Mun 17-vuotias serkkutyttö (oon itse 19-vuotias tyttö) vietteli mut viimeviikonloppuna kun he olivat perheineen meillä yökylässä. Me nukuttiin mun sängyssä mut se meni sitten ihan johonkin muuhun.. nyt on hirveä morkkis enkä oikein tiedä mitä pitäis tehdä, mun serkku haluiais nähdä mua pian uudelleen "se juttu mielessään".. onko serkun kanssa sekstailu kiellettyä lailla vai ei kun ei siitä saa mitään tolkkua? Ja kaikenlisäks ollaan molemmat naispuolisia...
Serkkuni vietteli minut :(
29
18585
Vastaukset
- pieru-pete
Monet menevät serkkunsa kanssa naimisiinkin, ei se ole siis kiellettyä missään laissa.
Jos tuntuu väärältä, älä tee sitä enää.- tiitu
Ei se laissa ole kielletty muuta siihen tarvitaan erityislupa jota ei ihan helpolla saa.
- erityislupa
tiitu kirjoitti:
Ei se laissa ole kielletty muuta siihen tarvitaan erityislupa jota ei ihan helpolla saa.
Sinultako sitä lupaa kysytään?
- mitaa erikoislupia
tiitu kirjoitti:
Ei mitään erikoislupia tarvitse jos serkukset naimisiin menee.
- umbbabumbba
tiitu kirjoitti:
Ainoa erityislupa, jonka Suomessa tarvitsee mennäkseen serkkunsa kanssa naimisiin, on tuon serkun lupa. Voi tosiaan olla, että serkku ei sitä anna, joten silloin homma kyllä jää siihen.
- varmasti mene
tiitu kirjoitti:
naimisiin, ei semmoista lupaa Suomessa olekaan. Ne on katsos molemmat naisia ne voi rekisteröidä parisuhteen, ei muuta.
- varsinkaan
mitaa erikoislupia kirjoitti:
Ei mitään erikoislupia tarvitse jos serkukset naimisiin menee.
siihen tarvita lupia jos kaks naispuolista serkkua vähän toistensa pimppoja nuolee. MINÄ annan siihen luvan!
- Anonyymi
varsinkaan kirjoitti:
siihen tarvita lupia jos kaks naispuolista serkkua vähän toistensa pimppoja nuolee. MINÄ annan siihen luvan!
Sisäministeri myöntää luvan anomuksen perusteella.
- salakavala
kuulostaa kohtalokkaalta, moni on sille tielle jäänyt
koita pysyä erossa siitä - sähköposti
eiköhän tämä aihe kuuluisi tuonne suku on pahin palstalle?
- annabelle
sairasta mielessä.Käyttää hyväkseen vanhempien hyväuskoisuutta.Älä pyydä sitä enää kylään ja sano ettet sä halua jatkaa sellaista.mulla oli joskus pentuna kaveri joka tykkäs kans kehittyneenä isompana tyttönä leikkiä isiä ja äitiä meidän kanssa.Mulle jäi tyhmä olo ja muistan kuinka se oli kauhuissaan kun uhkasin paljastaa sen leikit.Se loppui kyllä siihen.Sulla on oikeus varjella omaa ruumistasi ulkopuolisilta.Älä suostu jos kerran koet sen vastenmielisenä.
- .........
:DDDD
- Vietteli??
No mikset lopettanut touhua jos se mielestäsi oli vastenmielistä?
Pitikö hän sinua vankina vai mikset päässyt pois tilanteesta?
Tosi järkyttävää jos tuo tapahtui tahtomattasi!
Kerro vanhemmillesi, jotta tietävät olla päästämättä serkkuasi enää yöksi. - antaa tulla
Serkkutyttö avaisi housuni ja ottaisi munani suuhunsa. Aaah, se vasta olisi elämää!
- kiss me..?
Oletteko lesboja?
- Sanna(86)
Siis mulla on ollut pari poika ja tyttöystävää tässä teinivuosien jälkeen, ja mun serkku tietää sen. Sen takia se haluskin mua.. nyt kiitos muuten vastanneille, edelleen arveluttaa kuitenkin toi jos on seksisuhde 17-vuotiaaseen serkkuun joka on vielä samaa sukupuolta kun mä...
- bib bibibibibbibibibi
Sanna(86) kirjoitti:
Siis mulla on ollut pari poika ja tyttöystävää tässä teinivuosien jälkeen, ja mun serkku tietää sen. Sen takia se haluskin mua.. nyt kiitos muuten vastanneille, edelleen arveluttaa kuitenkin toi jos on seksisuhde 17-vuotiaaseen serkkuun joka on vielä samaa sukupuolta kun mä...
teitä bi-naisia alkaa oleenki jo ihan tarpeeks
- Emmää usko
Sanna(86) kirjoitti:
MIstä sää tyttö höpiset, ootteko te nyt jo suhteessa vai häh?
- ewt.
Sun olisi pitänyt pistää piste sille sen aloitteelle. Mennyt sängystä pois ja sanonut ei kiitos.
- little<3
No mieti nyt ite eka. Onks susta okei jos olisit sun serkun kans? Oliks susta okei et sun serkku teki sulle niin. Jollet haluu ni sano sille serkulles, et NOOOU. Kyl sen pitäis ymmärtää hei??
- mies.32v
Munki serkkutytöt yrittivät vietellä meikeläistä kun olin aina kylässä, mutta onneksi olen kova vastustelemaan ja vähän ujo. Olin silloin 17v ja tytskät pari vuotta nuorempia. On kait se, yöllä väkisten samaan sänkyyn yrittivät tunkeutua, housuja yrittivät vetaa jalasta ja puristelivat pepusta ym. ym.. Olihan se painajaismaista. Vieläkin näkee kieroja märkiä unia noilta traumaattisilta ajoilta.
- Viikon yksi parhaista
Joo on noi tosi traumaattisia juttuja =) LOL
- Damodar
Ei serkun kanssa sekstailu kiellettyä ole, lain mukaan serkun kanssa voi mennä vaikka naimisiin. Ja koko sen "laillista" jutun ideahan on, että ei tulisi liian siäsiittoisia lapsia, ts. kehitysvammaisuuksia ym. ongelmia.
Jos te molemmat olette naispuolisia niin asiassa ei ole mitään ongelmaa. Tai on. Yleinen mielipide. Loppujen lopuksi ainoa asia millä on väliä on se mitä itse olet mieltä asiasta, koska se ei ole kiellettyä. Vanhempi väki ei välttämättä ymmärrä, mutta päätös on sinun.
Joten mieti rauhassa, mutta ei siitä morkkista ole syytä tuntea. Hyvää kesän jatkoa... - tyhmää
keksiä satuja!!!!
- Onanias Runkman
.. mitä paskan jauhantaa ja "hyviä neuvoja". Jos bi-/lesbotytöt vähän rassaavat toisiaan, niin ei siihen maailma kaadu - tytöiltäkään. Tuntuu provolta koko alkuperäinen.
- Anonyymi
Voittehan te lesboilla ja pitää kivaa, vaikka olettekin serkkuja. Nauti nuoren naisen vartalosta ja anna myös hänen nauttia sinusta.
- Anonyymi
Anna serkkusi vietellä sinut uudelleen... ;)
- Anonyymi
Ole onnellinen kokemuksestasi . Siitä ei ole morkkikselle aihetta . Ihmissuhteita tulee ja menee erilaisina ajanmyötä .
- Anonyymi
Vaihda hintin kaa osia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579