karvoja häpyhuulten sisällä

kaisuli

oon vasta nyt huomannut, että mulla kasvaa yksittäisiä karvoja isojen häpyhuulten sisäpuolella. Onkohan tää kovin yleistä, ite en oo aikasemmin kyllä tällästä havainnu...

11

4358

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooo-o

      Kyllä niitä hajakarvoja välillä sieltä sisäpuoleltakin löytyy. Mä nypin ne aina pois koska ne ärsyttää mua :)

      • varten

        ne ketään ärsyttää? Älytöntä teennäisyyttä tuollainen nyppiminen, siis ihan säännöllisesti vielä.


      • baabuska.....
        varten kirjoitti:

        ne ketään ärsyttää? Älytöntä teennäisyyttä tuollainen nyppiminen, siis ihan säännöllisesti vielä.

        ei kannata nyppii mitään karvoja alapäästä ainakaa..eikö ne vaa lisi kasvamista..punotusta ja kutinaa, ärsyyntyy iho.
        Aika harvinaista et sisältäki kasvas..en oo kuullu koskaa.


      • dievuska
        baabuska..... kirjoitti:

        ei kannata nyppii mitään karvoja alapäästä ainakaa..eikö ne vaa lisi kasvamista..punotusta ja kutinaa, ärsyyntyy iho.
        Aika harvinaista et sisältäki kasvas..en oo kuullu koskaa.

        Tuo baabuska kuulostaa kyllä niminmerkistään huolimatta aika nuorelta, niin etten paljon välittäis onko se kuullut moisesta koskaan vai ei. Mullakin kasvaa.


      • ainakaan
        dievuska kirjoitti:

        Tuo baabuska kuulostaa kyllä niminmerkistään huolimatta aika nuorelta, niin etten paljon välittäis onko se kuullut moisesta koskaan vai ei. Mullakin kasvaa.

        vielä kolmikymppisenäkään siellä karvoja ollut. Nyt nelikymppisenä on. En tykkää, mutta ei tuolle kyllä mitään pysty tekemään. :(


      • uskokaa nyt
        baabuska..... kirjoitti:

        ei kannata nyppii mitään karvoja alapäästä ainakaa..eikö ne vaa lisi kasvamista..punotusta ja kutinaa, ärsyyntyy iho.
        Aika harvinaista et sisältäki kasvas..en oo kuullu koskaa.

        Höh, karvat "toimivat" kaikkialla vartalossa samalla tavalla: nyppiminen juurineen hidastuttaa karvankasvua, ja ajeleminen saattaa kiihdyttää karvankasvua.

        Ei ole mahdollista että jotkut tietyt karvat käyttäytyisivät eri tavoin, eli kuten tuossa ylhäällä väitettiin että nyppimällä noi karvat se vain lisäisi karvankasvua. EI ole mahdollista. Se on mammojen urbaanilegenda jolla yritettiin aikoina estää se, että tytöt nyppivät kulmakarvojaan liian ohuiksi.


      • teennäisyys on pyllyssäs...
        varten kirjoitti:

        ne ketään ärsyttää? Älytöntä teennäisyyttä tuollainen nyppiminen, siis ihan säännöllisesti vielä.

        Vai teennäisyyttä? Mitähän helvetin teennäisyyttä siinä on? Tiedätkö edes mitä sana TEENNÄISYYS tarkoittaa? Et taida tietää, se tarkoittaa sitä että joku yrittää olla jotain mitä ei ole. Teennäinen ihminen saattaa sanoa asioita mitä ei tarkoita, jne. Sulla ei taida olla suomen kielen sanasto ihan hallussa.

        Jos häpyhuulten sisällä kasvaa karvoja, niin kyllä se voi ärsyttää hyvinkin. Siis ihan konkreettisesti, esim. kutittaa. Mistäs sä sen tiedät jos sulla ei sellaisia ole?


      • Viiksivallu
        uskokaa nyt kirjoitti:

        Höh, karvat "toimivat" kaikkialla vartalossa samalla tavalla: nyppiminen juurineen hidastuttaa karvankasvua, ja ajeleminen saattaa kiihdyttää karvankasvua.

        Ei ole mahdollista että jotkut tietyt karvat käyttäytyisivät eri tavoin, eli kuten tuossa ylhäällä väitettiin että nyppimällä noi karvat se vain lisäisi karvankasvua. EI ole mahdollista. Se on mammojen urbaanilegenda jolla yritettiin aikoina estää se, että tytöt nyppivät kulmakarvojaan liian ohuiksi.

        Logiikkasi (ja monen muun samaa väittävän logiikka) pettää siinä, että jos kaikki karvat toimisivat samalla tavalla kaikkialla vartalossa, niin miksi sitten kaljuuntuvilla tai kaljuilla ei lähde karvat muualtakin? SIKSI KOSKA KARVAT TOIMIVAT ERI TAVALLA!!!


    • juups

      Minullakin siis on karvoja sisäpuolella. Ja sheivaan ne samalla pois kun sheivaan alapään muutenkin. Iho ei ole kärsinyt siitä yhtään, ehkä sisäpuolen iho on niin kosteaa, joustavaa ja pehmeää ettei mitään kuivumisia ynm tule.

    • Karviaiskeiju

      vanha ketju, mutta ei varmaan vanhene tämäkään aihe - valitettavasti.

      Eikö ne häpyhuulien sisäpuolella olevat karvat pistele ikävästi siinä vaiheessa kun alkavat sänkenä kasvamaan takaisin sheivaamisen jälkeen?

      Joku keskustelija väitti toisessa ketjussa samasta aiheesta, ettei limakalvoilla voi kasvaa karvoja, mutta ainakin nenän limakalvolla voi kasvaa ja aika monella kasvaakin.

      Kuulemma nuorilla ei näitä onglemia yleensä ole, mutta jo yli 40-vuotiailla useinkin.

    • longtimenosee

      Ihan totta! Ei kyllä kannata sheivata. Aivan tajuton pistely ja kutina jälkeenpäin. Minulla karvotus kyllä todellista teräsvillaa! =D Nyppiminen tai sokerointi on varmasti parhaimmat vaihtoehdot. Ehkä tässäkin pitää kokeilla mikä kenellekin parasta. En minäkään muista tällaista ongelmaa ennen minulla olleen. Iän ja raskauksien tuomien hormonimuutosten aiheuttamaa varmasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe