Mikähän se on kun kiveksissä semmonen ei nyt niinkään paha kipu vaan sellanen erittäin lievä kipumainen tunne. Onko muilla ollu ja onko se normaalia? Se on aina vaan sillontällön, ei kokoajan. Oon 19v. Se ei niinkään sen tunteen puolesta haittaa vaan enemmän huolettaa onko se mitään vakavaa.
Kiveksiä vähän särkee
14
20174
Vastaukset
- trin82
Saattaa mahdollisesti olla (lisä)kivestulehdus, tosin siinä kipu on yleensä voimistuvaa ja sen verran kovaa että lääkäriin yleensä hakeudutaan. Itellänikin joskus tuntuu samanlaista kipua, johtuu tod.näk. siitä kun selässä on ongelma. Itelläni on välilevyongelma ja kipuja on välillä takareidessä, välillä pakarassa, välillä jopa kiveksissä. Kaikkiin näihin paikkoihin hermotukset lähtevät suurinpiirtein samalta alueelta selkärankaa. Kannattaa kokeilla onko selkälihakset kipeet tai jumissa.
Kannattaa ehkä käydä läärillä jos kivut vaivaa (kehoa tai mieltä), ainakin pystytään tuo tulehdus sulkemaan pois. Tottakai se voi olla jotain muutakin mutta nuo taitaa olla yleisimmät syyt.- sooda
Voi olla myös sukupuolitauti, olen kuullut kipuilevan myös eillä..
- ei ole nimimerkkiä :)
Moi!
Minulla on sama juttu. Kävin asian takia lääkärissä, otettiin virtsanäyte. Lääkäri sanoi, että ei oo mitään normaalista poikkeavaa. Kipu on ajoittainen ,tuntuu lähinnä itsestäni katsottuna vasemmassa kivekesessä, kipua ei niin huomaa, ellei asiaa rupea miettimään, kipu myös tulee (joskus), kun kivekseni ovat ahtaalla, esim, jos jalat ovat tiukasti yhdessä, joskus kipu taas tulee, vaikka kiveksilläni on hyvin liikkumatilaa... Outo juttu.- jospa...
olet vain puutteessa :)
- Solon1
jospa... kirjoitti:
olet vain puutteessa :)
Ihan yleistä ja harmitonta tollanen on, ellei jatku paria viikkoa putkeen.
- Nimimerkki
Itsellä on samanlaista ilmeisesti, tosin se on vain kun tyttöystävä on täällä ja jos ollaan päällekkäin niin voi tulla ahdasta (siis ei yhdyntä, vaan muuten vaan päällekäin olo)
Kipu on suht voimakasta, ja kivekset tulevat aroiksi.
kokemuksia?- Nimimerkki
Ikäni on 18v
- Qivesmies
Mulla kans ihan sama juttu et tyttöystävän kanssa ollessa rupeaa jomottamaan kiveksissä ja noissa imusolmukkeissa vai mitä ne on jotka tossa mulkun juuressa sijaitsee.. Ja pallit on tosiaan tosi hellinä, koskettaminen sattuu.. =,( (ei ettäkö niitä koko ajan pitäis käpliä :D )
- tomvi397
Mulla kans tuntuu lievää kipua molemmista kiveksissä vähän ja on aran tuntoset. Ei muuten kyllä satu virtsatessa. Seksiä harrastin tyttökaverin kanssa ja sen jälkeen ilmennyt tuo kipu.Saattaa johtua siitä että kivekseni hakkas kyllä aika kovaa muijaa vasten:). Niin mullaki on kyllä käyny mielessä onkohan tuo sukupuoli tauti.
- ffftr
kun ajelin viikonloppuna sisään yhden tytön siis pe yö ja koko la päivä ja sitten vielätyttöystävän sunnuntaina niinkun nupiksi eli mälli lensi 15kertaa ja voin sanoa että oli pallitkin hellinä ja nivuset, mistä johtui?
- reino.reipas
mä kävin tos lääkäris joku aika sitten ja sano ettei mul oo kivespusseissa mitää ylimääräistä ,mut luulen et on ku siel on semmosta suolimaista juttua , luulen että se on sitä kohjua mut lääkärit sano et ei pitäs olla mitää :P
- eoowwo
hirveen kova kipu mutta ihan semi kova kun koskettaa.. lääkäri sano että ei oo mitää mutta ite epäilen kiveskiertymää tai murrosikää.
- Sakari25
Kuinka vanha olet? Ja jos vaan on kunnon kipuja niin vaikka väkisin lääkärin paikkeille uudestaan. Muistan mini skidinä kun tuli niin kova kipu kiveksiin että ei pystynyt edes seisomaan jaloillani, olin joku 8-11 vuotias silloin, mutta se oli vaan 15-30 min kestävä kipu ja oli vain sen yhden kerran.
- Anonyymi
Mulla on kivekset olleet hieman kipeät 2 vkoa. Kävin terkkarissä, lääkäri tunnusteli kivekset ja alavatsan. Otettiin crp- verikoe (et onko tulehdusta) sormenpäästä ja mitattiin kuume. Mitään ei ollut vialla, kaikki ok ! Jos jatkuu pitkään niin uudestaan pitää mennä lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202243Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3031216- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53905- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642