...

        Sori, ei oikein aukee. Nevermind.


      • Z.A. kirjoitti:

        >ettei pahemmin tekemisiään ajattele...

        Sori, ei oikein aukee. Nevermind.

        Tunnet bändiä vähääkään tiedät kyllä mitä tarkoitan.
        Esim. äijät kantaa niin isot pyrotekniikkalaitteet paikalle että Hammersmith odeonin katto palaa. Pelkkää ajattelemuutta.


      • A.Z.
        hell_patrol kirjoitti:

        Tunnet bändiä vähääkään tiedät kyllä mitä tarkoitan.
        Esim. äijät kantaa niin isot pyrotekniikkalaitteet paikalle että Hammersmith odeonin katto palaa. Pelkkää ajattelemuutta.

        Tunnen bändiä jo n.20v ajalta, mutta mielipiteensä kaikilla ja persreikänsä. :)


      • Läski
        A.Z. kirjoitti:

        Tunnen bändiä jo n.20v ajalta, mutta mielipiteensä kaikilla ja persreikänsä. :)

        Venomille sopii se että homma kusee. Mitä paskemmat soundit, mitä paskempi soitto ja mitä paskempi biisi sitä kovempi meininki!!!


      • Lzapa
        Läski kirjoitti:

        Venomille sopii se että homma kusee. Mitä paskemmat soundit, mitä paskempi soitto ja mitä paskempi biisi sitä kovempi meininki!!!

        Ne jotka haluavat kuulla kuulakasta saundia voivat kuunnella sitten jotain muuta.


      • juuri tuo kaoottisuus on niin helvetin ominaista Venomille. Alkupommi oli niin voimakas, että kitara ja mikki hajosivat, ja sekös nosti tunnelmaa entisestään! Kun katselee vanhoja Venomin keikkatallenteita, niin tuo ensimmäisen pommin jälkeinen sähläys oli lähes jokakertaista. Äänentoistovehkeet sekoavat, samoin yleisö! Keikka oli uskomaton! Se oli juuri sitä mitä odottikin; kaoottisen epätäydellistä ja käsinkosketeltavaa helvettiä! ;) Venom takas Suomeen ja pian!!


    • siranda

      venomii ois ollu niin hienoo mennä katsomaan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe