tykkääkö kukaan jampasta..Kaveri laulaa aika reipasta musaa..
Merle haggard
6
512
Vastaukset
- basher
äijä duunasi varsinkin 60-luvulla monta koskettavaa laulua. Lisäksi hän oli tärkeä esikuva mm. Gram Parsonsille, joten kantrirokin harrastajatkin myöntävät velkansa tälle veteraanille.
Viime vuosina Haggelta on putkahtanut muutama huippulevy, jotka todistavat inspiksen olevan yhä hallussa. Hieno juttu!- bvk-Masa
Moi
Merle on paras ,olen kuunnellut häntä jo varmaan
30 vuotta ,ekan kerran kuulin Lohjalla asuessani
Thats the way it was in 51 biisin.
Sen jälkeen on tullut hankittua kymmeniä älppäreitä
ja cd levyjä.
Ehdottomasti Hank Williamsin rinnalla parhaita ukkoja.
T.Masa - mmjklms
jepp
EI VOI KU IHAILLA TÄTÄ MIESTÄ RIP.
- kaikkianiitäon
Ikinä kuullu nimeäkän.
- djangoandjimmie
Oli eräs viimeisistä ja parhaimpia kantrilaulajia ja -biisintekijöitä. Kuuntelepa näistä:
Okie from Muskogee, Sing me back home, Daddy Frank,I take a lot of pride what I´m, Movin on,Branded man, White line fever, If we make it throw december, That´s the way love goes, Truckdrivers blues, Mama tried, Silver wings, No reason to quit, Fighting side of me, Going, where the lonely go,
America first, Motorcycle cowboy, Twingle twingle lucky star.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810