Poikkesin tänään Nurmijärvellä S-marketissa. Oli todella mukavan näköinen tyttö kassassa ja ehkäpä vielä joskus käyn samassa kaupassa.
Jumbon Anttilassa on myös ihanan näköinen tyttö myyjänä ja samoin Myyrmannin jäätelökioskissa on ollut...
Onko kokemuksia kassaneidin iskemisestä, onko tuloksetonta puuhaa?
Nurmijärven S-market :D
6
2677
Vastaukset
- myyjänä
...joten, miksikäs ei.. jos joku kysyisi lähtemään kahville. Tosin en välttämättä suostuisi, sillä eihän se ole ammattieettisesti suotavaa asiakkaisiinsa "sekaantua", mutta mutta..
Kyllä, kannattaa kysäistä rohkeasti vain.. Työajalla tosin en kauheasti katsele miehiä sillä silmällä, joten voisin hiukan punastua.
-n21- Mä yritin yhtä kassaneitiä, mut se ei menny ihan putkeen. Mä mietin pitkään sitä juuri kannattaako kassaneitiä yrittää, mut eihän siinä mitään menetä, ja parempi saada selvyys asioihin kuin että jää pähkäilemään olisko hän kiinnostunut minusta.
- tulivieskeri
ens kerralla kun käyt nii maksa kortilla ja laita nimmarin sijasta puhelin numero... tää vaatii kyllä vähänkin munaa ja naamaa... Good luck! t. onnistunut panomies
- Molemmat kuittiin
Pitää se nimmarikin laittaa tietysti.
- ...
Molemmat kuittiin kirjoitti:
Pitää se nimmarikin laittaa tietysti.
Itse olen duunissa kassalla ja täytyy myöntää että en kyllä melkein koskaan kiinnitä huomiota allekirjoituksiin, eli saattaisi jäädä numero huomaamatta...
- ( . ) ( . )
Voi Matti älä vaivu noin alas! että kuulutat nettissä jo naista.
Jos on todellisen naisenkaipuu ota Matti yhteyttä
meiliini: ( . )( . )@s.aat.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254803Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1303256Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832449Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228