Millainen suhde teillä muilla on isäänne? itse olen 26v ja tuntuu, että kuin minulla ei olisi ollutkaan mitään suhdetta isääni. Olemme olleet etäisiä, emme ole paljonkaan pystyneet juttelemaan. Ei johdu mistään riidoista, isä vain on ollut sellainen. Nyt olen tajunnut että kaipaan isän syliä niin kovasti, ja sitten ihastun vanhempiin miehiin.
Isän ja tyttären suhde
3
2428
Vastaukset
- mintt,,
Ei minunkaan suhteeni isäni kanssa ole kamalan läheinen, emme ikinä juttele mistään ns. vakavasti, laskemme vain leikkiä keskenämme. En muista koska olisin viimeksi halannnut isääni tai mitään muuta vastaavaa, mutta kyllä hän oli minut kantanut sänkyyn kun viimeyönä hieman humaltuneena nukahdin lattialle. Isäni melkeimpä lellii minua, saan häneltä aina kaiken mitä haluan ja luvan kaikkeen.
Olen 15-vuotias. - meillä
Olen 19-vuotias, muistan isän halanneen minua päästyäni ripille ja ylioppilaaksi, muuten ei ole aavistustakaan muista tunteiden osoittamisista. Vaikka emme osoita tunteitamme fyysisesti, olemme kuitenkin suhteellisen läheisiä - tai siltä tuntuu. En puhu isän kanssa niin monipuolisesti asioista kuin äidin kanssa, mutta esimerkiksi lukioaikana pystyin isän kanssa miettimään tulevaisuudensuunnitelmia. Lisäksi meillä on yhteisenä asiana politiikka, joka yhdistää meitä.
Tuosta huolimatta myös minä olen huomannut ihastuvani vanhempiin miehiin, ja uskoisin sen johtuvan siitä ettei isä ole ollut kotona kovinkaan paljon kasvaessani. Töidensä ja luottamustehtäviensä takia hän oli usein menossa, tuli kotiin kun me lapset olimme nukkumassa ja aamulla meidän lähtiessämme kouluun isä jäi nukkumaan. Iltapäivällä isä olikin taas lähtenyt töihin tai kokoukseen meidän tullessa koulusta.- blondi-72hki
vanhempiin miehiin ihastuminen liiankin tuttua.
Vanhempani erosivat kun olin 6v ja siitä alkaen olen nähnyt isääni aina noin kerran 5vuodessa ja oli jopa 10v taukoa.
Ai miksi?
No hän asuu perheensä kanssa niin kaukana mutta kun vajaa vuosi takaperin näimme viimeksi niin hyvin tulimme toimeen aivan kuin ei taukoja olisi ollutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305517
- 1702029
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601611Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan581214- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus8946