Poikkesin tänään Nurmijärvellä S-marketissa. Oli todella mukavan näköinen tyttö kassassa ja ehkäpä vielä joskus käyn samassa kaupassa.
Jumbon Anttilassa on myös ihanan näköinen tyttö myyjänä ja samoin Myyrmannin jäätelökioskissa on ollut...
Onko kokemuksia kassaneidin iskemisestä, onko tuloksetonta puuhaa?
Nurmijärven S-market :D
6
2653
Vastaukset
- myyjänä
...joten, miksikäs ei.. jos joku kysyisi lähtemään kahville. Tosin en välttämättä suostuisi, sillä eihän se ole ammattieettisesti suotavaa asiakkaisiinsa "sekaantua", mutta mutta..
Kyllä, kannattaa kysäistä rohkeasti vain.. Työajalla tosin en kauheasti katsele miehiä sillä silmällä, joten voisin hiukan punastua.
-n21- Mä yritin yhtä kassaneitiä, mut se ei menny ihan putkeen. Mä mietin pitkään sitä juuri kannattaako kassaneitiä yrittää, mut eihän siinä mitään menetä, ja parempi saada selvyys asioihin kuin että jää pähkäilemään olisko hän kiinnostunut minusta.
- tulivieskeri
ens kerralla kun käyt nii maksa kortilla ja laita nimmarin sijasta puhelin numero... tää vaatii kyllä vähänkin munaa ja naamaa... Good luck! t. onnistunut panomies
- Molemmat kuittiin
Pitää se nimmarikin laittaa tietysti.
- ...
Molemmat kuittiin kirjoitti:
Pitää se nimmarikin laittaa tietysti.
Itse olen duunissa kassalla ja täytyy myöntää että en kyllä melkein koskaan kiinnitä huomiota allekirjoituksiin, eli saattaisi jäädä numero huomaamatta...
- ( . ) ( . )
Voi Matti älä vaivu noin alas! että kuulutat nettissä jo naista.
Jos on todellisen naisenkaipuu ota Matti yhteyttä
meiliini: ( . )( . )@s.aat.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934700
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854009Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1583807Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162648Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1352598- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717