Olen 5 vuoden seurustelun jälkeen jälleen sinkku ja seuran löytäminen yökerhoista ja vastaavista on epätodennäköistä; nimittäin siellä on vain 20-30 vuotiaita miehiä. Missä ihmeessä bilettävät ja lymyilevät 30-40 vuotiaat kivat miehet??? Siis ne jotka sattuvat olemaan vapaita??
30-40 vuotiaiden bilepaikka
6
1306
Vastaukset
- baarimies
niin mistähän päin suomea olisi tarkoitus seuraa etsiä???
- ei alkup.
Esimerkiksi noi otsikossa mainitut areat??
Ent osin alkuperäinen kirjoittaja, mut sama "ongelma"...
:))) - baarimies
ei alkup. kirjoitti:
Esimerkiksi noi otsikossa mainitut areat??
Ent osin alkuperäinen kirjoittaja, mut sama "ongelma"...
:)))tuo Hotelli Vantaa on sellainen josta löytyy 22-55 vuotiaita, riippuu tietenkin vähän illan esiintyjästä. Ja aika kallis paikkahan se on. Ja muutenkin kuuluisa lihatiskimäisyydestään...
- Vantaan kävijä
baarimies kirjoitti:
tuo Hotelli Vantaa on sellainen josta löytyy 22-55 vuotiaita, riippuu tietenkin vähän illan esiintyjästä. Ja aika kallis paikkahan se on. Ja muutenkin kuuluisa lihatiskimäisyydestään...
"a muutenkin kuuluisa lihatiskimäisyydestään..."
Juu näinhän sitä sanotaan mutta itse olen sitä mieltä että tuskinpa tuo nyt sen kummempi lihatiski on kun mikään muukaan. Eikö muka muissa paikoissa pyörivillä mieli tekisi? Esim vertaa Zetor tuolla alemmassa kommentissa. Tuo Vantaa nyt vaan sattuu olemaan huomattavan iso ravintola kompleksi niin sinne sitten mahtuu porukkaakin enemmän. Isommasta porukasta löytyy useampi halukaskin ;) - HotElli
Vantaan kävijä kirjoitti:
"a muutenkin kuuluisa lihatiskimäisyydestään..."
Juu näinhän sitä sanotaan mutta itse olen sitä mieltä että tuskinpa tuo nyt sen kummempi lihatiski on kun mikään muukaan. Eikö muka muissa paikoissa pyörivillä mieli tekisi? Esim vertaa Zetor tuolla alemmassa kommentissa. Tuo Vantaa nyt vaan sattuu olemaan huomattavan iso ravintola kompleksi niin sinne sitten mahtuu porukkaakin enemmän. Isommasta porukasta löytyy useampi halukaskin ;)Vantaan hotelli on paras paikka missä olen iltaani viettänyt. Paljon eri ikäisiä ihmisiä, hyvää musiikkia ja sitä kuuluisaa pilkettä silmäkulmasta löytyy ainakin joka toiselta. Suurin ikäjakauma arviolta 30-40 ja yksinkin saa kotiin lähteä vaikka saattajia olisikin ;)
- tietenkin
No oitis kannattaa katsastaa Gaselli, Michelle, Raffaello terassi ja raflat ns. mummotunnelissa Pohjois-Espan ja Aleksin välissä. Rennosta rokkiporukasta pukuporukkaan 35-55 ikäluokassa.
Teatterin baarissa, siis vanhassa Happy Dayssä on ehkä vähän väljähtyneempi meno. Keski-ikäiset iseään nuoreksi luulevat ihmiset haluaat bongata julkkiksia.Muutaman kerran meno on intoutunut menoksi ja hauskakin on ollut. Ehkä ei kuitenkaan niin rento tunnelma.
Siinä vieressä Sir Eino on myös ihan ok paikka. Ikäluokka tiukemmin 40 molemmin puolin. Pukuporúkkaa ehkä vähemmän. Mikä ei aina haittaa..
Jos taas et oikein viihdy koulutetussa stadilaisseurassa, niin parturikampaajille ja meille reiluille hitsareille on ykköspaikka Zetor. En ole monesti yksin kotiin kävellyt..
Joka tapauksessa: iloisesti menoksi. Aikuinen jengi on huumorintajuista ja juttuseuraa löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907286- 353851
- 453460
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2192518
- 402393
- 1292309
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292209Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191943- 451902