Voisiko joku testattu kertoa hieman, minkä tyyppisiä tehtäviä analyysissa on ja onko kysymysten määrä ja sisältö aina vakio? Vastataanko rasti ruutuun -tyyppisesti?
Thomas-analyysi
4
9444
Vastaukset
- kenguru
thomas testi on sellainen rasti ruutuun testi, joka analysoi sinun luonnettasi ja toimintaasi erilaisissa tilanteissa.
- Agerli
Yksi näitä huuhaah analyyseja joita pystyy huijaamaan jos itse niin haluaa. Mieti millaisia ominaisuuksia hakemaasi paikkaan vaaditaan ja vastaa analyysiin sen mukaan. Anna heidän kuulla vain mitä he haluavat kuulla.
- petetty
tein juuri tuon thomas analyysin se oli ihan peestä kun vastaukset tulivat olin kuin vasaralla päähän lyöty ensin kehutaan ja sitten tallotaan ihminen ihan maahan.osa pitikin paikkansa mutta suurin osa ei todellakaan paljon oli ristiriitoja oli positiivista ja neg.tiivista samasta aiheesta.eli mikä oli oikein ja mikä ei.ihan syvältä koko testi
- itsekin tehnyt
petetty kirjoitti:
tein juuri tuon thomas analyysin se oli ihan peestä kun vastaukset tulivat olin kuin vasaralla päähän lyöty ensin kehutaan ja sitten tallotaan ihminen ihan maahan.osa pitikin paikkansa mutta suurin osa ei todellakaan paljon oli ristiriitoja oli positiivista ja neg.tiivista samasta aiheesta.eli mikä oli oikein ja mikä ei.ihan syvältä koko testi
Kyseessähän ei ole testi vaan nimensä mukaisesti analyysi. Se, että arvioinnissa saattaa olla asoita joistakin kohdista ristiriidassa keskenään kertoo, että täytettäessä kuponkia on miettinyt liikaa mitä vastaa.
Tämä hieno analyysi on kehitetty alunperin 50 -luvulla psykologien toimesta ja sitä käytetään nykyään mm. rekrytointiprosessien yhteydessä, kun halutaan saada "hyvistä" hakijoista yksityiskohtaisempaa tietoa.
Se on totta, että analyysin tekijän "nykyinen elämäntilanne" vaikuttaa tuloksiin (stressi, väsymys, mahdollisesti jokin positiinen asia ym.)
Kirjallista ja kaaviomallista arviointia on syytä tarkastella kriittisesti ja tarpeen vaatiessa myöntää negatiiviset analyysit ja tehdä niille asioille jotain (jos on tehtävissä).
Heikkoudet ja vahvuudet tulevat hyvin esiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195183Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5502633Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192352Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242007
- 821654
- 1461535
- 1271241
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899