funkadelic roskildessa!

hell yeah

helvetti että oli kova keikka. olis pitänyt nähdä kakskyt vuotta sitten, mut oli tääkin ihan käsittämätön

2

455

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funk-pappa

Saitko selvää, keitä oli yhtyeen nykyisessä kokoonpanossa (uteliaisuus iski)?

• Tatu Pääkkönen

Vanhoja konsertteja on onneksi saatavana DVD:nä. Itse olen hommannut v. 1998 julkaistun The Mothership Connection -DVD:n, jonka esittäjäksi on laitettu George Clinton - Parliament - Funkadelic. Konsertti on Live P.Funk Earth Tour -levyn ajoilta, eli musiikki on tosi hyvää. Kameran käyttö ei ole huipputasoa, mutta Mothership sentään liitelee uljaasti. Nauhaa katsellessa tulee mieleen, että P-Funk-poppoossa oli monta todella hyvää laulajaa (mm. Clinton, Glen Goins, Ron Ford tytöt).

Yhtyeen päivän kunto taisi kuitenkin vaihdella, sillä 80-luvulla näytettiin yhtyettä TV:ssä yhden biisin verran saksalaisella rock-festivaalilla. Yhtye soitti ja heilui lavalla veltosti. Clinton lauloi korkealta nostolavan nokasta.

Onko kukaan hankinut Clintonin Live in Houston-DVD:tä? Onko hyvä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      81
      1334
    2. 72
      1194
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1061
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      839
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      760
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      679
    10. 44
      622
    Aihe