Mitä mieltä miehet

kunhan kysyn

...jos nainen, jonka kanssa teillä on ollut jo pidemmän aikaa silmäpeliä ilmestyisi teidän oven taakse?

18

4325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heti?

      säikähtäisin ihan helvetisti ja sanoisin että perkele, olin jo nukkumassa!

    • pöllämystynyt ...

      sellaista ei koskaan tapahdu oikeassa elämässä

      • .....

        Miksei? Ja olisiko se siis hyvällä vai huonolla tavalla yllättävää?


      • hyvältä ...
        ..... kirjoitti:

        Miksei? Ja olisiko se siis hyvällä vai huonolla tavalla yllättävää?

        tuntuisi jos joku raahautuisi luokse eli on siis nähnyt vaivaa asian eteen ...


      • tavalla
        ..... kirjoitti:

        Miksei? Ja olisiko se siis hyvällä vai huonolla tavalla yllättävää?

        sama kuin sanoisi "senkin vätys kun pitää oikein tulla kotoa hakemaan"


      • naiset ...
        tavalla kirjoitti:

        sama kuin sanoisi "senkin vätys kun pitää oikein tulla kotoa hakemaan"

        halunneetkaan sitä tasa-arvoa? Pitäisikö tasa-arvo ottaa pois?


    • Noh olishan se aika ylläri, mut kai siitä tokenis aikas nopeesti. Mutta suosittelisin vaikka meilin tai tekstarin laittoa ennemmin kuin suoraan kotiovelle tulemista :)

    • Kyo-kun

      silmät putoais päästä ja menisi hetki henkeä haukkoessa monttu auki ennenkuin punastuisi ja tajuaisi pyytää toista käymään peremmälle. :)

    • et ,tulis mieleen

      ny saan lämmintä ahjoa t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

    • Viinanhuuruinen

      Sellainen nainen vedetään nopeasti ovesta sisään ja kiikutetaan makuuhuoneen puolelle

    • hypoteettinen ...

      ei naisesta olisi siihen

      • Meems

        eipä olis miehestäkään...


      • että ...
        Meems kirjoitti:

        eipä olis miehestäkään...

        ilmestyy oven taakse


    • oven aukaisija

      mulle on käynyt just tälleen, ja vieläpä kahdesti.
      Kyllä siinä molemmilla kerroilla meni muutama ekunti ennenkuin jotain osasi jupista. Silloisissa tilanteissa jutut tuntui lottovoitoilta.

    • sinkkumies28

      Jep ei mitään vikaa . Osoittaa että nainen tietää mitä tahtoo . Vois olla aika villiä . Ehkä hieman olisin pihalla aluksi , mutta kukapa ei ;)

      • lissu

        En ole uskaltanut, kun voisi tuntua toiselta kotirauhan rikkomiselta. Ei hänkään tule oveni taaksen, minä sitä kyllä toivoisin ja olen sanonutkin että tule vaan jos sattumalta ohi ajat.


    • hubahubaster

      ois se mukavaa eikä yhtään huono vaihtoehto ole tulla jutteleen kadullakaan.

      Itse haluaisin kadulla tehä tuttavuutta, vaan en ole mr. smalltalk niin jää tekemättä.

      ja otan vastuun jo etukäteen, kun työtön, mieli maassa eikä muutenkaan harrastele paljon mitään ni vaikea tehä toista onnelliseksi jossei itse ole

      • toista onnelliseksi

        ja sulta on jäänyt jotain todella olennaista oppimatta parisuhteesta. nimittäin sen tarkoitus/velvollisuus ei ole tehdä toista onnelliseksi. suhde toimii ainoastaan jos molemmat on tasapainoisia ja onnellisia omassa itsessään eli sujut itsensä kanssa. jos näin ei ole, alkaa "roikkuminen", eli toinen alkaa ahdistaa toista liialla riippuvaisuudellaan odottaen että tämä toinen tekisi hänet onnelliseksi. näin ei kuitenkaan ole kuin korkeintaan rakkauden alkuhuumassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe