Ei kehumista

BluesForEver

tais viina sekoittaa pään.Ei toi kattaus ollu mitään.

7

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BluesForEver

      oli ne.

      • Liisatar

        ..nimittäin Tijuana Taxi & M.A.Numminen Yanon klubilla. En ollut pääkonsertissa, mutta kuulin että meininki oli ollut mahtavaa. Ehkäpä sulla oli viinaa liikaa päässä? :)


      • BluesForEver
        Liisatar kirjoitti:

        ..nimittäin Tijuana Taxi & M.A.Numminen Yanon klubilla. En ollut pääkonsertissa, mutta kuulin että meininki oli ollut mahtavaa. Ehkäpä sulla oli viinaa liikaa päässä? :)

        ei.


      • Liisatar
        BluesForEver kirjoitti:

        ei.

        Kumpi, Numminen vai viina?


      • SRV_

        Enpä itse huomannut mitään moitittavaa, aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, oli lämmin, paaaaaljon väkeä ja esiintyjätkin olivat kuin naantalin aurinko. Procol Harumin musiikista en niin diggaa mutta livenä sekin tuntui toimivan myös itselle.

        Tutu Jones veti jo klubilla uskomattoman antaumuksellisen keikan ja pääkonsertissa sama meno jatkui, matkaväsy ei näkynyt texasilaisten keikassa yhtään. Buddy Guyn näin ekaa kertaa livenä ja parhaimmillaan 3metrin päästä. En enää ihmettele yhtään miksi Hendrix on perunut omia keikkojaan nähdäkseen Guyn ja miksi Clapton ajoi 300km pakettiautolla nukkuen siinä yön yli saman homman takia. Iästään huolimatta äijällä on virtaa enemmän kuin nuorilla tulokkailla...


      • westend
        SRV_ kirjoitti:

        Enpä itse huomannut mitään moitittavaa, aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, oli lämmin, paaaaaljon väkeä ja esiintyjätkin olivat kuin naantalin aurinko. Procol Harumin musiikista en niin diggaa mutta livenä sekin tuntui toimivan myös itselle.

        Tutu Jones veti jo klubilla uskomattoman antaumuksellisen keikan ja pääkonsertissa sama meno jatkui, matkaväsy ei näkynyt texasilaisten keikassa yhtään. Buddy Guyn näin ekaa kertaa livenä ja parhaimmillaan 3metrin päästä. En enää ihmettele yhtään miksi Hendrix on perunut omia keikkojaan nähdäkseen Guyn ja miksi Clapton ajoi 300km pakettiautolla nukkuen siinä yön yli saman homman takia. Iästään huolimatta äijällä on virtaa enemmän kuin nuorilla tulokkailla...

        ...oli jo yksi puistobluesiin matkaamisen houkutin.
        Setä jaksoi yhä vielä heilua.
        Näin Buddy Guyn edellisen kerran Tavastialla taisi olla syksy 2003? Veti silloinkin hyvän keikan ja ihmettelen kun ei ollut tupa tuolloin täysi.
        Tutu Jones veti sekä klubilla että myös itse pääkonsertissa hyvän keikan.
        Minä en ymmärrä mikä esiintyjä pitäisi olla puistobluesissa jotta eräät festivaaliin kriittisesti suhtautuvat olisivat tyytyväisiä.
        Sää taas suosi ja olen päättänyt, että rämmin puistobluesiin vaikka sataisi räntää ihan noin kannatuksen vuoksi.
        Vanha pistää kovasti myös ulkoisille seikoille painoarvoa kuten sen, että pääsee yöksi kotiin festivaalipaikka on hyvien kulkuyhteyksien päässä pääkaupunkiseudulta ja toisekseen festivaali on siisti ei ole sanottavammin järjestyshäiriöitä ei julkivirtsaamista eikä sikailua.
        Ei ole mulla ollut näiden vuosien aikana juurikaan kritisoitavaa ollut puistobluesien suhteen ja ensi vuonna on 30-vuotis juhlavuosi.


      • BluesForEver
        westend kirjoitti:

        ...oli jo yksi puistobluesiin matkaamisen houkutin.
        Setä jaksoi yhä vielä heilua.
        Näin Buddy Guyn edellisen kerran Tavastialla taisi olla syksy 2003? Veti silloinkin hyvän keikan ja ihmettelen kun ei ollut tupa tuolloin täysi.
        Tutu Jones veti sekä klubilla että myös itse pääkonsertissa hyvän keikan.
        Minä en ymmärrä mikä esiintyjä pitäisi olla puistobluesissa jotta eräät festivaaliin kriittisesti suhtautuvat olisivat tyytyväisiä.
        Sää taas suosi ja olen päättänyt, että rämmin puistobluesiin vaikka sataisi räntää ihan noin kannatuksen vuoksi.
        Vanha pistää kovasti myös ulkoisille seikoille painoarvoa kuten sen, että pääsee yöksi kotiin festivaalipaikka on hyvien kulkuyhteyksien päässä pääkaupunkiseudulta ja toisekseen festivaali on siisti ei ole sanottavammin järjestyshäiriöitä ei julkivirtsaamista eikä sikailua.
        Ei ole mulla ollut näiden vuosien aikana juurikaan kritisoitavaa ollut puistobluesien suhteen ja ensi vuonna on 30-vuotis juhlavuosi.

        verrattuna vanoihin blueseihin, joissa olen käynyt aina ensimmäisestä lähtien.Ei minulla muuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe