MÄ ja serkku...

niimpt..

Me oltiin yötä teltas (serkkuni 15 mä 14) sitten se nukkuminen muuttus aivan jokski muuks...

11

7324

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isikki

      ..jokin erotiikka tai fantasiapalsta sopivampi noille jutuille.

    • oon määki Turuus

      Miks se siitä muuttus?

      Jos ei aikasemminkaan oo muuttunu. :]

    • tätimonika

      Serkut näkyy olevan kovasti suosittuja seksifantasioiden kohteita murrosikäisille pojille. Varmaankin johtuu siitä, että ovat lähes ainoita "naisia", joiden kanssa kyseinen 'wannabe naisenkaataja' pääsee edes jonkinmoiseen kanssakäymiseen, sukujuhlissa tai muissa vastaavissa tilanteissa.

    • little<3

      No, mennyt on mennyttä. Ja jos se sun serkku on joku oikein söötti, ni mikäs siinä. Se vaan on pulma että... sehän on sun serkku... :S

      • no problem

        serkku on aina herkku!


      • Wannabe-vuohi
        no problem kirjoitti:

        serkku on aina herkku!

        Kyllähän sitä serkut saa mennä naimisiinkin, että jos tykkää ja näkee toimen serkun ja itsensä kannalta kaiken kaikkiaan mieluisana, niin mikäs siinä.


    • haaveilin

      serkustani joskus nuorena ja täysi-ikäiseksi tultuani huomasin että hänellä oli samat tunteet minua kohtaan. No yksi asia johti toiseen ja siitä tuli seksisuhde joka kesti jonkun aikaa. Siitä se muuttui seksin loputtua rakkaudeksi, mutta nyt ollaan molemmat toisten ihmisten kanssa naimisissa ja ollaan pysytty hyvinä ystävinä, koska tajuttiin ettei oltais ikinä voitu ruveta perustamaan perhettä saatika kertomaan meidän vanhemmille jotka olis varmaan kuollu järkytykseen. Että sellainen luuranko minulla kaapissa.

    • ---

      no mää oon tuntenu mun serkut jo pienestä asti. nyt ihan vasta tajusin että kuinka palio rakastan sitä, ja haluaisin olla hälle enemmän kuin ystävä.. kerroin sitte sille tunteeni ja se sano et se on miettiny samaa..me sitte nykyään vietetään aikaa yhessä ja suudellaan jne... mutta salassa!! :S tää on ihan kamalaa.. kukaan ei tiiä että rakastan serkkuani! mitä mun kannattas tehä?!? en voi unohtaa sitä, se on niiiin ihana!!!! minusta tuntuu että meijjät on luotu toisillemme..

      • peelo

        sitä serkkuas saat veivata ihan urakalla ja kukaan sano mitää


      • ---
        peelo kirjoitti:

        sitä serkkuas saat veivata ihan urakalla ja kukaan sano mitää

        mut se on vähä erijuttu ku kuulun sellaiseen uskoon että ei ole soveliasta serkun kaa olla mitenkää enemmän kuin ystävä.


    • Sköliös

      Ajatelkaa vähäsen,et serkun kanssa voi tehä periaatteessa mitä vaan koska ei kukaan älyäis varmaan ajatella etta serkuksilla on suhde,.. "Tuut tänne viikonlopuks,ollaan ihan kahestaan".. En ite näe Serkusten välisessä suhteessa mitään pahaa..
      Musta itestä on alkanu tuntumaan että ois muitakin tunteita serkkua kohtaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe