Nostaisinko housuja,vai laskisinko takapuolta alemmaksi?Lopputulos on kaiketi aivan sama.(ei irtoo parempia nyt)
Kumpi on parempi?
20
505
Vastaukset
takapuoli alemmas....
jaa jaa ei irtoo täälkään tän parempaa vastausta....=:0)))))- HL.Tampere
aikas vaikea,koska se on vähän niinkuin makuasia,tuo..Heh
HL.Tampere kirjoitti:
aikas vaikea,koska se on vähän niinkuin makuasia,tuo..Heh
anna roikkua...heee.....=:0))))housujen siis....
- HL.Tampere
BBrunetti kirjoitti:
anna roikkua...heee.....=:0))))housujen siis....
näyttäisi oudolta tälläisen keski-ikäisen päällä,nuo skeittihousut kaiketikkin?Vaikka,voishan sillä naapurin ämmille aiheuttaa hieman keskustelun aihetta?(niinkuin,niillä ei olisi aiheita jo riittävästi)
HL.Tampere kirjoitti:
näyttäisi oudolta tälläisen keski-ikäisen päällä,nuo skeittihousut kaiketikkin?Vaikka,voishan sillä naapurin ämmille aiheuttaa hieman keskustelun aihetta?(niinkuin,niillä ei olisi aiheita jo riittävästi)
housut kintuun vaan ja naapurin muijille jutun juurta.....=:0)))))))
Ei tuu niilläkään aika pitkäks tai tylsäks jun joku sitä yleistä pahennusta aiheuttaa...diu diu....- HL.Tampere
BBrunetti kirjoitti:
housut kintuun vaan ja naapurin muijille jutun juurta.....=:0)))))))
Ei tuu niilläkään aika pitkäks tai tylsäks jun joku sitä yleistä pahennusta aiheuttaa...diu diu....ja heti tuli poliisit..Kele...
HL.Tampere kirjoitti:
ja heti tuli poliisit..Kele...
hee....noin sitä pitää....nyt taas viikon puheenaiheet muijilla....
nyt vaan keksit uusia juttuja...pahennusta aiheuttavia.....=;0)))))- HL.Tampere
BBrunetti kirjoitti:
hee....noin sitä pitää....nyt taas viikon puheenaiheet muijilla....
nyt vaan keksit uusia juttuja...pahennusta aiheuttavia.....=;0)))))tänne putkaan.Pitävät kuulemma parisen tuntia...varmuuden vuoksi...Mitähän uutta jäynää sitä keksisi pihan akoille,kun pois pääsen?
HL.Tampere kirjoitti:
tänne putkaan.Pitävät kuulemma parisen tuntia...varmuuden vuoksi...Mitähän uutta jäynää sitä keksisi pihan akoille,kun pois pääsen?
on siel täyspalvelu.....=:0))))
kohta on putkan oville suorastaan jonot.....
Noo mut...sulla vilkas mielikuvitus jotain sää keksit kyllä...=;0))- HL.Tampere
BBrunetti kirjoitti:
on siel täyspalvelu.....=:0))))
kohta on putkan oville suorastaan jonot.....
Noo mut...sulla vilkas mielikuvitus jotain sää keksit kyllä...=;0))liioittelen,mutta huuhaallahan saa käyttää tuota mielikuvitusta?On kankkunen,tuo pirulainen,kovin ikävänä korvien välissä ja piru huutelee,että mene hakemaan korjaussarja.Kohta,vaihdan kahvin olueen.Tosin sillä vain lykkää tulevaisuuteen tämän tremolon..No,eipä ole huomenna työpäivä,joten....
- €€€€
Nytten en tajua kysymystä. Olen varmaan liian kännissä. Siis nouseeko vai laskeeko. Pitää kysyä muijalta.
- HL.Tampere
-sieltä saat vastauksen noileesti...
- Alien-8
pääset vähimmällä vaivalla.Siis fifty-fifty.
- HL.Tampere
laskea housuja ja nostaa persettä yhtä aikaa?Ei kuule ole helppoa...ei..Vaatii mahdotonta koordinaatio kykyä tuo,jota ei näin ryyppyillan jälkeen ainakaan minulla ole...
- se on..
HL.Tampere kirjoitti:
laskea housuja ja nostaa persettä yhtä aikaa?Ei kuule ole helppoa...ei..Vaatii mahdotonta koordinaatio kykyä tuo,jota ei näin ryyppyillan jälkeen ainakaan minulla ole...
..........
- Alien-8
HL.Tampere kirjoitti:
jälkeen sen pitäisi olla nimenomaan helppoa.Lasket vain housut alas ja annat ollakin alhaalla.Kuka sitä nyt rapulapäiten jaksaa edestakaisin housuja nostella.Parempi,kun ottaisit ne kokonaan pois,niin pääsisit vähimmällä vaivalla.
- HL.Tampere
Alien-8 kirjoitti:
jälkeen sen pitäisi olla nimenomaan helppoa.Lasket vain housut alas ja annat ollakin alhaalla.Kuka sitä nyt rapulapäiten jaksaa edestakaisin housuja nostella.Parempi,kun ottaisit ne kokonaan pois,niin pääsisit vähimmällä vaivalla.
-itteeni viisaampia?No,siksihän kysyinkin neuvoa.
- Alien-8
HL.Tampere kirjoitti:
-itteeni viisaampia?No,siksihän kysyinkin neuvoa.
olen niin vaatimaton,etten viitsi kehua itseäni,mutta minä se oikeesti Windows-järjestelmän keksin..annoin kaikki oikeudet kamulleni Bill Gatesille,enkä pyytänyt penniäkään..
Mutta nyt lähen rantzuun nahkaani grillaamaan..Heippa:)! - HL.Tampere
Alien-8 kirjoitti:
olen niin vaatimaton,etten viitsi kehua itseäni,mutta minä se oikeesti Windows-järjestelmän keksin..annoin kaikki oikeudet kamulleni Bill Gatesille,enkä pyytänyt penniäkään..
Mutta nyt lähen rantzuun nahkaani grillaamaan..Heippa:)!En minäkään ole kertonut ennen kenellekään,että keksin painovoiman.Muuten me leijailtaisiin miten sattuu maapallolla,jos en olisi sitä oivaltanut...Huuhaa..
- HL.Tampere
Aurinkoon,tai oikeasti,menen varjoon istumaan,tuonne Tammerkosken rannalle.Vähän olutta mukaan ja UV varoitukset muistaen.Vaikka,kyllä se ultravioletti puun allakin löytää,muttei ehkä niin ärhäkkäästi...Mukavata päivän jatkoa kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317796
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455330- 594832
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381662
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1411591