mutta aattelin kysästä kuitenkin.
Eli missä voi laitattuttaa hammaskorun,jossain liikkeessä vai vaikka omalla hammaslääkärillä?
Paljon korun ottaminen maksaa?
Ja tietääkö kukaan missä voi laitatuttaa korun Jyväskylän alueella..? :) kiitti!
HAMMASKORU...?
11
2344
Vastaukset
- Blue_Bell
Ainakin monet hammaslääkärit laittaa hammaskoruja..mulle hammaskoru on laitettu eräässä parturi-liikkeessä (pohjanmaalla)! hinnat vaihtelee..ostin itse korun kultasepänliikkeestä n. 8e ja laittaminen makso 9e!!
- Anika
Yksityiset hammaslääkärit ainakin laittavat. En muista hintoja, mutta soita ja kysäise joltain yksityiseltä.
- Hymyhuuli
Itse laitoin hammaslääkärillä ja laittaminen maksoi 15 € ja koru n. 10 €. :)
Otin itse hammaskoruni yksityisellä hammasläkärillä ja se maksoi jotain 40 tai 50e silloin. Koru on kyllä kestänytkin. Koru on ollut minulla hampaassa kohta 5 vuotta.
- miive
Itse kävin aikoinaan laittamassa hammaskoruni yksityisellä hammaslääkärillä. Muisteleisin, että maksoin tuosta hammaslääkäriajasta noin 200mk ja korusta 60 tai 70mk. Hammaslääkäri sanoi tuolloin, että hän voi halutessa poistaa korun ilmatteeksi, mutta en ole raskinut luopua korustani vieläkään ja se onkin ollut minulla jo noin 7 vuotta.
- Kokki 3
Älä sit ota semmosta mikä näyttää niinku olis jääny harjaamatta.
- Jensku_Liini
Sattuuko hammaskorun laittaminen?Kun luin jostain,että se porataan hampaaseen?Ja sitten vielä,että miten pitkää se kestää?Kun jossain luki,että noin 2 kk-5 vuotta?
- Twinkle
Hammaskoru "liimataan" paikka-aineella hampaaseen. Näin on ainakin mulle kerrottu. Eikä jää jälkeäkään kun sen ottaa pois. Paitsi ehkä jos on juonut kahvia kuin sieni, sittenhän siinä voisi olla vaalea kohta...? Eikö voisikin?=)
hammas-sementillä (kait on ns. liimaa) kiinni hampaaseen ja on kestänyt nyt n. 4 vuotta ja ei ole irtoamisesta tietoakaan. Kannattaa käydä yksityisellä hammaslääkärillä ottaa ni saa ainakin takuun kestämiseen! :)
- Timanttihymy
Otin hammaskoruni noin 8 vuotta sitten kemikaliossa. Liimaus petti kaks kertaa samantien, kolmannella kerralla se kiinnitettiinkin sitten niin hyvin, että liimaus pursui korun reunoilta ja jäi siis kurjasti näkyviin eikä oo pois kulunu vieläkään. Koru puolestaan (timantti) on kuluneen näköinen ja pitäisi päästä se poistatuttamaan ja saada uuskin tilalle, koska luulen, että ison liimakerroksen alta paljastuu vaaleampi alue... :D
- Timanttihymy
Ei jääny mitää jälkeä kun poistettiin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829