Kulmakoru?!

pampula

Heij! Olisin ottamassa kulmakorua ja haluaisin tietää, miten se laitetaan, millä se laitetaan, kestääkö se kauan, sattuuko se, mitä se maksaa, missä sen voi ottaa.. muuta oleellista? voisiko joku kertoa? :) kiitos!!

13

3180

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -,,-,,,-

      Heij! Olisin ottamassa kulmakorua ja haluaisin tietää, miten se laitetaan, millä se laitetaan, kestääkö se kauan, sattuuko se, mitä se maksaa, missä sen voi ottaa.. muuta oleellista? voisiko joku kertoa? :) kiitos!!

      Vastaus tähän viestiin:
      Hei!
      Kulmakorussa laitetään selläinen putkilo missä on reikä ja koru laitetaan siitä sisälle ja putki vedetään pois ja koru on siinä, mutta kulmakoru voidaan laittaa myös vain piikillä ja siihen laitetaan koru. Kulmakorun laittaminen ei kestä kauvaa n. 1-5min. Joka ihmisellä on omat "kipu-juttunsa". Itseäni koru ei sattunut yhtään. Kulmakorun hintariippuu paikasta. Itselläni se maksoi 35euroa. Kulmakorun voi ottaa jokaisessa lävistys liikkeessä. Kulmakorua pitää pestä kaksi kertaa päivässä, aamuin illoin. Tarkemmat hoito-ohjeet saat lävistäjältä. Kannattaa ottaa :)

    • razie

      se laitetaan ihan yksinkertaisesti, otetaan 'pihdillä' kiinni kulmasta ja merkatun paikan läpi työnnetään neula.. ihmisestä riippuen se kestää loppuelämästä pariin kuukauteen, riippuen miten hyvin iho tykkää siitä.. maksaa 30-50e korusta riippuen ja sen voi ottaa lävistysliikkeissä..

      • Anonyymi

        25€ half block


    • Gutza

      itselläni oli, ei ole enää. Laitto ei sattunut jälkeen päin vähän meni mustaksi kipeä ei ollut. Jää helposti vaatteisiin kiinni ainakin isot korut ja rengas. varottava meikkiä jne menemästä siihen, monilla kasvaa myös ulos nopeasti kannattaa tarkkailla. neulalla tehdään niin kuin muutkin.

    • Rautaneito85

      Itelläni kulmakoru laitettiin pihtien ja neulan avulla. Tuskin sattui hirveästi, en ainakaan muista kipua tunteneeni.

      Mutta minulla kulmakoru lopulta tuli ulos. Se oli kulmassa ollut jo yli vuoden ja hoidin sitä kuten oli neuvottu. Yksi ei niin kaunis kerta se kuitenkin jostain syystä ei enää tykännyt kulmassani olla ja se kasvoi ulos. Ei auttanut mikään hoito. Lopulta jouduin itse repäisemään sen irti (oli enää pienellä ihonpalasella kiinni) kun en saanut korua auki. Nyt on enää arpi muistona silmäkulmassa. Olen muiltakin kuullut, että kulmakoru on kasvanut ulos vaikka muut lävistykset ovat ihan ok.

    • jepp....

      itelleni laitto joku pori jatseilla...heh,korviskoneella,ei sattunut lainkaan...hyvinpä on sekin pysynyt jo 12v.paikoillaan=D ei oo märkinyt eikä oo ikinä ollu mitään ongelmia sen kans...silti en välttämättä suosittele sitä tapaa.

    • Nikki Sixxtynine

      Kulmakoruissa joku ikäraja?

      • DarkLucy

        hartialinjan yläpuolella olevista koruista vanhempien lupa alle 15-vuotiaalle.


      • Nikki69
        DarkLucy kirjoitti:

        hartialinjan yläpuolella olevista koruista vanhempien lupa alle 15-vuotiaalle.

        Kiitos tiedosta!


      • random=)
        Nikki69 kirjoitti:

        Kiitos tiedosta!

        moi.. tietääks kukaa teistä et kasvaaks se kulmakoru läpi kuinka helposti, tai miten sen vois estää?? :O
        haluisin hirveesti ottaa mut mua pelottaa et se ruvee kasvaa ulos tai et se tulehtuu helposti? ://
        ja sit joskus jos sen ottaa pois ni jääks siit rumat jäljet tai voiks ne peittää jollai vaik meikkivoiteella?


      • arpikulma
        random=) kirjoitti:

        moi.. tietääks kukaa teistä et kasvaaks se kulmakoru läpi kuinka helposti, tai miten sen vois estää?? :O
        haluisin hirveesti ottaa mut mua pelottaa et se ruvee kasvaa ulos tai et se tulehtuu helposti? ://
        ja sit joskus jos sen ottaa pois ni jääks siit rumat jäljet tai voiks ne peittää jollai vaik meikkivoiteella?

        Uloskasvu on todella yksilöllistä. Toisten keho hylkii enemmän vieraita esineitä, kuin toisten. Asiaan vaikuttaa myös, kolhiiko lävistystään. Mitä enemmän kolhii, sitä todennäköisemmin se kasvaa ulos. Tietääkseni tätä uloskasvua ei voi estää. Toisilla koru pysyy ihan hyvin, eikä heidän keho välttämättä halua tunkea sitä ulos.

        Itselläni on ollut molemmissa kulmissa lävistys. Ensimmäinen oli päälle vuoden, mutta kavereiden ajattelemattomuuden takia, se repesi aina välillä, ja lopulta otin sen pois, kun huomasin sen olevan niin pienessä rippeessä enää kiinni. Seuraavan lävistyksen teki henkilö, joka ei ole lävistäjä, ja tämä alkoi kasvaa ulos parissa kuukaudessa. Parisen kertaa oli kulma tulehtunu hieman, siinä parantumisvaiheessa, mutta ei sen kummempaa.

        Noista arvista sen verran, että sekin riippuu ihan ihmisestä ja että onko lävistys päässyt esim. repeytymään. Mulla kulmissa näkyy ne pienet reijät, mutta eipä tuo haittaa. Meikkivoide häivyttää ihan hyvin.


    • ömnbv

      ejjejejejeje oon homo moi imekää munaaaaa

    • hehhihhuh

      olen ensi viikolla ottamassa kulma lävistystä ja vähäsen jännittää, täytyy myöntää.
      itselläni ei ole kuin korvikset =). tosiaan, voiko se koru jäädä helposti hiuksiin kiinni. kaverini ovat kauhistuttaneet minua kaikenlaisilla tarinoilla, mutta olen melko varma että pystyn ottamaan sen korun. eli siis riittääkö pelkällä lämpimällä vedellä huuhtelu siihen puhistamiseen vai pitääkö olla jotain muita =)?

      ja mikä on teidän mielestä paras koru ensimmäisellä kerralla.?
      kiitän jos vastaatte.. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe