Joskus hiukka yli vuosi sitten minulla oli pari kk profiili suomi24:ssa. Sitten tapasin live-elämässä miehen, jonka kanssa seurusteltiin viime kesästä huhtikuuhun asti. Profiilini oli jo poistettu, mutta tein viime v-loppuna samalla nimimerkillä uuden profiilin ja kun aloin selailemaan miesten profiileita, niin aivan samat naamat siellä riekkumassa kuin yli vuosi sittenkin! Omalta paikkakunnaltani jopa samat idiootit laittoivat hyvin tutuntuntuiset viestitkin. Muistin ainakin kaksi viestiä laittanutta nimimerkkiä ennestään nimittäin siitä, että itse viime vuonna ehdottivat kuvien vaihtoa. Minä kiltisti lähetin sillloin oman kuvani, mutta he jatkoivat kirjoittelua ja "unohtivat", että olivat ehdottaneet kuvien vaihtoa eli että heidän pitäisi nyt lähettää minulle kuvansa. Kun muistutin heppuja omien kuviensa lähettämisestä, niin kummatkin hävisivät kuin pieru saharaan. Luultavasti siis joko varattuja, taikka rumia, taikka sekä että. Nyt hemmoilta tuli taas yhteydenotot, joissa ehdottivat myös kuvien vaihtoa. Laitoinkin kyllä kummallekin aika tulikivenkatkuiset vastaukset.
En asu missään perähikiällä, vaan isohkossa kaupungissa. Mutta kun tarjonta netissä on sitä samaa pee askaa kuten yli vuosi sittenkin, niin poistin turhautuneena heti taas profiilini ja jatkan katselua yöelämässä.
Ei näillä nykyisillä deittipalstoilla kyllä oikeasti pyöri enää yksikään itseään kunnioittava fiksu ihminen. Sanokaa minun sanoneen.
Ei kiesus
12
2797
Vastaukset
- Tuuri-Tarja
Minulla samankaltaiset kokemukset asiasta. Ensimmäisen kerran laitoin Suomi24:ään ilmarini syksyllä 2004 ja siinä ei mennyt kuin viikko kun löysin miehen, jonka kanssa tavattiin ja seurusteltiin, muutama kuukausi sitä kesti. Olin sitten yksin muutaman kuukauden ja palasin keväällä 2005 uudestaan palstalle ja tein tuon saman havainnon kuin sinäkin; samat tyypit, jopa samat copy-paste-testit. Nimimerkit olivat sen verran erikoisia ainakin jotkut että ne jäi mieleen. Minulla oli ilmoitus ehkä kuukauden verran. Poistin ilmoitukseni tapaamatta ketään. Syksyllä 2005 yritin taas uudelleen ja löysin kivanoloisen miehen ja TAAS ne samat tietyt roikkujat SAMOILLA TEKSTEILLÄÄN... uskomatonta. Minä sentään olin nähnyt vaivaa profiilini hioimiseen. No tuokaan suhde ei sitten kestänyt kuin alkukevääseen ja nyt minulla on uusi profiili ja eikös vaan... samat Kalle-Ilmarit, Maxmanit ja kumppanit, jotka kirjoittivat minulle jo syksyllä 2004 ovat asialla!
Tietysti voisi kysyä, että entäs minä sitten itse. Enhän minäkään löytänyt sitä mitä tulin hakemaan; elämänkestoista kumppania, mutta nämä tietyt äijät olivat kuulemma roikkuneet KOKO AJAN vuosikausia tuolla palstalla ja sinne kai jäävätkin. Moni heistä kertoi, ettei ole päässyt edes treffeille.
Ja puppua! Kyllähän miehet treffeille pääsevät - toisin se on meillä naisilla.- mies.
Kyllä miehet treffeille pääsee, phuahahahah! Voi jeesus!
mies. kirjoitti:
Kyllä miehet treffeille pääsee, phuahahahah! Voi jeesus!
...ainakin teoriassa, eihän ne naiset keskenään treffaile. :)
Todellisuudessa naiset pääsee treffeille helpommin, koska naisten ja miesten suhde täällä on mitä on. Osa naisista kyllä on niin epäluuloisia (ehkä aiheestakin) tai unelmien prinssiä etsiviä prinsessoja, eikä siksi "pääse" treffeille. Siis oma vika, jos kukaan ei kelpaa...
- 30-06
...sama juttu muuten teillä naisilla.Olin reilun vuoden "poissa kierrosta",vaan tilanne muuttui,ja heitinpä tännekin verkon vetämään.Vanhoilla kriteereilläni tehdyn haun jälkeen tuli vastaan monta "tuttua" pärstää tuttuine teksteineen vastaan,ja samaa elämää suurempaa sankaria edelleen nämä naikkoset metsästävät...
