Sibbo saa ny maista soppa

bloooo bant

Rantaruattalaiset aina toitottaa kuinka on oltava humania ajattelua vaan kun nyt on sen tulokset tulossa omille nurkille niin alkaa jumalaton poru.Mitäs nyt poraatte kun ite ootte sen puolesta liputtanu.Helsinki tarvitsee tilaa ja teidän verorahoja kun on iso soppa keitetty.Soppaa pitää riittää kaikille ja siksi myös teidän veroeurot on todella tarpeen.Nautitaan nyt tästä sopasta yhdessä joka on keitetty eikö?.

7

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Swen-Annikki

      Te alka ollenka tulkko sanoma mulle, misa on mun tonttiraja ja misa Helsinkki. Tanne ei tarvita mitan slummi eika metro. Meila ole oma autot, jolla paase Helsinkki-kauppa jos tartte.

      • sibbosta

        Jo helsingin raitiovaunu rahastajilla oli sibbo-kansallispuku kaikill ja oma kirkko töölöses, vahinko on lopetettu kaikki. Olis sibbolaisill kotonen fiili helsingis.


    • malmin lentokenttää?

      sen siitä saa - suojelkaa itsenne sibbolais´set

      • puolustaurutaan

        Onhan sibbossa aina suojeltu omaa kotoo - aina on jarrutettu suåmikielsten rakennuslubii etei niit törkyi tulis liigaa. Ja nyy bitäis saara tuhansii niit lisää - ja tusen okså !!!


    • omaisuudestani, kunnes vasta kuolleen ruumiini yli!!! Helsinki painukoon sinne minne aurinko ei paista!

    • Uusikaupunki

      Laajentakoot sitä helsinkiä venäjälle päin,mitä sitä muuaalta maita ryöväämään helvetti.Parempi olis ku hesaa ei olis ollenkaa suomessa pilaamassa toisten kunnollisten ihmisten rauhaa.

      • Maata meille

        Jos sibbojävlarna eivät tajua, että Sipoo on Helsingistä katsoen Pietarin esikaupunkialuetta, on vika yleissivistyksessä.

        Tassut irti Helsingin palveluista, sibbojävlarna!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe