Mihinkä kategoriaan mahtuu 165cm pitkä ja 55/56 kg painava naisenalku? Sekä täällä että tuolla isokokoisten osastolla juttelevat tällaiset keskipituiset ihmiset. 180 cm pitkiltä kavereilta kuulee pätkäkommentteja ja 155 cm pituiset ystäväiset katsovat ylöspäin sanoen "Vähän mä haluisin olla yhtä pitkä kun sä!".
Eli orava ihmettelee lehmää ja lehmä kirahvia.
Pitkä, pätkä vai keskikokoinen?
9
1449
Vastaukset
- kaavojen
mukaan olet 3 cm keskipituutta lyhyempi.
- vähän sinua isompi
Hei!
olet sellainen mitä täti-ihmiset kutsuisivat "pitkäksi ja hoikaksi"! :)
et minusta kuulu kumpaankaan ryhmään, et pieni- etkä isokokoisiin. Luulisin että ihmiset kirjoittelee eri ryhmiin senkin takia, että heillä on esim. muuhun kokoonsa nähden "pitkät jalat", "pieni kenkä", "pienet hartiat", "leveä lantio" tms "ongelmakohta"! (niin minä teen)- .............
Hän on keskikokoinen...mielestäni pitkäksi voi sanoa vasta yli 170 centtisiä...suomalaisten naisten keskipituus on 165-167cm...
- sellainen sopiva
Pituutesi puolesta olet ainakin sitä kultaista keskikokoa. Hoikanpuoleinen olet, mutta kuitenkin varmaan aika normaalipainoisen näköinen joten sanoisin että nuo mitat omaava on keskikokoa.
- MiimuXi
... olet keskikokoinen ja ihan mukavankokoinen viel :) itse 160cm ja 48kg, ilmeisesti sit olen pienikokoisen eli lyhyen maksimirajoilla...? viel puolitoista vuotta sitten olinkin 61kg, ja silloin vierailin tuolla isokokoisten osastolla, koska lyhyeen varteen oli vaikea sovitella mahakkaaman ihmisen vaatteita...
- ideaali....
MiimuXi kirjoitti:
... olet keskikokoinen ja ihan mukavankokoinen viel :) itse 160cm ja 48kg, ilmeisesti sit olen pienikokoisen eli lyhyen maksimirajoilla...? viel puolitoista vuotta sitten olinkin 61kg, ja silloin vierailin tuolla isokokoisten osastolla, koska lyhyeen varteen oli vaikea sovitella mahakkaaman ihmisen vaatteita...
Mä haluaisin olla juuri 160cm/48kg...se olisi just sopiva koko. Painossa on vielä vähän laihdutettavaa, pituudeltani olen 159,5 :D en kuitenkaan taida enää kasvaa kun ikääkin on 25 :)
kyl mun mielestä 160 on jo lyhyt, koska ainakin mä saan kuulla jatkuvasti siitä miten olen niin lyhyt, pieni, kääpiö, ties mitä...mut ei se mua haittaa. Viel kun pari kiloa olisin hoikempi, niin olisin just hyvässä kuosissa. - Kuulija..
ideaali.... kirjoitti:
Mä haluaisin olla juuri 160cm/48kg...se olisi just sopiva koko. Painossa on vielä vähän laihdutettavaa, pituudeltani olen 159,5 :D en kuitenkaan taida enää kasvaa kun ikääkin on 25 :)
kyl mun mielestä 160 on jo lyhyt, koska ainakin mä saan kuulla jatkuvasti siitä miten olen niin lyhyt, pieni, kääpiö, ties mitä...mut ei se mua haittaa. Viel kun pari kiloa olisin hoikempi, niin olisin just hyvässä kuosissa.Tuo sinun sanomasi "mukava koko" on ymmärtääkseni painoindexin alapuolella. Eli kyllä, edellisen kirjoittajan "mukava koko" on anorektikon tasolla (vaikka ei hän välttämättä olekaan anorektikko).
Tätä se on, kun ei naisissakaan ole mitään, mistä pitää kiinni. - hieman asiaa aiheesta
Kuulija.. kirjoitti:
Tuo sinun sanomasi "mukava koko" on ymmärtääkseni painoindexin alapuolella. Eli kyllä, edellisen kirjoittajan "mukava koko" on anorektikon tasolla (vaikka ei hän välttämättä olekaan anorektikko).
Tätä se on, kun ei naisissakaan ole mitään, mistä pitää kiinni.Alipainolla ei välttämättä ole mitään tekemistä anoreksian kanssa. Anoreksia on sairaus, joka on korvien välissä. Anorektikko voi olla myös normaalipainoinen. Anorektikolle ruoka, syöminen ja laihdutus muodostavat koko elämän sisällön. Kaikki alipainoiset eivät ole anorektikoita, ja alipainoinen voi myös fyysisesti olla ihan terve.
Alipainoisuus ei edes tarkoita ettei naisessa olisi mistä ottaa kiinni. Itse olen alipainon rajalla, ja minulla on kokooni nähden isohkot rinnat, pulleat reidet ja muotoja ihan riittävästi.
- ...
suomalaisen naisen keskipituus on 166
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379