Veturinkuljettajan keskiansio

Studion kirkkain lamppu

Paljonko mahtaa olla kuukausitasolla todellisuudessa?

MOLlin mukaan palkka voi olla kohtalainen tai surkea, yhtäältä MOLlin ammattikuvauksessa mainitut tiedot ovat aina niin ympäripyöreitä ja laahaavat muutaman vuoden ajastaan aina jälkessä.

4

2896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssssssssssssssssssssssssss

2500e lähtöpalkka lisät

• hahhahhahhahhaaaa

Vitustihan me tienaamme, mutta vittuako me sitä kaikille kerrotaan. Kell' onni on se onnen kätkeköön...

• mollimies

http://www.mol.fi/webammatti.cgi?ammattinumero=53110&kieli=00

Palkka koostuu peruspalkasta ja lisistä, joista huomattavin on ikälisä. Veturinkuljettajan keskiansio sijoittuu välille 2 200-3 000 euroa/kk.

Tiedot ovat toki pari vuotta vanhoja, eli 2500-3300 voisi olla lähempänä totuutta. Uusia kuskeja koulutetaan lähinnä Helsinkiin, joitain Tampereelle ja muihin paikkoihin.

Mutta eiköhän sitä ammatti kannata valita sillä perusteella, mikä ala kiinnostaa.

• Kerron

Viime vuonna 52000 euroa. Kokemusta tosin jo jokunen vuosi ja paikkakunta savossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      51
      1828
    2. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      39
      1419
    3. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1385
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      91
      1203
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      160
      1089
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      204
      1036
    7. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1026
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      946
    9. 72
      935
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      871
    Aihe