Me oltiin yötä teltas (serkkuni 15 mä 14) sitten se nukkuminen muuttus aivan jokski muuks...
MÄ ja serkku...
11
7394
Vastaukset
- isikki
..jokin erotiikka tai fantasiapalsta sopivampi noille jutuille.
- oon määki Turuus
Miks se siitä muuttus?
Jos ei aikasemminkaan oo muuttunu. :] - tätimonika
Serkut näkyy olevan kovasti suosittuja seksifantasioiden kohteita murrosikäisille pojille. Varmaankin johtuu siitä, että ovat lähes ainoita "naisia", joiden kanssa kyseinen 'wannabe naisenkaataja' pääsee edes jonkinmoiseen kanssakäymiseen, sukujuhlissa tai muissa vastaavissa tilanteissa.
- little<3
No, mennyt on mennyttä. Ja jos se sun serkku on joku oikein söötti, ni mikäs siinä. Se vaan on pulma että... sehän on sun serkku... :S
- no problem
serkku on aina herkku!
- Wannabe-vuohi
no problem kirjoitti:
serkku on aina herkku!
Kyllähän sitä serkut saa mennä naimisiinkin, että jos tykkää ja näkee toimen serkun ja itsensä kannalta kaiken kaikkiaan mieluisana, niin mikäs siinä.
- haaveilin
serkustani joskus nuorena ja täysi-ikäiseksi tultuani huomasin että hänellä oli samat tunteet minua kohtaan. No yksi asia johti toiseen ja siitä tuli seksisuhde joka kesti jonkun aikaa. Siitä se muuttui seksin loputtua rakkaudeksi, mutta nyt ollaan molemmat toisten ihmisten kanssa naimisissa ja ollaan pysytty hyvinä ystävinä, koska tajuttiin ettei oltais ikinä voitu ruveta perustamaan perhettä saatika kertomaan meidän vanhemmille jotka olis varmaan kuollu järkytykseen. Että sellainen luuranko minulla kaapissa.
- ---
no mää oon tuntenu mun serkut jo pienestä asti. nyt ihan vasta tajusin että kuinka palio rakastan sitä, ja haluaisin olla hälle enemmän kuin ystävä.. kerroin sitte sille tunteeni ja se sano et se on miettiny samaa..me sitte nykyään vietetään aikaa yhessä ja suudellaan jne... mutta salassa!! :S tää on ihan kamalaa.. kukaan ei tiiä että rakastan serkkuani! mitä mun kannattas tehä?!? en voi unohtaa sitä, se on niiiin ihana!!!! minusta tuntuu että meijjät on luotu toisillemme..
- peelo
sitä serkkuas saat veivata ihan urakalla ja kukaan sano mitää
- ---
peelo kirjoitti:
sitä serkkuas saat veivata ihan urakalla ja kukaan sano mitää
mut se on vähä erijuttu ku kuulun sellaiseen uskoon että ei ole soveliasta serkun kaa olla mitenkää enemmän kuin ystävä.
- Sköliös
Ajatelkaa vähäsen,et serkun kanssa voi tehä periaatteessa mitä vaan koska ei kukaan älyäis varmaan ajatella etta serkuksilla on suhde,.. "Tuut tänne viikonlopuks,ollaan ihan kahestaan".. En ite näe Serkusten välisessä suhteessa mitään pahaa..
Musta itestä on alkanu tuntumaan että ois muitakin tunteita serkkua kohtaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940