Pari kysymystä teillä punkkarit!!

NovelleBlack

Moi te kaikki punkkarit. Minua on mietityttänyt tässä jo aikoja pari juttua.. Toivottavasti saisin järkeviä vastauksia.

1.Kuuntelevatko punkkarit myös rock/heavyä?

2.Katsoisitteko pahalla ihmistä, joka ilmestyisi Metallica-paita päällä Punk-bändin keikalle?

3.Luulenko vain, vai ovatko punkkarit vegetaristeja?




Tuo viimeinen oli vähän tuollainen omituinen, tärkein tuo kakkoskysymys.

Kiitos etukäteen.

82

11925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • she72

      1.tottakai sitä voi muutakin kuunnella kuin pelkästään punkkia
      2.tuskinpa kukaan pahastuisi
      3.ihmiset on mitä on.itse en vege ainakaan ole

    • Thom17

      Siis vastata, vaikken mä olekkaan punkkari.
      Mielelläni hakeudun niiden jengiin, on musta suvaitsevaisinta porukkaa.
      1. Kyll ne kuuntelee ihan mitä vaan.
      2. Kunhan et natsipaitaa vedä päälles.
      3. Luulet vaan.

      • eikös esimerkiksi

        Sid Viciousilla ollut aikoinaan swastika paita päällä?


      • Thom17
        eikös esimerkiksi kirjoitti:

        Sid Viciousilla ollut aikoinaan swastika paita päällä?

        Kun kerran tiedät ton swastikan, niin tiedät varmaan ettei sillä oo mitään tekemist natsien kanssa.
        Ja varmaan tiedät, ett Sid käytti sitä paitaa vaan ärsyttääkseen uus-natsei.:)

        Tääl ainakin iso osa punkkareista on vasemmistolaisnuorii ja mä anakin vaihdan maisemaa, jos uus-natsei ja punkkarei alkaa kerääntyy samall alueelle.


      • ...
        Thom17 kirjoitti:

        Kun kerran tiedät ton swastikan, niin tiedät varmaan ettei sillä oo mitään tekemist natsien kanssa.
        Ja varmaan tiedät, ett Sid käytti sitä paitaa vaan ärsyttääkseen uus-natsei.:)

        Tääl ainakin iso osa punkkareista on vasemmistolaisnuorii ja mä anakin vaihdan maisemaa, jos uus-natsei ja punkkarei alkaa kerääntyy samall alueelle.

        "Kun kerran tiedät ton swastikan, niin tiedät varmaan ettei sillä oo mitään tekemist natsien kanssa.
        Ja varmaan tiedät, ett Sid käytti sitä paitaa vaan ärsyttääkseen uus-natsei.:)"

        eikös tos oo ns. ristiriita?


      • Thom17
        ... kirjoitti:

        "Kun kerran tiedät ton swastikan, niin tiedät varmaan ettei sillä oo mitään tekemist natsien kanssa.
        Ja varmaan tiedät, ett Sid käytti sitä paitaa vaan ärsyttääkseen uus-natsei.:)"

        eikös tos oo ns. ristiriita?

        Ristiriita? Ei kai, tai on, miten vaan.
        Natsit omivat ton hakaristin itselleen, vaikka sitä käytti jo viikingit aikanaan.
        Niitä kuitenkin takuulla vitutti se swastika paita...


      • uite

        juu no kylläkin Sid Vicious piti mielellään nazi -hakaristi paitaa, mutta ihan vaan vittuillakseen. Mutta nykyään sitä ei enään hyväksytä.


      • jaihfna
        ... kirjoitti:

        "Kun kerran tiedät ton swastikan, niin tiedät varmaan ettei sillä oo mitään tekemist natsien kanssa.
        Ja varmaan tiedät, ett Sid käytti sitä paitaa vaan ärsyttääkseen uus-natsei.:)"

        eikös tos oo ns. ristiriita?

        alunperin se on ollut rauhanmerkki


      • Punk Johnny 1977
        Thom17 kirjoitti:

        Kun kerran tiedät ton swastikan, niin tiedät varmaan ettei sillä oo mitään tekemist natsien kanssa.
        Ja varmaan tiedät, ett Sid käytti sitä paitaa vaan ärsyttääkseen uus-natsei.:)

        Tääl ainakin iso osa punkkareista on vasemmistolaisnuorii ja mä anakin vaihdan maisemaa, jos uus-natsei ja punkkarei alkaa kerääntyy samall alueelle.

        Kulki vaan räkä poskella ja kuset ja paskat housussa. Kamasta sekaisin. Vitun idiootti. Oikeasti halveksittava tyyppi, joka ei käyttänyt pieniä aivojaan ajatteluun. Veti vaan haisevan Nancy-huoran kanssa heroiinia suoneen. Ne ei peseytyneet kuukausiin ja haisivat ulosteelta. Suurimman osan aikaa eivät tajunneet maailmasta yhtään mitään.
        Kaiken lisäksi SID EI OSANNUT SOITTAA YHTÄÄN MITÄÄN: Sid ei soita Sex Pistolsien levyillä. Ekoilla singleillä bassot soitti Glen Matlock ja albumilla bassot soitti Steven Jones!!!!!!!!!


      • ahaaaaaa

        mut miten voit tietää vastaukset kysymyksii jos et oo punkkari....?


      • 888ö
        Punk Johnny 1977 kirjoitti:

        Kulki vaan räkä poskella ja kuset ja paskat housussa. Kamasta sekaisin. Vitun idiootti. Oikeasti halveksittava tyyppi, joka ei käyttänyt pieniä aivojaan ajatteluun. Veti vaan haisevan Nancy-huoran kanssa heroiinia suoneen. Ne ei peseytyneet kuukausiin ja haisivat ulosteelta. Suurimman osan aikaa eivät tajunneet maailmasta yhtään mitään.
        Kaiken lisäksi SID EI OSANNUT SOITTAA YHTÄÄN MITÄÄN: Sid ei soita Sex Pistolsien levyillä. Ekoilla singleillä bassot soitti Glen Matlock ja albumilla bassot soitti Steven Jones!!!!!!!!!

        siks se onkin paras :)

        ja sä et oo punkkari ainesta.


      • pässi
        Punk Johnny 1977 kirjoitti:

        Kulki vaan räkä poskella ja kuset ja paskat housussa. Kamasta sekaisin. Vitun idiootti. Oikeasti halveksittava tyyppi, joka ei käyttänyt pieniä aivojaan ajatteluun. Veti vaan haisevan Nancy-huoran kanssa heroiinia suoneen. Ne ei peseytyneet kuukausiin ja haisivat ulosteelta. Suurimman osan aikaa eivät tajunneet maailmasta yhtään mitään.
        Kaiken lisäksi SID EI OSANNUT SOITTAA YHTÄÄN MITÄÄN: Sid ei soita Sex Pistolsien levyillä. Ekoilla singleillä bassot soitti Glen Matlock ja albumilla bassot soitti Steven Jones!!!!!!!!!

        Kyllä muute "bodies" biisi soitti basson:)


      • imemunaa1
        Punk Johnny 1977 kirjoitti:

        Kulki vaan räkä poskella ja kuset ja paskat housussa. Kamasta sekaisin. Vitun idiootti. Oikeasti halveksittava tyyppi, joka ei käyttänyt pieniä aivojaan ajatteluun. Veti vaan haisevan Nancy-huoran kanssa heroiinia suoneen. Ne ei peseytyneet kuukausiin ja haisivat ulosteelta. Suurimman osan aikaa eivät tajunneet maailmasta yhtään mitään.
        Kaiken lisäksi SID EI OSANNUT SOITTAA YHTÄÄN MITÄÄN: Sid ei soita Sex Pistolsien levyillä. Ekoilla singleillä bassot soitti Glen Matlock ja albumilla bassot soitti Steven Jones!!!!!!!!!

        se osas soittaa rumpuja


    • S.W.M.H.

      1. Jotkut kuuntelee ja jotkut ei.
      2. Tuskin, vaikka eihän sitä kaikista ihmisistä tiedä.
      3. Suurin osa on, kaikki ei.

    • punkkarikloppi

      kyllä mä ainakin kuuntelen.
      enkä katso pahalla jos on metallican paita
      päällä.
      en ole vege.
      nä on mun mielipiteitä.

      • Bunk

        Ai mitä tekemistä punkilla ja vegetarismilla on keskenään?


      • S.W.M.H.
        Bunk kirjoitti:

        Ai mitä tekemistä punkilla ja vegetarismilla on keskenään?

        "Ai mitä tekemistä punkilla ja vegetarismilla on keskenään?"

        Aika monet, itseasiassa suurin osa punkkareista on vegejä. Liittyy eläinoikeusliikkeeseen (Singer, Regan, yms.). Tosin kaikki punkit ei toki ole mitään oe-hihhuleita.


      • kaikki punkkarit
        S.W.M.H. kirjoitti:

        "Ai mitä tekemistä punkilla ja vegetarismilla on keskenään?"

        Aika monet, itseasiassa suurin osa punkkareista on vegejä. Liittyy eläinoikeusliikkeeseen (Singer, Regan, yms.). Tosin kaikki punkit ei toki ole mitään oe-hihhuleita.

        tikkulaihoja häh??


      • S.W.M.H.
        kaikki punkkarit kirjoitti:

        tikkulaihoja häh??

        No itteasiassa monet veget on aika pullukoita. Ei se lähimarketin halvin mahdollinen soijarouhe mitään terveellistä meinaan ole ja noi rasvat ja nopeet hiilarit (esim. vaalea leipä) nyt lihottaa vaikkei lihaa söis yhtään. Ja varmaan oluenlipittely vaikuttaa kans asiaan enemmän kuin tarpeeks.