Eli MITÄ VITUN SUKUPUOLIEN VÄLISTÄ EROA yritätte epätoivoisesti alleviivata!?!AIVAN SAMAA tekevät miehet kuin naisetkin,on feikkejä,itsestään liikoja luulevia,on pelimiehiä kuin naisiakin...
Painukaa jonnekki feministipalstalle kitisemään,turha täällä on jeesustella,jos se urheilullinen,akateeminen,hyvätuloinen unelmien poikamies on sattunu skippaamaan teidän ilmoituksenne...- kirjoitat,
ihan samat naiset myös treffeillä kuukaudesta toiseen, ja palashan nuo ylläolevatkin taas treffeille katsastamaan markkinoita,kun se aiemmin sieltä bongattu tyyppi ei sitten ollutkaan se unelmien prinssi.
- merituulikki
kirjoitat, kirjoitti:
ihan samat naiset myös treffeillä kuukaudesta toiseen, ja palashan nuo ylläolevatkin taas treffeille katsastamaan markkinoita,kun se aiemmin sieltä bongattu tyyppi ei sitten ollutkaan se unelmien prinssi.
..aikuisten hiekkalaatikko koko treffipalsta...
- :-D
Tainnut montakin vuotta viettää siellä suomi24 treffeissä ilman taukoja? :D
- 30-06
:-D kirjoitti:
Tainnut montakin vuotta viettää siellä suomi24 treffeissä ilman taukoja? :D
Siis riittikö sun lukutaitos ainoastaan isojen kirjainten lukemiseen,vai onko luetun yäämärtäminen muuten vain hukassa..?Tosin,tuo hymiöitten viljely kertoo sun äo:sta jo aivan tarpeeksi...
- jos pystyy
Minä tämän nettideittailun mietin näin:
Hyvä paikka yhdyttää ihmiset, miehet JA naiset jotka ovat ainakin samassa tilanteessa; hakemassa jotain (kuka mitäkin tietysti mutta siinä tulee mukaan oma harkinta että tarpeet kohtaa).
Ensi kontaktin jälkeen minä haluankin livetreffit mahdollisimman nopeasti, ettei mitään harhakuvia tms. pääse liikaa syntymään.
Ja kyllä, itsekin olen laittanut tänne joskus profiilin, sitten tavannut miehen ja ottanut profiilini pois. Eikös se ole normaalia/oikein?? Tämä suhde päättyi ei netillisiin asioihin. Eikö tämäkin ole normaalia? Niin voi käydä tapaa sen ihmisen sitten netissä tai perunalaarilla Prismassa.
En ihan ymmärrä miksi täällä vaahdotaan siitä, että tullaan takaisin pyörimään treffeille, jos onkin sinkku taas ja haluaa tavata ihmisen?
Minä tulin takaisin, laitoin saman nimmarin sunmuuta, ei ollut tarvetta leikkiä muuta ihmistä kuin silloin aiemmin. Nyt on profiili taas pois koska olen aivan rakastunut!! Tylsinä työpäivinä ennen lomaa käyn näitä keskusteluja lukemassa, kun ovathan nämä viihdyttäviä.
Ja jos (toivottavasti ei ikinä) taas olen yksin, varmasti katson täältäkin löytyykö mitään kivaa. Minulle jäi muutama kiva keskustelu kesken kun kolahti tämän yhden kanssa. Olen vain yhden miehen nainen, silti näissä muissa miehissä mitään vikaa tarvinnut olla.
Live and let live!!
Pörrö- 30-06
Just noin sen PITÄIS mennä.Vaan tyypillistä tuuria,vastaan tulee ensimmäinen täysjärkinen nainen,ja tietty se on varattu...
- Nimetön
pääsee kun ei jännitä. Haloo! Täällä saa jokainen olla ja kertoa itsestään ihan mitä huvittaa. Ainut taito mikä ratkaisee on taito saada oikea kuva ihmisestä profiilin takana rivien välistä!
Täällä ei isoveli valvo eikä päde lainalaisuudet.Onko profiilin voimassaoloajalle jokin aika? onko parasta ennen päiväys mennyt jo?saako sama profiili olla 10-vuotta aktiivisena?kysykää ylläpidolta? täällä on silti hyviä tyyppejä! yksi ylitse muiden;)
Helpompaa kun et etsi mitään ja yhtä-äkkiä löydätkin fiiliksiä...löydät sielunkumppanin...
löydät hyvän tyypin ja tiedä vaikka löydät sen oikean...
lopettakaa katkeruus!- tuurista
ei pidä kadehtia. Iselläni on ollut pariin otteeseen noin kahden viikon ajan profiili ja nyt toisella kierroksella tuntuu, että nyt löytyi mies, jonka kanssa voisi elää tätä elämää pidempäänkin. Pelurit on pelureita, mutta kyllä tässä lähellä olen seurannut vuosia kestävää kumppanin etsintää...ei sitä oikeaa niin vaan löydä, eikä tyytyminen johonkin puolinaiseen ole oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741