Millainen suhde teillä muilla on isäänne? itse olen 26v ja tuntuu, että kuin minulla ei olisi ollutkaan mitään suhdetta isääni. Olemme olleet etäisiä, emme ole paljonkaan pystyneet juttelemaan. Ei johdu mistään riidoista, isä vain on ollut sellainen. Nyt olen tajunnut että kaipaan isän syliä niin kovasti, ja sitten ihastun vanhempiin miehiin.
Isän ja tyttären suhde
3
2398
Vastaukset
- mintt,,
Ei minunkaan suhteeni isäni kanssa ole kamalan läheinen, emme ikinä juttele mistään ns. vakavasti, laskemme vain leikkiä keskenämme. En muista koska olisin viimeksi halannnut isääni tai mitään muuta vastaavaa, mutta kyllä hän oli minut kantanut sänkyyn kun viimeyönä hieman humaltuneena nukahdin lattialle. Isäni melkeimpä lellii minua, saan häneltä aina kaiken mitä haluan ja luvan kaikkeen.
Olen 15-vuotias. - meillä
Olen 19-vuotias, muistan isän halanneen minua päästyäni ripille ja ylioppilaaksi, muuten ei ole aavistustakaan muista tunteiden osoittamisista. Vaikka emme osoita tunteitamme fyysisesti, olemme kuitenkin suhteellisen läheisiä - tai siltä tuntuu. En puhu isän kanssa niin monipuolisesti asioista kuin äidin kanssa, mutta esimerkiksi lukioaikana pystyin isän kanssa miettimään tulevaisuudensuunnitelmia. Lisäksi meillä on yhteisenä asiana politiikka, joka yhdistää meitä.
Tuosta huolimatta myös minä olen huomannut ihastuvani vanhempiin miehiin, ja uskoisin sen johtuvan siitä ettei isä ole ollut kotona kovinkaan paljon kasvaessani. Töidensä ja luottamustehtäviensä takia hän oli usein menossa, tuli kotiin kun me lapset olimme nukkumassa ja aamulla meidän lähtiessämme kouluun isä jäi nukkumaan. Iltapäivällä isä olikin taas lähtenyt töihin tai kokoukseen meidän tullessa koulusta.- blondi-72hki
vanhempiin miehiin ihastuminen liiankin tuttua.
Vanhempani erosivat kun olin 6v ja siitä alkaen olen nähnyt isääni aina noin kerran 5vuodessa ja oli jopa 10v taukoa.
Ai miksi?
No hän asuu perheensä kanssa niin kaukana mutta kun vajaa vuosi takaperin näimme viimeksi niin hyvin tulimme toimeen aivan kuin ei taukoja olisi ollutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569