6-0sainen pirunnyrkin kokoaminen???

pieni neito pulassa :)

Mohoiii...
kuule sinä joka tiiät pirunsormuksista ja etenki jos tiedät miltä nettisivuilta voisin löytää kokoamisohjeet niin voisitko valaista mulle?
sormus hajos..ja tahtosin sen sormeen mutta sais vaan eka koottua sen..

43

51582

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaaja

      Siihen on vaikea kirjoittaa ohjetta, sen osaa tai se on opeteltava. Itse olen osannut koota 25 vuotta ko. kapineen. laita e-mail jos haluat apua.

      • meeee

      • osaaja
        meeee kirjoitti:

        onks sulla mesee, jos sieltä kautta neuvoisit??
        mun mese on [email protected]

        Hi, congirl

        Otan yhteyttä heti kun Sonera saa liittymäni taas kuntoon.
        Olen ollut ilman laajakaistaa jo viikon....

        T: osaaja


      • ai2ha

        mulla 4-osainen sormus ja nobodyn ohjeet iha huonot ja epäselvät.. olisko mistään helpompia tarvis aika pikaisesti


      • apua

        pystyisitkö millää kirjoittamaan ohjeita miten 8 osaisen pirunnyrkki sormuksen saa kasattua?


      • ki49ho

        Onnistuin hajottamaan 6-osaisen sormuksen ja en enää muista miten se kootaan, kiepautus menee aina väärin tekee miten päin sen vaan.
        Jos viitsit neuvoa, niin kiitos.
        Cypros 1973 Suez 1973-1975


      • Wasse1981-86
        ki49ho kirjoitti:

        Onnistuin hajottamaan 6-osaisen sormuksen ja en enää muista miten se kootaan, kiepautus menee aina väärin tekee miten päin sen vaan.
        Jos viitsit neuvoa, niin kiitos.
        Cypros 1973 Suez 1973-1975

        Tervehdys "lajitoveri"

        Kokoaminen alkaa parien löytämisellä,
        ensin sellaiset parit jätka ovat valmiissa ulompia renkaita, laita niin että mokkulat osoittaa ulos päin....

        Sitten kaksi muuta paria niin että sormiksen muoto tulee kuntoon ja pujotat vuoronperään "lukitusrenkaat" oikein päin ja sormus on valmis.

        Jos olet Tre - Hml seudulla niin opastusta saat kun laitat postia e-mail osoitteeseeni.
        [email protected].

        Onnea kokoamiseen.


    • Käivärä

      Kokeiles mennä Hölkkärin kotisivuille, eli holkkari.net. Etusivulta menet Käiväräsanastoon ja valitset kirjaimen P, sieltä löytyy sana Pirunnyrkki. Ja sen alta linkki kokoamisohjeisiin. Tosin onnistuin aikoinaan neuvomaan exäni kokoamaan 4-osaisen Pirunnyrkin pitkällä tekstiviestillä. Puolitoista tuntia meni kuulemma ährätessä sormusta kasaan... ;)

      • Käivärä

        Se sana onkin Pirunsormus.


      • osdjfa
        Käivärä kirjoitti:

        Se sana onkin Pirunsormus.

        onks sul mesee?? jos sieltä kautta neuvoisit??
        mun mese on [email protected] ..


      • Käivärä

      • meeee
        Käivärä kirjoitti:

        Se on [email protected].

        lisäsin sut mesee ..pääsetkö päivisin meseen ..esim ..huomena 7 ja 14.00 välillä tai tänään vielä ?neljään asti oon tässä..


    • saman kokenut

      Täältä löydät kokoamisohjeet, itse tein juuri.
      noybody.fi sormikset pirunnyrkki ihan alhaalla on linkki 6 osaisen sormuksen kokoamiseen pätee myös 4 osaiseen

      • kiiuliiu

        en ymmärrä sitä kohtaa ohjeissa jossa sanotaan että pujota isompi lukkorengas varovasti paikalleen... miten ne lukko renkaat saa paikoilleen kun koko sormus hajoaa ku yrittää tehä jotai ja ne lukkorenkaat on täs sormukses ihan oudosti ihanku ne ei kuuluis koko sormukseen.....


      • kiiuliiu

        vielä siitä että tää ois kiva saada ehjäks ku äiti täyttää koht 40 wee ja se on pähkäilly tän kaa aina ni et tää ois kiva antaa sille lahjaks.......:D


      • Vipangel

        en mä vaan saanut edes alulle tuosta kuvasta mun 6-osaista sormustani ja 4-osaisen osaan kummiskin koota ilman ohjeitakin. et periaatteen tiedän miten homma kulkee..


      • ulpeko
        kiiuliiu kirjoitti:

        vielä siitä että tää ois kiva saada ehjäks ku äiti täyttää koht 40 wee ja se on pähkäilly tän kaa aina ni et tää ois kiva antaa sille lahjaks.......:D

        Miksi äitisi ei tullut minulta kysymään,kuinka se kasataan.


    • tyhmeliini..

      huuto.netin keskustelupalstalta lainattua:
      'Tarinan mukaan suunnittelun takana on ollut miehinen motivaatio. Kun Ahmed lähti aikoinaan reissun päälle, pisti tämä Fatiman sormeen pirunnyrkin. Oletuksena se, että kunnon arabityttö riisuu sormuksen ennen vieraaseen vuoteeseen siirtymistä. Jos sormus sitten oli palasina Ahmedin palatessa, oli johtopäätösten paikka.'

      'hajoaako' tuo sormus siis aina kun sen ottaa pois sormesta?

      • kiiuliiu

        se on tosi hyvä kysymys mutta sanoisin että se ´´hajoaa´´ aika helposti


      • Vipangel
        kiiuliiu kirjoitti:

        se on tosi hyvä kysymys mutta sanoisin että se ´´hajoaa´´ aika helposti

        eise nyt niin helposti hajoa jos sen pöydälle laittaa..Tarpeeksi pitkälle sängystä ettei sitä tönäise..


      • ulpeko

        Minun kuulemani tarina on,pirunsaarilla vankilassa asiakas rakensi moisen härvelin ja myi sen vartijalle???????


    • Elmeri

      No niin nyt on sit sormus ekan kerran kasattu. välil meinas mennä hermot aika pahasti ja pahiten homma tökki siinä viimesen lukon ujutukses mut kyl se sinne sit meni ku tarpeeks taisteli ja pähkäili.

      • ulpeko

        Jos teit sen ilman mitään tietoa tai opastusta.????? Nosta housuja, se on mahdotonta.55 minsaa.Valehtelullakin on rajansa.


    • pulassa

      mulla on 8-osainen sormus ja halusin hajottaa sen että voisin koota sen uudestaan mutta en saakkaan sitä enää kokoon...:(

      oisko kenelläkään selkeitä kokoomis ohjeita?

      katoin noybody.fi:stä ja sieltä keksin idean miten se kasataan mutta ongelma on vain että kun sormuksen renkaat "kääntää" paikoilleen niin päälimmäiset onkin ihan väärin sieltä sormuksen takapuolelta...

      noybodyn kuvat olivat hieman huonoja ja selityksetkin ehkä vähän epätarkkoja... löytyskö mistään parempia?

      • Vipangel

        Joo, mäkin voisin ottaa hieman selkeämmät kuvat talteen jos joku sellaiset vain löytää. 4 osaisen kokoan vaik silmät kii mutta 6 osaista en ymmärrä yhtää enään ku katoin nobodu.fi sivuilta..


      • dimitriiii
        Vipangel kirjoitti:

        Joo, mäkin voisin ottaa hieman selkeämmät kuvat talteen jos joku sellaiset vain löytää. 4 osaisen kokoan vaik silmät kii mutta 6 osaista en ymmärrä yhtää enään ku katoin nobodu.fi sivuilta..

        Mä ostin kans tolasen 6 osaisen pirunnyrkin kesällä, kun näytti hienolta, enkä oikee ees tienny mikä se on. Oon nyt kasannu sitä jo monta tuntii pääsemättä yhtää eteenpäin, ja kolunnu koko netin läpi. Muutaman kerran on meinannu lentää seinään ja alkaa tää kyllästyttää. AUTTAKAA!!!


      • VipAngel
        dimitriiii kirjoitti:

        Mä ostin kans tolasen 6 osaisen pirunnyrkin kesällä, kun näytti hienolta, enkä oikee ees tienny mikä se on. Oon nyt kasannu sitä jo monta tuntii pääsemättä yhtää eteenpäin, ja kolunnu koko netin läpi. Muutaman kerran on meinannu lentää seinään ja alkaa tää kyllästyttää. AUTTAKAA!!!

        Mulla on kyllä ne 6-osaisen kokoamis ohjeet jossain ja voin kyl ne lähettää jos vain ne löydän. Tätä nykyä osaan sen jo koota vaik miten päin vaa. Ajatella että kultaliikkeet verottavat kokoamisesta jopa 30e ja siin kestää viikko!!!


      • Dimitriii
        VipAngel kirjoitti:

        Mulla on kyllä ne 6-osaisen kokoamis ohjeet jossain ja voin kyl ne lähettää jos vain ne löydän. Tätä nykyä osaan sen jo koota vaik miten päin vaa. Ajatella että kultaliikkeet verottavat kokoamisesta jopa 30e ja siin kestää viikko!!!

        Juu jos viittisit ettii ne ohjeet ni ois ihan mukava juttu. jos pystysit lähettää, ni sähköposti on [email protected]


      • Dimitriii kirjoitti:

        Juu jos viittisit ettii ne ohjeet ni ois ihan mukava juttu. jos pystysit lähettää, ni sähköposti on [email protected]

        Heippa!

        Joo, piti sit munki ostaa 8 osanen pn sormus eikä tietenkää ohjeita..6-osaseen on mut niist tuskin on apua!
        Joko joku on löytäny ne...voisko mullekki laittaa niitä?? oon jo meinaan pari kertaa meinannu josko "pudottais" sen lattialle mut en oo viel uskaltanu jos en saakkaa sitä enää kasaan..heh..
        Miten voi velottaa yhen pienen teoksen kasaamisesta 30€..älytöntä! TAI SIT EI


      • dimitriiii
        piru24 kirjoitti:

        Heippa!

        Joo, piti sit munki ostaa 8 osanen pn sormus eikä tietenkää ohjeita..6-osaseen on mut niist tuskin on apua!
        Joko joku on löytäny ne...voisko mullekki laittaa niitä?? oon jo meinaan pari kertaa meinannu josko "pudottais" sen lattialle mut en oo viel uskaltanu jos en saakkaa sitä enää kasaan..heh..
        Miten voi velottaa yhen pienen teoksen kasaamisesta 30€..älytöntä! TAI SIT EI

        Jeps. Onhan se vähä älytöntä, kun toi mun pn:ki makso ittessää 30 €. Eli kannattaa mieluummin ostaa uus kun viedä kasattavaks.


      • dimitriiii kirjoitti:

        Jeps. Onhan se vähä älytöntä, kun toi mun pn:ki makso ittessää 30 €. Eli kannattaa mieluummin ostaa uus kun viedä kasattavaks.

        Ja kohta on liuta pn sormuksia ja kaikki kasausta vailla hahahahaha ;D
        pitäisköhän opetella tää ja hakee kasaajaks johki liikkeeseen 25€ kerta taksalla =D
        Mul sormul makso 17€ 1€ postikulut. Huutonetissä on halvempaa! ;D

        Sillain ku tää sormus on sormessa ni ja levittelen noit renkaita ni järki sanoo miten se laitetaan mut meneekö se sit varmasti just niin..isännällä on onneks samanlainen sormus ni saishan siitä mallia =)

        Olis siinäki lapsille sit vanhempana kertomista kuinka äiti vuonna 2007 kokos vaan pn sormusta kaiken kiireen keskellä =)


      • dimitriii
        piru24 kirjoitti:

        Ja kohta on liuta pn sormuksia ja kaikki kasausta vailla hahahahaha ;D
        pitäisköhän opetella tää ja hakee kasaajaks johki liikkeeseen 25€ kerta taksalla =D
        Mul sormul makso 17€ 1€ postikulut. Huutonetissä on halvempaa! ;D

        Sillain ku tää sormus on sormessa ni ja levittelen noit renkaita ni järki sanoo miten se laitetaan mut meneekö se sit varmasti just niin..isännällä on onneks samanlainen sormus ni saishan siitä mallia =)

        Olis siinäki lapsille sit vanhempana kertomista kuinka äiti vuonna 2007 kokos vaan pn sormusta kaiken kiireen keskellä =)

        Tossa on yks sivu mis on ohjeet 6 osasen kokoomiseen. Se ois tosi hyvä, kun ne neljä ekaa osaa saa tosi helposti, mutta kun en saa kahta vikaa menee millää, että tietääkö joku, että voiko noilla ohjeilla koota 6 osasen??
        http://www.korumaailma.fi/images/ohje.jpg


      • dimitriii kirjoitti:

        Tossa on yks sivu mis on ohjeet 6 osasen kokoomiseen. Se ois tosi hyvä, kun ne neljä ekaa osaa saa tosi helposti, mutta kun en saa kahta vikaa menee millää, että tietääkö joku, että voiko noilla ohjeilla koota 6 osasen??
        http://www.korumaailma.fi/images/ohje.jpg

        Mullaki on noi ohjeet..mut ei niin vaan onnistunukkaa...
        Joten annoin sormuksen naapurille ja sen mies katto sitä ku ei ollu ikin nähny ja halus kokeilla ni 15min pääst se oli nipussa..
        EI OO PELKOO ET IHAN HETI TOTA ENÄÄ PURKAAN!! =)


      • ulpeko
        piru24 kirjoitti:

        Heippa!

        Joo, piti sit munki ostaa 8 osanen pn sormus eikä tietenkää ohjeita..6-osaseen on mut niist tuskin on apua!
        Joko joku on löytäny ne...voisko mullekki laittaa niitä?? oon jo meinaan pari kertaa meinannu josko "pudottais" sen lattialle mut en oo viel uskaltanu jos en saakkaa sitä enää kasaan..heh..
        Miten voi velottaa yhen pienen teoksen kasaamisesta 30€..älytöntä! TAI SIT EI

        Kahdeksan osainen.
        On täysin mahdotonta kirjoitta sinulle kasaamis ohjetta,mutta voisin näyttää kuinka se tehdään.Ja myös opettaa se sinulle,jos sormus sinua niin paljon kiinnostaa.


      • ulpeko
        dimitriii kirjoitti:

        Tossa on yks sivu mis on ohjeet 6 osasen kokoomiseen. Se ois tosi hyvä, kun ne neljä ekaa osaa saa tosi helposti, mutta kun en saa kahta vikaa menee millää, että tietääkö joku, että voiko noilla ohjeilla koota 6 osasen??
        http://www.korumaailma.fi/images/ohje.jpg

        Täysin mahdotonta neuvoa kuvin sanoin tai kirjaimin.Pirunsormuksen kasaaminen on kuin polkupyörällä ajamista,kun sen osaa niin osaa.Minä osaan!


      • ulpeko
        piru24 kirjoitti:

        Mullaki on noi ohjeet..mut ei niin vaan onnistunukkaa...
        Joten annoin sormuksen naapurille ja sen mies katto sitä ku ei ollu ikin nähny ja halus kokeilla ni 15min pääst se oli nipussa..
        EI OO PELKOO ET IHAN HETI TOTA ENÄÄ PURKAAN!! =)

        Niinkuin ei ois ikinä nähnyt.Vai meni 15 minuuttia ,vaikka tiesi kuinka se kasataan,joku oli opettanut kasaamaan sen,koska se on mahdotonta kasata ilman oppia.
        vie naapurille rubiginkuutio ja kysy kuka opetti.


      • ulpeko kirjoitti:

        Niinkuin ei ois ikinä nähnyt.Vai meni 15 minuuttia ,vaikka tiesi kuinka se kasataan,joku oli opettanut kasaamaan sen,koska se on mahdotonta kasata ilman oppia.
        vie naapurille rubiginkuutio ja kysy kuka opetti.

        ¨kerroin miten homman pitäs mennä ja naapuri duunas homman. Nyt osaan itekki tän kasaus jutun..sen verran useesti tippunu pöydältä tai sormesta et on joutunu opetteleen =D


      • ulpeko
        piru24 kirjoitti:

        ¨kerroin miten homman pitäs mennä ja naapuri duunas homman. Nyt osaan itekki tän kasaus jutun..sen verran useesti tippunu pöydältä tai sormesta et on joutunu opetteleen =D

        Ko.opetteli tai opetettiin kasaamaan kyseinen sormus gyproksella(sata vuotta sitten)He he.
        Opettaja oli 60ntä tai 70ntä V,harmaa mies.
        EN OPPINUT,mutta ,härmlandiasta löyti kuin ihmeen kaupalla MIES joka osasi.kiitos Hänelle.
        Ei kai se ollut naapuri mies.
        Hyvä minusta kun osaat,meitä ei miljoonia täällä jotka osaa.Jatkoja.


      • ulpeko kirjoitti:

        Ko.opetteli tai opetettiin kasaamaan kyseinen sormus gyproksella(sata vuotta sitten)He he.
        Opettaja oli 60ntä tai 70ntä V,harmaa mies.
        EN OPPINUT,mutta ,härmlandiasta löyti kuin ihmeen kaupalla MIES joka osasi.kiitos Hänelle.
        Ei kai se ollut naapuri mies.
        Hyvä minusta kun osaat,meitä ei miljoonia täällä jotka osaa.Jatkoja.

        niinhän se on ettei kaikki tajuu.
        Ja kiitos sinne kans jatkoja ja kevään odotusta =D


    • hui
    • ulpeko

      Olet kai jo myynyt sormuksesi,minä saisin sen kasaan.omistan muutaman sellaisen.Jos haluat,voin opettaa kasaamaan sen.SS.

    • moi12345678902

      eti netistä haulla pirunnyrkki kokoamisohje ja siinä on yksi sivu josta löytyy kaikkien pirunnyrkkien kokoamisohjeet

    • Mitn

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      330
      3081
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      109
      2288
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1685
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      196
      1620
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      69
      1407
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1283
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      941
    Aihe