Serkkuni vietteli minut :(

Sanna(86)

Mun 17-vuotias serkkutyttö (oon itse 19-vuotias tyttö) vietteli mut viimeviikonloppuna kun he olivat perheineen meillä yökylässä. Me nukuttiin mun sängyssä mut se meni sitten ihan johonkin muuhun.. nyt on hirveä morkkis enkä oikein tiedä mitä pitäis tehdä, mun serkku haluiais nähdä mua pian uudelleen "se juttu mielessään".. onko serkun kanssa sekstailu kiellettyä lailla vai ei kun ei siitä saa mitään tolkkua? Ja kaikenlisäks ollaan molemmat naispuolisia...

29

18283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieru-pete

      Monet menevät serkkunsa kanssa naimisiinkin, ei se ole siis kiellettyä missään laissa.

      Jos tuntuu väärältä, älä tee sitä enää.

      • tiitu

        Ei se laissa ole kielletty muuta siihen tarvitaan erityislupa jota ei ihan helpolla saa.


      • erityislupa
        tiitu kirjoitti:

        Ei se laissa ole kielletty muuta siihen tarvitaan erityislupa jota ei ihan helpolla saa.

        Sinultako sitä lupaa kysytään?


      • mitaa erikoislupia
        tiitu kirjoitti:

        Ei se laissa ole kielletty muuta siihen tarvitaan erityislupa jota ei ihan helpolla saa.

        Ei mitään erikoislupia tarvitse jos serkukset naimisiin menee.


      • umbbabumbba
        tiitu kirjoitti:

        Ei se laissa ole kielletty muuta siihen tarvitaan erityislupa jota ei ihan helpolla saa.

        Ainoa erityislupa, jonka Suomessa tarvitsee mennäkseen serkkunsa kanssa naimisiin, on tuon serkun lupa. Voi tosiaan olla, että serkku ei sitä anna, joten silloin homma kyllä jää siihen.


      • varmasti mene
        tiitu kirjoitti:

        Ei se laissa ole kielletty muuta siihen tarvitaan erityislupa jota ei ihan helpolla saa.

        naimisiin, ei semmoista lupaa Suomessa olekaan. Ne on katsos molemmat naisia ne voi rekisteröidä parisuhteen, ei muuta.


      • varsinkaan
        mitaa erikoislupia kirjoitti:

        Ei mitään erikoislupia tarvitse jos serkukset naimisiin menee.

        siihen tarvita lupia jos kaks naispuolista serkkua vähän toistensa pimppoja nuolee. MINÄ annan siihen luvan!


      • Anonyymi
        varsinkaan kirjoitti:

        siihen tarvita lupia jos kaks naispuolista serkkua vähän toistensa pimppoja nuolee. MINÄ annan siihen luvan!

        Sisäministeri myöntää luvan anomuksen perusteella.


    • salakavala

      kuulostaa kohtalokkaalta, moni on sille tielle jäänyt
      koita pysyä erossa siitä

    • sähköposti

      eiköhän tämä aihe kuuluisi tuonne suku on pahin palstalle?

    • annabelle

      sairasta mielessä.Käyttää hyväkseen vanhempien hyväuskoisuutta.Älä pyydä sitä enää kylään ja sano ettet sä halua jatkaa sellaista.mulla oli joskus pentuna kaveri joka tykkäs kans kehittyneenä isompana tyttönä leikkiä isiä ja äitiä meidän kanssa.Mulle jäi tyhmä olo ja muistan kuinka se oli kauhuissaan kun uhkasin paljastaa sen leikit.Se loppui kyllä siihen.Sulla on oikeus varjella omaa ruumistasi ulkopuolisilta.Älä suostu jos kerran koet sen vastenmielisenä.

    • .........

      :DDDD

    • Vietteli??

      No mikset lopettanut touhua jos se mielestäsi oli vastenmielistä?
      Pitikö hän sinua vankina vai mikset päässyt pois tilanteesta?
      Tosi järkyttävää jos tuo tapahtui tahtomattasi!
      Kerro vanhemmillesi, jotta tietävät olla päästämättä serkkuasi enää yöksi.

    • antaa tulla

      Serkkutyttö avaisi housuni ja ottaisi munani suuhunsa. Aaah, se vasta olisi elämää!

    • kiss me..?

      Oletteko lesboja?

      • Sanna(86)

        Siis mulla on ollut pari poika ja tyttöystävää tässä teinivuosien jälkeen, ja mun serkku tietää sen. Sen takia se haluskin mua.. nyt kiitos muuten vastanneille, edelleen arveluttaa kuitenkin toi jos on seksisuhde 17-vuotiaaseen serkkuun joka on vielä samaa sukupuolta kun mä...


      • bib bibibibibbibibibi
        Sanna(86) kirjoitti:

        Siis mulla on ollut pari poika ja tyttöystävää tässä teinivuosien jälkeen, ja mun serkku tietää sen. Sen takia se haluskin mua.. nyt kiitos muuten vastanneille, edelleen arveluttaa kuitenkin toi jos on seksisuhde 17-vuotiaaseen serkkuun joka on vielä samaa sukupuolta kun mä...

        teitä bi-naisia alkaa oleenki jo ihan tarpeeks


      • Emmää usko
        Sanna(86) kirjoitti:

        Siis mulla on ollut pari poika ja tyttöystävää tässä teinivuosien jälkeen, ja mun serkku tietää sen. Sen takia se haluskin mua.. nyt kiitos muuten vastanneille, edelleen arveluttaa kuitenkin toi jos on seksisuhde 17-vuotiaaseen serkkuun joka on vielä samaa sukupuolta kun mä...

        MIstä sää tyttö höpiset, ootteko te nyt jo suhteessa vai häh?


    • ewt.

      Sun olisi pitänyt pistää piste sille sen aloitteelle. Mennyt sängystä pois ja sanonut ei kiitos.

    • little<3

      No mieti nyt ite eka. Onks susta okei jos olisit sun serkun kans? Oliks susta okei et sun serkku teki sulle niin. Jollet haluu ni sano sille serkulles, et NOOOU. Kyl sen pitäis ymmärtää hei??

    • mies.32v

      Munki serkkutytöt yrittivät vietellä meikeläistä kun olin aina kylässä, mutta onneksi olen kova vastustelemaan ja vähän ujo. Olin silloin 17v ja tytskät pari vuotta nuorempia. On kait se, yöllä väkisten samaan sänkyyn yrittivät tunkeutua, housuja yrittivät vetaa jalasta ja puristelivat pepusta ym. ym.. Olihan se painajaismaista. Vieläkin näkee kieroja märkiä unia noilta traumaattisilta ajoilta.

      • Viikon yksi parhaista

        Joo on noi tosi traumaattisia juttuja =) LOL


    • Damodar

      Ei serkun kanssa sekstailu kiellettyä ole, lain mukaan serkun kanssa voi mennä vaikka naimisiin. Ja koko sen "laillista" jutun ideahan on, että ei tulisi liian siäsiittoisia lapsia, ts. kehitysvammaisuuksia ym. ongelmia.

      Jos te molemmat olette naispuolisia niin asiassa ei ole mitään ongelmaa. Tai on. Yleinen mielipide. Loppujen lopuksi ainoa asia millä on väliä on se mitä itse olet mieltä asiasta, koska se ei ole kiellettyä. Vanhempi väki ei välttämättä ymmärrä, mutta päätös on sinun.

      Joten mieti rauhassa, mutta ei siitä morkkista ole syytä tuntea. Hyvää kesän jatkoa...

    • tyhmää

      keksiä satuja!!!!

    • Onanias Runkman

      .. mitä paskan jauhantaa ja "hyviä neuvoja". Jos bi-/lesbotytöt vähän rassaavat toisiaan, niin ei siihen maailma kaadu - tytöiltäkään. Tuntuu provolta koko alkuperäinen.

    • Anonyymi

      Voittehan te lesboilla ja pitää kivaa, vaikka olettekin serkkuja. Nauti nuoren naisen vartalosta ja anna myös hänen nauttia sinusta.

    • Anonyymi

      Anna serkkusi vietellä sinut uudelleen... ;)

    • Anonyymi

      Ole onnellinen kokemuksestasi . Siitä ei ole morkkikselle aihetta . Ihmissuhteita tulee ja menee erilaisina ajanmyötä .

    • Anonyymi

      Vaihda hintin kaa osia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7996
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      38
      2893
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2208
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1865
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1378
    Aihe