Monta miestä yhtä aikaa...

dooris

Soittelen nyt kolmen eri miehen kans yhtäaikaa jotka olen täältä treffeiltä löytänyt. Ketään heistä en ole vielä livenä tavannut ja kaikki vaikuttavat tosi mukavilta. Tietenkin jos alkaisin jonkun kans seurustella vakavasti, muut jäisivät pois. Asuvat kaikki eri paikkakunnilla. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

23

4907

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks kerrallaan

      Seuraavaksi tapailet heitä kaikkia jne.
      Muista vaihtaa lakanat välillä!

      Ei mitään ongelmaa jos nämä kaikki kolme tietävät toisistaan, eivätkä uskottele että he ovat se suurin asia elämässäsi.
      Monen miehen naisille on olemassa joku ihan oma nimityskin!

      • sie siellä

        huutele...

        miehet tuota tekevät paljon useammin, ja idiootit välillä jäävät oikeen rysän päällä kiinnikin...

        täytyyhän sitä koemaistaa, ennenko alkaa sitoutua yhteen ehkä lopuksi-ikäänsä,jottei myöhemmin kaduta..

        miehille muka kaikki on sallittua ja naisille ei....herää pahvi, elämme 2000-luvulla


      • rehellisyys maan perii
        sie siellä kirjoitti:

        huutele...

        miehet tuota tekevät paljon useammin, ja idiootit välillä jäävät oikeen rysän päällä kiinnikin...

        täytyyhän sitä koemaistaa, ennenko alkaa sitoutua yhteen ehkä lopuksi-ikäänsä,jottei myöhemmin kaduta..

        miehille muka kaikki on sallittua ja naisille ei....herää pahvi, elämme 2000-luvulla

        Niinpä niin, täällä miehiä panetellaan oikein todenteolla ja itse tehdään samaa, toivottavasti ne miehet huomaa ja jättää tuollaiset koemaistajat aivan omaan arvoonsa.


      • koemaistajasta ...
        rehellisyys maan perii kirjoitti:

        Niinpä niin, täällä miehiä panetellaan oikein todenteolla ja itse tehdään samaa, toivottavasti ne miehet huomaa ja jättää tuollaiset koemaistajat aivan omaan arvoonsa.

        koemaistaja menee esim nurkan taakse kun kännykkä soi ...


      • on ...

        "Monen miehen naisille on olemassa joku ihan oma nimityskin!"

        pelinainen!


      • dooris
        on ... kirjoitti:

        "Monen miehen naisille on olemassa joku ihan oma nimityskin!"

        pelinainen!

        saa kai sitä useamman kans soitella, siis ihan vaan kaverina? jos tapaisin jonkun heistä livenä ja alkaisin seukata, niin sit kertoisin rehellisesti muille asiasta. voi kai sitä soitella miesten kans samallalailla kun soitellaan naiskavereidenkin kans, jutellaan vaan ihan jokapäiväisistä asioista. vai eikö?


      • Ilomieli

        Siis oikeesti! Mulla tällä hetkellä sama ongelma! Viisi mielenkiintoista miestä eri puolilta Suomea! Mut ku ei voi tietää onnistuuko niistä yksikään! Ja varmasti miehillä myös monta eri naista, joille viestittää ja joitten kaa ne pitää muuten vaan peliä! Mulla ei oo ees kuvaa just siksi, ku seuraa saa muutenki ja ulkonäköhän ei sais vaikuttaa..
        Sellasta se on.. Minkäs teet ku kellekkään ei viittis sanoo pahasti, et ei jaksa enää vastata niille, ku on niin monta muutaki joille pitää vastata..


    • seikailijat

      Mulla oli aikoinaan viisi............tosi nastaa, aina joku soitti ja huomio. Kenenkään kanssa ei ollut sen vakavampaa....olivat katsos naimissa kaikki! Luulivatten olevansa ainoita. Hitto että mulla (mun kavereilla) oli hauskaa.........

      • parempaa...

        Tapasin samana iltana kahta miestä samassa ravintolassa (Toisen alakerrassa ja toisen yläkerrassa) ja kolmas piti yhteyttä tekstareilla koko illan.....ja kaikki kolme eivät olleet tietoisia toisistaan....;)


      • huh huh
        parempaa... kirjoitti:

        Tapasin samana iltana kahta miestä samassa ravintolassa (Toisen alakerrassa ja toisen yläkerrassa) ja kolmas piti yhteyttä tekstareilla koko illan.....ja kaikki kolme eivät olleet tietoisia toisistaan....;)

        Enpä haluais törmätä tollaseen miesten pyörittelijään. Toivottavasti sun käy vielä köpelösti, kärähdät ja saat pelinaisen ja huoran maineen jonka johdosta miehet karttaa sua! Tollasesta pelityksestä pitäis heittää linnaan!


      • miten voi
        huh huh kirjoitti:

        Enpä haluais törmätä tollaseen miesten pyörittelijään. Toivottavasti sun käy vielä köpelösti, kärähdät ja saat pelinaisen ja huoran maineen jonka johdosta miehet karttaa sua! Tollasesta pelityksestä pitäis heittää linnaan!

        saada huoran maineen ellei mene kenenkään kanssa heistä edes sänkyyn????
        Huoran maineen voi saada vaikka pitääkin vaan yhtä kerralla, mutta vaihtaa usein miestä. Niin minä ainakin olen sen ymmärtänyt.
        Miehillä se on sitten sallittu pyörittää monta naista yhtä aikaa vai, eikä he saa pukin maineen????


      • on puhunut
        miten voi kirjoitti:

        saada huoran maineen ellei mene kenenkään kanssa heistä edes sänkyyn????
        Huoran maineen voi saada vaikka pitääkin vaan yhtä kerralla, mutta vaihtaa usein miestä. Niin minä ainakin olen sen ymmärtänyt.
        Miehillä se on sitten sallittu pyörittää monta naista yhtä aikaa vai, eikä he saa pukin maineen????

        huoran maineesta mitään? En minä ainakaan. Mä puhuinkin sikamaisuudesta joka on eri asia.

        "Miehillä se on sitten sallittu pyörittää monta naista yhtä aikaa vai, eikä he saa pukin maineen????"

        Ei miehille sen kummemmin ole sallittua pyörittää monia. Samat säännöt koskee niin miehiä kuin naisiakin. Eli monen yhtäaikanen pyörittely on sikamaista pelurin juttua.


      • Siri.
        miten voi kirjoitti:

        saada huoran maineen ellei mene kenenkään kanssa heistä edes sänkyyn????
        Huoran maineen voi saada vaikka pitääkin vaan yhtä kerralla, mutta vaihtaa usein miestä. Niin minä ainakin olen sen ymmärtänyt.
        Miehillä se on sitten sallittu pyörittää monta naista yhtä aikaa vai, eikä he saa pukin maineen????

        ettei mies muka saa pukin mainetta jos pyörittää parijoniossa naisia? Mä ainakin pidän pukkina miestä joka pokailee jatkuvasti uusia naisia baarista.


    • 30-06

      ...vaan tässä taas tulee esiin sukupuolien välinen kuilu:Miehenä teen aivan samoin,vaan silloin on uhkana saada niskaansa "pelimiehen" maine...

      Tää palsta vaan tuppaa olemaan täynnä niitä naisia,joilla on NIIN VITUN KORKEA käsitys itsestään,että kuvittelevat olevansa "se ainoa oikea" sille miehelle,jota lähtevät tapaamaan,tai vastaavasti odottavat,että JUURI HÄN on se YKSI JA AINOA,jolle joku mies sattuu kirjoittamaan.

      Oon törmänny näitä juttuja lukiessani joihinkin "amatöörisalapoliisehin",pitävät yllä feikkiprofiilia,ja raakkaavat pois ne,jotka ottavat yhteyttä kumpaankin profiiliin,ja myös "kaveriporukoihin",jotka vertaava saamiaan viestejä,ja herra armahda,jos joku on ottanut yhteyttä porukan useampaan jäseneen...MITÄ VITTUA SE MUKA TODISTAA?!Jos mä olisn jääny odottamaan vastausta ensimmäiseen lähettämääni viestiin,odottaisin sitä vieläkin.Lintuparveen ammutaan haulikolla,ei kiväärillä.Kun lähetät 20 viestiä,alkaa olla jo jotain mahdollisuuksia,että joku niistä kirjoittaa takas.Typerää olettaa olevansa jonkun ventovieraan "ainoa vaihtoehto",tai tuomita tämä,jos on lähestynyt muitakin...

      Kun on päästään treffiasteelle,tajutkaa se,ettei ekat treffit tarkoita sitä,että ollaan kimpassa.Ekat voi olla yhtä hyvin vikat...En ole (vielä) pyrkinyt tapaamieni naisten kanssa sänkyyn,mä olen mieluummin ilman,kuin ottaisin jonkun,jota en halua pitää.

      Missä se pelimiehen raja kulkee..?Onko se siinä,että haluaa pitää vaihtoehtonsa auki tapaamalla useampia,vai onko se siinä,että panee (tai yrittää) kaikkia kaksjalkaisia tikapuista lähtien..?

      • Jalmari

        Nyt tuli asiaa tuutin täydeltä !!!
        On taivahan tosi, että niin miehet kun naisetkin viestivät useamman kanssa, on kokemusta...
        Ja niinhän se pitää ollakkin, mitä helvettiä varten ne ihmiset sitte laittavat hakuja, jos ei halua olla "yksi monesta"
        Samat naamat menee sitte kapakkaan hakemaan kumppania, eikö sielläkään saisi olla kun yksi asiakas ja vain HÄNTÄ varten, voi perkele ku älytön ajatuskin...
        Tottakai kumppania hakiessa pitää olla vaihtoehtoja, naisetkin valittaa että mukavahan se oli, mut ei "kolahtanu"...
        Kun ei kolahda, pitää jatkaa hakua, siitähän on kysymys silloin, ku on useita vaihtoehtoja.
        Sitä en kyllä hyväksy, että on kierroksessa samaan aikaan useampi petikaveri, ei siitä koidu ku itku ja hammasten kiristys pitkässä juoksussa...


    • saphyr

      Mitä moralisteja täällä taas pyörii? Edes tokat tai neljännetkään treffit tarkoita muuta kuin tapailua, läheskään kaikilla ei edes seksiä, etenkään jos ei nähdä kummankaan kotona. Saati sitten, kun ei olla vielä edes tavattu livenä?

      Mitä kummallista siinä on, että käy treffeillä kivan oloisten kanssa ja jos jonkun kanssa tuntuu oikeasti synkkaavan, niin sitten muut jäävät pois. Pitäisikö oikeasti aikuisten ihmisten muutenkin kiireisillä aikatauluillaan sumplia ja selitellä, että en voi nyt tavata sua, kun on EKAT treffit toisen yhtä ventovieraan kanssa - mutta otan yhteyttä, jos ei nappaa...Anna mu kaikki kestää.

      • dooris

        saphyr ymmärsit yskän, tätä just tarkotin. ehdottomasti muut jäisivät pois jos alkaisin jonkun kans styylaamaan aikuisten oikeesti.


    • Hillotorttu!

      Mitä se kenellekkään kuuluu, jos pitää monta miestä yhtäaikaa. Minulla on ollut aina useita miehiä ringissä ja he eivät ole tietoisia toisistaan. En lupaa turhaa tulevaisuutta heille kenellekkään, kirjoittelen ja soittelen aikani jos kiinnostaa kaveri tapaan hänet ja teemme kaikkea kivaa yhdessä, jos ei ole kiinnostava kaveri- saa mennä. Mustasukkaiset äijät saavat heti pakit, jo kirjoitteluvaiheessa. En etsi itselleni miestä loppuiäkseni, haluan vain hurvitella ja nauttia heistä kaikinpuolin- etu ja takapuolin. Jos joku alkaa kyselemään liian henkilökohtaista, en ota häneen enää yhteyttä. Salaan nimeni, asuinpaikkakuntani, puhelinnumeroni...mitä se kenellekkään kuuluu, tapaan heitä mielellään heidän asuinseudullaan ja kivaa on ollut. Pidän suuni supussa, olivatpa he vapaita tai ukkomiehiä. Ukkomiehiä suuremmaksi osaksi kylläkin....mutta ihania!

      En suosittele heikkohermoisille vain rohkeille nautiskelijoille!

    • Edith

      On ihan ok tutustua moneen ihmiseen yhtäaikaa. Voihan olla että miehetkin ovat yhteydessä muihin naisiin. Suosittelen että tapaat jokaisen kivan tyypin ennen kuin alat karsimaan ketään pois. Valintasi sinun on kuitenkin jossain vaiheessa tehtävä. KOlmet treffit on aika hyvä raja, minkä jälkeen tietää riittävästi haluaako jatkaa kyseisen henkilön kanssa. Onnea matkaan!

      • dooris

        edith puhuit asiaa. mukaaa kesän jatkoa :)


    • Anonyymi

      Minulla on ollut parhaimmillaan kuusi rakastajatarta samoihin aikoihin.
      Olenko poikkeus vai normaali.Olin silloin naimisissa.En kertonut tätä kenellekään.

      • Anonyymi

        Bipolaarisuus


    • Anonyymi

      Ihan oikein teet. Anna mennä vaan😊 niin ne miehetkin tekee. Ja ompahan hauska elämä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe