Miten kiinnostuneita olette ihmisistä,jotka kirjoittelevat nimi merkin "suojassa".Jos joku tuttavasi saisi sen selville katusitko. Minä en,kirjoitan,mutta en kadu. Minulla on monta eri tapaa katsella asioita.
Persoona nimimerkin takana
18
659
Vastaukset
- mä vai?
Näin tein. Ei olla oikein väleissä, koska olen mikä olen.
Nyt sillä sukulaisella on oikotie.fi mun kaikkiin juttuihin.
Aivan harkittu teko se oli. Se vähätteli mua. Ei enää. tietää kuka oon nikkini takana eikä se minua haittaa ollenkaan...päinvastoin...oon kuitenkin minä oli nikkii tai ei
- HL.Tampere
-monille olen sanonutkin nimimerkkini,koska mitäpä hävettävää tuttavien kesken on?Tuntevathan he minut kohtalaisen hyvin...ainakin hyvät sellaiset ja ovat jo hyväksyneet minut outoine mielipiteineni.Tietenkin tämä huuhaa on muihin foorumeihin verrattuna "hieman"poikkeava,täällä kun tulee heitettyä välillä aikas sakeetakin,joka kuuluu nähdäkseni asiaan?Tosikkomaisuudella ei kannata lähteä tänne mukaan lainkaan...mielestäni.Eli mitään katumista ei ole,siksi nimimerkin suojissa kirjoitellaan,ettei ala luukusta tulvimaan"roskapostia"suvaitsemattomien toimesta.Höpinät jäävät tälle palstalle ja se on hyvä se...
- mä vai?
Tosikkous hapattaa piimänkin. Sit ne alkaa sanoon... nyt muistat väärin.
Ei se mitää, hetula on tehty heilumaan. - HL.Tampere
mä vai? kirjoitti:
Tosikkous hapattaa piimänkin. Sit ne alkaa sanoon... nyt muistat väärin.
Ei se mitää, hetula on tehty heilumaan.palstan suola......
- Alien-8
HL.Tampere kirjoitti:
palstan suola......
valehtelulla ja huuhaalla jotain eroa?Näinhän tällä palstalla pitää ollakin:)
- HL.Tampere
Alien-8 kirjoitti:
valehtelulla ja huuhaalla jotain eroa?Näinhän tällä palstalla pitää ollakin:)
olisi?Huuhaa on vain nätimpi sana valehtelusta ja muusta luikurin laskusta..
- tai....
HL.Tampere kirjoitti:
olisi?Huuhaa on vain nätimpi sana valehtelusta ja muusta luikurin laskusta..
Heittää hetulaa kuin valehdella.
- Alien-8
tuttavia ovatkin.Mutta kannattaa huomioida,että Nimimerkki ja "nimimerkki" ovat kaksi eri asiaa.Siis rekisteröidyt ovat aitoja Nimimerkkejä,ja muut satunnaisia,joita kuka tahansa voi käyttää.
- mä vai?
Jo vain onkin. Sukmanni pääs kattoon kaikki viestit. Tai pääseehän http: llä muitakin.
- tarkoitti
ei täällä hankittuja tuttuja
jos joku mun tuttava tietäis....
ihmisiä kaikki näiden nikkejen takana...=:0)))- mä vai?
Näin on. Notta mitenkä mä lisään sen linkin siihen gallen yhteyteen.
Ett se sinistyy käheesti se linkki?
Varastin tän hp:n vakuutuspomon autosta td. klo 11.15. Meni kahville Hangossa. mä vai? kirjoitti:
Näin on. Notta mitenkä mä lisään sen linkin siihen gallen yhteyteen.
Ett se sinistyy käheesti se linkki?
Varastin tän hp:n vakuutuspomon autosta td. klo 11.15. Meni kahville Hangossa.tiu tau tilhi......=:0))
- mä vai?
BBrunetti kirjoitti:
tiu tau tilhi......=:0))
Justiin oli aivan törkee parta. Olisit itekii pölliny sellaselta.
No Tellun ryytimaalla tapahtuu värikkäitä. Goisaan puutarhavajassa.
Joo siinä makuubushissa. Et sit neuvonu, punasen vai sinisen pillerin yöks? mä vai? kirjoitti:
Justiin oli aivan törkee parta. Olisit itekii pölliny sellaselta.
No Tellun ryytimaalla tapahtuu värikkäitä. Goisaan puutarhavajassa.
Joo siinä makuubushissa. Et sit neuvonu, punasen vai sinisen pillerin yöks?punainenenenee...jeps......=:0))
- sweet_lemon
kadun kaikkea, mitä olen elämäni aikana tehnyt, vaikka oikeasti ei ole (melkein) mitään kaduttavaa...
- katuisi
tää on HUUHAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317796
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455330- 594832
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381662
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1411591