tais viina sekoittaa pään.Ei toi kattaus ollu mitään.
Ei kehumista
7
693
Vastaukset
- BluesForEver
oli ne.
- Liisatar
..nimittäin Tijuana Taxi & M.A.Numminen Yanon klubilla. En ollut pääkonsertissa, mutta kuulin että meininki oli ollut mahtavaa. Ehkäpä sulla oli viinaa liikaa päässä? :)
- BluesForEver
Liisatar kirjoitti:
..nimittäin Tijuana Taxi & M.A.Numminen Yanon klubilla. En ollut pääkonsertissa, mutta kuulin että meininki oli ollut mahtavaa. Ehkäpä sulla oli viinaa liikaa päässä? :)
ei.
- Liisatar
BluesForEver kirjoitti:
ei.
Kumpi, Numminen vai viina?
- SRV_
Enpä itse huomannut mitään moitittavaa, aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, oli lämmin, paaaaaljon väkeä ja esiintyjätkin olivat kuin naantalin aurinko. Procol Harumin musiikista en niin diggaa mutta livenä sekin tuntui toimivan myös itselle.
Tutu Jones veti jo klubilla uskomattoman antaumuksellisen keikan ja pääkonsertissa sama meno jatkui, matkaväsy ei näkynyt texasilaisten keikassa yhtään. Buddy Guyn näin ekaa kertaa livenä ja parhaimmillaan 3metrin päästä. En enää ihmettele yhtään miksi Hendrix on perunut omia keikkojaan nähdäkseen Guyn ja miksi Clapton ajoi 300km pakettiautolla nukkuen siinä yön yli saman homman takia. Iästään huolimatta äijällä on virtaa enemmän kuin nuorilla tulokkailla... - westend
SRV_ kirjoitti:
Enpä itse huomannut mitään moitittavaa, aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, oli lämmin, paaaaaljon väkeä ja esiintyjätkin olivat kuin naantalin aurinko. Procol Harumin musiikista en niin diggaa mutta livenä sekin tuntui toimivan myös itselle.
Tutu Jones veti jo klubilla uskomattoman antaumuksellisen keikan ja pääkonsertissa sama meno jatkui, matkaväsy ei näkynyt texasilaisten keikassa yhtään. Buddy Guyn näin ekaa kertaa livenä ja parhaimmillaan 3metrin päästä. En enää ihmettele yhtään miksi Hendrix on perunut omia keikkojaan nähdäkseen Guyn ja miksi Clapton ajoi 300km pakettiautolla nukkuen siinä yön yli saman homman takia. Iästään huolimatta äijällä on virtaa enemmän kuin nuorilla tulokkailla......oli jo yksi puistobluesiin matkaamisen houkutin.
Setä jaksoi yhä vielä heilua.
Näin Buddy Guyn edellisen kerran Tavastialla taisi olla syksy 2003? Veti silloinkin hyvän keikan ja ihmettelen kun ei ollut tupa tuolloin täysi.
Tutu Jones veti sekä klubilla että myös itse pääkonsertissa hyvän keikan.
Minä en ymmärrä mikä esiintyjä pitäisi olla puistobluesissa jotta eräät festivaaliin kriittisesti suhtautuvat olisivat tyytyväisiä.
Sää taas suosi ja olen päättänyt, että rämmin puistobluesiin vaikka sataisi räntää ihan noin kannatuksen vuoksi.
Vanha pistää kovasti myös ulkoisille seikoille painoarvoa kuten sen, että pääsee yöksi kotiin festivaalipaikka on hyvien kulkuyhteyksien päässä pääkaupunkiseudulta ja toisekseen festivaali on siisti ei ole sanottavammin järjestyshäiriöitä ei julkivirtsaamista eikä sikailua.
Ei ole mulla ollut näiden vuosien aikana juurikaan kritisoitavaa ollut puistobluesien suhteen ja ensi vuonna on 30-vuotis juhlavuosi. - BluesForEver
westend kirjoitti:
...oli jo yksi puistobluesiin matkaamisen houkutin.
Setä jaksoi yhä vielä heilua.
Näin Buddy Guyn edellisen kerran Tavastialla taisi olla syksy 2003? Veti silloinkin hyvän keikan ja ihmettelen kun ei ollut tupa tuolloin täysi.
Tutu Jones veti sekä klubilla että myös itse pääkonsertissa hyvän keikan.
Minä en ymmärrä mikä esiintyjä pitäisi olla puistobluesissa jotta eräät festivaaliin kriittisesti suhtautuvat olisivat tyytyväisiä.
Sää taas suosi ja olen päättänyt, että rämmin puistobluesiin vaikka sataisi räntää ihan noin kannatuksen vuoksi.
Vanha pistää kovasti myös ulkoisille seikoille painoarvoa kuten sen, että pääsee yöksi kotiin festivaalipaikka on hyvien kulkuyhteyksien päässä pääkaupunkiseudulta ja toisekseen festivaali on siisti ei ole sanottavammin järjestyshäiriöitä ei julkivirtsaamista eikä sikailua.
Ei ole mulla ollut näiden vuosien aikana juurikaan kritisoitavaa ollut puistobluesien suhteen ja ensi vuonna on 30-vuotis juhlavuosi.verrattuna vanoihin blueseihin, joissa olen käynyt aina ensimmäisestä lähtien.Ei minulla muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?907177Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277099Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1186320Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik975428Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635245Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus425141Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274625Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t34134Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193655