      • ...
        S.W.M.H. kirjoitti:

        No itteasiassa monet veget on aika pullukoita. Ei se lähimarketin halvin mahdollinen soijarouhe mitään terveellistä meinaan ole ja noi rasvat ja nopeet hiilarit (esim. vaalea leipä) nyt lihottaa vaikkei lihaa söis yhtään. Ja varmaan oluenlipittely vaikuttaa kans asiaan enemmän kuin tarpeeks.

        ei lihota. se on vaan urbaani legenda.


      • S.W.M.H.
        ... kirjoitti:

        ei lihota. se on vaan urbaani legenda.

        No en ole mikään lääkäri, mut kaikki ylimääräinen energia mitä ihminen ei kuluta muuttuu läskiksi, ja vaikka esim. viinissä onkin enemmän kaloreita kuin oluessa, niin ei tartte olla matemaatikko älytäkseen kumpi lihottaa enemmän, pari pulloa punkkua vai koppa kaljaa.

        Mut joo, oluen _kohtuukäyttö_ voi olla jopa terveydelle hyväksi, mut harvemmin oon kohtuukäyttäjiin punkskenessä törmännyt.


      • 9087654
        ... kirjoitti:

        ei lihota. se on vaan urbaani legenda.

        olut lihottaa ja melkosesti ku sitä kaiketpäivät kittaa. taidat olla tyhmä.


      • olut mies
        ... kirjoitti:

        ei lihota. se on vaan urbaani legenda.

        olut vaan laihduttaa. minua ainakin


      • koneeseen
        S.W.M.H. kirjoitti:

        No en ole mikään lääkäri, mut kaikki ylimääräinen energia mitä ihminen ei kuluta muuttuu läskiksi, ja vaikka esim. viinissä onkin enemmän kaloreita kuin oluessa, niin ei tartte olla matemaatikko älytäkseen kumpi lihottaa enemmän, pari pulloa punkkua vai koppa kaljaa.

        Mut joo, oluen _kohtuukäyttö_ voi olla jopa terveydelle hyväksi, mut harvemmin oon kohtuukäyttäjiin punkskenessä törmännyt.

        jos kaljaa lipittää enemmän ku sen "suosituksen" verran niin alkaa lihomaan kyllä.


      • Punk lihansyöjä 7719
        S.W.M.H. kirjoitti:

        "Ai mitä tekemistä punkilla ja vegetarismilla on keskenään?"

        Aika monet, itseasiassa suurin osa punkkareista on vegejä. Liittyy eläinoikeusliikkeeseen (Singer, Regan, yms.). Tosin kaikki punkit ei toki ole mitään oe-hihhuleita.

        En tunne ketään vegetaristi punkia! Mutta olen kuullut huhuja, että sellnenkin on nähty!
        Ja olen liikkunut niissä piireissä koko ikäni!


    • beastleroyal

      1. Mulle ainakin on itsestään selvyys kuunnella hyvää musaa, on se sitten punkkia, heviä tai rokkia
      2. Mikäs Metallica-paidas nyt vikana, niill on kuiteskin kelpo biisejä. Soittavat jopa Ramonesin biisejä!!!!
      3. Ite syön lihaa, mut saahan sitä ihminen järsii vaikka vanhoja tiskirättejä, jos maistuu.

      • zjfjhjgv

        ja misfitsiä!


      • sdz<hjhk
        zjfjhjgv kirjoitti:

        ja misfitsiä!

        siis ei järsiä... metallica coveroi nääs :D


    • Voiko pukkari kuunnella muutakin musiikkia kun punkkia?
      Herätkää kersat! Jos olette noin lokeroituneita niin häpeän kutsua itseäsi punkiksi!!!!!!!!!!
      Olen sentään 41v. Ja perkele jo v.76 punk oli tosi laaja käsitteistä musiikkia.
      Peiru tulee perseestä ja rajat teiltä itsestänne ja teidän hyvinvointi paska-aivoistanne!

    • oit5r5

      1: Joo.

      2: Ehkä joku liimapää saattas pahalla kattoo ja jauhaa paskaa seläntakana muille liimapääfrendeillee mut eipä siit mitää ongelmia tulis. punkkarit on nykypäivänä sellasii kyräilijöitä joissa ei oo mitää pelkäämista vaik ne räikeet ulkomuodot saattaa vähän säikäyttääkki naurettavuudellaan.

      3: Ei oo kaikki läheskää

    • Kajaanilainen

      1. Minä ainakin.
      2. En missään nimessä.
      3. Luulet.

    • punker

      Noi oli hyviä kysymyksiä. Olen punkkari ja minä en ainakaan kuuntele mitään muuta kun punkkia. Ja kyl vähän ihmettelisin jos joku tulis metallican paidalla punk konserttiin. En pitäis henkilöä ihan täys järkisenä. Enkä ole vege

      • vanha ukko

        Täytyy sanoa että onpas tässä ahdasmielinen punkkari.
        Pitäisin itse aika vähäjärkisenä tyyppinä sitä joka ihmettelee toisen vaatevalintoja.

        Sitäpaitsi metallican vaikuttajia oli alussa esim. Discharge ja GBH, ja molemmat vaikutteet tulee hyvin esiinkin Metallican parissa ekassa levyssä. Myöhemminhän ne on coveroineetkin Dischargea, Anti-Nowhere leagueta ja Misfitsiä ym. punk bändejä.

        En kyllä muutenkaan ymmärrä mitä väliä sillä on minkä näköisenä punk keikoilla, tai muutenkaan kulkee.


    • pretty vacant

      Kyllä mä ainakin kuuntelen vaikka mitä, esim. Public Image Limitediä, mut punk on sydäntä lähinnä.Ei punkkarina olo kato sitä mitä kuuntelee tai toisinpäin.
      En katsois pahalla, itekkin oon käyny kuuntelee heviä ja metallia keesi pystyssä, pukeutuneena niinkuin muulloinkin.
      Mä en tajua miks punkkarit muka ois vegetaristeja.
      Ole hyvä.

    • Sid

      1. en näe punk-musiikin kuuntelua esteenä muulle musiikille, voin kuunnella minkä laista musiikkia vaan jos on hyvää saatana.

      2. enpä kattois koska ei sil ulkomuodolla ole mitään väliä...kuhan diggailee musaa...

      3. en tunne ketään punkkaria(ketkä sit kans luokitellaan punkkareiks)joka olis vege...

      ole hyvä vaan

      • trepunx

        et tunne yhtään punkkaria joka ois vege? et tunne sitten montaakaan, ainakaan tre.


      • Sid
        trepunx kirjoitti:

        et tunne yhtään punkkaria joka ois vege? et tunne sitten montaakaan, ainakaan tre.

        no en tunne...ja tunnen montakin. se ei ole kiinni siitä onko joku vege vai ei...


    • jeesus oli homo jätkä

      terse

      vastaukset:
      1. minä kuuntelen myös system of a downia, mutta sitäkin, koska heillä (oli/on) yhteiskunnallinen viesti. he ottavat kantaa asioihin. tehoaa minuun ^^
      2. kuka katsoo yleisöä punk keikalla?
      3. itse vegetarismi/veganismi on ideaaliltaan hyvä, mutta ei raavas ukko selviä viikosta ilman lihaa...

    • sdfff

      1. no miksipä ei. kunhan on hyvää musaa
      2.en minä ainakaan. metallicahan on varsin mainio orkesteri ainakin varhasemmilla levyillään
      3.ei toki. kyllä se pihvi maistuu

    • plöp

      1.kuuntelen ihan mitä vaan, pääasiassa punkkia ja psychobillyä.

      2.en kattois pahalla vaikka tulis halinalle-paita päällä

      3.ei tod

    • mäkelä

      siskoni on punkkari jonka suosikki bändejä on green day, bad religion ja children of bodom. hän ei inhoa minua vaikka kuuntelen kornia ja metllicaa. hänen suosikki ruokaansa kuulu liha.
      NovelleBlack, toivottavasti tästä tiedosta oli apua!

      • knoktytti

        No ekaks,mua ei haittais vaikka tuliskin joku metallica-fani punkkareiden fanittamalle keikalle.Mun kaverin siskon kaveri ja mä ollaan punkkareita.Mun kaverin pikaystävä on metallica fani,ja kaveri sano,et poika on seukannu punkkarin kans.Ja tokaks,kyl punkkarit kuuntelee Metallicaa...:)
        Toivottavasti autto!


      • punkgirl--
        knoktytti kirjoitti:

        No ekaks,mua ei haittais vaikka tuliskin joku metallica-fani punkkareiden fanittamalle keikalle.Mun kaverin siskon kaveri ja mä ollaan punkkareita.Mun kaverin pikaystävä on metallica fani,ja kaveri sano,et poika on seukannu punkkarin kans.Ja tokaks,kyl punkkarit kuuntelee Metallicaa...:)
        Toivottavasti autto!

        :D Aika hauska vaa, ku yleesä (mitä ite oon kuullu) punkkarit elää epäterveellisesti, nii empä ite ainakaa oo kuullu, et punkkarit ois yleesä jotai vegetaristeja. Mut mikäs siinä. Jokane ihmine on jotenki erillaine ja oma persoona. Riippuu henkilöstä.


      • .,.
        punkgirl-- kirjoitti:

        :D Aika hauska vaa, ku yleesä (mitä ite oon kuullu) punkkarit elää epäterveellisesti, nii empä ite ainakaa oo kuullu, et punkkarit ois yleesä jotai vegetaristeja. Mut mikäs siinä. Jokane ihmine on jotenki erillaine ja oma persoona. Riippuu henkilöstä.

