Tiedoks vaan teille lökäpöksyt:

Mä vihaan räppiä, hiphoppia..

...ja kaikkea niihin liittyvää pelleilyä! Vihaan Eminemiä, Shaggya, Fintelligenssiä, Ezkimoa, Avainta, Kwania, Eminemiä(vai sanoinko sen jo), Kapasiteettiyksikköä ja kaikkea tämän tyyliin "musiikkia"! Rap ja Hiphop kusee!

21

1730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wiggette

      as if we give a shit...muuten ihan tässä ihmetellessä, onko teidän muiden mielestä shaggy räppiä? itse en luokittelisi räpiksi/hip hopiksi..jos saatais vaikka oikeesti joku järkevä keskustelu tästäkin turhasta viestistä aikaan..? ;)

    • Dope

      Ei ainakaan toi kiinnosta yhtään.
      ps. ole vaan iloinen että on erilaisia ihmisiä.

    • Dre

      mitä helvettiä se meille kuuluu jos sä räppii siedä. onks vitun pakko tulla aukoo sit pulla päätäs tänne?? runkku! ei pitäis olla vitun välii sulle mitä muut kuuntelee!

    • Positive vibe

      I LAAAAAV hip-hop.! : )

      I LAAAAAV u joka inhoo hip-hop : )

      I LAAAAAV kaikkia : )

      sie taiat olla vaan kade ku lökäpöksyt valtaa maailman ja kattelet sivusta...no onpas sinulla ahdas mieli...voi voi...

      • Anonyymi

        onko kiva olla kun on seittämän tonnii paskaa housuissa ja sormitelee ja öliseee melusaastetta.


    • Memyselfandi

      ... mieltä kanssasi siitä, että Suomeen otetaan aivan liian paljon ns. pakolaisia. Mutta eipä rap/hiphop/r&b-musiikissa mitään vikaa ole. Älä kuuntele, jos et tykkää...

      • Lyrical Terrorist

        Miten voit muka väittää, että Suomeen otetaan muka liikaa pakolaisia, vaikka Suomen pakolaistilastot ovat Euroopan alhaisimpia?Pakolaisia ei todellakaan ole liikaa ja jos heitä olisi enemmän Suomi olisi paljon monikulttuurisempi maa kuin tällä hetkellä.


      • Brenda

        Mä oon aina pitäny kaikkia ihmisiä SAMANARVOISINA oli ne sitte tummia, vaaleita, punasia tai vittu vaikka vihreitä!! JA siitä mä oon ilonen! Suvaitsevaisuutta immeiset...! Ja oon myös täysin samaa mieltä Lyrical Terroristin kaa tosta monikulttuurisuudesta!!! Kultuurit ja kielet monipuolistaa ja rikastuttaa meitä...! Tuli vaan muuten mieleen et miten ihminen voi olla ylpeä siitä et on rasisti...aika sairasta..."Pikku sielut pelkää erilaisuutta" edel. lainattu Seren biisistä...En tiedä ees miks tähän vastasin, alko vaan rasittaan...


    • m0lly

      Iha rauhas.

    • verinen kirves

      .... ja hävisit. Näyttää, että sun sanat on suurempia kuin teot!

      Ota ihmeessä lepakkosi ja palaa sinne pimeeseen reikään jossa asut. Muista pestä pilottisi ja kiiloittaa maiharit. Muista laittaa myös gootti-stereot täysille ja muista heiluttaa sitä reuhkaa
      tai kaljua. Jos omistat kaljun, niin kipaseppa kauppaan ja osta turtlewaxia.

      no onneksi sä pelastit päiväni.... jos tuollainen
      nörttipilottiskinirasistigootisti tulee kadulla uhoamaan, niin ei voi muuta kuin nauraa
      SÄ OLET VITUN SÄÄLITTÄVÄ, HORO!

      • Mä vihaan räppiä, hiphoppia..

        En ole nörtti,sika,enkä gootti! Tuon nationalistin ja rasistin hyväksyn kyllä ihan reilusti! Suosi suomalaista, potki pakolaista!


      • nosebleed
        Mä vihaan räppiä, hiphoppia.. kirjoitti:

        En ole nörtti,sika,enkä gootti! Tuon nationalistin ja rasistin hyväksyn kyllä ihan reilusti! Suosi suomalaista, potki pakolaista!

        jos kerta pitää suosia suomalaisia, niin miksi pitäisi suosia sua? Eihän sua kehtaa edes sanoa kunnon suomalaiseksi kaiken tämän jälkeen mitä olet täällä pälättänyt. Isänmaallisuus ei ole suoraanverrannollista pakolaisten vihaamiseen.
        Ja rasismi ei ole isänmaallista.


    • amon

      vitun spede, älä sitten itke kun mä tuun yöllä laittaa sun autos aerosolilla uuteen kuosiin ja bommaan talos seinät, hiphop can`t be stopped

      • Nosebleed

        Tuskin äitisi edes päästää sinua ulos yksin, varsinkaan yöllä. Hauskaa kun kaikki napsut rupeavat uhoamaan.


      • amon
        Nosebleed kirjoitti:

        Tuskin äitisi edes päästää sinua ulos yksin, varsinkaan yöllä. Hauskaa kun kaikki napsut rupeavat uhoamaan.

        yhteiskunnan tukipylväs kunnon kansalainen vaan keskittyisi omiin asioihinsa.


      • nosebleed
        amon kirjoitti:

        yhteiskunnan tukipylväs kunnon kansalainen vaan keskittyisi omiin asioihinsa.

        Joku, ilmeisesti tämä rap-vihaaja oli kirjoittanut tuon äskeisen.

        -The Real nosebleed


    • Chronically

      Tässä mietin, miten tulit siihen tulokseen(ja miten kaltaisesi yleensäkkin tulevat), että päätät möläyttää noin provosoivan ja absurdin "mielipiteesi" tänne keskustelupalstalle. tajusitko juuri 5min ennen kirjoitustasi, että et pidä rapista? oliko se mielestäsi jonkinlainen "herääminen", eli huomasit pitäväsi jostain musiikista/tyylilajista, jolloin huomasit, että et pidäkkään niin paljon jostain toisesta? eikö tuollaisia "heräämisiä" tule yleensä n. "5-vuotiaille", jotka alkavat tuossa iässä pikkuhiljaa omia mielipiteitään muodostamaan, mutta jotka eivät myös vielä tajua sitä, että siinä ei välttämättä ole mitään järkeä, se ei välttämättä ole se "oikea" mielipide, vaan se voi myös olla täyttä paskaa? tuo "mielipiteesi" todistaa myös sen, että et sen "heräämisesi" jälkeen paljoakaan osannut perustella itsellesi "heräämistäsi", etkä myöskään sitä, mitä järkeä on möläyttää se kaikki tänne, jolloin tulee tuo, että möläytät tänne palstalle jotain tuollaista helvetinmoista paskaa. tästä voi päätellä vain sen, että olet saatanan tyhmä ja henkiseltä iältäsi n. 5-vuotias.

      niin ja wiggette, en ole Säkkiä juurikaan kuunnellut, mutta eikö se jotain r&b:n tyyppistä ole? onko se hyväkin artisti? ;)

    • Dope

      tän palstan suurin keskustelu.
      Onnittelut herra mä vihaan räppiä, hip-hoppia...

    • Anonyymi

      Painu sinä vittuu

    • Raplaulajat eivät taida nykyään olla enää niinpaljon niinsanottuja lökäpöksyjä (roikkuvat väljät housut, lippis päässä, kultaketjut kaulassa, gangstamusaa ja jotkut myös hiphop-alakulttuurin edustajia). Paljon on tullut naisia ja varsinkin nuoria naisia rapin kentälle ja varsinkin sellaisia, jotka yhdistelevät esim. rappia ja poppia kuten esim. Nicki Minaj ja Cardi B.

    • Anonyymi

      räp ja hiphop on osoituksia kulttuurin rappiosta, ihan hirveää saastetta ja jätettä saaaatana....hah hah haha!

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2669
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      231
      2531
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2312
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      191
      1808
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1253
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe