Onko ihan hyvä vaihtoehto? en tiedä niistä mitään, mutta valkkasin tämän, koska haluan varmistua ehkäisystä.
SUKI SUKI kondomi
5
1725
Vastaukset
- easy ac
On sama kondomi jota myydään magic nimellä syy:koska kumpikin on rfsun kortsuja:) mutta toisia kiinnostaa magic in musta pakkauksen väri ja taas sukin punainen toisia:) itse suosin sulttaania
- jaahaas
Eivät todellakaan ole yksi ja sama asia.Suki suki on selvästi liukkaampi, magicissä parempi tunto imho.
- merkki
Itse kokeilin niitä. Ainakin ovat kestäneet (kokemusta 1 paketista). Mutta muuten ei mitään parhaita. Ongelma on koko... ne ovat pieniä. Minä en ainakaan saanut rullattua niitä juureen asti, jolloin aktissa piti varmistellä aina välillä että eihän se ole liukunut pois. Ja pirun tiukka, päälle laittaminen vaikeaa. Keskikokoiselle (n.16cm tai alle) ovat varmaan hyviä. Mutta jos miehellä on yli 18cm, niin sitten menee ahtaaksi.
Itse tykkään durexeista, yhtään ei ole mennyt rikki (kokemusta useista paketeista) ja kokokin on sopiva. Pysyneet myös hyvin päällä, ei ole tarvinnut pelätä pois liukumista.
Sultaneista en ole tykännyt, tosin edellisen kerran kun ostin, niin aikaa on kulunut useita vuosia. Silloin niissä oli järkyttävän paljon liukastetta... ilmeisesti olivat myös melko paksuja, sillä tunto niiden kanssa ei ollut mitenkään kaksinen. Eivät myöskään menneet rikki.
Eli se on ihan kalusta kiinni, mikä kondomi on kenellekin paras. Kyllä tuon suki sukin pitäisi kestävä merkki olla. - sukat
Suki-Suki on tavallista ohuempi peruskumi. Pitäisi olla ihan laadukas.
- hngg
Hyviä kortonkia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437