mutta aattelin kysästä kuitenkin.
Eli missä voi laitattuttaa hammaskorun,jossain liikkeessä vai vaikka omalla hammaslääkärillä?
Paljon korun ottaminen maksaa?
Ja tietääkö kukaan missä voi laitatuttaa korun Jyväskylän alueella..? :) kiitti!
HAMMASKORU...?
11
2323
Vastaukset
- Blue_Bell
Ainakin monet hammaslääkärit laittaa hammaskoruja..mulle hammaskoru on laitettu eräässä parturi-liikkeessä (pohjanmaalla)! hinnat vaihtelee..ostin itse korun kultasepänliikkeestä n. 8e ja laittaminen makso 9e!!
- Anika
Yksityiset hammaslääkärit ainakin laittavat. En muista hintoja, mutta soita ja kysäise joltain yksityiseltä.
- Hymyhuuli
Itse laitoin hammaslääkärillä ja laittaminen maksoi 15 € ja koru n. 10 €. :)
Otin itse hammaskoruni yksityisellä hammasläkärillä ja se maksoi jotain 40 tai 50e silloin. Koru on kyllä kestänytkin. Koru on ollut minulla hampaassa kohta 5 vuotta.
- miive
Itse kävin aikoinaan laittamassa hammaskoruni yksityisellä hammaslääkärillä. Muisteleisin, että maksoin tuosta hammaslääkäriajasta noin 200mk ja korusta 60 tai 70mk. Hammaslääkäri sanoi tuolloin, että hän voi halutessa poistaa korun ilmatteeksi, mutta en ole raskinut luopua korustani vieläkään ja se onkin ollut minulla jo noin 7 vuotta.
- Kokki 3
Älä sit ota semmosta mikä näyttää niinku olis jääny harjaamatta.
- Jensku_Liini
Sattuuko hammaskorun laittaminen?Kun luin jostain,että se porataan hampaaseen?Ja sitten vielä,että miten pitkää se kestää?Kun jossain luki,että noin 2 kk-5 vuotta?
- Twinkle
Hammaskoru "liimataan" paikka-aineella hampaaseen. Näin on ainakin mulle kerrottu. Eikä jää jälkeäkään kun sen ottaa pois. Paitsi ehkä jos on juonut kahvia kuin sieni, sittenhän siinä voisi olla vaalea kohta...? Eikö voisikin?=)
hammas-sementillä (kait on ns. liimaa) kiinni hampaaseen ja on kestänyt nyt n. 4 vuotta ja ei ole irtoamisesta tietoakaan. Kannattaa käydä yksityisellä hammaslääkärillä ottaa ni saa ainakin takuun kestämiseen! :)
- Timanttihymy
Otin hammaskoruni noin 8 vuotta sitten kemikaliossa. Liimaus petti kaks kertaa samantien, kolmannella kerralla se kiinnitettiinkin sitten niin hyvin, että liimaus pursui korun reunoilta ja jäi siis kurjasti näkyviin eikä oo pois kulunu vieläkään. Koru puolestaan (timantti) on kuluneen näköinen ja pitäisi päästä se poistatuttamaan ja saada uuskin tilalle, koska luulen, että ison liimakerroksen alta paljastuu vaaleampi alue... :D
- Timanttihymy
Ei jääny mitää jälkeä kun poistettiin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473658Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672584
- 422424
- 131814