iskulauseita?

teksu

hei, heitelkää jtn kivoi iskulauseita.. kaikkee hauskaa!

169

173284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvitaan:

haluaisitko lähteä kahville, niin jutellaan ja tutustutaan?

Toimii jok'ikiseen mieheen, jos on toimiakseen. Eli jos nainen kiinnostaa. Jos ei kiinnosta, niin mikään ei auta. EI OLE HANKALAA! Koskahan te naiset tämän asian oikein opitte/sisäistätte...huoh...

Ja jos mies ei ujoutensa puolesta uskalla lähteä, niin kannattaako siinä alkaa aikaansa haaskaamaan? Kyllä ujoimmaltakin mieheltä luulisi suusta pääsevän se "joo". Kai siitä jo tajuaa, että sopii.

• Hymyhuuli

Kiitos viestistä. Kun lähden tästä lomille, aion kokeilla tuota ajatusta. Kutsun umpimähkään miehiä kahville, katsotaan mitä tulee kokooon.

Jos tulee hauskaa, palaan syksyllä asiaan kertoen, millaisia reagointeja on kahville kutsumisesta tullut.

• äskeinen
        Hymyhuuli kirjoitti:

Kiitos viestistä. Kun lähden tästä lomille, aion kokeilla tuota ajatusta. Kutsun umpimähkään miehiä kahville, katsotaan mitä tulee kokooon.

Jos tulee hauskaa, palaan syksyllä asiaan kertoen, millaisia reagointeja on kahville kutsumisesta tullut.

Ihan itseäkin kiinnostaa tietää, miten se toimii. Ei se, että toimiko vai ei, vaan se, että kuinka moneen se ei toiminut. Väitän, että tulosta syntyy oikein urakalla, jos vaan uskallusta ja itseluottamusta riittää kysyä monelta. Tsemiä! :)

• muista kumisukka
        Hymyhuuli kirjoitti:

nii et saa aidsia t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

• Urvabara

Ainakaan itse en välttämättä uskaltaisi.

• MB-
        Hymyhuuli kirjoitti:

Hyvää Kesää !

Ps. olaan vielä töissä tämän viikon vielä :D

• pablo83
        Hymyhuuli kirjoitti:

MIKÄÄN NOISTA ISKUREPLIIKEISTÄ EI TOIMI ELLEI ISKETTÄVÄ PIDÄ ISKIJÄÄ TARPEEKSI HYVÄNNÄKÖSENÄ JA MUKAVANA JNE..

• Hugo

Tuollaiseen tylsään kysymykseen vastaisin varmasti kieltävästi, joten ei ainakaan iskuyrityksestä käy, ellei tarkoitus ole vain yhtä yötä ja pelkkä seksi. Eihän tuollaista naista voi ottaa älyllisesti kumppanikseen. Kyllä iskemisessä täytyy olla jotain erikoista. Parempi on jopa, että: "Mennäänkö nussii".

• Mies on Paavokin

Viime vuonna muutama pypy pyysi, niin en mennyt. Laittoivat postia takaisin päin, etteivät ole koskaan kuuleman mukaan saaneet mieheltä rukkasia? Itse kerroin pitäväni talvella hanskoja. Nyt niistä eräskin on sitten naimisissa, muttei minun.

• RoomMate
        muista kumisukka kirjoitti:

nii et saa aidsia t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Juu ja näitä lumiukkoja on joka keskustelussa.
        Rohkeutta vain sinullekin, kärtty.

• roiskaus

No huhhuh. Miehenä voin sanoa suoraan ettei todellakaan kiinnosta kahvittelu jonkun lörppähuulen kanssa. Mielummin jotain mielekkäämpää tekemistä, kiits.

• kysymyksessäsi on sana 'haluatko' - ei jätetä paljon vaihtoehtoja. Tuosta on nopeassa tilanteessa vaikea kieltäytyä kohteliaasti.

• minä1234556

..vaan että, pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan?

• EX pinp

Totta on, että jos nainen on miehen mielestä kivan näköinen (ei tartte olla mikään superkaunis), niin toi toimii.

Kuitenkin joskus, jos vaikka mies on ihastunut johonkuhun toiseen, eikä kiinnostaisi, on MUUTAKIN tehtävissä, että saa sen kiinnostuksen herätettyä. Hivenen samoin kuin naisten kanssa.

Kannattaa siis jutella, olla iloinen, ystävällinen, mukava ja tietysti flirttailla vähäsen sanoilla. Hyvin pienessä ajassa ehtii ihmeitä. Sitten vaan tapaamisen lopuksi tuo kahvipyyntö pöytään. Onnistumisprosentti nousee.

Mutta kahvittelukin on vasta se esiaste. Siellä sitten pitää toivoa, että mies on sinä päivänä pirteänä ja keskustelutuulella. Kahvin päätteeksi pitää jo sitten ehdottaa treffejä jos mies on niin nynny ettei ole vieläkään uskaltanut. Kotiin kutsuminen on jo todella hyvä!

• lääninpukki

Mä pokaan sut!

Ja kaikki lähtee........

• vvvvvvvvvvvvvvvvv

pokat kaulassas jos tolla yrittäsit,vanha..

• Koopi*
        vvvvvvvvvvvvvvvvv kirjoitti:

pokat kaulassas jos tolla yrittäsit,vanha..

mieheltä naiselle:
        "Oi, onpas sulla suuret.. kauniit.. pyöreät.. ihanat... silmät. Saanko katsella niihin vielä hetken?"

• Lemon.
        Koopi* kirjoitti:

mieheltä naiselle:
        "Oi, onpas sulla suuret.. kauniit.. pyöreät.. ihanat... silmät. Saanko katsella niihin vielä hetken?"

Hei, hyveli. miun päivän juttu, kiitti, pelastus..

• Iskijä

"Miltä tuntuisi maata meidän sukuhaudassa?"

• sulla nyt ei

ole maata juuri kuin kynsiesi alla.

• sinnu_82

Mulle kokeiltu tuota kerran ja oli pikkusen sen näkönen tyyppi, että sinne sukuhautaan olis saattanu päästä hyvinkin nopeesti.. Prr.. Oli hauskuus aika kaukana..

• Rokkijumala1

"Vanhempasi taitavat olla simpukoita, kun sä olet tuollainen helmi..."

• GoneWild

pojalla oli aurinkolasit ja tuli mun viereen istumaan. Sanoin, et ota aurinkolasit pois, se totteli ja kysy et miksi?
      Sanoin sille: " Löin itteni kans vetoa siitä, onko sulla söpöt silmät. Mä voitin"
      =)=)=)

• pienestä pitäen

raukkaparka

• joujou

suoraan frendeistä, joku typy sanoo sen Joeylle

• väärin meni
        joujou kirjoitti:

suoraan frendeistä, joku typy sanoo sen Joeylle

Typy sano sen rossille junassa montrealissa.

• iitu_
        väärin meni kirjoitti:

Typy sano sen rossille junassa montrealissa.

Viilaan vähän vilkkua ja väitän, että tilanteessa ei ollut mukana aurinkolaseja. Ross nukkui junassa, ja nainen kertoi hänen herättyään lyöneensä itsensä kanssa vetoa, että hänellä oli kauniit silmät ja että hän voitti vedon. Ross oli juuri tulossa naisen luota, jonka hän oli juuri lempannut pitkän välimatkan takia ja tapasi nyt tämän naisen, joka asui vieläkin kauempana. Nukunkin Frendit päällä:)

• RoomMate
        pienestä pitäen kirjoitti:

raukkaparka

HHHHHHRRR.ei noin tyhmiä ihmisiä voi oikeasti ollakaan. olet provo.

• nais-79

"lähdetkö kokeilee onko mulla tiukka?" Aika moni lähtee ;)

• Ruumba

Toi takuulla toimii... mut sit ne huomaa ettei ei sulla oo kovin... tiukka meinaa. =D

• Hugo

Minulla on vikkelä kieli ja näppärät sormet. Kulli seisoo niin pitkään kuin on tarve, joten tilataanko taksi, kun ollaan juotu muutamat paukut. Suosittelen Teguilaa tai savuisaa Whiskyä. Kämpillä on siideriä ja olutta. Aamuksi safkaa... voin jopa laulaa sulle sulle kappaleen ja kiinnostaa niin mennään tanssii sitä ennen. Mulla ainakin tanssijalkakin vipattaa:). Olet muutn vitun seksikäs.

• ergrevrevrevreev

wuhuu nti 27v perkele. khyl täs jo kokeneemmallakin tuli tsumpit syliin valvotun yön jälkeen.

• toimii

Minut on kerran isketty maailman kuluneimmalla repliikillä: "Käytkö täällä usein?" Onnistumisen varmisti paikka, missä se tapahtui. Sen esitti vieressäni labraan jonottamassa ollut tyttö tuolloisella sukupuolitautien poliklinikalla Hartmaninkadulla...

• jatsaa!

Kylla akan pitaa olla holmo jos sukupuolitautien kliniikalta alkaa pokaileen miehia. Noh, ainakin selittaa sen miten se sinne joutui.

Toi etta se viela onnistu yrityksessaan oli kylla kaiken huippu. Eipa muuta voi sanoa kun etta varmasti sovitte hyvin yhteen.

Vertailitteko kenties sukupuolitautejanne jalkeenpain??

• iskijä

"Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä vai tulenko uudetaan?"

• Foreverdreaming

Eräs kaverini koitti joskus keksiä mahdollisimman huonoja iskurepliikkejä.Mieleeni jäi erityisesti lause "Oot niin kaunis et voisin syödä sun paskaa" Voisin veikata et toi ei oo se kaikista toimivin :)

• hooiiii

totaali repeäminen :=))))

• Noi juma

Tuo oikeasti olisi ainakin minun nainen, joka tuohon suostuisi:).

• hihiiiiiiiii
        hooiiii kirjoitti:

totaali repeäminen :=))))

Minäkin repesin totaalisesti. En tiedä miten oikeasti suhtautuisin... varmaan nauraisin niin että tyrskäyttäisin räät ulos nenästäni, niin kuin minulla on tapana purskahtaessani nauramaan. Sen jälkeen ei tyyppi todellakaan haluaisi syödä paskaani.

• se yllätti

nainen tuli ja sanoi:mites ois,munat pilaantuu mut kanat ei.

• ruåtsiksi

Jag älskar dig. Ta byxorna bort.

• tytttttttö

Minulle sanoi baarissa eräs mies " Sitä saa mitä tilaa" kun minut näki. En oikeen tienny miten oisin reagoinu siihen.

• iorek

eli: mennäänkö meille naimaan ja syömään pizzaa? .. ja jos vastaus on kielteinen niin voi kysyä et mitä, eikö pizza maistu..

tai: osaako sun isäs ajaa polkupyörää? ainakin erilainen..

• N xxx

Aion osallistua lantionpohjalihaksiston SM-kisoihin. Haluaisitko ryhtyä mun Personal Traineriksi?

• Pertti99

"Haluuks tyttö hyvää seksiä? Jos se vastaa ettei halua--> Sitten sanoo: No sittenhän sä voit lähtee mun mukaan."

• "Kivat vaatteet... Ne kyl näyttäis paremmilta mun huoneen lattialla..."

• Kith

Baarissa tks jätkä tulis kysyyn "Panisitko mua jos mä olisin Matti Nykänen" Olin että juu en.. No jätkä siihen "Hyvä homma, en mä oo,tuu lähetään sitten mun luo" ...en lähteny...

Ja yks toinen... "Sä oot tosi seksuaalisen näköinen" -tuli sanoon eräs jätkä mulle, heh...

Ainakin sellaasia jääny mieleen

• Maibek

Oli kyllä erittäin hyvä tuo Nykänen juttu...:D Ja toivon,että se,joka kehu sinnuu seksuaaliseksi heitti sen vitsillä,koska ei toi toimi muutoin..:D

• ainaminä

sääret,mihin aikaan ne aukeaa ;)

• ihan hyvä

Saanko luvan, vai tanssitaanko ensin ?

• we use our time

for doing that, not for talking about that - after the promise to God.

• Nimetön

Anna edes vähän.

• n..82..

Olin odottamassa vuoroani Kelassa. Näpertelin jonotuslapustani paperiorigamia. Viereeni istahti mukavan oloinen poika. Aloittaakseni juttelun kysyin, että arvaas mikä tästä tulee?
      Kannattaa olla näppärä käsistään.

• Sami11111

miehiltä naisille:

-*pitää liinaa kädessä* "haiseeko tämä mielestäsi kloroformilta?

-tiesitö että spermassa on runsaasti D-vitamiinia?

-lähe kattoo ku mie runkkaan tuolla puskassa. saat 10 euroo.

• mä voin hieroo sua

rasvaisella sienellä t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

• hyihelvetti

...rasvaisella SIENELLÄ??? Kyllä halut karkaa, kun alkaa ajatella eltaantunutta rasvaa jalkovälissä, hiivaSIENTÄ, sekä sillin hajua, valkovuotoja sun muuta. Hoitakaa naiset kolonne kuosiin! Ja leikatkaa karvat, ei kukaan halua sellasta hirveetä karvapensasta hoonata.

• Vanha Masi

Joukko-osastossani oli kersantti O, kesäkessu. Lapin poika, hiljainen ja tiukka palveluksessa mutta kun sen oppi tuntemaan löysi sisältä syvällisen ihmisen. Vannoutunut metsästäjä ja poikamies. Sillä oli pari teoriaa. Mm. "ei se niin mee ettei se jotenkin mee".

Sillä oli teoria myös naisen iskemisestä. Äärimmäisen rehellisenä ihmisenä se kysyi naiselta suoraan. Kertoi hioneensa sitä taktiikkaa. Oli ensin ruvennut kyselemään, että "annakko pillua vai katkasenko käden". Joku oli sille neuvonut, että rehellinen toki voi olla, mutta hienovaraisempi. Niinpä se oli muuttanut iskurepliikkinsä muotoon "annakko pillua". Kersantti O:n teorian mukaan kun tarpeeksi monelta kysyy niin joku antaa. Toimi hänen kohdallaan. Näin sen omin silmin.

• Vanha Masi

Nuorena miehenä 70-luvun alussa.

Olin kapakassa ja siinä kännihuurussa tapaan puolitutun naisen jonka kanssa ollut suuteloita joskus aiemmin. Mentiin sen kämpille jonne suostuu mut sisälle päästämään, kun kerron ettei oo rahaa mennä kotiin taksilla.

Panetus on teinimäisen kova 19v kun olin. Vähän ujokin olin tuolloin ja siinä tuskissani en muuta keksinyt kun vierekkäin maattiin. "Otetaaks loputkin kuteet pois". Ei toiminut.

• Raikku

Joo, työkaverin veli on käyttänyt samaa taktiikkaa, eli heti suora kysymys:

"Lähdetäänkö nussimaan?"

Monta kertaa se sai turpiin naisilta, mutta monta kertaa se saikin...

Ittellä ei taitais kantti kestää kysyä moista.

• BrindaB

Tositarinoita muutaman vuoden takaa..

Olin bileissä juonut liikaa ja päädyin vessaan oksentamaan. Koko illan mua lämmitellyt poika tunki samaan koppiin ja hempeili siinä: "sä näytät seksikkäältä jopa kun sä oksennat". EI TOIMINUT!

Eräänä bileiltana mulla oli nahkahousut jalassa. Seurueeseen kuulunut mulle entuudestaan tuntematon mies tiiraili niitä häpeilemättömästi. Kyllästyin ja kysyin siltä, että mitä se siinä oikein tuijottaa. "Mietin vaan, että jos noihin housuihin pieraisee niin haiseeko se vielä huomennakin." ?!?!?!? Lähdin kotiin.

• totta..

hahahhaahaa :D miehet...

• hihihii hiihi
        totta.. kirjoitti:

"Eräänä bileiltana mulla oli nahkahousut jalassa. Seurueeseen kuulunut mulle entuudestaan tuntematon mies tiiraili niitä häpeilemättömästi. Kyllästyin ja kysyin siltä, että mitä se siinä oikein tuijottaa. "Mietin vaan, että jos noihin housuihin pieraisee niin haiseeko se vielä huomennakin." ?!?!?!? Lähdin kotiin."

Eiköhän tuossa ollut näin että mies oli kiinnostunut naisesta mutta nainen tulee vittumaisesti kysymään "Vittuako tuijotat saatanan kusipää?" niin mies vastaa arvokkaasti "Mietin vaan, että jos noihin housuihin pieraisee niin haiseeko se vielä huomennakin." ja näin tekee selväksi että nainen ei ole enää haluttava.
        Hyvä että lähdit kotiisi.

• BrindaB
        hihihii hiihi kirjoitti:

"Eräänä bileiltana mulla oli nahkahousut jalassa. Seurueeseen kuulunut mulle entuudestaan tuntematon mies tiiraili niitä häpeilemättömästi. Kyllästyin ja kysyin siltä, että mitä se siinä oikein tuijottaa. "Mietin vaan, että jos noihin housuihin pieraisee niin haiseeko se vielä huomennakin." ?!?!?!? Lähdin kotiin."

Eiköhän tuossa ollut näin että mies oli kiinnostunut naisesta mutta nainen tulee vittumaisesti kysymään "Vittuako tuijotat saatanan kusipää?" niin mies vastaa arvokkaasti "Mietin vaan, että jos noihin housuihin pieraisee niin haiseeko se vielä huomennakin." ja näin tekee selväksi että nainen ei ole enää haluttava.

Niin, olipa todella harmillista ettei hän pitänyt minua enää haluttavana. Mitä meninkään menettämään!! :D Kun kerran osaa noin arvokkaasti sanaillakin.

• nimittäin
        totta.. kirjoitti:

Yksi nörtti luennoilla vilkuili minua koko ajan, kerran kavereiden kaa tulimme sen luokse ja kysyimme, että mitä vittua tuijotat rillipää? Eipäs ole sen jälkeen enää vilkuillut, itse asiassa en ole koko tyyppiä sen jälkeen enää edes nähnyt hävisi jonnekin. Säälittävät tapaus!

• ........
        nimittäin kirjoitti:

Yksi nörtti luennoilla vilkuili minua koko ajan, kerran kavereiden kaa tulimme sen luokse ja kysyimme, että mitä vittua tuijotat rillipää? Eipäs ole sen jälkeen enää vilkuillut, itse asiassa en ole koko tyyppiä sen jälkeen enää edes nähnyt hävisi jonnekin. Säälittävät tapaus!

Etkö uskaltanut yksin mennä kysymään, kun piti vielä kavereiden nähden nolata se. Toooosi kypsää!

Ite taidat olla "säälittävä tapaus". Sua ei vissiin saa katsoa kuin kauniit/komeat...

• Ruumba
        nimittäin kirjoitti:

Eli suo on siis joskus tuijottanutkin joku. Vaude! Ei varmaan toistu enää koskaan.

• hoikkapoika

"Jos noissa housuissa pieraisee niin lentääkö kenkä jalasta?"

• eightT
        hihihii hiihi kirjoitti:

niin sen täytyi mennä!
        ja joku tietty pääsi tähänki sanomaan että "miehet..."
        hohhoi

• Julmaaaaaa
        nimittäin kirjoitti:

Olin ylä-asteella ja eräs luokkamme fiksuimmista pojista oli kiinnostunut musta,mä en siitä :/
        joka tapauksessa, aina ennen matikantunteja pyysin tätä poikaa auttamaan mua edellisen pv:n kotitehtävissä, toisin sanoen, kopioin ne häneltä. Hän suostui aina, koska hymyilin ja hieman flirttailin hänelle siitä hyvästä.
        TODELLA törkeetä käyttäytymistä näin jälkikäteen ajatellen. Onpa sitä ollut nuorempana TYHMÄ!

• Erkko
        nimittäin kirjoitti:

Mulle on käynyt samoin kuin ko. "rillipäälle".

Satuin muutamaan otteeseen katsomaan tyttöjen pöytään, kun heillä näytti olevan hauskaa ja eräs oli jopa nätti. Nätin naisenalun kaveri kääntyi muhun päin ja kysyi kanssa: "vittuako tuijotat?" Katsoin vähän aikaa suu auki, koska en ollut tottunut moiseen käytökseen ja tokaisin: "Joo, ja sen raameja". Suuttui mokoma. =)

• RoomMate
        hihihii hiihi kirjoitti:

Apua. on niitä käsityksiä arvokkuudesta.

• keeko

"Tiedätkö mikä olis täydellinen vastakappale mun lantiolleni?"
      "Öö... En"
      "No sinä."
      (arvatkaa kaks kertaa soviteltiinko)

Olen luukkukioskilla töissä, ja kysyn aina asiakkaalta ennen maksua, että tuleeko vielä muuta. Yksi nuori poika ihanan ujosti kysyi, että josko saisi minun puhelinnumeroni siihen kuittiin sitten.
      (Olisin laittanut jos en olisi ollut tuolloin varattu)

• Nann

Voi lantio! Toi oli h-u-o-n-o! :) Mutta ihana tuo jälkimmäinen.

• isä 55v

Mulla on 2 opiskelijatytärtä. Ovat kertoneet monta kertaa baarissa noin viiskymppisten miesten ensin tsiikanneen tarkkaan, sitten rohjenneen paikalle ja ensimmäisenä iskulauseenaan: "sinähän voisit olla mun tytär". Luuleeks ne tosiaan tuon tehoavan. Eiks olis parempi olla muistuttamatta ikäerosta.

• BB1

...jos uskoo tuon toimivan. En suosittele! :)

• Iskurepliikki

Opiskelija nuo huomisen toivot ja tulevaisuutemme valot ovat Britannian suuressa kansakunnassa Sir Newtonin innoittamana tulleet tätäkin asiaa tutkineeksi.

Newtonhan oli vahvasti sitä mieltä että kaikkien perustelujen pitää perustua täsmälleen ja tarkasti määritellyille kokeille eikä filosofiselle päättelylle. Joten ei pidä lähteä arvailemaan vaan tutkia asiaa kärsivällisesti ottaen jokaisen iskulauseen tuottamat tulokset tarkasti ylös ja vertaamalla niitä tarpeeksi suuren otannan jälkeen toisiinsa.

Eli 200 opiskelijaa, 50 iskulausetta, 20 kertaa jokaista käytettynä eli yhteensä 200 000 yksittäistä iskutapahtumaa ja tuloksien mukaan paras yksittäinen iskulause on:

"Hei. Mukava sää tänään, täydellinen maratontreeneille!"

• rengastettu

Kyllä se tyttö antaa jos se äitiinsä tulee ja oikein vaatii jos isäänsä!
      Miehen iskulause naiselle. Naiset istuu keskenään pöydässä ja kikattelevat. Voit huoletta könytä paikalle hirmu jurrissa kunhan muistat kohteliaasti kysä: Etsiikö naiset hyvää seuraa? No kimmat katsooo kysyjää ja heittävät että: EI ETSITÄ. Silloin istut vain seuraan ja toteat: NO hyvä sitten minä varmaan kelpaan!

• henkkkka

juoppis heitti kaikkien aikojen parhaan iskureplan: "Lätkytelläänkö kusivehkeitä vastakkain?"

• uuuuuuuuuu
        henkkkka kirjoitti:

juoppis heitti kaikkien aikojen parhaan iskureplan: "Lätkytelläänkö kusivehkeitä vastakkain?"

Hauska toki, mutta sen tapauksen haluaisin nähdä kun tuo oikeasti toimisi!

• mohikaani

tää on tosi hyvä,hmm harmi etten dokaa...

• ukko

Katsekontakti silmiin ja kysyt että, kiinnostaako jutella/tutustua

ja jos kiinnostaa perinteinen nimi,ikä ja töissä/opiskelija

ja "iskulauset" tulevat tilanteen mukaan

• Humprhey

Saanko työntää sen kakkijaasi?

Unohdin numeroni, saisinko sinun?

• hommeli

Motto: kaikki saa ja kaikilta saa. Kaikki vaan ei saa kaikilta.

Opiskeluaikana yks asia jäi vahvasti mieleen: jokainen haluaa aina naida just sen paikan vittumaisimman ja epäystävällisimmän ihmisen kanssa. Miksi? Koska jokainen luulee että just sitä on niin vaikea saada petiin ja että just se on jotenkin erikoinen. Taktiikkaa kokeiltiin opiskelukavereiden kanssa useasti ja se todella toimii. Ei nyt tietenkään 100%:sti, mutta toimii kuitenkin. Välinpitämättömyys ei riitä, vaan pitää olla vähän töykeä, mutta överiksi ei toki saa vetää. Henkilökohtaiset loukkaukset pitää ehdottomasti jättää pois. Oli mies tai nainen, ihminen haluaa juuri hänet jota ei koskaan luule saavansa ja jos saat tehtyä itsestäsi vaikeasti saatavan, olet kietonut juuri hänet pikkusormesi ympärille ja housut putoavat ihan itsestään...

• ...en minä mutta pojat...

aivan, kaikki saa jne. ...
        tosin liian kiltit ei saa muuta kuin sivusta katsojan roolin.

toisaalta tämä toimii niin naisten kuin miestenkin suhteen.

itse yritin olla herrasmies ja mukava...ja nössöksi koko homma meni.
        sitten kokeilin olla tyly ja pikkuilkeä...ja hoito toimi tosi hyvin?
        täytyi vaan ihmetellä mikä ihme niitä naisiakin vaivaa kun kunnon miehet ei sytytä mutta renttulinja toimii?

mutta toisaalta todellisen täysosuman sain olemalla täysin rehellinen. oli vaan sen verran upean näköinen nainen, että ajattelin että on turha kokeilla mitään iskukikkaa kun se on ne kaikki kuitenkin jo kuullut. joten olin heti rehellinen ja kerroin mitä ajattelin. enkä hätäillyt homman kanssa. ja toimi!

• Reilu kaveri

"Miepä huuhtelen tiskirätin käytön jälkeen" (toimii mieheltä naiselle lausuttaessa 110%:sesti ;) tai
      "Mie osaan laittaa vessapaperirullan telineeseen oikeinpäin, lähenkö näyttään sulle.."

Tärkeintä kai se, miten asiansa sanoo kuin se mitä sanoo :)

• m-30v

Minut iskettiin ravintolassa vaan yksinkertaisesti kysymällä puhelinnumeroa, siltä varalta josko joskus sopisi tulla mun luo kahville. Siitähän se juttu tytön kanssa sitten lähti ja jatkuu edelleen. Tää tapahtu tossa kevään korvalla ja hetkeekään en oo katunu, että annoin numeroni.

• -BJ-

Want to play Pearl Harbor?
      It`s a game where I lay back while You blow the hell out of me.

• iskuuui

Tämä on ollu paras mieheltä baarissa:

Mulla on pieni muna, mutta huono tekniikka joten lähetäänkö kokeilemaan?

• Meizzi

Baarissa mies tuli iskemään:

Mulla on pieni muna mut euroopan nopein perse.Lähetsä kokeileen..

Oli pakko lähtee testaan :)

• +pari muuta

Suloisin iskurepliikki mikä minulle on lausuttu oli, kun eräs poika yökerhossa tuli sanomaan minulle; Don´t worry. I´m fireman.
      Poika viittasi minun punaisiin hiuksiini ja olin aikas myyty, siitä sitten tanssittiin ja nähtiin myähemmin useaan kertaan, seurusteltu nyt 5kk =) ennen tuota repliikkiä en tyyppiä ollut ikinä nähnyt. =)

muita mitä olen kuullut on:

"hei tähtisilmä, haluatko jäädä katseleen mun kans tähtiä?" toimi ;)

"Sä oot kyl hemaisevan seksikäs pörröpää,saako sun pörröä vähän pörröttää?" ei todellakaa toiminut

taksia odotellessa kysyttiin:
      "mä kysyin äitini ystäviltä joskus pienenä, että miksi naisilla on samanlaiset kumpareet kuin kameleilla.Voit uskoa että sain huutia, mut voiko sulle tarjota kyytiä?" mulla toimi, kun petti pokka niin ettei voinu kuin nauraa =)kyyti tuli

baarissa:
      "käytkö sä täällä usein?"
      "no en.."
      "hyvä,en mäkään. mut yhdessä ehkä vielä uudestaan täällä?"
      olisi ehkä toiminut jos olisi ollut eri tyyppi kysymässä ;)

• jep..

täällä on vaarallista sinun täytyy lähteä mukaani.

• on...............
        jep.. kirjoitti:

täällä on vaarallista sinun täytyy lähteä mukaani.

iha törkee hyvä:D:D:D:D:D:D:D:D

• Herrasmies

Mun mielestä koko käsite jonkun "iskemisestä" on ihmisarvoa loukkaava,
      enkä ole ainakaan itse halunnut koskaan asiasta sitä ilmausta käyttää.
      Itse (omaa hölmyttänikö?) arvostan ja kunnioitan naissukupuolta sillätavoin,
      että minusta ko. termin käyttäminen osoittaa samanlaista junttimaisuutta,
      kuin ilmoittaa esim. jossain hienoissa juhlissa kovalla äänellä että
      "MUN TÄYTYY NYT MENNÄ PASKALLE"... -Old time type

• ola!

Ehkä pieni tarkennus olisi paikallaan? Kuten, mitä käsitteitä sitten suosisit? Varmaan näet tilanteen jotenkin eritavalla.

Lainit on usein vaan ice-breakereita, vai mitä.

• Herrasmies
        ola! kirjoitti:

Ehkä pieni tarkennus olisi paikallaan? Kuten, mitä käsitteitä sitten suosisit? Varmaan näet tilanteen jotenkin eritavalla.

Lainit on usein vaan ice-breakereita, vai mitä.

Olinpahan tökerö sananmuodon valinnassani, tarkoitin siis todellakin,
        että "Iskevä" ja "iskettävä" alentavat itsensä eläimen asteelle,
        kun ainoana pointtina on päästä toisen kanssa harrastamaan panemista;
        siinä ei olla toisesta kiinnostuneita ihmisenä, vaan pelkkänä
        itsensätyydytys-välineenä, ts. se on myös toisen ihmisen esineellistämistä,
        samalla kun se on itsensä alentamista viettiensä ohjaamana toimivan
        eläimen tasolle. Samalla myös tällaisella tunteettomalla
        nautinnonhakuisuudella on ihmisen tunnepuolta ja sielua rappeuttava vaikutus,
        joka "isku iskulta" kalvaa ihmisen sisintä kuin mato,
        vaikka luullaankin olevansa vahvoja, itsevarmoja ja haavoittumattomia.

• 7. ritari

Haisee pahasti jonkun miespuolisen pervon laittamalta provolta;
      se on kyllä kumma että nykyään sitä paskareikä puolta pitää
      tuputtaa joka väliin. Joillekin sellainen saastaisen touhun esille
      tuominen tuntuu olevan jollain omituisen kieroutuneella
      tavalla merkki "vapaamielisyydestä" seksin saralla. Ja paskat se on,
      siis todellakin PASKAT.

Jospa pitäisitte saastaiset touhunne omana tietonanne,
      vai yritättekö saada jotain synninpäästöä tekemällä niistä
      mahdollisimman julkisesti käsiteltäviä juttuja.

• houh...

Vapaamielisyys järjellisenä toimintana tuskin on mitenkään kielteistä, vai mitä.

Yksi kysymys. Kun asia on tällä tavalla, että moni tässä yhteiskunnassa anaaliseksiä harrastaa, niin miksi se pitäisi peittää kuin sitä ei tapahtuisi? Ja jätä tuo amatööripsykologia sikseen, sillä synninpäästöstä tässä ei ole kysymys.

• 7. ritari
        houh... kirjoitti:

Vapaamielisyys järjellisenä toimintana tuskin on mitenkään kielteistä, vai mitä.

Yksi kysymys. Kun asia on tällä tavalla, että moni tässä yhteiskunnassa anaaliseksiä harrastaa, niin miksi se pitäisi peittää kuin sitä ei tapahtuisi? Ja jätä tuo amatööripsykologia sikseen, sillä synninpäästöstä tässä ei ole kysymys.

Ai miten niin "amatööri"? Ja minkä takia se pitäis jättää?
        Juurihan sinä kommentillas osoitit että oikeassa olin, siitähän
        ei ollut epäilystäkään. Niin voisitko sinä perustella
        jollain lailla sitä jos sinun mielestäsi paskareikä-touhut
        ovat "yhteiskunnassa" monienkin harrastamia; mistä sinulle
        on muodostunut sellainen käsitys?

Niin tai näin, -tarviiko siitä siltikään puhua, vai onko se
        joissakin piireissä jollainlailla kehuttava suoritus;
        "Tulipahan muuten tökittyä viime yönä --------"
        "Ai jaa, ihan kun täällä haisiski vähän paska;
        muistitkos pestä ------ sen jälkeen?"

• Erkko
        7. ritari kirjoitti:

Ai miten niin "amatööri"? Ja minkä takia se pitäis jättää?
        Juurihan sinä kommentillas osoitit että oikeassa olin, siitähän
        ei ollut epäilystäkään. Niin voisitko sinä perustella
        jollain lailla sitä jos sinun mielestäsi paskareikä-touhut
        ovat "yhteiskunnassa" monienkin harrastamia; mistä sinulle
        on muodostunut sellainen käsitys?

Niin tai näin, -tarviiko siitä siltikään puhua, vai onko se
        joissakin piireissä jollainlailla kehuttava suoritus;
        "Tulipahan muuten tökittyä viime yönä --------"
        "Ai jaa, ihan kun täällä haisiski vähän paska;
        muistitkos pestä ------ sen jälkeen?"

Kaikenlaista seksiä on harrastettu iät ja ajat.. jotkut äitin helmoissa viihtyneet eivät vain myönnä sitä itselleen.

Mielestäni siinä on ritarillisuus kaukana, jos yleensäkään seksillä täytyy rehvastella. Seksi on kuitenkin kahden (tai hyvässä tapauksessa useamman) välinen asia.

Onhan niitä naapurin repoja, jotka kuuden muun ritarin kanssa kertovan saaneensa naista juuri kaksi vuotta sitten mutta sen jälkeen on ollut hieman hiljaisempaa.

• 7. ritari
        Erkko kirjoitti:

Kaikenlaista seksiä on harrastettu iät ja ajat.. jotkut äitin helmoissa viihtyneet eivät vain myönnä sitä itselleen.

Mielestäni siinä on ritarillisuus kaukana, jos yleensäkään seksillä täytyy rehvastella. Seksi on kuitenkin kahden (tai hyvässä tapauksessa useamman) välinen asia.

Onhan niitä naapurin repoja, jotka kuuden muun ritarin kanssa kertovan saaneensa naista juuri kaksi vuotta sitten mutta sen jälkeen on ollut hieman hiljaisempaa.

Niinpä onkin "harrastettu" ja kun seksi on noussut muinaisissakin
        kulttuureissa ylikorostettulle sijalle, on pian sen jälkeen
        seurannut näiden kulttuurien tuhoutuminen. Kun pornografia ja esim.
        tietyt saastaiset ja perverssit ilmiöt ihmisten seksitouhuissa
        halutaan nostaa ikään kuin "normaaleiksi", kuten selvästi on ollut
        suuntauksena, kun niitä pitää jo tunkea yleisille TV-kanavilleki.
        Tämä on osoituksena yleisestä moraalin rappiotilasta,
        joka on ollut aina nähtävissä oireena ja merkkinä siitä että ko.
        kulttuuri on lähellä tuhoutumistaan.

Moraalilla sellaisena kun se vielä jollain lailla aivan yleisesti
        käsitettiin vielä n. 40-50v. sitten, on sivilisaation
        rakenteita henkisellä tasolla koossa pitävä, sen olemassaoloa
        ja turvallisuutta ylläpitävä vaikutus. Nyt elettävässä ajassa
        sen rappeutumisen vaikuksista kertovat avioerotilastot,
        perherakenteiden pirstaloituminen ja räjähdysmäisesti lisääntyneet
        mielenterveongelmat; masennus, paniikkihäiriöt ym., jotka ovat
        nousseet hälyttävästi mm. erittäin suurelta osin sairauslomien
        ja työkyvyttömyyden syyksi.

Monasti kaikki "hauskuus", ei lopulta sitten olekaan niin hauskaa,
        kuin miltä se yksinkertaisesti ajatellen lyhyenä ns. "nautinnon hetkenä"
        voi tuntua, jos nimittäin otetaan huomioon myös "hauskuuden"
        kaikki sivuvaikutukset. Esim. AIDSin suuri lisääntyminen
        maailmassa lienee suurelta osin juuri ko. "seksimuodon",
        tai joka tapauksessa ns. "vapaan seksin" harjoittamisen aiheuttamaa.

Mielestäni eräs ihmisen sivistyneisyyden ja fiksuuden "mittari"
        on se, että osaa pidättäytyä ottamasta seksiasioitaan
        keskustelunaiheeksi julkisella foorumilla.
        -RAJANSA KAIKELLA...

• Peke
        7. ritari kirjoitti:

Niinpä onkin "harrastettu" ja kun seksi on noussut muinaisissakin
        kulttuureissa ylikorostettulle sijalle, on pian sen jälkeen
        seurannut näiden kulttuurien tuhoutuminen. Kun pornografia ja esim.
        tietyt saastaiset ja perverssit ilmiöt ihmisten seksitouhuissa
        halutaan nostaa ikään kuin "normaaleiksi", kuten selvästi on ollut
        suuntauksena, kun niitä pitää jo tunkea yleisille TV-kanavilleki.
        Tämä on osoituksena yleisestä moraalin rappiotilasta,
        joka on ollut aina nähtävissä oireena ja merkkinä siitä että ko.
        kulttuuri on lähellä tuhoutumistaan.

Moraalilla sellaisena kun se vielä jollain lailla aivan yleisesti
        käsitettiin vielä n. 40-50v. sitten, on sivilisaation
        rakenteita henkisellä tasolla koossa pitävä, sen olemassaoloa
        ja turvallisuutta ylläpitävä vaikutus. Nyt elettävässä ajassa
        sen rappeutumisen vaikuksista kertovat avioerotilastot,
        perherakenteiden pirstaloituminen ja räjähdysmäisesti lisääntyneet
        mielenterveongelmat; masennus, paniikkihäiriöt ym., jotka ovat
        nousseet hälyttävästi mm. erittäin suurelta osin sairauslomien
        ja työkyvyttömyyden syyksi.

Monasti kaikki "hauskuus", ei lopulta sitten olekaan niin hauskaa,
        kuin miltä se yksinkertaisesti ajatellen lyhyenä ns. "nautinnon hetkenä"
        voi tuntua, jos nimittäin otetaan huomioon myös "hauskuuden"
        kaikki sivuvaikutukset. Esim. AIDSin suuri lisääntyminen
        maailmassa lienee suurelta osin juuri ko. "seksimuodon",
        tai joka tapauksessa ns. "vapaan seksin" harjoittamisen aiheuttamaa.

Mielestäni eräs ihmisen sivistyneisyyden ja fiksuuden "mittari"
        keskustelunaiheeksi julkisella foorumilla.
        -RAJANSA KAIKELLA...

"Mielestäni eräs ihmisen sivistyneisyyden ja fiksuuden "mittari"
        keskustelunaiheeksi julkisella foorumilla."

Sanoo mies joka aloitti keskustelun.

• 7. ritari
        Peke kirjoitti:

"Mielestäni eräs ihmisen sivistyneisyyden ja fiksuuden "mittari"
        keskustelunaiheeksi julkisella foorumilla."

Sanoo mies joka aloitti keskustelun.

Ei pidä paikkaansa, mutta toi mun ensimmäinen kommentti tuli
        laitettua hieman väärään kohtaan ketjua, kun tarkoitus oli
        vastata, siihen missä oli mm. sana "vaseliinilla". Kyseinen kommentti
        onkin sitten poistettu, joten saattaa näyttää siltä että minä
        olisin tuonut esille tiettyä aspektia tässä muuten niin kovasti "sivistyneessä"
        keskustelussa.
        Kiitos vaan "tarkkaavaisuudestasi".

• Giselle

"tahtoisiko neiti meidän sukuhautaan...?"

"Mikä sun nimi on...? (kysyjä kuuli vastauksen väärin) Ai Viina? No mä just join sun kaiman..."

"minkävärinen hammasharja sulla on?"

"lähtisitkö sä kattomaan mitä mun äiti on tuonu mulle ruotsin laivalta tuliaisiksi?"

• Stroot

Että itsevarmuus on valttia. Enemmän taitaa merkitä se miten asian ilmaisee, kuin se mitä sanoo. Ja usein jopa pienehkö röyhkeys on hyväksi. Esimerkiksi itse olen huomannut että lausahdus "Anna pesää, mä tiedän että sulla on" toimii useisiin naisiin hyvin. Yleensä nainen jää hölmistyneenä katsomaan, pieni silmänisku ja kävelee pois. Usein käy niin että hetken kuluttua nainen ilmestyy ja kysyy mitä äskeisellä oikein tarkoitit. Siinä vaiheessa jos osaa vielä pelata korttinsa oikein, on homma pulkassa...

• Bond

Kyllä täytyy olla kortit hallussa joo...

• vaikkapa

hei,muija lähetääks pitää hauskaa meille ja kavereita messiin ja siitä sitten loppuillast kun olet juottanut muijan pieneen sievään niin eikun kimppuun...hmm...törkeetä ja ei kovin herrasmiesmäistä mut mut on toiminu useasti.ettii vaan sopivan muijan sieltä niin eiköhän se siitä.

• replat hakusessa

yks kummallinen repla oli tämmönen: Lähetääks meille pelaa sammakkopeliä?
      En lähteny...

• suomalaiseen

mieheen ja toimii 98 % Tarjoa ryyppy niin siinä on "myyty mies"

• gimmadimma
        suomalaiseen kirjoitti:

mieheen ja toimii 98 % Tarjoa ryyppy niin siinä on "myyty mies"

Kaverin kanssa oltiin baarissa, se meni istuu ihan pokkana vieraiden miesten pöytään, no minä seuraan perässä ja kysyn sitten yhdeltä kundilta, että saanko istua viereen (ois ollu muitaki vapaita paikkoja siinä pöydässä), vastaus oli myöntävä, sitten siinä hymyiltiin, alettiin juttelemaan...

Eikä edes samaan osoitteeseen jatkettu baarista, mutta nähtiin pari päivää myöhemmin, ja tässä sitä nyt ollaan saman katon alla, 1,5v. myöhemmin.

• saimi69

"Osaatko muka piirtää?!"
      Kaveri sattui osaamaan, joten helppohan sitä sit oli kehua... ja aidoista kehuistahan ne kollit tykkää! ;-)

• ugh__

"meille vai teille?"
      "Voik sää alkaa mun kaa?"
      "Kuinka monta lasta sä oot aatellu että me sitten hankittais?"
      "Mä oon menossa viikon päästä naimisiin, mutta sulhanen/morsian puuttuu. Ajattelin että sä oisit sopiva!"
      "mulla on kauheena selluliittiä takapuolessa. Haluaisitko nähä?"
      "Mä en oo ennen nähnyt miehen/naisen sukupuolielintä. Mä aattelin jos sä voisit tulla meille ja näyttää!"

Näillä saat varmasti pakit.

• juupas

yks kaveri veti aika hyvän vedon.kaveri oli selvinpäin vielä janähtävästi meni pieneneen paniikkiin ja laukas "hyvät pillut":D...uskomatonta..ei helvetti me revettiin.huh huh

• phhhooop

1-Mikäs sun nimes on?
      2-Liina
      1-Onpa kaunis nimi :)
      2-Mun puhelinnumero se vasta kaunis onkin ;)

ja sit tääki on iha hauska :D
      1-Olitsä viime kesänä Norjassa?
      2-Öö, en ollu..
      1-Ai, emmäkää, sithän meil on jo paljon yhteistä!

• .......................

vähä hyvä varsinki toi eka :D pitääki mennä kokeilemaan ;)

• wildensau

Paljonko äitisi työntää kuulaa ?

• RoomMate

- Moi! Kuka sä olet? ja hymy sekä katse silmiin.

• n

.

• nakki

Riippuen toki iskettävästä, ulkonäkö kertoo paljon.. tai sitten ei. Mutta useimmiten näkee kannattaako yrittää mitään erinäistä "iskurepliikkiä" vai ihan normui jutustelua.
      Mutta niitä repliikkejä ..
      "Hei, Aurinko. Saisinko istua viereesi lämmittelemään?"
      "Mennäänkö tekemään laiteita? ..Mulla on vesisänky!"
      Ja kliseinen "Eikö sattunut kun putosit taivaasta?"
      Hmm. Ohhan niitä.

• ei ainakaan

toiminu: Mä oon aina ollu poikamies...

• KOKENUT

LUPAA ANTAA SILEE PILLUA. TOIMII(jos ei ole pakoputki osaston miehiä)

• laughingoutlot

"Tule meille niin saat lämmintä piirakkaa!"

Hyi, ei kai kukaan noin tyrkky kehtaa olla?

• hauskoja :)

Saanko ottaa sinusta kuvan että voin näyttää joulupukille mitä haluan joululahjaksi?

Mitä sinunlaisesi kiltti tyttö tekee minun likaisessa mielikuvituksessani?

Hei, minä olen se oikea - olit kuulemma etsinyt minua?

Hitto - ja minä kun luulin olevani hyvännäköinen.

Ystäväni tahtovat tietää pidätkö sinä minua söpönä?

Okei, minä olen tässä, mikä on seuraava toiveesi?

En ole samanlainen kuin muut miehet.

Excuse me. Do you want to fuck or should I apologize?

Say, did we go to different schools together?

Hi, my name is {name}, how do you like me so far?

Can I buy you a drink or do you just want the money?

Are you ready to go home yet?

If I told you that you had a great body, would you hold it against me?

Excuse me, have I fucked you yet?

Hi, I make more money than you can spend.

HI! Can I buy you a car?

I'm new in town. Could you give me directions to your apartment?

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

Do I know you from somewhere, because I don't recognize you with your clothes on?

Your legs must be tired because you've been running through my mind all night.

• ei ehkä kyllä toimi...hah

Tähän ensimmäiseen tarvitaan kaksi naista. (siis miehenä ollaan nyt iskemässä). Eli kaksi naista istuu pöydässä. Toisen näistä naisista pitää olla selvästi paremman näkönen ku toinen. Siis selvästi. Mieluiten ehkä jopa susiruma, mitä rumempi sen parempi. Eli.
        Tiukka karvaus tämän ei niin viehättävän neidon viereen.
        "Moikka.... Haluisko neiti lähtee tanssimaan?"
        Sotanorsu ajattelee "ei vitsi, kivannäkönen kundi tulee pyytää mua tanssii eikä aina mun kaveria. Eli on ihan liekeissä.
        "Tottakai" hän huudahtaa...
        Mutta sitten pelimiehen liike...
        "Joo no kiva.. mee sä tanssii ni mä jään pitää seuraa sun nätille kaverille...."
        Tässä on kaksi vaihtoehtoa. 1.(toteutuu useimmiten) tulee kaljat päälle ja kauhee huuto kummaltakin. heh mutta saapa naurut. 2. Tää nätti muija lämpee mutta tuskin on enää kaveri tämän toisen kanssa. Parasta siis olisi että nämä eivät tuntisi toisiaan, niin ei tulisi paha mieli kenellekkään.

ja sitte toinen. Tämä taitaa olla jossain vitsissäkin.
        Tyttö tulee kysymään:
        "Moikka, haluisitko lähteä tanssimaan"
        Mies vastaa:
        "Sori en mä nyt, mä oon kuskina"
        Tyttö:
        "Daa... Vittuako sillä väliä, jos kerran tanssitaan?!?!?!?"
        Mies:
        "No kato ku mä en voi juoda sua kauniiksi"
        Luultavasti jättää sitten rauhaan.

• ei niin törkeä mies
        ei ehkä kyllä toimi...hah kirjoitti:

Tähän ensimmäiseen tarvitaan kaksi naista. (siis miehenä ollaan nyt iskemässä). Eli kaksi naista istuu pöydässä. Toisen näistä naisista pitää olla selvästi paremman näkönen ku toinen. Siis selvästi. Mieluiten ehkä jopa susiruma, mitä rumempi sen parempi. Eli.
        Tiukka karvaus tämän ei niin viehättävän neidon viereen.
        "Moikka.... Haluisko neiti lähtee tanssimaan?"
        Sotanorsu ajattelee "ei vitsi, kivannäkönen kundi tulee pyytää mua tanssii eikä aina mun kaveria. Eli on ihan liekeissä.
        "Tottakai" hän huudahtaa...
        Mutta sitten pelimiehen liike...
        "Joo no kiva.. mee sä tanssii ni mä jään pitää seuraa sun nätille kaverille...."
        Tässä on kaksi vaihtoehtoa. 1.(toteutuu useimmiten) tulee kaljat päälle ja kauhee huuto kummaltakin. heh mutta saapa naurut. 2. Tää nätti muija lämpee mutta tuskin on enää kaveri tämän toisen kanssa. Parasta siis olisi että nämä eivät tuntisi toisiaan, niin ei tulisi paha mieli kenellekkään.

ja sitte toinen. Tämä taitaa olla jossain vitsissäkin.
        Tyttö tulee kysymään:
        "Moikka, haluisitko lähteä tanssimaan"
        Mies vastaa:
        "Sori en mä nyt, mä oon kuskina"
        Tyttö:
        "Daa... Vittuako sillä väliä, jos kerran tanssitaan?!?!?!?"
        Mies:
        "No kato ku mä en voi juoda sua kauniiksi"
        Luultavasti jättää sitten rauhaan.

"1.(toteutuu useimmiten) tulee kaljat päälle ja kauhee huuto kummaltakin. heh mutta saapa naurut. 2. Tää nätti muija lämpee mutta tuskin on enää kaveri tämän toisen kanssa. Parasta siis olisi että nämä eivät tuntisi toisiaan, niin ei tulisi paha mieli kenellekkään. "

Kuka saa naurut? Nauratko itse omille teoillesi? Eikö itseltäsi mene ilta pilalle kun on kaljat rinnuksilla?
        Ja kakkoskohdassa, "ei tulisi paha mieli kenellekään" miten niin, luuletko että pilkkaamasi nainen nauraa kanssasi? Vai tarkoitatko että vähemmän kaunis nainen on ei-kukaan jonka tunteita ei tarvi ottaa huomioon?

• Parkettien Partaveitsi

-Hei, lähetsä tanssiin?
      -Ai et vai, no ottaisitsä edes suihin?
      ;-)

• Fallboy

Tällästä tässä mietin. Osittain kyllä lainattu, mutta..

"Tiedätkö mitä yhteistä on tällä illalla ja sun säärillä?"

"Molemmat lupaa, että parempaa on tulossa kunhan eteenpäin jatkaa."

• djvfbbibjeibebe

Sulla on varmaan äitis silmät, kosteat ja lämpöiset.

• 2. sulla on hyvä perse:)
      3. heitän sulle öögaa:)

• unohtui vallan:

4. heruisko:)

• åke44

onks mitää pillutouhuu?

• just sayin

toivottavasti toi oli vitsi! ei tollanen paska toimi edes kiinnostavan jätkän suusta

• Entinen koiran omistaja

Voi, voi,Pakki !Kun pakin päälle koira kakki.

• ...........

Minä olen ihmetellyt koko ikäni, mikä ihme tupakanpoltossa viehättää ihmisiä. Olen vähän päälle kaksikymmentä, enkä ole milloinkaan edes maistellut tupakkaa. Se haisee ja savuaa, aiheuttaa tervakeuhkot , hampaat kellastuu, mätänee ja putoaa suusta. Iho rupsahtaa ja vanhenee ennen aikojaan. Muistaakseni myös aiheuttaa liikalihavuutta. Aiheuttaa syöpää ja ne jotka polttaa tappaa itseään hitaasti mutta varmasti. Onko kukaan tullut laskeneeksi kuinka paljon rahaa kuluu tupakkaan vuodessa. Minulla ei ole aavistustakaan kuinka vaikeaa on lopettaa tupakanpoltto, mutta olen miettinyt kuinka monella teistä tupakkaa polttavista ihmisistä on niin vahvatahto, että pystytte lopettamaan polttamisen lopullisesti.

• hedelmillä

"Kummasta päästä avaat banaanin?" En tiedä saako sillä ketään petiin välittömästi, mutta ainakin yleensä juttu alkaa luistaa. Ihmisillä on aina tavattoman vahva mielipide asiasta. Banaanin voi avata VAIN yhdestä päästä.

• banaanimies

Banaanin voi kyllä avata myös kyljestä.

• miki

aloitti juttunsa eräälle kiltin ja ujon näköiselle tytölle repliikillä "minä en niin tosta kovasta pornosta välitä..."

Ei toiminu ei :D

• RawDeal

Elikkä tää vaatii vähän silmäpeliä ennenku menee tokasemaan.

- Onks sul nälkä?
      - Kui?
      - No ku syöt mua silmilläs.

• orpo

saanko luvan, vai tanssitaanko ensin?

toimi ainakin taannoin :)

• vour

joo ite tykkään sanoo jos joku tyttö on lähellä niin sanon vaan että hei tiesitkö että sulla on yhtä kauniit silmät kun mun mummolla,yleensä ne tytöt vaan nauraa ja heitän jotain settii vaan,tai sit sanon että kun olet tylsä ja tyttö vastaa että ehän ole,no sanon että todista,ja tyttö sanoo mennään meille ja näin on herunu...mut silloin ne on ollu pikkasen kännis ;)

• UKUKUKU

KOVA SEKSI KOVA KULLI. !HAHAHAHAHAHA!!!!!!

• slam80

Moi, olen ruotsinkansalainen

• timo yö

mieheltä naiselle. en oo sit miikäää ihan helppo nakki

• Ujonlainenkeijukainen

-Hei kato mä vinkkaan sulle ja sä rakastut muhun. Ok?

-voitko lainaa käynnykkääs, ku äiti käski soittaa heti ku rakastun.

-Oon nii ihastunut, että soutaisin luoksesi, vaikka olisi metri lunta ja airot poikki.

-Jos saisin euron aina, kun ajattelen sinua, olisin miljonääri viikossa. REPIKÄÄS SIITÄ;>

• Ujohko myös

kyllä tän viestiketjun parhaat iskureplat :)!

• kohan!?

Nätti hymy, mistä ostit? ;)

• ASDloller

Yks mikä toimi omalla kohdalla, kysyin erittäin hotilta naiselta "Lähetkö herättämään mun kaveria?"

Ja sehän läks, aamulla alko kiemurtelut ja haluja olis ollu enemmänkin, mutta sillä kertaa saatiin tyytyä pelkkään nuoleskelemiseen, ei ilennyt ryhtyä paneskelemaan kaverien ollessa nukkumassa about 2m päässä.

• always21
        ASDloller kirjoitti:

Yks mikä toimi omalla kohdalla, kysyin erittäin hotilta naiselta "Lähetkö herättämään mun kaveria?"

Ja sehän läks, aamulla alko kiemurtelut ja haluja olis ollu enemmänkin, mutta sillä kertaa saatiin tyytyä pelkkään nuoleskelemiseen, ei ilennyt ryhtyä paneskelemaan kaverien ollessa nukkumassa about 2m päässä.

sä näytät siltä, et sun sperma ei voi olla pahaa, mennäänks testaan?

Hyvä kroppaisille miehille. jos ei ole ylimääräistä rasvaa johon kaikki elimistön paksa varastoutuu, spermakin on parempaa.
        luulis toimivan!

• loogikko
        always21 kirjoitti:

sä näytät siltä, et sun sperma ei voi olla pahaa, mennäänks testaan?

Hyvä kroppaisille miehille. jos ei ole ylimääräistä rasvaa johon kaikki elimistön paksa varastoutuu, spermakin on parempaa.
        luulis toimivan!

logiikkasi ontuu. Nimittäin, jos paska varastoituu kehoon niin sehän ei sitten siirry spermaan. Laihalla taas paska menee heti kierrätykseen eli ilmeisesti sun suuhusi :D

• niin...

mä katson takas

• keltainen92

sanoo näin:DD: äitis oli varman marja kun susta tuli mehukas.

• melkeinisketty

Mulle sanottiin kerran että todella harmillista, että mä en voi olla kyseisen naisen veli. Aloin juttelemaan, mutta nainen osoittautuikin varatuksi. Mut veljeys on ikuista, parisuhteet ei aina tai oikeastaan mun kohdalla useinkaan.

• aaaaaaaaaaaaja

ei ole naisen vastuulla tuollaiset. Mies sen aloitteen tekee, jos on oikeasti kiinnostunut.

• ujo mies

Ujot miehet ei uskalla tehä alotetta, ettäs tiiät!

• klköklklkökl

Oletko horoskoopeissa kala kun näytät ihan lahnalta.

• huoltikselle

hei tyttö tuleks kääntää mun kampiakselii niin mä tarjoon sulle voiteluöljyt kaupan päälle.
      kokeile tätä huoltamolla kahvilassa ja toimii.
      tankatessa kannattaa huomauttaa nais autoilijalle,että tuulilasissa on huono näkyvyys voinko tulla sun luokse pyyhkii lakanoitas:D.ainakin bisnesnainen sai vaihtaa lakanansa itse.

• Sikajunttipelle

Niiku ei siel maaseudulla taida olla ku huoltamoita,perhanan juntti.Nyt puhutaan EHKÄ KUITENKI VÄHÄN TOISENLAISESTA TILANTEESTA. Mitä sanotaan laatumestoissa eikä missään helvetin pihtiputaan ABC:llä.

• nainen20

-Sä oot tosi eksoottisen näkönen,tanssitkin kun kameli.
      -Mennäänkö?,mä maksan.
      -Hei hani takki auki,täältä tulee hauki joka susta tykkää.
      -Ei sulla sattuis oleen kumia?,ei se mitään mulla on,mennäänkö?
      -Pidät sä eläimistä?,tuu mulle niin mä näytän sulle mun kissan.

:D nää tuli nyt ihan ekana mieleen.

• Tmp88

Jos naisella sattuu olemaan kauniit silmät niin minä kysyisin:

"Osaatko elvyttää?"

Jos nainen vastaa "kyllä" niin vastaisin: "Hyvä, koska jos hukun noihin kauniisiin silmiin niin saan tilaisuuden pyytää sinua ulos"

Tai jos vastaa "ei" niin: "Harmi, koska jos nyt hukun noihin kauniisiin silmiin niin en saa tilaisuutta pyytää sinua ulos"

• joopajaa

Baarimikko naiselta tilasin kerran oluen nimen ja puhnumeron. ei tullu ku olut

Baari tiskillä kysyin marraskuussaa naiselta että joko on eväät juhannukseksi tehty. toimi hyvin jäänsärkijänä.

• Rami Pussinen

Iha vaan tämmöne: Tykkään susta.

• ^

"Hei beibi, mikä sun ip-osoite on?"

"Voitko raottaa kansiotasi minulle?"

"Saanko kurkata sun oma tietokoneeseen?"

"Päästätkö mut sorkkimaan sun ohjauspaneelia?"

• vapaa mies

Kannattaa unohtaa ainaki mun kohdalla.. ei toimi.

• tätä käytän aina

öö-öööyrl-öööörgh hei annabilluu byööörgh

• taskueve

"sua ei varmaan vittuakaan kiinnosta, mut mä harrastan rullaluistelua"
        "Sano että sä tykkäät kirahveista"

• narri mikä narri

No nykynaiset ja varsinkin nuoret heittää yöelämässä lähes mitä vain.
      On mut isketty esim yksinkertaisella replalla: Sä tuut mun mukaan.
      Ei se ehkä ole tärkeintä mitä sanoo, vaan se kuka sen ehdotuksen esittää ja millä tyylillä.
      Mut ehkä mieleenpainuvin heitto tuli eräältä tuntemattomalta blondilta yöjunassa.
      Ja omalla nimelläni en kyllä tunnustais, että se iski mut repliikillä: Mä haluun kusta sun naamalle.

God bless anonymity

• saadadadaaaaaaa

Deutschland,Deutschland uber alles!!
        Herr Fuhrer

• 623634q354

"Nuole mun pilluu, homo!"

• JIM__

ja kuiskaat korvaat hiljaa: " hei beibi, tään ei tarvi olla raiskaus"

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      264
      4626
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2807
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1761
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1624
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1503
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      59
      1370
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1262
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1139
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      212
      1138
    Aihe