helvetti että oli kova keikka. olis pitänyt nähdä kakskyt vuotta sitten, mut oli tääkin ihan käsittämätön
funkadelic roskildessa!
2
408
Vastaukset
- Funk-pappa
Saitko selvää, keitä oli yhtyeen nykyisessä kokoonpanossa (uteliaisuus iski)?
- Tatu Pääkkönen
Vanhoja konsertteja on onneksi saatavana DVD:nä. Itse olen hommannut v. 1998 julkaistun The Mothership Connection -DVD:n, jonka esittäjäksi on laitettu George Clinton - Parliament - Funkadelic. Konsertti on Live P.Funk Earth Tour -levyn ajoilta, eli musiikki on tosi hyvää. Kameran käyttö ei ole huipputasoa, mutta Mothership sentään liitelee uljaasti. Nauhaa katsellessa tulee mieleen, että P-Funk-poppoossa oli monta todella hyvää laulajaa (mm. Clinton, Glen Goins, Ron Ford tytöt).
Yhtyeen päivän kunto taisi kuitenkin vaihdella, sillä 80-luvulla näytettiin yhtyettä TV:ssä yhden biisin verran saksalaisella rock-festivaalilla. Yhtye soitti ja heilui lavalla veltosti. Clinton lauloi korkealta nostolavan nokasta.
Onko kukaan hankinut Clintonin Live in Houston-DVD:tä? Onko hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838