        1.kuuntelen muutakin musaa
        2.en kattois pahalla
        3.olen vegetaristi


    • punxnotdead

      1) mä ainaki kuuntelen tosi laajalta skaalalta musaa 2) mites se ketää haittais? Itellaki pari sellasta. 3) ei kaikki, osa. Hankala sanoo sitte mikä on punk mut punkkariks mua haukutaan ja anarkiaa kannatan ni kai mä sitte oon jonkin sortin anarko punkkari. Punk=vapautta toteuttaa itseään

      • Punk vitun yäk!Haha!

        Anarkiaa hokee yleensä sellaiset muotipunkit, joilla ei ole hajuakaan mitä anarkia sana tarkoittaa.
        Alkuperäinen punk ajatus oli että jokainen on oma itsensä ja oma persoonansa. Ei ollut mitään punk-muotia vaan kaikki pyrkivät olemaan persoonallisia. Katsokaa John Lydonia se ei ikinä ole sopeutunut johonkin punk-univormuun.


    • shit, no!

      kyllä, itse kuuntelen viutn hyviä punk/rock bändejä nostan esiin nyt esim. The Wildhearts

      Metallica paitaiset saa turpiin 10-0

      eikä kaikki punkkarit ole vegejä

      • oioioioi

        Kaverilla on The Last Resort paitaja on kalju?


      • S SP
        oioioioi kirjoitti:

        Kaverilla on The Last Resort paitaja on kalju?

        Ei siinä mitään senkus on.


    • natsihomo

      Haluan olla punkkari,muutama kysymys:Otanko lopputilin?En pese vaatteita?Maiharit ilman nauhoja?Syön pelkkiä heiniä?Ajattelen maahanmuutosta yms vastaavasta niinkuin muutkin punkkarit että kuulun tähän omaperäiseen porukkaan?En saa omistaa autoa tai mitään muutakaan?halveksin kaikkia muita?Juon pussikaljaa,kiljua pusikossa?Huudan et poliisi on natsipaska?En myöskään pyydä poliisia apuun kun saan nenään?Muutan pellen kanssa afrikkaan koska häpeän olla valkoinen ja minulla on kaikki valmiina yhteiskunnan puolelta mutta en vain osaa arvostaa sitä?Kannattaisi mennä venäjälle tai johonkin afrikan maahan(islam)julistamaan kapinaa,ne varmasti ymmärtää.....

      • S SP

        Ooksää semmonen trolli?


      • S SP
        S SP kirjoitti:

        Ooksää semmonen trolli?

        Nojoo, emt. Kylhän osa noist jutuist varmaa on ihan totta. Vai mikä vittu sun pointti oli? Et punxit on laumasieluja?


      • natsisika
        S SP kirjoitti:

        Nojoo, emt. Kylhän osa noist jutuist varmaa on ihan totta. Vai mikä vittu sun pointti oli? Et punxit on laumasieluja?

        Se mikä yleensäkkin ihmetyttää on asioitten vastustaminen vain vastustamisen takia,yhteiskunta haisee ym..Jos nyt tulisi edes yksi keesipää ehdottamaan jotain konkreettista.Miten parannetaan asioita,ei ne huutamalla ja möykkäämällä parane.Jos ajatellaan esim paljon puhuttua maahanmuuttoa niin ei mikään natsi ja rasisti huudot johda mihinkään.Itseasiassa jos olet suvaitsevainen niin suvaitset myös erilaiset ja kriittiset kannanotot,oikeiston yms,mustavalkoinen ajattelu ei toimi mitenkään päin.Jos esim joku totaalihumaani punkkari on niin perkeleen huolissaan jostain tummista kavereista niin pyytäköön luoksensa asumaan,tarjotkoon kodin,ruokaa,rahaa nje.En ole juuri yhtään kiljuketjurönttäpersettä nähnyt missään töissä,samat tyypit riehuvat jossain smash mellakassa ja vaativat ihme asioita,kansalaispalkkaa ym,jostainhan ne asiat on rahoitettava,heittäydytään kaikki vaan kansalaispalkalle eikä tehdä kukaan mitään,huudetaan ja haukutaan kaikki tavallinen,rajat auki,tarjotaan kiljua koko porukalle,ainiin mutta mistä hiivaa?Kauppa on kiinni kun kauppias rupesi kapinoimaan kansalaispalkalla,vettäkään ei saa hanasta kun vesilaitos muuttui punkmestaksi ja nekin vaan kapinoi...: )


      • S SP
        natsisika kirjoitti:

        Se mikä yleensäkkin ihmetyttää on asioitten vastustaminen vain vastustamisen takia,yhteiskunta haisee ym..Jos nyt tulisi edes yksi keesipää ehdottamaan jotain konkreettista.Miten parannetaan asioita,ei ne huutamalla ja möykkäämällä parane.Jos ajatellaan esim paljon puhuttua maahanmuuttoa niin ei mikään natsi ja rasisti huudot johda mihinkään.Itseasiassa jos olet suvaitsevainen niin suvaitset myös erilaiset ja kriittiset kannanotot,oikeiston yms,mustavalkoinen ajattelu ei toimi mitenkään päin.Jos esim joku totaalihumaani punkkari on niin perkeleen huolissaan jostain tummista kavereista niin pyytäköön luoksensa asumaan,tarjotkoon kodin,ruokaa,rahaa nje.En ole juuri yhtään kiljuketjurönttäpersettä nähnyt missään töissä,samat tyypit riehuvat jossain smash mellakassa ja vaativat ihme asioita,kansalaispalkkaa ym,jostainhan ne asiat on rahoitettava,heittäydytään kaikki vaan kansalaispalkalle eikä tehdä kukaan mitään,huudetaan ja haukutaan kaikki tavallinen,rajat auki,tarjotaan kiljua koko porukalle,ainiin mutta mistä hiivaa?Kauppa on kiinni kun kauppias rupesi kapinoimaan kansalaispalkalla,vettäkään ei saa hanasta kun vesilaitos muuttui punkmestaksi ja nekin vaan kapinoi...: )

        Emt. En tunne näit ihmisii niin hyvin. Ja niittirotsi muut releet punxit on sit vaan murto-osa punxeista. Osa ei halua kanskaan olla lokerossa mutta voisivat olla määriteltävissä punxeiksi.


      • S SP
        S SP kirjoitti:

        Emt. En tunne näit ihmisii niin hyvin. Ja niittirotsi muut releet punxit on sit vaan murto-osa punxeista. Osa ei halua kanskaan olla lokerossa mutta voisivat olla määriteltävissä punxeiksi.

        Toi mun "määriteltävissä" on kyl aika kumma sana. Ei ole olemassa mitään määritteitä punxille.


      • perseestä
        S SP kirjoitti:

        Toi mun "määriteltävissä" on kyl aika kumma sana. Ei ole olemassa mitään määritteitä punxille.

        Aika pelottava ilmiö tuo punk-univormuun sonnistautuneiden sisäänpäin kääntynyt vasemmistovihreä D.I.Y anarko-oikeaoppisuus on.

        En Klamydian Veskua puolustele ku se on kusipää, mutta joskus ihan aiheesta vittuilee, enkä näe nyt noin kauhian pahana jos hän katsoo haluavansa, syystä tai toisesta, ajaa veteraanien ja isänmaan asiaa.

        Liian ummehtuneet idealismiraamit, jos multa kysytään.

        D.I.Y ja raha= oma asia.

        Vasemmistovihreys= on siinä järkeäkin, kuten kaikessa humanismissa, mutta jos se ei kestä edes vähän kritiikkiä haistakoon paska!

        Anarkismi= hörhöjen hommia, ei koskaan toimi muuta kuin hyvä hyväveliverkostona, jota kutsutaan myös ystävällisyydeksi.

        Vegeily =kannatan, enkä keksi pahaa sanottavaa.:DDD

        Systeemin vastaisuus= ei nähdä miten edullisessa asemassa olemme länsimaalaisina hyvinvointiyhteiskunnan kansalaisina - ihmisoikeudet, sananvapaus, demokratia, tasa-arvo, ilmainen koulutus, ynnä perusterveydenhoito, kela ja sossu.

        Epäisänmaallisuus= kannatan, mutta erotan sen yhteiskunnasta joka meillä on toimiva järjestelmä, enkä tuomitse isänmaaillisia.

        Pasifismi= kannatan periaatteessa, mutta ilman armeijan peloitetta olemme poliittisina toimijoina ja itsenäisenä valtiona invaliidejä.

        Suvaitsevaisuus= PUNK EI OLE ENÄÄ SUVAITSEVA AATE niiden puolelta jotka punkkariuteen tuovat univormunsa lisäksi ehdottomuutensa kaikkea erilaista , punk-muottiin sopimatonta kohtaan.

        Rauhaa.:)


    • PunK'd

      1. Khyl mä ainakin kuuntelen hard rockia, rockia, shock rockia ym. :D
      2. Emt. Ehkä vähä ärtyisin kun oon muutenkin sellanen joka suutahtaa helposti.
      3. Mun käsityksen mukaan on, mutta mä oon "puoliksi kasvissyöjä" koska syön paria lihalajia, kalaa & kanaa.

    • tjtjjtjtjtj

      1. mikäs siinä.
      2.mä repeisin aika pahasti ja mun yks kaveri varmaan kusisi sen hemmon päälle
      3.mieti vielä kerran.

    • googeli

      ei kuunnella kuunnellaa vaa punkkii

      mä varmaa tappaisi se

      punkkarit juo vaan kiljuu ja syö crusti crocei ni et joo onhan ne vegei

      • S SP

        nullSysteemin vastaisuus= ei nähdä miten edullisessa asemassa olemme länsimaalaisina hyvinvointiyhteiskunnan kansalaisina - ihmisoikeudet, sananvapaus, demokratia, tasa-arvo, ilmainen koulutus, ynnä perusterveydenhoito, kela ja sossu

        ei oo demokratiaa.
        ei ole täydellistä sananvapautta. Mun kirjoituksia on sensuroitu HS keskustelupalstalla ku esitin liian hyvii argumenttei 9/11 salaliittoteorian puolesta.

        Ja miksi ei saisi valittaa epäkohdista vaikka meniskin tosi hyvin (?)/paremmin ku muualla?


    • anti flag = parasta

      1 ite kuuntelen iha kaikkee mut enite punkkii esim dingo eput volbeat slipknot iha kaikki menee paitti ooppera

      2 mulla on metallican paita

      3 en minä ainakaa

    • internetintotuus

      paska topikki ja paljon vääriä vastauksia

      1. kuuntelen hyvää musaa
      2. metallika on paska
      3. ei kaikki mut moni on niinku monissa muissakin ryhmissä paitsi ehkä isäm maan puollustajien parissa

      • HATECREWDEATH666

        SE ON METALLICA idiootti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        ja metalli on huonoimmillaankin parasta
        vitun PUNK JA HIPHOPLÖKÄPÖKDYT

        ALEXI LAIHO on maailman paras kitaristi se kertoo varmaan paljon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
        muutenkin metalliveljet on parhaita soittajia eihän punkarit osaa edes soitaa sooloja niinku alexi ja kirk hammett ja dream tehaterin soittajat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • punkkkari 98 tyttö

      1. kuuntelen punkkii pääasias ja hardcoree ja metallistien keskuudessa inhottua metalcorea(mä vaan tykkään siitä niin vitusti)
      2. en ite kattois pahalla mut en suosittele laittamaa koska joku voi vetää sua turpaan ihan vaa huvinvuoks ku elämäpotkii
      3. ite oon 100% lihansyöjä, kasivksii/kautta hedelmii syön korkeitaa kerta viikkoo jonku banaanin. sen takii oon ihan näivettyny ja näytän zombilt ja eipä sitä energiaa saa jos lihiksel elää

      • jatkoa edelliseen:

        haluun kyl toho viel lisätä et oon ihan normaalipainonen silti vaikka ne pupun ruuat ei maistukkaa:D


    • vegepunkki

      1. Punk voi rajoittaa, ja muokata paljon kuuntelutottumuksia. Oli syy sitten suuri paneutuminen juuri punkkiin rakkaudesta siihen, tai vain oma ahdasmielisyys.
      Oma lempibändi on Black Flag, mutta menee mulla Sabbathit, Velvet Undergroundit, Joy Divisionat, The Smithsit ja Radioheaditkin usein.

      2. Miksi ihmeessä katsoisin? Vaikka paska bändi onkin.

      3. Alakulttuurissa suurin osa on. Ite ollut vege 17 vanhasta.
      Punkit ovat oikeastaan ensimmäisinä ulottaneet humanismin käsitteen laajemmassa mittakaavassa koskettamaan myös eläimiä.
      Oma vakaamukseni kasvissafkaan ei liity punkkiin, vaan tiivistettynä pähkinänkuoreen ilman lätinöitä, siihen, että koska eläimet eivät oo tehneet mulle koskaan mitään pahaa niin miksi tekisin niille.

      Eipä kestä, sori viiden vuoden viive.:)

    • no eipä kestä Inari

      Vastaukset:

      EI

      KYLLÄ

      EIVÄT KYLLÄ EI

    • Vittupää666

      No itse yritän olla oma itseni ja tehdä niin kuin asiat parhaaksi näen. Itse vierastan lokerointia ja siksi kutsun itseäni mieluummin "punkhenkiseksi" kuin punkkariksi vaikka niittirotsit hihamerkkeineen ja pinsseineen siltä näytänkin. Metallica vituttaa yli kaiken mutta siis mun mielestä jokasella on oikeus kuunnella sitä mistä tykkää. Oma musiikkimakuni rajoittuu aika paljon punkiin, niin amerikkalaiseen, englantilaiseen ku suomipunkiinkin. Silti kuuntelen CCR:ää, The Animalsia ja jopa Iron Maidenia. Tosin Maidenin kohdalla soolot vituttaa.. joku vois sovittaa noi biisit punktyyliseks 2 minuutin rykäyksiks. Itse olen kasvissyönnin kannalla mutta joskus överikännissä olen nakkikiskalta ostanut myös hampurilaisen kokolihapihvillä enkä kadu sitä yhtään. Oli se ihan ok noin niinku liharuuaks vaikken selvinpäin sitä tilaiskaan. Mut tosiaan lokeroinnin takia toi "punkkari" tuntuu liian vahvalta sanalta. Asenne on kohdallaan mut se on syntyny omakohtasista kokemuksista eikä mistään wikipedia-artikkelista. Mulle punk on sitä että teet asiat omalla tyylillä, et niinku media tai yhteiskunta määrää. Voit pukeutua miten haluat tai vaikka kuunnella Metallicaakin välillä, silti voit olla punk.

    • punks93

      1. vaik oot punkkari voit kuunnella muutakin, vaikka joitain se ei miellytä

      2.ei kannata mainostaa sitä et on punkkari.

      3. pukeudut miten haluat, vaikka turpaan voi tulla. minun mielestä ei kannata miellyttää ketään.
      Jos joku käskee vaihtaa pukeutumistyyliä ja tehostaa käskyä turpaan vedolla. vaihdat tyyliä sen jälkeen, se kertoo siitä et oot heikko luonteinen.

      4. sul voi olla eriäviä mielipiteitä asioista muihin verrattuna, sekä kaikilla on omat aatteensa, joten pidä niistä tiukasti kiinni vaikka joku käskisi vaihtaa.

      • rlööö

        hävettää nää keskustelut :S


      • tedy boy
        rlööö kirjoitti:

        hävettää nää keskustelut :S

        jeppulis. God save the ted's


    • Punkkari!!

      Siiis häh? Nyt ensinnäki mitä yhteistä on vegetalismilla ja punkkareilla?? Siis HÄHH?!?!?!?!??! Punkkari voi olla ihan lihansyöjä, sekasyöjä jne. Ette suoraansanottuna tiedä mitään punk-elämäntavasta -.- Pitäs laittaa Rolling Stones lehtee, et osa ihmisistä on niin tyhmiä et luulee punkkareita vegeiks -.-. Mä oon punkkari ja en oo vege! Kuuntelen Green Dayta, Sex Pistolsia jne. Suomipunkkia harvemmin. Lukekaa punk-elämäntavasta ennenku tuutte tänne selittää omianne!!

      • cerip

        hahaha eiku siinä joku joka ei taida tietää :D punkkiihan selvästi kuuluu just esim. straight edge-kulttuuri ja vegeys. pakko ei tietenkään ole mihinkään kuulua tai osallistua. oon itse streittari mutta en vege


    • glen matlock

      punk elämäntapa josta 80- luvulla syntyneet ei käsitä eikä ymmärrä mitään on turha pieksää suutaan!

    • wankkerit

      kaikki punkkarit on paskahousuja joita pitäs lopsia korville.

    • bloodyliqourice

      ^sanoo joku vitu fagotti joka tuli 1/1000 vastaan nyt että

    • PUNKIT ON:((

      nojoo punkit on vaarallisii,ne voi kuulemma levittää porelioosii ja puutiasaivokuumist :(

    • Phd VTM

      Punkin idea just on se että hyväksytään, noilla sun kysymyksillä ei sinäänsä ole punkin ideologian kans mitään tekemistä.

      Olen ollut yli 30 vuotta punkkari, vaikka olenkin soittanut musaa humpastarockabillyyn ja olen korkeelle koulutettu ja yhteiskunnallinen asemani on korkea (tarkoittaen nykyistä työtäni). Vaikka tienaankin monta kertaa enemmän kuin keskiverto palkansaaja, olen aina punkkari. Kuuntelen punkkia, ja elän punkin arvojen mukaisesti. En käytä päihteitä. Onko sun mielestä tässä ristiriitoja? Mun mielestä ei ole. Jos punkin yks ajatuksista on vaikuttaa, niin siihen pystyn 100 kertaa paremmin kuin "työtön suuri punkkari". Vaikutan ja olen vaikuttanut.

      • AITO punkkari

        et ole aito punkki olet riistäjäporvari.


      • ....................

        No jaa, 70-80-lukujen taitteen punkkarit briteissä eivät ainakaan hyväksyneet hevareita. Nämä kaksi osapuolta eivät saaneet jostain syystä nähdä toisiaan kasvotusten, tai nyrkit rupesivat puhumaan. Venom-yhtyeen jätkät vieläkin muistavat mainita, kuinka he onnistuivat saamaan hevarit, punkkarit ja skinitkin samalle keikalle, eikä ainakaan mitään pahempia rähinöitä syntynyt.


    • Unusko

      1.Kuuntelevatko punkkarit myös rock/heavyä?
      Itse en henkilökotaisesti, paljoo.

      2.Katsoisitteko pahalla ihmistä, joka ilmestyisi Metallica-paita päällä Punk-bändin keikalle?
      En usko.

      3.Luulenko vain, vai ovatko punkkarit vegetaristeja?
      Minä olen ainakin.

    • PUNK 4EVER

      1. No ainaki minä ja ystäväni, en tiiä muista.
      2. Miks kattoisin? Metallica on hyvä bändi.
      3. En oo eikä kyllä ystävänikään. Hyi helkkari vieläki oksettaa broileripasta, jonka broilerit on korvattu soijapalloilla.... YÖK!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe