Uusi WC (ghetto heistman) albumi on erittäin hyvä!
Yksi aliarvostetuimmista rappaajista!
tietämättömille: (low profile, maad circle mistä coolio tuli tutuksi, westside connection)
WC
DUB C
4
217
Vastaukset
- Quik
Täytyy hankkia...
The Streets kuulostaa niin hyvältä, ettää pakko-ostos - 187
onko se samanlaista edes jossakinmäärin kuin Mack 10?????...pitääpä kokeilla jos on?!?
- DUB C
Aika samantyyppistä Gangsta meininkii
mut se on oikeesti paljon parempi ku MACK 10.
Vaik kyl mä siitäkin tykkään. - gangsta
mack ja wc on molemmat westside connectionissa aika samallaisia ihmisii tuntuu aina ihmtyttävän se et mack on bloods ja wc crips mut silti kavereita mut voin kertoo et ne on ollu frendei iha pikku pennust et siin ei enää eri jengit vaikuta. mut nyt mun on paras lopettaa enneku innostun :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013