Inttileskiä?

missu

Moi!

Onko täällä ketään, jonka mies lähti tänään armeijaan? Olis mukava jakaa kokemuksia siitä miltä tuntuu olla yksin kotona tms. Tai muut jo inttileskinä olleet, kertokaa kokemuksianne. Oliko kovakin ikävä ja helpottiko se ajan mittaan?

Ollaan oltu kaks ja puoli vuotta yhdessä ja asuttu kaksi vuotta yhdessä. Kihloissakin jo ollaan. Muutenkin aika tiivis suhde ollut. TUntuu hassulta kun se toinen on pois. Toisaalta on ihanaa kun on vihdoinkin enemmän omaa aikaa!

153

17387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki intis pettää..hähäähää. säällittävää mennä yhtee asuu ku o seurustellu puol vuotta!! säälin sua!!

      • Teppo Moi

        Säälittävää on myös se, ettei Suomessa oppivelvollisuus ole 20-vuotinen tämmösiä Teppo-ressukoita varten. Oppisi jo ehkä siinä ajassa lukemaan.


      • Onkija onnen

        Kenen kanssa ne siellä pettää?
        Onko Teppo kenties tuunannut tupakaveriaan inttiaikana?


    • sotaleski 9kk

      Minun Kultani on ollut intissä tammikuusta. Seurusteltu 4 v ja asuttu yhdessä viime syksystä.
      Mä olen ainakin ajan mittaan tottunu tähän yksinoloon. Alkuvuosi meni koulukiireissä ja pääsykokeisiin lukiessa, oli itseasiassa hyvä, ettei toinen ollut lukemista häiritsemässä. Nyt kesällä on vaan vaikeeta kun olis paljon vapaa-aikaa ja on tottunu viettämään kesällä aikaa yhdessä jatkuvasti. Eli voin lohduttaa, että kyllä siihen tottuu, varaudu tosin myös siihen, että monet (niin mekin) riidellään nyt enemmän, sillä molemmilla on kovat odotukset vähäisen yhteisen ajan suhteen. Jaksamista missulle!

    • tyttö minäkin

      Moi, kiinnitty huomio ku oon samassa tilanteessa, siis täysin. Toi juttu ois voinu olla mun kirjottama, kummallista. Koita jaksella, kyllä kai tähänkin tottuu(?)

      • vm.84

        16-vuotiaana olin ekan kerran vuoden inttileskenä, ja nyt sama uudestaan :)
        paljonhan se erossa olo verottaa molempien kärsivällisyyttä ja voi koetella luottamusta toiseen. varmasti tulee lomina tapeltua helpommin, etenkin jos suunnitelmat ei täsmää, pitää nähdä kavereita ja käydä baarissa, kun taas toinen haluaisi olla vaan kaksistaan kotona. joten asioista yhdessä sopiminen on tosi tärkeää, ja molemminpuolinen joustavuus. mutta eniten sen kotona odottelijan täytyy olla ymmärtäväisempi ja koettaa selvittää asioita mahd. pitkälle hyvällä, ettei naksu pienistäkin asioista koko ajan, intissä ne pojat menee 24/7 muiden pillin mukaan joten antakaa niiden rauhottua ja levätä kunnolla kun pääsevät kotona käymään. Niin ja se kännykänkäyttö, helpointa olis varmaan sopia joku aika milloin soitellaan/tekstaillaan (illalla), niin ei joudu oleen epätietoisuudessa koko päivää.. ja pyytäkää niitä ilmoittamaan tulevien leirien ym. ajankohdat, niin tiedätte etukäteen milloin ei ehkä pariin päivään miehestä kuulu.

        =) se vuosikin menee kuitenkin melko nopeasti, ja useimmiten ne jätkät muistelee sitä armeija-aikaansa koko loppuikänsä, joten eiköhän mekin sen odottelun verran kestetä. paljon positiivista ajattelua ja ymmärtäväisyyttä niin homma pelittää.


      • utelias_
        vm.84 kirjoitti:

        16-vuotiaana olin ekan kerran vuoden inttileskenä, ja nyt sama uudestaan :)
        paljonhan se erossa olo verottaa molempien kärsivällisyyttä ja voi koetella luottamusta toiseen. varmasti tulee lomina tapeltua helpommin, etenkin jos suunnitelmat ei täsmää, pitää nähdä kavereita ja käydä baarissa, kun taas toinen haluaisi olla vaan kaksistaan kotona. joten asioista yhdessä sopiminen on tosi tärkeää, ja molemminpuolinen joustavuus. mutta eniten sen kotona odottelijan täytyy olla ymmärtäväisempi ja koettaa selvittää asioita mahd. pitkälle hyvällä, ettei naksu pienistäkin asioista koko ajan, intissä ne pojat menee 24/7 muiden pillin mukaan joten antakaa niiden rauhottua ja levätä kunnolla kun pääsevät kotona käymään. Niin ja se kännykänkäyttö, helpointa olis varmaan sopia joku aika milloin soitellaan/tekstaillaan (illalla), niin ei joudu oleen epätietoisuudessa koko päivää.. ja pyytäkää niitä ilmoittamaan tulevien leirien ym. ajankohdat, niin tiedätte etukäteen milloin ei ehkä pariin päivään miehestä kuulu.

        =) se vuosikin menee kuitenkin melko nopeasti, ja useimmiten ne jätkät muistelee sitä armeija-aikaansa koko loppuikänsä, joten eiköhän mekin sen odottelun verran kestetä. paljon positiivista ajattelua ja ymmärtäväisyyttä niin homma pelittää.

        Kannattiko?

        Olen kuullut monien sanovan (jos on emnnyt suhde poikki intin aikana tai sen jälkeen) että eivät enää koskaan ala seurustelemaan kundin kanssa joka ei ole jo käynyt inttiä.


      • kohtalontoveri
        vm.84 kirjoitti:

        16-vuotiaana olin ekan kerran vuoden inttileskenä, ja nyt sama uudestaan :)
        paljonhan se erossa olo verottaa molempien kärsivällisyyttä ja voi koetella luottamusta toiseen. varmasti tulee lomina tapeltua helpommin, etenkin jos suunnitelmat ei täsmää, pitää nähdä kavereita ja käydä baarissa, kun taas toinen haluaisi olla vaan kaksistaan kotona. joten asioista yhdessä sopiminen on tosi tärkeää, ja molemminpuolinen joustavuus. mutta eniten sen kotona odottelijan täytyy olla ymmärtäväisempi ja koettaa selvittää asioita mahd. pitkälle hyvällä, ettei naksu pienistäkin asioista koko ajan, intissä ne pojat menee 24/7 muiden pillin mukaan joten antakaa niiden rauhottua ja levätä kunnolla kun pääsevät kotona käymään. Niin ja se kännykänkäyttö, helpointa olis varmaan sopia joku aika milloin soitellaan/tekstaillaan (illalla), niin ei joudu oleen epätietoisuudessa koko päivää.. ja pyytäkää niitä ilmoittamaan tulevien leirien ym. ajankohdat, niin tiedätte etukäteen milloin ei ehkä pariin päivään miehestä kuulu.

        =) se vuosikin menee kuitenkin melko nopeasti, ja useimmiten ne jätkät muistelee sitä armeija-aikaansa koko loppuikänsä, joten eiköhän mekin sen odottelun verran kestetä. paljon positiivista ajattelua ja ymmärtäväisyyttä niin homma pelittää.

        Mäkin olin ekan kerran inttileskenä 16-vuotiaana. Tuolloinen poikakaveri oli jo intissa, kun aloimme seurustella, ja hänellä oli vielä 9 kk edessä. Hän oli siis vuoden ilmavoimissa. Ihan hyvin se suhde kehittyi, eikä ns. viikonloppu suhde ollut ongelma. Seurustelimme loppujen lopuksi yli neljä vuotta.

        Nyt on taas samankaltainen tilanne. Olen ihastunut tällä kertaa itseäni nuorempaan mieheen, jolla inttiä jäljellä vielä vajaat 3 kk. Tuntuu kyllä vähän hassulta ruveta inttileskeksi tällä iällä. Itelläkin on onneksi niin paljon töitä ym. muuta tekemistä, että ihan hyvä vaan et nähään ainakin näin aluksi vaan viikonloppuisin.

        Kaikille inttileskille yhteisesti: olkaa kilttejä sotapojillenne... he kaipaavat ennen kaikkea vapautta lomillansa. Suokaa se heille. =)


      • Mermaid
        kohtalontoveri kirjoitti:

        Mäkin olin ekan kerran inttileskenä 16-vuotiaana. Tuolloinen poikakaveri oli jo intissa, kun aloimme seurustella, ja hänellä oli vielä 9 kk edessä. Hän oli siis vuoden ilmavoimissa. Ihan hyvin se suhde kehittyi, eikä ns. viikonloppu suhde ollut ongelma. Seurustelimme loppujen lopuksi yli neljä vuotta.

        Nyt on taas samankaltainen tilanne. Olen ihastunut tällä kertaa itseäni nuorempaan mieheen, jolla inttiä jäljellä vielä vajaat 3 kk. Tuntuu kyllä vähän hassulta ruveta inttileskeksi tällä iällä. Itelläkin on onneksi niin paljon töitä ym. muuta tekemistä, että ihan hyvä vaan et nähään ainakin näin aluksi vaan viikonloppuisin.

        Kaikille inttileskille yhteisesti: olkaa kilttejä sotapojillenne... he kaipaavat ennen kaikkea vapautta lomillansa. Suokaa se heille. =)

        Minä oon 22 wee :)Mies täyttää 19. Että minäkin tässä iässä inttileskenä :)


      • vm. 84
        utelias_ kirjoitti:

        Kannattiko?

        Olen kuullut monien sanovan (jos on emnnyt suhde poikki intin aikana tai sen jälkeen) että eivät enää koskaan ala seurustelemaan kundin kanssa joka ei ole jo käynyt inttiä.

        Tottakai kannatti. Näkeehän sitä viikonloppuisin, nyt melkein jopa parempi et näkee vain silloin, kun viikot on töissä/opiskelee, eikä koko aikaa tarvitse nyhjätä kaksistaan.. :) mutta eihän tätä voi yleistää, toiset tykkää toiset ei. Mutta eihän sille armeijalle mitään voi, ei sen takia kannata jättää panostamatta hyvään suhteeseen jos sen arvoinen tyyppi on kyseessä!!


      • Yks vaan
        Mermaid kirjoitti:

        Minä oon 22 wee :)Mies täyttää 19. Että minäkin tässä iässä inttileskenä :)

        Minäpä tyttö olen 23 v. ja inttileskenä. Mies 20 v.


    • _jen_

      Mun avo lähti tammikuussa Kajaaniin Rajavartiostoon inttiin.. Vuoden se siellä on.. Onkos kenenkän muun rakkaita siellä? Alussa oli todella vaikeaa tottua siihen yksinoloon ja ikävään.. Nyt se on jo hieman helpottanut.. En olisi alussa millään voinut uskoa että olo muuttuisi paremmaksi :)

    • tytsy-87

      munkin poikaystävä lähti maanantaina inttiin ja ikävä on jo nyt iso:( asutaan yhdessä ja ollaan seurusteltu kohta 3vuotta.. on niin tottunu olemaan yhdessä että ei oikeen osaa tehdä mitään. muuta ku ikävöidä ja odottaa soittoa.. missäs päin miehes on intissä?:) jaksamisia!

      • Ewni

        Äskeinen viesti ei tullut o.O


    • trevin

      Moikka!
      Joo on sulla ainakin yksi kohtalontoveri... munkin poikaystävä lähti eilen armeijaan, luultavasti vuodeksi.
      Me ollaan seurusteltu puolitoista vuotta eikä oikestaan koskaan olla oltu muutamaa päivää enemmän erossa toisistamme. Ei musta se tunnu pahalta ettei toinen koko ajan ole läsnä, enemmänkin se pelottaa että toinen ei ole vieressä jos jostain syystä tarvitsisi omaa kultaa.
      Nyt ollaan jo juteltu tänään puhelimessa mutta ihan hetki vaan kun sielä on kai koko ajan jotain hommaa....olisipa pian jo ekat viikonloppulomat!!
      Kyllä vähän pelottaa miten tää nyt tästä lähtee menemään, muitten kokemuksia kun on kuunnellut niin näyttää siltä että intti oikeesti vahvistaa suhdetta tai heikentää paljonkin...

    • kertoa..

      Itse en ole inttileski ja olen itseasiassa mies, mutta menen tasan vuoden päästä itse armeijaan ja seurustelen tällä hetkellä. Odotan että seurustelen myöskin vielä saman tyttöystäväni kanssa vuoden päästä ja onhan tässä jo pari vuotta yhdessä oltu. Joten vastatkaa inttilesket rehellisesti, että oletteko pettäneet? Ja aiotteko pettää miestänne?

      Pelottaa ihan hitosti lähteä armeijaan kun tietää miten siinä kumminkin käy. Oma tyttöystäväni haluaa seksiä ja aika paljonkin verrattuna kavereiden muijiin tai siihen mitä kaverit kertovat. Epäilykseni on suuri ettei tyttöystäväni jaksa minua odottaa ja tiedän etten kestä sitä jos hän pettää ja jää kiinni siitä.

      • _Jen_

        Arvasin jo silloin kun tän ekan kerran näin, että sanasta inttileski nousee kauhee valitus.. Ihan tosi painukaa helvettiin valittamaan.. Olen itse 20-v enkä tunne mitään suurta teiniyttä käyttäessäni tätä sanaa.. Itse asiassa anoppini, äitini ja moni muukin henkilön olen tätä sanaa kuullut käyttävän.. hitsi mitä teinejä :D Antakaa ihmisten keskustella rauhassa itselleen kipeistä asioista älkääkä tulko valittamaan tänne.. tehkää vaikka oma keskustelu näinkin hurjan ärsyttävästä asiasta jossa voitte sitä yhdessä oikein puida :)


      • SomeWomen

        Sinulle joka kyselit pettämisasioista.. Kun avo lähti inttiin kuulin joka puolelta että miten se siellä tulee minua pettämään.. En ole ollut väliksikään näistä puheista.. Kaikki on kiinni luottamuksesta, jos suhde on vahva ja toisesta välittää aidosti, ei petä.. Tämäkin on vaan minun kantani.. ihmiset ajattelevat erilailla.. Itse ei olisi tullut mieleenikään pettää... Olette olleet jo aika kauan yhdessä.. Onko tyttöystäväsi sitten pettänyt sinua aikaisemmin? Se että kaikki muka pettävät kun poikaystävä on intissä ja toisinpäin on aikamoista harhaa.. Voisit kertoa tyttöystävällesi tunteistasi.. Sano että jos hän ei sinua voi odottaa, niin päästää sinut menemään.. Itse tahtoisin näin. En halua elää suhteessa jossa minua petetään. Minulle riittää kertakin.


      • msda

        en aiokkaan pettää..en ole koskaan tähänkään menessä pettänyt ketään..


      • missu

        En missään nimessä pettäisi miestäni. JOs teillä on tyttöystäväsi kanssa terve suhde ja rakastatte toisianne niin miksi hän sinua pettäisi?


      • aida

        Munkin poikkis lähti tossa maanantaina armeijan harmaisiin.. ja on tässä jo ikävä ehtiny tulla.. yhdessä oltu yli 2 vuotta ja just muutettiin omaan asuntoon. Tyhjältä tuntuu..
        Ja sulle joka kyselit pettämisestä.. itse en ikinä semmoista menisi tekemään. Meillä on sen verran hyvä suhde, että olisin idiootti jos sen hajottaisin..
        Ja btw, missä ne miehet siellä intissä pääsis pettämään?


      • Hjöm
        aida kirjoitti:

        Munkin poikkis lähti tossa maanantaina armeijan harmaisiin.. ja on tässä jo ikävä ehtiny tulla.. yhdessä oltu yli 2 vuotta ja just muutettiin omaan asuntoon. Tyhjältä tuntuu..
        Ja sulle joka kyselit pettämisestä.. itse en ikinä semmoista menisi tekemään. Meillä on sen verran hyvä suhde, että olisin idiootti jos sen hajottaisin..
        Ja btw, missä ne miehet siellä intissä pääsis pettämään?

        "Ja btw, missä ne miehet siellä intissä pääsis pettämään?"

        Iltavapailla tyttöseni, iltavapailla. Silloinhan
        voi lähteä vaikka lähikaupungin baariin, jos on
        ennen klo 12 takaisin kasarmilla.

        Älä nyt turhaan kuitenkaan panikoi, äläkä ainakaan
        kiellä miestäsi iltalomilla käymästä. Ne ovat ihan
        tarpeellisia kevennyksiä, ettei pää hajoa.

        Sinänsä ihan hyvä pointti, kun miehet ovat kuitenkin
        suurimman osan ajastaan armeijan alueella.

        Miksi sitä aina murehditaan, että inttiin menevät
        miehet pettävät, kun kotiin jäävillä naisilla on
        siihen paljon enemmän mahdollisuuksia? Monen miehen
        suhde on kaatunut siihen, kun tyttöystävä ei olekaan
        jaksanut odotella, vaan on hakeutunut uuden miehen
        syliin.


      • aida
        Hjöm kirjoitti:

        "Ja btw, missä ne miehet siellä intissä pääsis pettämään?"

        Iltavapailla tyttöseni, iltavapailla. Silloinhan
        voi lähteä vaikka lähikaupungin baariin, jos on
        ennen klo 12 takaisin kasarmilla.

        Älä nyt turhaan kuitenkaan panikoi, äläkä ainakaan
        kiellä miestäsi iltalomilla käymästä. Ne ovat ihan
        tarpeellisia kevennyksiä, ettei pää hajoa.

        Sinänsä ihan hyvä pointti, kun miehet ovat kuitenkin
        suurimman osan ajastaan armeijan alueella.

        Miksi sitä aina murehditaan, että inttiin menevät
        miehet pettävät, kun kotiin jäävillä naisilla on
        siihen paljon enemmän mahdollisuuksia? Monen miehen
        suhde on kaatunut siihen, kun tyttöystävä ei olekaan
        jaksanut odotella, vaan on hakeutunut uuden miehen
        syliin.

        Ei kyllä mieleenikään tulis pakottaa sitä aina kasarmilla istumaan;)
        On toi armeija kyllä varsinainen suhdetesti..
        mäkin kyllä kallistun enemmän sille kannalle että on se tytöillä "helpompaa".. Ja vaikka kuinka monta kertaa kuullu että "intissä miehet vaan itkee kun niiden tyttöystävät jättää ne.." Aikas reilua..tai sitte ei..


      • *Sophie*

        Minäkin haluan seksiä lähes koko ajan. mutta en todellakaan aio pettää nyt kun mies lähti armeijaan! Onhan sitä kädet ja hyvä mielikuvitus.. Haluan vain omaa kultaa. Älä huoli.


      • Pelkää

        Mieheni lähti viikko sitten armeijaan. Olen itsekin samaa tyyppiä kuin tyttöystäväsi, pidän seksistä ja harrastamme sitä paljon. Siltikin rakastan miestäni paljon eikä missään nimessä mieleeni tulisi pettää häntä vain puutteen takia. Kaipaan häntä joka päivä, myäs seksuaalisesti ja sen takia soittelemme aina kun hän voi puhua puhelimessa ja tekstailemme, muutakin kuin vain mitä kuuluu ja miten voit, jos tiedät mitä tarkoitan. Lomia on paljon enemmän kuin ennen, ja voihan varuskunnassa vierailla. Eilen oli pidempi vierailuaika eikä pari tuhatta ihmistä ympärillä ainakaan meitä estänyt puuhaamasta, vähän sivummassa tosin mutta kuitenkin. Jos teillä on vakaa ja rakkaudesta täynnä oleva suhde, uskon että se kestää myös sinun armeijassa olosi. Sanoisin kuitenkin, että puhu asiasta kultasi kanssa. Kysy häneltä mitä sitten kun lähdet armeijaan, jaksaako hän odottaa. Jos hän sanoo ei, olen sitä mieltä ettei hän sitten ole arvoisesi. Uskon kuitenkin, että hän rakastaa sinua yhtä paljon kuin sinä häntä ja jaksaa sinua odottaa.


    • msda

      Miekkonen lähti maanantaina kans armeijaan..tosin elämme kaukosuhteessa jo muutenki joten ei tämä muuta oikeastaan mitään muuta kun ettei voida puhua netissä joka ilta..mutta kyllä sekin vaikuttaa kun olisi kamalasti kerrottavaa päivän tapahtumista niin sitten ei olekkaan häntä siellä kuuntelemassa..9kk aikoo poitsu siellä olla..

    • tytsy-87

      missäs päin teillä miehet on armeijassa?:) mulla itelläni on santahaminassa... jos vaikka sattuisi samaan.

      • msda

        Santahaminassa mullakin


    • keksi

      mun avokkaani on isosaaressa. Onko kellään muulla poikaystävää siellä?

      • _jen_

        Minun on Kajaanin rajavartiostossa.


      • trevin

        Mun poikakaveri on utissa, spollena...


    • tipi

      eli täällä kans yks, jonka avomies lähti maanantaina. sinänsä ei mitään uutta olla erossa ku suhteen alkuajat asuttiin 300 km:n päässä toisistamme. nyt kuitenki on semmonen homma et meidän vauva syntyy ens kuussa ja on tosi inhottavaa olla erossa.

      ikävä kyllä on, sitä en kiellä. mut jotenki totuin yhdessä päivässä taas siihen yksin asumiseen. se harmittaa ku ei mies varmaan sinne synnytykseen pääse..

      ja mun mies on vekaralla..

      • -mimmi-

        kyllä sekin varmaan järjestyy. kyllä skapparitkin on ihmisiä. jos miehesi toimittaa esimiehilleen lääkärintodistuksen, niin kyllä pääsee synnytykseen, kuitenkin sillä varauksella ettei kaveri putkahda maailmaan ihan hetkessä... =O)

        meiltä lähti yks kaveri synnytykseen kesken leirin ja sai HL:aa pari päivää.


    • Mermaid

      Mun poikaystävä lähti maanantaina eikä oikeen tietoa millon loppuu. Vissiin se on se 9kk. Kauhea ku pelottaa nämä puheet siitä kuinka jätkät intissä iltalomilla pettää tms. :( En ollu aikasemmin ees ajatellu koko asiaa. Vaikka myönnän että välillä arveluttaa että kuinka sitä muka itse jaksaa, mutta en siis kyllä petä, mutta kestääkö suhde? Ongelmia oli jo ennen kuin mies lähti niin nyt tuli tosi koetus eteen. On kyllä orpo olo kun ei toisen kanssa oikein puhelimitsekaan voi kuin ihan silloin tällöin pitää yhteyttä. Vähän hukassa oleva olo. Kai tähän sitten tottuu.. Muilla miehiä Upinniemessä?

      • Mermaid

        Perjantaina laitoin viestiä ja nyt sunnuntai eikä mitään ole tullut takaisin. On tähän kyllä tottumista..


    • tytsy-87

      jee,sunnuntaina on santahaminassa omaistenpvä ja pääsee näkee kultii sinne!!!!:D ja aion kyllä kokeilla niit ihanii armeijakuteitaki...

    • NOLLAAAA

      sE ON AAMUJA PIDELLY! BUAHAHAA!

    • -mimmi-

      olen nähnyt asiasta kummatkin puolet, joten ajattelin tuoda oman mielipiteeni esiin tässä keskustelussa.

      ensimmäiseksi pettäminen. ei ne jätkät siellä intissä petä, iltalomilla tai muutenkaan. iltavapaat on vaan kolme tuntia (pl. pidennetty) ja saa olla aika nopea kaveri, että siinä ajassa ehtii paikkaan x, mistä sitten pokaa naisen, lämppää sitä ja pääsis vielä hommiin. unohtamatta että kassullakin pitää olla ajoissa. toivon että meistä naisista ei löydy sellaisia jotka lähtee hommiin noin lyhyen tuttavuuden jälkeen.
      muijat intissä ei yleensä ole kovin viehkeitä firman kuteissa, hikisenä ja paskasena, joten en usko että jätkät on juurikaan niistä kiinnostunut. kuten on sanottu, ei jätkät sinne inttiin ole naisia pokaamaan lähtenyt. ja jos joku on, niin saa olla aika epätoivoinen ja samaa pätee toisten päin (naiset jotka lähtee miesten perässä inttiin).
      jos kuitenkin joku pettää, niin kyse ei ole ollut kovin vakavasta suhteesta tai suhde ei ole ollut muutenkaan vahvalla pohjalla ja pettäminen on jollakin tasolla 'suunniteltua'. eli toisin sanoen, jos teillä on suhde kunnossa niin ei tarvitse pelätä että jätkä pettää.

      pettävätkö tyttöystävät kotona...? ikävä kyllä tämä on paljon yleisempää, mutta onneksi kovin moni nainen ei sitä tee. ette usko kuinka paskana jotkut jätkät on intissä, kun ne joutuu olemaan kiinni viikonlopun ja muija on just suutuspäissään uhannut jättää ja hankkia toisen "kun et tuu mun luokse viikonloppuna". kun se vaan oliskin siitä jätkästä kiinni...
      tuttavapiirin naisten (mutta vain parin!) suusta olen kuullut, kuinka he ovat pettäneet intissä olevia poikakavereita. syitä en tiedä, mutta vika on ollut kyllä muijissa! "itsepähän lähti inttiin!" itseäni toistaen pakko sanoa taas, kun ei se ole siitä jätkästä kiinni! en voi käsittää näiden naisten ajatusmaailmaa. kuinka he voivat olla niin itsekeskeisiä ja ihan tosissaan ajatella, että poikaystävä on lähtenyt inttiin ihan vaan kiusallaan... tosin nämä naiset eivät olleet sieltä älykkäimmästä päästä...

      kaikille 'sotaleskille' pyyntö: ymmärrystä poikaystäville. niillä on oikeesti varsinkin aluksi aika paskaa siellä intissä. sieltä ei voi soitella tai tekstailla milloin haluaa ja iltaisin voi olla oikeasti niin väsynyt että ei vaan jaksa jutella vaan haluaa nukkua. älkää lähettäkö sellaisia "miks et sä soita" viestejä tunnin välein. menee vaan hermot turhaan.
      kun se jätkä sitten soittaa tai tapaatte ja puhuu 'vaan' inttijuttuja, muistakaa, että poikaystävien elämä on 24/7 sitä inttiä, joten voi olla vaikea vääntää juttua paljon muusta. kärsivällisyys on hyve!

      viikonloppuvapailla kannattaa antaa vähän tilaa poikaystävälle eikä kannata vaatia heti sataprosenttista huomiota. miettikää tällainen tilanne: neljä päivää metsässä ryynäämässä, pari tuntia unta per yö, pakkisafkaa (joka on ihan perseestä) eli jatkuva nälkä, ehkä joku 'mukava' marssi lopuksi. sellaisen paskan jälkeen kun pääsee kotiin, haluaa vaan olla. ei siis kannata vetää hernettä nenään jos kultsi ei nyt jaksa heti lähtee näyttäytymään baanalle ja 'tehdä kaikkea kivaa yhdessä'. yhdet kunnon yöunet tekee ihmeitä ja sen jälkeen jaksaa taas ihan eri tavalla.

      aina ei kuitenkaan tulla lomille suoraan leiriltä, mutta oli vaan niin sääli katsoa niitä jätkiä joiden muijat tuli hakee poikaystäviään ja selosti heti mitä kaikkea täytyy heti tehdä kun pääsee himaan. kun muija käänty, jätkä vaan kiroili. =O) lomilta palatessa ei ollut yllätys kuulla, kuinka himassa sitten tapeltiin 'kun et ota mua ollenkaan huomioon' ja 'et sä tajuu kuinka rankkaa mulla on odottaa täällä himassa'.

      kaikista pahinta on kuitenkin jätkät, jotka jättää intin kesken muijien takia! kotona odottavat tyttöystävät 'kiusaa' koko ajan viesteillä ja puheluilla, jätkän pää hajoaa, tapellaan ja sitten muija käskee lopettamaan tai jätkä lopettaa kun ei jaksa tapella ja pelkää että muija jättää tai pettää. se intti on kuitenkin jossakin vaiheessa käytävä loppuun ja sivari ei kuitenkaan ole helpompi vaihtoehto pitkässä juoksussa. kannattaa ajatella pikemminkin niin, että jos suhde kestää intin, niin kyllä se sitten kestää paljon muutakin!

      • Mermaid

        Tosi hyvä kirjoitus ja tsemppas ainakin minua todella paljon! :) Tässä vieläkin odottelen kolmatta päivää sitä viestiä mutta en ole kyllä lähetellyt mitään "mikset sä vastaa" viestejä. Elettiin aiemminkin kaukosuhteessa mutta silloin pysty pitämään edes yhteyttä kun halusi. Nyt ei onnistu sekään. En todellakaan tule pettämään mutta ehkä jollain tasolla ymmärrän niistä jotka siihen sortuu..no ok..jotkut ihan vain koska ovat muutenkin luonteeltaan sellaisia, mutta luulisin että joskus se yksinäisyys vain käy niin ylivoimaiseksi että hakeutuu vieraaseen syliin. Mutta voi sitä mies parkaa jonka nainen siihen sortuu :( Tsemppiä naiset. Jaksaa ne miehetkin siellä intissä paremmin kun tietävät että kotona odottaa uskollinen ja lämmin syli, eikä tarvitse elää epävarmuudessa ja varautua kauheaan valitukseen lomilla!


      • aida

        Oli aivan äärettömän piristävä ja asiallinen viesti:) Ite olen koittanu tota samaa ajatusmaailmaa käyttää, mutta hirvittää huomata kuinka se välillä unohtuu..tota aion lukea koko inttiajan ettei musta tulis kamala pirttihirmu..
        Onneks olin jo valmiiks ekalle vkonloppulomalle suunnitellu vaan että haen/teen jotain herkkuja ja annan kullan katsoa telkkaria/tehdä ihan mitä sitä lystää..
        Käyn lainaamassa kirjankin niin 5 tunnin päiväunet ei haittaa;)


      • Mae-Ying

        Erittäin asiallinen viesti -mimmi-!! Piristi minunkin päivää, kiitos!!


      • -mimmi-

        yleensä aluksi voi mennä 1-2 viikonloppua kiinni, mutta sen jälkeen on pääosin vapaata viikonloppuisin riippuen leireistä ja virka-avusta. jos joutuu olemaan pidempään kuin 6kk, niin yleensä sen jälkeen saa pidennetyn iltavapaan keskiviikkoisin (koulutuksen suoma etu ;O)).

        jos poikaystävänne harrastaa jotain, niin hänellä on myös mahdollisuus harjoitusvapaisiin, eli käytännössä pääsee treeneihin vaikka ei olisi muuten iltavapaata. yleensä sitä voi venyttää jommastakummasta päästä sen verran että ehtii käydä kotona (jos ei nyt asu ihan kauheen kaukana) tai voi käydä jossain muuallakin (esim. treffata tyttöystävä jossain kahvilassa)... tämä on sitten off the record! =O)

        kuten aikaisemmin mainitsin, olen nähnyt/kokenut kummatkin puolet intistä ja ollut myös 'inttileski'. pakko myöntää, ettei se mitään herkkua aluksi ollut, mutta alkoi vähitellen tuntua ihan kivalta kun oli enemmän omaa aikaa ja tilaa. jos suunnittelee pidempää yhdessäoloa, niin inttiaika voi olla ihan hyväkin hengähdystauko.

        kannattaa vain pitää itsensä aktiivisena: harrastaa jotain, opiskella tai olla vaikka kavereitten kanssa. jos istuu yksin himassa, niin se tuntuu vaan pahemmalta. poikaystävä ei sitä varmasti ymmärrä - hän itse kun asustaa kassulla pienessä 'yksiössä' kymmenen karvaisen kaverin kanssa ja jakaa jopa suihkut ja vessat heidän kanssaan... =O)


      • Ammattilainen
        -mimmi- kirjoitti:

        yleensä aluksi voi mennä 1-2 viikonloppua kiinni, mutta sen jälkeen on pääosin vapaata viikonloppuisin riippuen leireistä ja virka-avusta. jos joutuu olemaan pidempään kuin 6kk, niin yleensä sen jälkeen saa pidennetyn iltavapaan keskiviikkoisin (koulutuksen suoma etu ;O)).

        jos poikaystävänne harrastaa jotain, niin hänellä on myös mahdollisuus harjoitusvapaisiin, eli käytännössä pääsee treeneihin vaikka ei olisi muuten iltavapaata. yleensä sitä voi venyttää jommastakummasta päästä sen verran että ehtii käydä kotona (jos ei nyt asu ihan kauheen kaukana) tai voi käydä jossain muuallakin (esim. treffata tyttöystävä jossain kahvilassa)... tämä on sitten off the record! =O)

        kuten aikaisemmin mainitsin, olen nähnyt/kokenut kummatkin puolet intistä ja ollut myös 'inttileski'. pakko myöntää, ettei se mitään herkkua aluksi ollut, mutta alkoi vähitellen tuntua ihan kivalta kun oli enemmän omaa aikaa ja tilaa. jos suunnittelee pidempää yhdessäoloa, niin inttiaika voi olla ihan hyväkin hengähdystauko.

        kannattaa vain pitää itsensä aktiivisena: harrastaa jotain, opiskella tai olla vaikka kavereitten kanssa. jos istuu yksin himassa, niin se tuntuu vaan pahemmalta. poikaystävä ei sitä varmasti ymmärrä - hän itse kun asustaa kassulla pienessä 'yksiössä' kymmenen karvaisen kaverin kanssa ja jakaa jopa suihkut ja vessat heidän kanssaan... =O)

        Iltavapaa-asiat ovat hyvin joukko-osastokohtaisia. Monessa paikassa niitä ei enää ole, tai niitä on todella vähän.

        Muistakaa, että yhdessä paikassa voi olla eri lailla kun toisessa keskustellessanne täällä!


    • Mae-Ying

      Minunkin avomieheni lähti monien halauksien saattelemana maanantaina inttiin. On todella hiljaista ja yksinäistä olla isossa kämpässä, mutta siihen tottuu kuulemma, sanovat. Tuntuu tosiaan hassulta tulla kotiin kunnei toinen olekaan siellä tai herätä aamulla kun ei olekaan ketään ketä yllättäisi aamiaisella. Nukkumaan menosta puhumattakaan. Ensimmäiset päivät olivat ainakin minulle kaikkein hankalimpia. Tai onhan siitä vieläkin vasta vähän aikaa. Nyt tuntuu etten millään pysty jaksamaan puolta vuotta mutta kai se vaan on tätä alkua ja totuttelua. Ja onhan ne viikonloppuvapaat kuitenkin, eihän nykyään ole kuin 8 kiinnioloviikonloppua, ennenhän oli hyvä jos pääsi ollenkaan lomille. Siinä mielessä me lesket ollaan hyvässä asemassa. Ja eilen oli ainakin osissa varuskunnista pitkä vierailuaika, olin itsekin kultaani katsomassa. Kyllähän sotilaskodit ovat siviileille vapaata aluetta, siellä voi käydä tapaamassa muulloinkin, riippuen tietysti miten oma osasto päästää poikia vapaalle. Jaksamista sinulle missu ja kaikille muillekkin!! Jos joku haluaa enemmän jutella tuntemuksista yms minulle voi kirjoitella [email protected]. Itse ainakin toivoisin että jonkun kanssa voisin keskustella enemmänkin, helpottaisi oloani kun tietäisin etten ole ainoa joka ikävöi kovin!! Koittakaa jaksaa!!

      • Tohon

        mun viestiin niin 8 kiinnioloviikonloppua on jos palvelee 180 päivää.


    • Mermaid

      Mikä on pisin aika ettei poikaystävästä ole kuulunut pihahdustakaan? Siis armeijan aikana :D

      • msda

        viestittää ainakin joka ilta, monesti useampaan otteeseen..ja jopa soittaaki..nyt soittanu viikonloppuna joka päivä..


      • Mae-Ying

        Mun ukko on laittanu viestin joka päivä, soittanukin jos on pystyny soittaa. Eikö sun kullastas kuulu mitään?


      • Mermaid
        Mae-Ying kirjoitti:

        Mun ukko on laittanu viestin joka päivä, soittanukin jos on pystyny soittaa. Eikö sun kullastas kuulu mitään?

        Ei ole kuulnutu neljään päivään mitään. Viestit menee perille mutta mitään ei tule takaisin. Eikä soita. Itse yritin äsken soittaa niin puhelin kyllä soi mutta kukaan ei vastaa.. Eli onko tässä nyt sitten takana jotain muuta kuin se ettei ehdi :( Tuli ihan hirvee olo :`(


      • Mae-Ying
        Mermaid kirjoitti:

        Ei ole kuulnutu neljään päivään mitään. Viestit menee perille mutta mitään ei tule takaisin. Eikä soita. Itse yritin äsken soittaa niin puhelin kyllä soi mutta kukaan ei vastaa.. Eli onko tässä nyt sitten takana jotain muuta kuin se ettei ehdi :( Tuli ihan hirvee olo :`(

        Kuulostaa hassulta. Armeijassahan on tosi tiukkaa toi kännyn käyttö, ainakin suurimmissa osissa varuskunnista, riippuen tietysti tuvan esimiehestä/alikessusta. Minun mieheni mukaan heillä on todella rajoitettua kännyn käyttö, eli sitä saa käyttää vain vapaalla, esim. kun palvelus loppuu ja ollaan tuvassa. Tarkoitan sillä sitä että jos hänen kännynsä on päällä, hänen pitäisi myös olla vapaana ja pystyä käyttämään sitä. Mutta älä silti maalaile piruja seinille kunnet tiedä varmasksi!! Onko hän leirillä? Tiedätkö? ja ehkä kännykkä on jäänyt päälle. Meneekö viestit perille mihin tahansa aikaan päivästä? Silloin hän varmaan pitää kännyänsä päällä, vaikka se olisikin kaapissa. Muistakaamme että heillä on rankkaa siellä, ehkä hän vain on väsynyt. Vaikka neljä päivää on aika pitkä aika.. Hankala tilanne. Itse olisin kyllä aivan samassa mielentilassa kuin sinä Mermaid, jos oma kultani ei olisi vastannut 4 pvään. Mutta odota vielä vähän, jos hän vastaisi. Voihan olla että sillekin on hyvä selitys. Jaksamista sinulle!


      • Mae-Ying
        Mermaid kirjoitti:

        Ei ole kuulnutu neljään päivään mitään. Viestit menee perille mutta mitään ei tule takaisin. Eikä soita. Itse yritin äsken soittaa niin puhelin kyllä soi mutta kukaan ei vastaa.. Eli onko tässä nyt sitten takana jotain muuta kuin se ettei ehdi :( Tuli ihan hirvee olo :`(

        Luin äsken muutkin viestisi, jos poikaystäväsi on maanantaina mennyt, niin ei oikein voi vielä leirilläkään olla.. En todellakaan haluaisi masentaa sinua enempää, mutta oletko varma että viestisi menevät perille? Paitsi että soitit ja hälytti.. Hmm. Tiedän miltä sinusta tuntuu. Luulen kuitenkin ettet voi tehdä asialle mitään, hän vastaa kun vastaa ja toivottavasti kertoo sinulle hyvän syyn miksi on ollut kännyhiljaisuudessa. Yritä ajatella muita asioita välillä, tiedän että se on vaikeaa! Älä pelkää että hänelle olisi sattunut jotain, uskon että hän on kunnossa. Kaikelle on varmasti selitys!! Tsemppiä!


      • Mermaid

        No nyt tuli vastaus että ei oo ollu vapaata niin ei oo päässy puhelimen lähellekkään. Olin tosi helpottunut. No sitten tuli seuraava viesti että hän menee kyllä v-loppuna juomaan ku ollu nii raskasta. Siis okei.. vähän niinku et.. kiitti vaan siitä yhteisestä ajasta.. Elikkä jätkä ei nää muijaansa kahteen viikkoon ja eka ajatus on että juomaan. Mulla ei sit vissii nii väliä. Että ku veeeetuttaaaaa. :( Seurustelnkoon sen pullon kans sitten jos sitä on ollu enemmän ikävä ku mua :(


      • Mae-Ying
        Mermaid kirjoitti:

        No nyt tuli vastaus että ei oo ollu vapaata niin ei oo päässy puhelimen lähellekkään. Olin tosi helpottunut. No sitten tuli seuraava viesti että hän menee kyllä v-loppuna juomaan ku ollu nii raskasta. Siis okei.. vähän niinku et.. kiitti vaan siitä yhteisestä ajasta.. Elikkä jätkä ei nää muijaansa kahteen viikkoon ja eka ajatus on että juomaan. Mulla ei sit vissii nii väliä. Että ku veeeetuttaaaaa. :( Seurustelnkoon sen pullon kans sitten jos sitä on ollu enemmän ikävä ku mua :(

        Siis häh? Menee juomaan? Okeii... Mun mies on kans aika perso tolle alkomahoolil mut mitä nyt oon sen puheist saanu käsityksen niin sei ole menos baarii lähellekkä, koska se haluaa olla mun kanssa ja levätä että taas jaksaa. Voih, sulla on varmaan tosi paha mieli täst.. Anteeks kun oon näin kyyninen mut uskoks ettei sil olis ollu sen vertaa vapaat ettei olis ehtiny vaikka lähettää viestiä "kaikki ok, pus" tai jotain...?


      • msda
        Mermaid kirjoitti:

        No nyt tuli vastaus että ei oo ollu vapaata niin ei oo päässy puhelimen lähellekkään. Olin tosi helpottunut. No sitten tuli seuraava viesti että hän menee kyllä v-loppuna juomaan ku ollu nii raskasta. Siis okei.. vähän niinku et.. kiitti vaan siitä yhteisestä ajasta.. Elikkä jätkä ei nää muijaansa kahteen viikkoon ja eka ajatus on että juomaan. Mulla ei sit vissii nii väliä. Että ku veeeetuttaaaaa. :( Seurustelnkoon sen pullon kans sitten jos sitä on ollu enemmän ikävä ku mua :(

        olla hyvinkin mahdollista että vapaata ei ole ollut..mun poikaystävä sano että jotkut joutuu illalla olemaan kiinni ja sitten kun pääsevät ns vapaalle niin armeijassa ei saa enää käyttää puhelinta..mutta aika ikävää että on menossa juomaan heti..minun mies onneksi tulee mun luokse ja vasta ensi viikon viikonloppuna on menossa kotiinsa..


      • Mae-Ying
        msda kirjoitti:

        olla hyvinkin mahdollista että vapaata ei ole ollut..mun poikaystävä sano että jotkut joutuu illalla olemaan kiinni ja sitten kun pääsevät ns vapaalle niin armeijassa ei saa enää käyttää puhelinta..mutta aika ikävää että on menossa juomaan heti..minun mies onneksi tulee mun luokse ja vasta ensi viikon viikonloppuna on menossa kotiinsa..

        Niin voikin ja varmaan asia olikin näin. Mutta hyvä että hän kuitenkin vastasi!! Ja vaikka hän haluaa mennä juomaan lomallaan uskon että hän myös sinua ikävöi ja haluaa olla kanssasi, ei hän varmastikaan koko lomaansa roiku pullon kaulassa!! Jaksamista teille kaikille taas täksi päiväksi!!!


      • Mermaid
        Mae-Ying kirjoitti:

        Niin voikin ja varmaan asia olikin näin. Mutta hyvä että hän kuitenkin vastasi!! Ja vaikka hän haluaa mennä juomaan lomallaan uskon että hän myös sinua ikävöi ja haluaa olla kanssasi, ei hän varmastikaan koko lomaansa roiku pullon kaulassa!! Jaksamista teille kaikille taas täksi päiväksi!!!

        Järjestelin kovalla vaivalla ja vaihtelin työvuorojani että saatais enemmän yhteistä aikaa kun rakas tulee lomilla. Kävin kampaajalla ja ostin uudet alusvaatteet..ajattelin jotenkin piristää kun on siellä joutunut raatamaan. Mutta tämän hän vaihtaa mielummin juomiseen. Kohottipa todella paljon itsetuntoa. Ei taida rakastaa niinkuin minä häntä.. En nyt tarkota tosiaan etei ikinä sais lomilla juoda, tottakai saa. Mutta miks nyt heti :( antais mun nyt vähän tottua ja vähän saada läheisyyttä. Jotenkin tää sai mut miettimään että kannattaako jatkaa..


      • msda
        Mermaid kirjoitti:

        Järjestelin kovalla vaivalla ja vaihtelin työvuorojani että saatais enemmän yhteistä aikaa kun rakas tulee lomilla. Kävin kampaajalla ja ostin uudet alusvaatteet..ajattelin jotenkin piristää kun on siellä joutunut raatamaan. Mutta tämän hän vaihtaa mielummin juomiseen. Kohottipa todella paljon itsetuntoa. Ei taida rakastaa niinkuin minä häntä.. En nyt tarkota tosiaan etei ikinä sais lomilla juoda, tottakai saa. Mutta miks nyt heti :( antais mun nyt vähän tottua ja vähän saada läheisyyttä. Jotenkin tää sai mut miettimään että kannattaako jatkaa..

        Kannattaa mainita asiasta vaikka toinen vähä närkästyisikin..Puhumalla asiat selvee ainakin toivottavasti..Kyselet vaikka että miksi hän haluaa juuri nyt lähteä juomaan että miksei vietää sinun kanssa aikaa..


      • Mae-Ying
        Mermaid kirjoitti:

        Järjestelin kovalla vaivalla ja vaihtelin työvuorojani että saatais enemmän yhteistä aikaa kun rakas tulee lomilla. Kävin kampaajalla ja ostin uudet alusvaatteet..ajattelin jotenkin piristää kun on siellä joutunut raatamaan. Mutta tämän hän vaihtaa mielummin juomiseen. Kohottipa todella paljon itsetuntoa. Ei taida rakastaa niinkuin minä häntä.. En nyt tarkota tosiaan etei ikinä sais lomilla juoda, tottakai saa. Mutta miks nyt heti :( antais mun nyt vähän tottua ja vähän saada läheisyyttä. Jotenkin tää sai mut miettimään että kannattaako jatkaa..

        Voih, jos oikeasti rakastat häntä, älä mieti vielä kannattaako jatkaa vai ei. Odota että han tulee kotiin, aivan varmasti hän ehtii jutella kanssasi ja silloin kerro hänelle miltä sinusta tuntuu. Sinulla on paljon kestämistä, kun hän on poissa mutta sinä, minä ja me muut saamme sentään olla kotona yksin, hän on armeijassa yksin, poissa kotoa. Hänelläkin on paljon kestämistä, varsinkin jos on armeijaa vastaan eikä viihdy siellä. Hmm, armeija on vaikeaa siellä oleville ja heidän puolisoilleen. Toivottavasti kuitenkin tämä ilkeä erossa olo enemmän lähentää suhdetta kuin erottaa ihmisiä.


      • aida
        Mae-Ying kirjoitti:

        Voih, jos oikeasti rakastat häntä, älä mieti vielä kannattaako jatkaa vai ei. Odota että han tulee kotiin, aivan varmasti hän ehtii jutella kanssasi ja silloin kerro hänelle miltä sinusta tuntuu. Sinulla on paljon kestämistä, kun hän on poissa mutta sinä, minä ja me muut saamme sentään olla kotona yksin, hän on armeijassa yksin, poissa kotoa. Hänelläkin on paljon kestämistä, varsinkin jos on armeijaa vastaan eikä viihdy siellä. Hmm, armeija on vaikeaa siellä oleville ja heidän puolisoilleen. Toivottavasti kuitenkin tämä ilkeä erossa olo enemmän lähentää suhdetta kuin erottaa ihmisiä.

        Olisinpa jo eilen päässy keskusteluun mukaan..
        Uskon todellakin että jätkälläs on tohon hyvä syy, jos kaikki on ennen inttiäkin ollu hyvin niin tuskin 2 viikkoa sitä muuttaa..
        Helppohan tässä kyllä on sivusta katsojana sanoa, koita jaksaa!!


      • avokki
        Mermaid kirjoitti:

        Järjestelin kovalla vaivalla ja vaihtelin työvuorojani että saatais enemmän yhteistä aikaa kun rakas tulee lomilla. Kävin kampaajalla ja ostin uudet alusvaatteet..ajattelin jotenkin piristää kun on siellä joutunut raatamaan. Mutta tämän hän vaihtaa mielummin juomiseen. Kohottipa todella paljon itsetuntoa. Ei taida rakastaa niinkuin minä häntä.. En nyt tarkota tosiaan etei ikinä sais lomilla juoda, tottakai saa. Mutta miks nyt heti :( antais mun nyt vähän tottua ja vähän saada läheisyyttä. Jotenkin tää sai mut miettimään että kannattaako jatkaa..

        Tyttöystävä päivänä armeijan sotilaspastori piti hyvän puheen juuri tuosta asiasta, kuinka naisen ja miehen ajatukset eroavat armeijan aikana. Hän puhui siitä että nainen haluaa läheisyyttä ja mies yleensä mennä kaljalle kavereiden kanssa, tietenkin myös sinut hän haluaa mukaan baariin. Sotilaspastori myös kehotti meitä tyttöystäviä olemaan ymmärtäväisiä näitä haluja kohtaan, sillä miehillä siellä armeijassa on kuitenkin paljon rankempaa kuin meillä täällä kotona. Hän sanoi myös puheessaan että kun on sinne kaljalle päästy ja purkamaan inttijutut kavereiden kesken niin sille tyttöystävälle löytyy aikaa vaikka koko seuraava päivä.

        Oma mieheni haluaa myös mennä baariin parille ja annan hänelle luvan siihen. Tiedän että se piristää häntä varmasti ja kyllähän meillä on yhteistä aikaa muutenkin kuin perjantai tai lauantai-iltana.


      • trevin
        Mermaid kirjoitti:

        Järjestelin kovalla vaivalla ja vaihtelin työvuorojani että saatais enemmän yhteistä aikaa kun rakas tulee lomilla. Kävin kampaajalla ja ostin uudet alusvaatteet..ajattelin jotenkin piristää kun on siellä joutunut raatamaan. Mutta tämän hän vaihtaa mielummin juomiseen. Kohottipa todella paljon itsetuntoa. Ei taida rakastaa niinkuin minä häntä.. En nyt tarkota tosiaan etei ikinä sais lomilla juoda, tottakai saa. Mutta miks nyt heti :( antais mun nyt vähän tottua ja vähän saada läheisyyttä. Jotenkin tää sai mut miettimään että kannattaako jatkaa..

        Moikka!
        pakko sanoa että mä olisin sun tilanteessa kaikkea muuta kuin ymmärtäväinen. Toisin sanoen vetäisin herneen niin syvälle nenään etten suostuisi tapaamaan kundia enää ikinä. siis tuollaiset olisi alkufiilikset tollasen viestin saatua. Mut tosi vaikee sanoa että johtuuko toi sun jätkän baarihalut siitä että sillä on oikeesti ollu niin paskaa siellä vai siitä että sillä ei nyt ollut niin kova ikävä kuin sulla. me kun ei voida ymmärtää millasta sielä armeijan aitojen sisällä on. Joka tapauksessa tilanne varmasti selvenee suuntaan tai toiseen v-lopun aikana, joten jaksamista siihen saakka!!


      • alikersantti
        Mae-Ying kirjoitti:

        Kuulostaa hassulta. Armeijassahan on tosi tiukkaa toi kännyn käyttö, ainakin suurimmissa osissa varuskunnista, riippuen tietysti tuvan esimiehestä/alikessusta. Minun mieheni mukaan heillä on todella rajoitettua kännyn käyttö, eli sitä saa käyttää vain vapaalla, esim. kun palvelus loppuu ja ollaan tuvassa. Tarkoitan sillä sitä että jos hänen kännynsä on päällä, hänen pitäisi myös olla vapaana ja pystyä käyttämään sitä. Mutta älä silti maalaile piruja seinille kunnet tiedä varmasksi!! Onko hän leirillä? Tiedätkö? ja ehkä kännykkä on jäänyt päälle. Meneekö viestit perille mihin tahansa aikaan päivästä? Silloin hän varmaan pitää kännyänsä päällä, vaikka se olisikin kaapissa. Muistakaamme että heillä on rankkaa siellä, ehkä hän vain on väsynyt. Vaikka neljä päivää on aika pitkä aika.. Hankala tilanne. Itse olisin kyllä aivan samassa mielentilassa kuin sinä Mermaid, jos oma kultani ei olisi vastannut 4 pvään. Mutta odota vielä vähän, jos hän vastaisi. Voihan olla että sillekin on hyvä selitys. Jaksamista sinulle!

        kyllä kannykkää VOI pitää päällä ja ÄÄNETTÖMÄLLÄ jos haluaa tai uskaltaa.

        Toki voi olla myös niin, että kännykkä on ollut päällä ja äänettömällä ja se on esim . takavarikoitu tms.


      • Mermaid
        avokki kirjoitti:

        Tyttöystävä päivänä armeijan sotilaspastori piti hyvän puheen juuri tuosta asiasta, kuinka naisen ja miehen ajatukset eroavat armeijan aikana. Hän puhui siitä että nainen haluaa läheisyyttä ja mies yleensä mennä kaljalle kavereiden kanssa, tietenkin myös sinut hän haluaa mukaan baariin. Sotilaspastori myös kehotti meitä tyttöystäviä olemaan ymmärtäväisiä näitä haluja kohtaan, sillä miehillä siellä armeijassa on kuitenkin paljon rankempaa kuin meillä täällä kotona. Hän sanoi myös puheessaan että kun on sinne kaljalle päästy ja purkamaan inttijutut kavereiden kesken niin sille tyttöystävälle löytyy aikaa vaikka koko seuraava päivä.

        Oma mieheni haluaa myös mennä baariin parille ja annan hänelle luvan siihen. Tiedän että se piristää häntä varmasti ja kyllähän meillä on yhteistä aikaa muutenkin kuin perjantai tai lauantai-iltana.

        Ole kuin se yksi ilta aikaa!


      • Mae-Ying
        alikersantti kirjoitti:

        kyllä kannykkää VOI pitää päällä ja ÄÄNETTÖMÄLLÄ jos haluaa tai uskaltaa.

        Toki voi olla myös niin, että kännykkä on ollut päällä ja äänettömällä ja se on esim . takavarikoitu tms.

        sanoinkin, riippuu paikasta ja monesta muustakin.


      • Mermaid
        trevin kirjoitti:

        Moikka!
        pakko sanoa että mä olisin sun tilanteessa kaikkea muuta kuin ymmärtäväinen. Toisin sanoen vetäisin herneen niin syvälle nenään etten suostuisi tapaamaan kundia enää ikinä. siis tuollaiset olisi alkufiilikset tollasen viestin saatua. Mut tosi vaikee sanoa että johtuuko toi sun jätkän baarihalut siitä että sillä on oikeesti ollu niin paskaa siellä vai siitä että sillä ei nyt ollut niin kova ikävä kuin sulla. me kun ei voida ymmärtää millasta sielä armeijan aitojen sisällä on. Joka tapauksessa tilanne varmasti selvenee suuntaan tai toiseen v-lopun aikana, joten jaksamista siihen saakka!!

        ilmeisesti mies oli vähän miettinyt tarkemmin tuossa pari päivää kun nyt tuli viestiä ettänyt juo mutta seuraava loma on sitten mulle omistettu :) rupeskohan pelottamaan että kyllästyn odottelemaan..


      • huomasin
        msda kirjoitti:

        olla hyvinkin mahdollista että vapaata ei ole ollut..mun poikaystävä sano että jotkut joutuu illalla olemaan kiinni ja sitten kun pääsevät ns vapaalle niin armeijassa ei saa enää käyttää puhelinta..mutta aika ikävää että on menossa juomaan heti..minun mies onneksi tulee mun luokse ja vasta ensi viikon viikonloppuna on menossa kotiinsa..

        kun kaverini poikaystävä oli samassa ryhmässä oman mieheni kanssa, että on ihan jätkästä kiinni miten sieltä "pystyy" niitä viestejä lähettämään. siltä ei saattanu tulla moneen päivään mitään ja oma kultani lähetti pieniä viestejä kun ehti ja välillä soittikin. että kai se on vähän että kuinka kova ikävä siellä kullalla. toiset on enemmän kiinnostuneita intistä että tempautuu niin touhuun mukaan ettei tule ajatelleeksi että jotain pitäs lähettää. mutta kyllä siellä voi kännykkää pitää mukana ja välillä käyttää. jos ei omaa mitään isommanherran pelkoa tai on ees vähän pelisilmää missä sitä käyttää. tietysti on tilanteita missä se on mahdotonta, mutta ei suomen armeija niin rankkaa oo ettei moneen päivään tulis pientä taukoa. eli jätkästä myös kiinni!!


      • tyttötyttö

        joka päivähän tuo tuolta soittelee, eli oisko se sit 24h..


    • entinen "inttileski"

      Ensimmäisen kuukauden aikana oli todella kova ikävä, en osannut oikein mitenkään olla ilman miestäni. No, ohi se meni ja sitten jo melkein nauttikin jo olostaan kun sai olla yksin.. ;)

      Että kyllä se siitä helpottaa, tottakai alussa tuntuu oudolta eikä haluaisi olla yksin kun on tottunut näkemään joka päivä:)

      Eikä kaikki miehet intissä petä, (kun taas sitä täällä väitetään), jotkut heikot siihen saattavat vaikka sortuakkin, mutta eivät todellakaan kaikki.. Älä murehdi ja kyllä se siitä! :)

      • aida

        Eli juttu on näin, mun kullan inttipaikan vieressä on baari, jossa aina välillä käy strippareita..
        Olen sanonu jätkälleni, että jos kaikki muutkin menee, niin totta kai se saa mennä.. En halua että se joutuu vässykköilemään ja sanomaan "ettei tyttöystävä anna lupaa"..
        Mutta kuitenkin kun ajattelen asiaa, ja sitä että hän oikeasti kertoisi menevänsä sinne, tuntuu todella pahalta..
        En oikein tiedä mitä tehdä...


      • Mae-Ying
        aida kirjoitti:

        Eli juttu on näin, mun kullan inttipaikan vieressä on baari, jossa aina välillä käy strippareita..
        Olen sanonu jätkälleni, että jos kaikki muutkin menee, niin totta kai se saa mennä.. En halua että se joutuu vässykköilemään ja sanomaan "ettei tyttöystävä anna lupaa"..
        Mutta kuitenkin kun ajattelen asiaa, ja sitä että hän oikeasti kertoisi menevänsä sinne, tuntuu todella pahalta..
        En oikein tiedä mitä tehdä...

        Hmm, onneks huovinrinne on sentään metsässä metsän keskellä. Jos et halua että sun kulta käy sellasis paikoissa niin sun pitäis sanoa se sille.Älä kiellä lähtemistä muiden mukaan vaan kerro miltä sinusta tuntuisi (eli pahalta, eikö) jos hän lähtisi. Näin kultasi tietää, että sinulle tulisi siitä paha mieli. Hänestä on sitten kiinni mitä hän tekee, on menemättä vai menee. On totta ettet voi määrätä hänen tekemisiään, mutta hän voi myös miettiä miten hänen tekemisensä vaikuttavat sinuun.


      • msda
        aida kirjoitti:

        Eli juttu on näin, mun kullan inttipaikan vieressä on baari, jossa aina välillä käy strippareita..
        Olen sanonu jätkälleni, että jos kaikki muutkin menee, niin totta kai se saa mennä.. En halua että se joutuu vässykköilemään ja sanomaan "ettei tyttöystävä anna lupaa"..
        Mutta kuitenkin kun ajattelen asiaa, ja sitä että hän oikeasti kertoisi menevänsä sinne, tuntuu todella pahalta..
        En oikein tiedä mitä tehdä...

        strippibaareissa ne naiset ei ole mitenkään viehkeitä..Taitavat lähinnä pääasiassa olla jotain venäläisiä...


      • entinen "inttileski"
        aida kirjoitti:

        Eli juttu on näin, mun kullan inttipaikan vieressä on baari, jossa aina välillä käy strippareita..
        Olen sanonu jätkälleni, että jos kaikki muutkin menee, niin totta kai se saa mennä.. En halua että se joutuu vässykköilemään ja sanomaan "ettei tyttöystävä anna lupaa"..
        Mutta kuitenkin kun ajattelen asiaa, ja sitä että hän oikeasti kertoisi menevänsä sinne, tuntuu todella pahalta..
        En oikein tiedä mitä tehdä...

        Eihän se olisikaan kivaa jos kieltäisit poikakaveriasi menemästä sinne baariin, onhan se varmasti tosi kiva välillä hänenkin päästä pois kasarmilta ja baariin ottamaan pari kaljaa:)

        Ja mitäs niistä strippareista? Anna strippareiden hetkutella siellä. Jos luotat poikaveriisi, sinulla ei pitäisi olla mitään aihetta huoleen. Eiköhän se poikakaverisi ensimmäisellä lomallaan ole ihan innoissaan tulossa luoksesi, muutenkin kuin saamaan ja antamaan pari suukkoa.. ;)


      • entinen "inttileski"
        aida kirjoitti:

        Eli juttu on näin, mun kullan inttipaikan vieressä on baari, jossa aina välillä käy strippareita..
        Olen sanonu jätkälleni, että jos kaikki muutkin menee, niin totta kai se saa mennä.. En halua että se joutuu vässykköilemään ja sanomaan "ettei tyttöystävä anna lupaa"..
        Mutta kuitenkin kun ajattelen asiaa, ja sitä että hän oikeasti kertoisi menevänsä sinne, tuntuu todella pahalta..
        En oikein tiedä mitä tehdä...

        Kauan poikakaverisi joutuu olemaan nyt ihan aluksi kiinni? Minun mieheni joutui olemaan kolme viikkoa ihan heti alkuun, eip ollut kivaa ei.. :)


      • ei metsässä
        Mae-Ying kirjoitti:

        Hmm, onneks huovinrinne on sentään metsässä metsän keskellä. Jos et halua että sun kulta käy sellasis paikoissa niin sun pitäis sanoa se sille.Älä kiellä lähtemistä muiden mukaan vaan kerro miltä sinusta tuntuisi (eli pahalta, eikö) jos hän lähtisi. Näin kultasi tietää, että sinulle tulisi siitä paha mieli. Hänestä on sitten kiinni mitä hän tekee, on menemättä vai menee. On totta ettet voi määrätä hänen tekemisiään, mutta hän voi myös miettiä miten hänen tekemisensä vaikuttavat sinuun.

        huovinrinne ehkä on metsässä.. mutta autot sieltä iltavapaalla kulkee, varsinkin jos sattuu pidennetty.. säkylään, euraan, huittisiin jne. kyllä sieltä niitä paikkoja löytyy!


      • aida
        entinen "inttileski" kirjoitti:

        Kauan poikakaverisi joutuu olemaan nyt ihan aluksi kiinni? Minun mieheni joutui olemaan kolme viikkoa ihan heti alkuun, eip ollut kivaa ei.. :)

        Mulla on kaks viikkoa, juuri odottelen sitä kuumeisesti kotiin:D
        Mutta huomasin just omaistenpäivänä, että jotkut näköjään joutuu olemaan kolme viikkoa heti kiinni.. aika inhottavaa jos multa(ja varmaan kaikilta muiltakin) kysytään..


    • Mae-Ying

      Sattuuko kenenkään mies olemaan Säkylässä Huovinrinteellä?

    • Mae-Ying

      Tuli mieleen avomieheni kertoma juttu. Hänen tuvassaan yksi oli saanut tulehduksen isovarpaaseensa marssimisesta LIIAN PIENILLÄ MAIHAREILLA. Varvas oli todella kipeä ja turvoksissa, tämä mies meni näyttämään varvasta varuskunnan sairaalassa ja sai takaisin PK:n eli palveluskelpoisen. Mies pyysi vain pientä helpotusta pitkissä marsseissa, ei muuta. Eikä saanut. Tiedän myös toisen oikeasti tapahtuneen. Siitä on jo vähän aikaa. Poika oli pienikokoinen, laiha jne. Hänen REISILUUHUN tuli marssimurtuma metsässä rinkkaa kantaessa. Poika sanoi johtajalle, että nyt hänen jalkaansa koskee ihan oikeasti paljon ja johtaja vaan kuittaili että sotilas kestää pienet kivut ja poika joutui jatkamaan marssia jalka murtuneena!! Voiko olla jotain kamalempaa. :/

      • paranoid

        Joo. Siitä on nyt sitten viikko. Tosin eilen nähtiin. Ja ahistaa niin perkeleesti. Koko ajan hirveä ikävä. Auauauau... Ei tätä jaksa. Pelkään että romahdan.


      • Mae-Ying
        paranoid kirjoitti:

        Joo. Siitä on nyt sitten viikko. Tosin eilen nähtiin. Ja ahistaa niin perkeleesti. Koko ajan hirveä ikävä. Auauauau... Ei tätä jaksa. Pelkään että romahdan.

        Mulla on ihan hirveit mielialavaihtelui muista syistä mut myös siitä, että avomies on intis. Mulla on aivan samanlainen tunne ku sulla, eilen kans nähtiin mut ei se nyt hirveesti auttanu kunnei edes halata olis saanu, vaikka kyllä oltiinkin lähekkäin käskyist ja kielloist huolimat. Mua ahdistaa olla tyhjässä kämpässä. Kun oon tottunu et toinen on siellä. Mulla on muutenki ollu viime aikoina murheen aihetta ja nyt tämä. jaksamista sulle.


      • kuulostaa

        oma vika mitäs lähti kävelemään, ei siellä kipeenä tartte mitään tehä.. monet hakee veksistä vapaata leirien ajaksi jos ei kiinnosta lähtä yms. täytyy vaan uskaltaa sanoa sille johtajalle reippaasti ettei PYSTY JATKAMAAN. eikä suostua lähtemään. kaikkihan siellä vittuilee jos jostain valittaa, jos sitä pelästyy niin kaikenhan siellä joutuu tekee. ja jos ei muuta niin sitten täytyy vaan feikata kunnolla. intissä on miesten/viidakon lajit, heikot tallotaan, se on selvä!


      • ja voihan
        kuulostaa kirjoitti:

        oma vika mitäs lähti kävelemään, ei siellä kipeenä tartte mitään tehä.. monet hakee veksistä vapaata leirien ajaksi jos ei kiinnosta lähtä yms. täytyy vaan uskaltaa sanoa sille johtajalle reippaasti ettei PYSTY JATKAMAAN. eikä suostua lähtemään. kaikkihan siellä vittuilee jos jostain valittaa, jos sitä pelästyy niin kaikenhan siellä joutuu tekee. ja jos ei muuta niin sitten täytyy vaan feikata kunnolla. intissä on miesten/viidakon lajit, heikot tallotaan, se on selvä!

        johtajasta tehdä valituksen? ja eikö tällä ollu yhtään lojaaleja kavereita siinä joka ois voinu kantaa esim. sitä rinkkaa tai sanoa johtajalle että se ei oikeesti pysty. oma mieheni kun on niin raavas ja jaksaa, joutu monesti kantamaan kahden miehen tavarat siinä vaiheessa kun joku ei enää jaksanu tai tuli joku vamma.. paskoja kavereita sillä...


    • tytsy-87

      kauhee kun te kirjotatte paljon... ei perässä pysy!:) niin kyselen nyt vielä että onko tyttöjä kenen rakas on santahaminassa? mun kulta on siellä kranaatinheitinkomppaniassa... ikävä on ihan hirveän iso!!!:( onneks lauantaina kotiin ja eilen oli omaistenpäiväkin,niin sai pusia

      • msda

        mun on santahaminassa kuten aikasemmin sanoin mutta jossain kuskisydeemis..


      • entinen "inttileski"

        pääseekö miehesi lomille jo nyt?? Mielenkiinnolla kyselen kun tosiaan se oma mieheni joutui olemaan heti aluksi kolme viikkoa kiinni ja oli niin pitkä välimatka ettei sinne asti oikein voinut mennä moikkaamaankaan.

        No, onneksi se on jo koettu viime kesänä;)


    • Ewni

      Ilmoittaudunpa mäkin tähän keskusteluun :) Oma kultani Kajaanissa. Tää ikävä on tosiaan sietämätön. Toi pettämisjuttu kuulostaa hassulta. Mä ainakin itken vieläkin joka ilta puhelimessa kullan perään eikä mieleeni tulisi koskaan pettäminen, kun ikävöin niin mahdottomasti. Samoin kultani..

      Munkin kulta haluaa lähteä ekoilla lomilla juomaan, muttei tosin ilman mua. Eli jättää baarireissut nyt ja muulloinkin väliin ihan vaan sen takia, ettei mulla ole ikää vielä hetkeen.. Vaikka yritän sitä joskus jopa pakottaa kavereittensa kanssa baariin, niin se ei mene. :) Se on oikein herra hyvätahto.

      Onko teillä ollut puhelin/txt riitoja vielä? Oma kulta on puhelimessa hermoillut että mä en jaksa odottaa ja että petän ja kaikkea vittuillut. Mutta mä ymmärrän kultaani täysin, sillä ei ole siellä helppoa olla kun ei tiedä mitä toinen tekee esim viikonloppuisin. Olen itseasiassa aika imarreltu tuosta mustasukkaisuudesta. Enkä tosiaankaan suuttunut kullalleni, koska se oli tapa purkaa mieltä ja minä oon ainut johon se voi nyt vihaansa purkaa. :) Sitten taas tuli kaaaaaaaauheat pahat mielet kullalle että anteeksi piti monta kertaa pyytää..

      • aida

        Olisinpa mäkin noin kärsivällinen:) Mun kulta ei onneks ole noin pahaks heittäytyny, mutta kyllä sitä kiistää tuntuu tulevan.. ja niiin lupasin itselleni olla järkevä ja rauhallinen..:) no kyllä tää tästä, pitäävaan itekin viel vähän sopeutua..
        eniten riitaa tulee ku jätkä on niin väsyny ettei oikein jaksa kiinnostua mun jutuista.. vaikka kyllä heti jälkeen päin tulee anteekspyynnöt;)


    • Ewni

      Se siitä kärsivällisyydestä.. Hermostuinpa hieman kullalle, kun aukoi taas päätään. Tuli kamalan paha mieli, mutta tuokin sovittiin.

      Miten aijotte hemmotella kultianne, kun käyvät kotirintamalla kääntymässä? :P Itse käyn kipasemassa jostain hierontaöljyä ja hieron mussun selkää ja jalkoja :) Ja sitten tietenkin hyvää ruokaa ja joku hyvä leffa.

      • Mae-Ying

        Mäkin olin suunnitellu samaa, hierontaa ja rauhallista kotona oloa, sen lempiherkkuja toisinsanoen paljon lihaa.. ;) mun piti antaa sille yks yllätys ennen ku se lähti, mut meni niin myöhäseks et saa sen nyt lauantaina.. Siihen liittyy mm. kamera ja erittäin vähäinen vaatetus ja sen poistaminen, if you know what i mean, en viitti kaikkea täällä sanoa. :)Sellasia ihmisiä me ollaan ja mun kulta tulee tykkäämään, sanoisin vinkkinä että tehkää jotain mistä omat kultanne tykkäävät, oli se sitten rauhallista kotona oloa sohvalla, huimaa biletystä baareissa tai villiä seksiä yötä päivää!! Taidan itse valita tuon viimeisen.. "virn" Jaksamista taas huomiselle kaikille tyttösille!!!


      • aida

        Varsin samalta kuulostaa mun suunnitelmat.. ajattelin ottaa just niin iisisti kuin toinen haluaa:)
        ja ehkä jotain siellä makuuhuoneen puolella, haluaa kulta varmaan ne kymmenet hikiset miehet pois mielestä;D


      • aida
        Mae-Ying kirjoitti:

        Mäkin olin suunnitellu samaa, hierontaa ja rauhallista kotona oloa, sen lempiherkkuja toisinsanoen paljon lihaa.. ;) mun piti antaa sille yks yllätys ennen ku se lähti, mut meni niin myöhäseks et saa sen nyt lauantaina.. Siihen liittyy mm. kamera ja erittäin vähäinen vaatetus ja sen poistaminen, if you know what i mean, en viitti kaikkea täällä sanoa. :)Sellasia ihmisiä me ollaan ja mun kulta tulee tykkäämään, sanoisin vinkkinä että tehkää jotain mistä omat kultanne tykkäävät, oli se sitten rauhallista kotona oloa sohvalla, huimaa biletystä baareissa tai villiä seksiä yötä päivää!! Taidan itse valita tuon viimeisen.. "virn" Jaksamista taas huomiselle kaikille tyttösille!!!

        Pakko täällä nyt vähän hehkuttaa että huomenna on omaistenpäivä, näkee oman ihanan:D!! Vaikka varmaan nolottaa ku meen sinne varuskunnan portille parkumaan..heh..


      • Mae-Ying
        aida kirjoitti:

        Pakko täällä nyt vähän hehkuttaa että huomenna on omaistenpäivä, näkee oman ihanan:D!! Vaikka varmaan nolottaa ku meen sinne varuskunnan portille parkumaan..heh..

        Noh, et varmaa ole ainoa joka siel portil parkuu, Säkyläs oli omaistenilta viime sunnuntaina enkä tod ollu ainoa parkuja..;) Mukavaa et näet kultasi jo huomenna!!


      • Mae-Ying
        aida kirjoitti:

        Varsin samalta kuulostaa mun suunnitelmat.. ajattelin ottaa just niin iisisti kuin toinen haluaa:)
        ja ehkä jotain siellä makuuhuoneen puolella, haluaa kulta varmaan ne kymmenet hikiset miehet pois mielestä;D

        Niinpä, varmaan haluaakin ne hikiset kundit pois mielest. Oma kulta vaan sanos yks päivä millanen haju siel tuvas oli ku ne oli koko päivän marssinu.. Melkein haistoin sen lemun puhelimen kautta tänne asti..;) Ja kun suihkuun pääsee joskus vast illal niin on siinä kans kestämist. Vaik ittehän siinä myös haisee. Iu. :]


      • aida
        Mae-Ying kirjoitti:

        Niinpä, varmaan haluaakin ne hikiset kundit pois mielest. Oma kulta vaan sanos yks päivä millanen haju siel tuvas oli ku ne oli koko päivän marssinu.. Melkein haistoin sen lemun puhelimen kautta tänne asti..;) Ja kun suihkuun pääsee joskus vast illal niin on siinä kans kestämist. Vaik ittehän siinä myös haisee. Iu. :]

        Miettikää nyt niitä siellä asumassa haisevien poikien kanssa kaikki viikot..jakaa suihkut yms.. alkaa oikein säälittämään:)


      • Mae-Ying
        aida kirjoitti:

        Miettikää nyt niitä siellä asumassa haisevien poikien kanssa kaikki viikot..jakaa suihkut yms.. alkaa oikein säälittämään:)

        eikai. mutta onneksi heillä on näin ihanat tyttöystävät/avovaimot/vaimot/mitkä tahansa muut jotka tuoksuvat hyvältä ja pitävät heistä lomilla huolta. #virn# ;)


      • Mermaid
        Mae-Ying kirjoitti:

        Mäkin olin suunnitellu samaa, hierontaa ja rauhallista kotona oloa, sen lempiherkkuja toisinsanoen paljon lihaa.. ;) mun piti antaa sille yks yllätys ennen ku se lähti, mut meni niin myöhäseks et saa sen nyt lauantaina.. Siihen liittyy mm. kamera ja erittäin vähäinen vaatetus ja sen poistaminen, if you know what i mean, en viitti kaikkea täällä sanoa. :)Sellasia ihmisiä me ollaan ja mun kulta tulee tykkäämään, sanoisin vinkkinä että tehkää jotain mistä omat kultanne tykkäävät, oli se sitten rauhallista kotona oloa sohvalla, huimaa biletystä baareissa tai villiä seksiä yötä päivää!! Taidan itse valita tuon viimeisen.. "virn" Jaksamista taas huomiselle kaikille tyttösille!!!

        Mäkin olin toivonu muttakun jätkä vaan haluu juomaan..


      • Kateellinen opiskelija
        Mae-Ying kirjoitti:

        Mäkin olin suunnitellu samaa, hierontaa ja rauhallista kotona oloa, sen lempiherkkuja toisinsanoen paljon lihaa.. ;) mun piti antaa sille yks yllätys ennen ku se lähti, mut meni niin myöhäseks et saa sen nyt lauantaina.. Siihen liittyy mm. kamera ja erittäin vähäinen vaatetus ja sen poistaminen, if you know what i mean, en viitti kaikkea täällä sanoa. :)Sellasia ihmisiä me ollaan ja mun kulta tulee tykkäämään, sanoisin vinkkinä että tehkää jotain mistä omat kultanne tykkäävät, oli se sitten rauhallista kotona oloa sohvalla, huimaa biletystä baareissa tai villiä seksiä yötä päivää!! Taidan itse valita tuon viimeisen.. "virn" Jaksamista taas huomiselle kaikille tyttösille!!!

        Olet varmasti hyvä tyttöystävä omalle kullallesi. Toivottavasti hän osaa arvostaa sinua ja kohdella sen mukaisesti.

        Oma tyttöystäväni osoitti erikoista huomiota korkeintaan 10 minuuttia saapumiseni jälkeen, sitten oli taas ihan normaalia.

        Ja ylipäätään toi kuulostaa aika hienolta, onko yleistä että naiset noin aktiivisia omasta aloitteestaan? Onkohan mulle sattunut jotenkin tylsempi kappale (tykkään kyllä tytöstäni kovasti, mutta meillä ei koskaan mitään erikoista) vai missä on vika.

        Saako udella minkä ikäinen olet?

        Tsemppiä sinulle ja kundillesi!


      • utelias?
        Mae-Ying kirjoitti:

        Niinpä, varmaan haluaakin ne hikiset kundit pois mielest. Oma kulta vaan sanos yks päivä millanen haju siel tuvas oli ku ne oli koko päivän marssinu.. Melkein haistoin sen lemun puhelimen kautta tänne asti..;) Ja kun suihkuun pääsee joskus vast illal niin on siinä kans kestämist. Vaik ittehän siinä myös haisee. Iu. :]

        Miten teillä meni viikonloppu?


      • aïda
        utelias? kirjoitti:

        Miten teillä meni viikonloppu?

        Miellä meni viikonloppu oikein hyvin, kiitos:)
        Jätkä oli otettu kun sai kerrankin istua ja syödä rauhassa..Olin nauhottanu Lostin vikan jakson ja sai senkin sitte katsoa.. Ja maanantaihin asti(HL oli mukavasti laitettu ekan viikonloppuvapaan jälkeen) oltiin yhdessä, ei tehty suuria juttuja, vaan nautittiin toisistamme:)
        Kyllähän siinä yks riita ehti tulemaan, mutta sekin nyt johtui väsymyksestä..
        Eikä tarvinnu illalla itke, ku eilen olin kattomassa ja huomenna jo tulee lomille taas:) Nopeasti menee tää yks viikko..
        Tosin ens viikonloppu meneekin sitten gineksessä:/


    • avokki

      Minkä ikäistä porukkaa täällä pyörii? Oma avomies lähti vähän vanhempana inttiin lykkäysten takia. Itse olen pitkälti 20 , no onneksi en ihan vielä 30-vuotta. Mutta kuitenkin tunsin olevani sinä,minä ja varuskuntapäivillä huomattavasti muita "tyttöystäviä" vanhempi.

      • msda

        olen 21 tänä vuonna.


      • ammattilainen

        Melko lapsia. Monen suhde päättyy armeija-aikaan. Tai sitten sen jälkeen.

        Karu fakta.


      • Mermaid

        täytän 23..


      • Ewni
        Mermaid kirjoitti:

        täytän 23..

        voihan.. Eilen yritin vaikka kuinka monta kertaa ja ei onnistunut :P Oottepa te vanhoja.. Ootteko kultianne vanhempia, vai ovatko he menneet jostain syystä vanhempina armeijaan? Itse oon vasta 17.. :P


      • msda
        Ewni kirjoitti:

        voihan.. Eilen yritin vaikka kuinka monta kertaa ja ei onnistunut :P Oottepa te vanhoja.. Ootteko kultianne vanhempia, vai ovatko he menneet jostain syystä vanhempina armeijaan? Itse oon vasta 17.. :P

        jäppis on 21 eli saman ikäinen ku minä mutta meni koulun takia vähä myöhemmin armeijaan vaikka ei tosin kauhean paljon..


      • olin
        Ewni kirjoitti:

        voihan.. Eilen yritin vaikka kuinka monta kertaa ja ei onnistunut :P Oottepa te vanhoja.. Ootteko kultianne vanhempia, vai ovatko he menneet jostain syystä vanhempina armeijaan? Itse oon vasta 17.. :P

        22, pari vuotta jätkääni vanhempi. Sittenhän siellä näki niitä jotka on pari vuotta jätkäänsä nuorempia, alkaen 16-vuotiaasta ja toisaalta oli vähän vanhempia kenellä oli lapsetkin jo tehty.

        ei saa yleistää, mutta tuntu että ne nuoremmat siellä aina eniten jätkiinsä takertu ja oli hirveetä erota. ja että nuoremmat eroaa enemmän intin aikana. onkohan niin etteivät ole vielä tarpeeksi itsevarmoja luottamaa tai halua niin vakinaista suhdetta. kun taas vanhemmille/perheellisille se on vaan yksi vaihe elämässä ei sen kummempaa.


      • aïda
        olin kirjoitti:

        22, pari vuotta jätkääni vanhempi. Sittenhän siellä näki niitä jotka on pari vuotta jätkäänsä nuorempia, alkaen 16-vuotiaasta ja toisaalta oli vähän vanhempia kenellä oli lapsetkin jo tehty.

        ei saa yleistää, mutta tuntu että ne nuoremmat siellä aina eniten jätkiinsä takertu ja oli hirveetä erota. ja että nuoremmat eroaa enemmän intin aikana. onkohan niin etteivät ole vielä tarpeeksi itsevarmoja luottamaa tai halua niin vakinaista suhdetta. kun taas vanhemmille/perheellisille se on vaan yksi vaihe elämässä ei sen kummempaa.

        kohta 20-vuotias.. ja poikaystävä on samanikäinen..


      • SaSo

        mä oon 23 ja miekkoseni on 24;)


      • ammattilainen
        olin kirjoitti:

        22, pari vuotta jätkääni vanhempi. Sittenhän siellä näki niitä jotka on pari vuotta jätkäänsä nuorempia, alkaen 16-vuotiaasta ja toisaalta oli vähän vanhempia kenellä oli lapsetkin jo tehty.

        ei saa yleistää, mutta tuntu että ne nuoremmat siellä aina eniten jätkiinsä takertu ja oli hirveetä erota. ja että nuoremmat eroaa enemmän intin aikana. onkohan niin etteivät ole vielä tarpeeksi itsevarmoja luottamaa tai halua niin vakinaista suhdetta. kun taas vanhemmille/perheellisille se on vaan yksi vaihe elämässä ei sen kummempaa.

        Olet oikeassa.


    • inttileskeydestä

      Oon sen ainakin huomannu että inttiaika kuvastaa hirveästi sitä millainen suhde parilla on. Osa eroo just sen takia että ei "jaksa" odottaa, osalla se on hirveetä ikävöimistä ja osalla menee alkutotuttelun jälkeen hyvin. se on monelle kova paikka kun ei saakaan kultaan yhteyttä moneen päivään tai ei voi olla yhteydessä kun haluaa. myös se vituttaa kun jo sovittu loma peruuntuu tai siirtyy. mutta siihen täytyy vaan asennoitua että kaikki on varmaa sitten vasta kun se on tapahtunut.

      on paljon jätkästä ittestäkin kiinni miten pystyy pitämään yhteyttä, leireillekin voi ottaa puhelimen, mutta aina ei kannata, menee vaa rikki jos joutuu kahlaamaan jossain tai sataa kaatamalla. ja puhelut saattaa olla monesti kiireessä soitettuja ja niin että on monta jätkää ympärillä, että ylimääräset lepertelyt saattaa jäädä välillä väliin.

      Kannattaa tosiaan valmistautua siihen että jutut pyörii lomallakin intin ympärillä, lähetään inttikavereitten kanssa baariin ja sitten jutellaan muitten kavereitten kanssa että miten sulla oli ja meillä on nyt näin. Parhaimmillaan saa kuunnella samat jutut moneen otteeseen lyhyen ajan sisällä, joten kärsivällisyyttä! Mutta jos on mahdollisuus niin kannattaa tutustua toisen inttikavereihin, tuntuu et se tekee sen helpommaks kun tietää vähän että kenestä puhutaan ja että muutkin on tietosia kultasi "tilanteesta" että on varattu. on myös poikkeuksiakin, kuten poikaystäväni, joka ihmetteli sitä että miksi vapaa-ajallakin täytyy jauhaa intistä että eikö siitä saa jo viikolla tarpeeksi..

      Toisaalta täytyy muistaa pitää kiinni omista oikeuksistakin, on ihan kiva että jos puhelimessa jutellaan että jätkä muistaa jutuiltaan kysyä että mitä sulle kuuluu. ja ettei tarvi joka viikonloppu lähteä ryyppäämään jätkien kanssa. Toki suotakoon pojille välillä kunnon tuulettuminen.

      ja kannattaa muistaa että esimerkiksi posti kulkee varuskuntiin, tosin mitään isoja ei voi lähettää, ei ole kaapissa tilaa. jos pääsee kultaa katsomaan viikolla tai vkoloppuna ku ollaan kiinni, niin varmasti ilahduttaa. samalla voi viedä tuliaisiksi vaikka jotain herkkuja.

      itselleen kannattaa hankkia elämää, harrastuksia ja kavereiden kanssa puuhastelua. jos tuntee jonkun muun samaan aikaan inttilesken, niin aina parempi kun voi jakaa sen odottamisen. aika menee varsinki sillon nopeesti jos on töissä/opiskelemassa. kannattaa myös ajatella että nyt on mahdollisuus viettää esim. tyttöjen iltoja ym. mihin ei välttämättä normaalisti riitä aikaa.

      itselle kihlatun inttiin lähtö ei ollut muuta kuin arjen jatkumista, oltiin jo seurusteltu pari vuotta, niin että opiskelin toisella paikkakunnalla, niin erossa oloon oli tottunut ja tiesi mitä odottaa. lopuuen lopuksi inttiaika on tosi lyhyt, ainakin jälkeenpäin ajateltuna. jälkeenpäin ajateltuna erossa olo vahvistaa suhdetta ja toisen läsnäoloa osaa arvostaa paremmin.

      mutta kai pähkinän kuoressa inttiaikana toimii samat säännöt kuin normaalistikin kuuntele, tue, ole läsnä ja anna välillä tilaa, järjestä välillä pieniä yllätyksi, äläkä unohda kärsivällisyyttä siinäkään kohtaa kun uudet alusvaatteet on ostettu ja vähän aikaan jo lämmitelty niin mies nukahtaa päällesi;D

      • entinen "inttileski"

        Miehelläni kävi hyvä tuuri kun oli ollut intissä pari kuukautta tuolla kauempana jonka jälkeen hän pääsi samalle paikkakunnalle suorittamaan loput intistä missä asumme:) Silloin nähtiinkin sitten joka päivä kun hän pääsi iltalomille 17.00-21-00 ja yhtenä päivänä viikossa oli pitkät iltalomat 17.00-00.00. Ja tietysti sitten viikonloppulomilla nähtiin kans.

        Eipä sitten ikävä enää niin kovin vaivannutkaan.. ;)

        Hassua on että silloin nähtiin enemmin kuin nyt, nykyään nähdään tunti pari päivässä, jos sitäkään, työkiireitä.. No onhan tässä jo se 2,5vuotta tultu jo seurusteltua niin eipä sitä koko ajan tarvitsekaan kihnuttaa toisissaan kiinni..


    • inttileskeydestä

      Oon sen ainakin huomannu että inttiaika kuvastaa hirveästi sitä millainen suhde parilla on. Osa eroo just sen takia että ei "jaksa" odottaa, osalla se on hirveetä ikävöimistä ja osalla menee alkutotuttelun jälkeen hyvin. se on monelle kova paikka kun ei saakaan kultaan yhteyttä moneen päivään tai ei voi olla yhteydessä kun haluaa. myös se vituttaa kun jo sovittu loma peruuntuu tai siirtyy. mutta siihen täytyy vaan asennoitua että kaikki on varmaa sitten vasta kun se on tapahtunut.

      on paljon jätkästä ittestäkin kiinni miten pystyy pitämään yhteyttä, leireillekin voi ottaa puhelimen, mutta aina ei kannata, menee vaa rikki jos joutuu kahlaamaan jossain tai sataa kaatamalla. ja puhelut saattaa olla monesti kiireessä soitettuja ja niin että on monta jätkää ympärillä, että ylimääräset lepertelyt saattaa jäädä välillä väliin.

      Kannattaa tosiaan valmistautua siihen että jutut pyörii lomallakin intin ympärillä, lähetään inttikavereitten kanssa baariin ja sitten jutellaan muitten kavereitten kanssa että miten sulla oli ja meillä on nyt näin. Parhaimmillaan saa kuunnella samat jutut moneen otteeseen lyhyen ajan sisällä, joten kärsivällisyyttä! Mutta jos on mahdollisuus niin kannattaa tutustua toisen inttikavereihin, tuntuu et se tekee sen helpommaks kun tietää vähän että kenestä puhutaan ja että muutkin on tietosia kultasi "tilanteesta" että on varattu. on myös poikkeuksiakin, kuten poikaystäväni, joka ihmetteli sitä että miksi vapaa-ajallakin täytyy jauhaa intistä että eikö siitä saa jo viikolla tarpeeksi..

      Toisaalta täytyy muistaa pitää kiinni omista oikeuksistakin, on ihan kiva että jos puhelimessa jutellaan että jätkä muistaa jutuiltaan kysyä että mitä sulle kuuluu. ja ettei tarvi joka viikonloppu lähteä ryyppäämään jätkien kanssa. Toki suotakoon pojille välillä kunnon tuulettuminen.

      ja kannattaa muistaa että esimerkiksi posti kulkee varuskuntiin, tosin mitään isoja ei voi lähettää, ei ole kaapissa tilaa. jos pääsee kultaa katsomaan viikolla tai vkoloppuna ku ollaan kiinni, niin varmasti ilahduttaa. samalla voi viedä tuliaisiksi vaikka jotain herkkuja.

      itselleen kannattaa hankkia elämää, harrastuksia ja kavereiden kanssa puuhastelua. jos tuntee jonkun muun samaan aikaan inttilesken, niin aina parempi kun voi jakaa sen odottamisen. aika menee varsinki sillon nopeesti jos on töissä/opiskelemassa. kannattaa myös ajatella että nyt on mahdollisuus viettää esim. tyttöjen iltoja ym. mihin ei välttämättä normaalisti riitä aikaa.

      itselle kihlatun inttiin lähtö ei ollut muuta kuin arjen jatkumista, oltiin jo seurusteltu pari vuotta, niin että opiskelin toisella paikkakunnalla, niin erossa oloon oli tottunut ja tiesi mitä odottaa. lopuuen lopuksi inttiaika on tosi lyhyt, ainakin jälkeenpäin ajateltuna. jälkeenpäin ajateltuna erossa olo vahvistaa suhdetta ja toisen läsnäoloa osaa arvostaa paremmin.

      mutta kai pähkinän kuoressa inttiaikana toimii samat säännöt kuin normaalistikin kuuntele, tue, ole läsnä ja anna välillä tilaa, järjestä välillä pieniä yllätyksi, äläkä unohda kärsivällisyyttä siinäkään kohtaa kun uudet alusvaatteet on ostettu ja vähän aikaan jo lämmitelty niin mies nukahtaa päällesi;D

    • Mermaid

      Sinne se juna taas vei miehen. Kiva kun on tuostakin äijänköriläästä tullu vähän pehmosempi kun huomasi että mua voi ihan oikeasti tulla ikäväkin :) sain niin mukavat silittelyt ja halittelut ja pusuttelut ja jo parin tunnin päästä tuli viesti että ikävä jo nyt :) Ja mehän nyt sitten oltiin yhdessä juomassa mutta seuraava loma on mua varten ;)

      • avokki

        Niinhän tuo viikonloppuvapaa meni... Meillä kanssa lähettiin monien halailujen ja pusujen saattelemana. Viikonloppu meni hyvin, aluks oli miehellä tarkoitus viettää yksi ilta baarissa ja ottaa molempina iltoina kaljaa, no loppuenlopuksi sillä meni kolme kaljaa ja baarireissu jäi väliin. Perjantai meni häneltä nukkumiseen ja lauantaina vietettiin yhteistä aikaa muummuassa leffateatterissa elokuvan parissa. Kaikenpuolin kivaa siis oli, ja seuraavaa tapaamista odotellessa.


      • msda

        tuli kans huomattua että tuntu et oli ollu ikävä ja tuli kans heti viestiä että ois kivempi olla mun kans kun siellä..kivalta vaan tuntuu ku tietää ettei ite ole vaan se joka ikävöi..


    • luz

      kyllähän se hetken kirpaisee kun se toinen puoli sinusta lähtee yhtäkkiä ainakin kahdeksi viikoksi pois. ja ei olekaan siinä koko ajan pyörimässä. mutta totta on että nyt on aikaa itselle ja saat tehdä mitä haluat. ota ilo irti siitä. se on yhtä juhlaa sitten kun tullaan lomille ja lopuksi kun on koko intti ohitte.
      ex-inttileski

    • Mermaid

      9kk.. jotenkin en oo ajatellu että tää on ihan oikeasti tätä samaa niin kauan. Tai siis olen mutta nyt se vasta todella iski tajuntaan. Miten minä jaksan? Jaksan uskoa meihin ja jaksan vetää arjen kunnialla läpi? Mistä te muut saatte voimia ettei ole niin yksinäinen ja apea olo?

      • aïda

        onko toi 9kuukautta nyt varma?
        Kuulostit niin masentuneelta.. mä olen ajatellu selvitä, no..jotenkin:)
        Koitan vaan miettiä niitä hyviä hetkiä esim. viikonlopusta enkä esim. sitä kun tapeltiin väsyneinä..
        Koitan vain muistaa kuinka ihanaa se oli ennen inttiä, ja tulee taas olemaan intin jälkeen..
        Ja en tieäd, tavallaan otan tän haasteena, mehän ei olla semmoinen pari, että joku intti meitä erottais:) Ollaan vahvempia..
        Nää on mun eväät..
        Ja eiköhän jokainen välillä epäile? Pitää vaan jaksaa uskoa ja puhua, päästää tunteet ulos ja toivottavasti sitten taas kokee ettei kaikki olekaan niin huonosti..
        Intti on tavallaan rankka, mutta pitää vaan miettiä ettei se 5 päivää mitä yleensä ollaan erossa niin kamalan pitkä aika ole.. Kaks viikkoa kiinni menee sitten hammasta purren..
        Mä ainakin uskon että me selvitään:)


      • Mermaid
        aïda kirjoitti:

        onko toi 9kuukautta nyt varma?
        Kuulostit niin masentuneelta.. mä olen ajatellu selvitä, no..jotenkin:)
        Koitan vaan miettiä niitä hyviä hetkiä esim. viikonlopusta enkä esim. sitä kun tapeltiin väsyneinä..
        Koitan vain muistaa kuinka ihanaa se oli ennen inttiä, ja tulee taas olemaan intin jälkeen..
        Ja en tieäd, tavallaan otan tän haasteena, mehän ei olla semmoinen pari, että joku intti meitä erottais:) Ollaan vahvempia..
        Nää on mun eväät..
        Ja eiköhän jokainen välillä epäile? Pitää vaan jaksaa uskoa ja puhua, päästää tunteet ulos ja toivottavasti sitten taas kokee ettei kaikki olekaan niin huonosti..
        Intti on tavallaan rankka, mutta pitää vaan miettiä ettei se 5 päivää mitä yleensä ollaan erossa niin kamalan pitkä aika ole.. Kaks viikkoa kiinni menee sitten hammasta purren..
        Mä ainakin uskon että me selvitään:)

        Joo tuli tieto että 9 kk..eli se on varma juttu. Sun mies vissiin päsee vähän useammin lomille sitten jos 5 pv vaan välissä yleensä? Minä saan odotella sen pari viikkoa kuulemma enimmäkseen..ja myöhemmin enemmän.
        Omalla kohdalla oli suhteessa ongelmia tuossa juuri ennen inttiä ja erokin käsillä.. sitten päädyttiin kumminkin jatkamaan yhdessä kun ei haluta toisistamme luopua! Mutta ehkä se että noista vaikeuksista on niin vähän aikaa, tekee oloni epävarmaksi kun nyt tuli tämä inttikin sotkemaan.. Vai pitäiskö se ottaa positiivisena asiana? Ajatella että ehkä me tarvittiinkin tällainen "aikalisä" tähän, joka voi itseasiassa olla ennemminkin suhteen pelastus kuin sen loppu. Ainaki tässä ollaan molemmat huomattu että ilman toisiamme on aika hemmetin kurja olo!!! Että ehkä tässä ymmärtää toisen arvon ja ettei kannata päästää irti.. en tiiä. Kunhan puran ajatuksiani :)


      • aïda
        Mermaid kirjoitti:

        Joo tuli tieto että 9 kk..eli se on varma juttu. Sun mies vissiin päsee vähän useammin lomille sitten jos 5 pv vaan välissä yleensä? Minä saan odotella sen pari viikkoa kuulemma enimmäkseen..ja myöhemmin enemmän.
        Omalla kohdalla oli suhteessa ongelmia tuossa juuri ennen inttiä ja erokin käsillä.. sitten päädyttiin kumminkin jatkamaan yhdessä kun ei haluta toisistamme luopua! Mutta ehkä se että noista vaikeuksista on niin vähän aikaa, tekee oloni epävarmaksi kun nyt tuli tämä inttikin sotkemaan.. Vai pitäiskö se ottaa positiivisena asiana? Ajatella että ehkä me tarvittiinkin tällainen "aikalisä" tähän, joka voi itseasiassa olla ennemminkin suhteen pelastus kuin sen loppu. Ainaki tässä ollaan molemmat huomattu että ilman toisiamme on aika hemmetin kurja olo!!! Että ehkä tässä ymmärtää toisen arvon ja ettei kannata päästää irti.. en tiiä. Kunhan puran ajatuksiani :)

        Joo, kyllä se enimmäkseen tulee joka viikko lomille, eli silleen meillä on helpompaa..
        Mä ainakin yritän ottaa intin positiivisena asiana, miettiä että pari vuoden tiiviin yhdessä olon jälkeen on ihan hyvä että toistaa ehtii välillä tulla ikävä..
        Ja mun mielestä noi sun positiiviset ajatukset oli hyviä, juuri noihin sun kannattaa keskittyä.. Mutta en mä sano etttä joka päivä tulee olemaan helppoa..
        Täytyy vain toivoa että jaksamista riittää.. Ja voithan tänne aina purkaa pahaa mieltä yms.:)


      • msda
        Mermaid kirjoitti:

        Joo tuli tieto että 9 kk..eli se on varma juttu. Sun mies vissiin päsee vähän useammin lomille sitten jos 5 pv vaan välissä yleensä? Minä saan odotella sen pari viikkoa kuulemma enimmäkseen..ja myöhemmin enemmän.
        Omalla kohdalla oli suhteessa ongelmia tuossa juuri ennen inttiä ja erokin käsillä.. sitten päädyttiin kumminkin jatkamaan yhdessä kun ei haluta toisistamme luopua! Mutta ehkä se että noista vaikeuksista on niin vähän aikaa, tekee oloni epävarmaksi kun nyt tuli tämä inttikin sotkemaan.. Vai pitäiskö se ottaa positiivisena asiana? Ajatella että ehkä me tarvittiinkin tällainen "aikalisä" tähän, joka voi itseasiassa olla ennemminkin suhteen pelastus kuin sen loppu. Ainaki tässä ollaan molemmat huomattu että ilman toisiamme on aika hemmetin kurja olo!!! Että ehkä tässä ymmärtää toisen arvon ja ettei kannata päästää irti.. en tiiä. Kunhan puran ajatuksiani :)

        meillähän tässä on pieni paha jos vähän on ikävä..miekkoset siellä joutuu rämpimään ja nukkumaan metsässä mahdollisesti kylmässä ja itikoiden syöminä..Mietein vaan vkl kun hoitelin miehen jalkoja jotka oli ihan rakkoja täynnä että kyllä sitä itsellä onkin vaan helppoa kun on vaan ikävä..ja lomat pitäisi olla niin että mitä pitempään on niin sitä enemmän on lomia..joten kun miehet tulee kotia niin kannattaa välttää nipottamista yms..minä ainakin yritän hoitaa mieheni kuntoon että se jaksaa taas siellä yhden viikon lisää..itsestäni en ole enää huolissani..


      • Mermaid
        msda kirjoitti:

        meillähän tässä on pieni paha jos vähän on ikävä..miekkoset siellä joutuu rämpimään ja nukkumaan metsässä mahdollisesti kylmässä ja itikoiden syöminä..Mietein vaan vkl kun hoitelin miehen jalkoja jotka oli ihan rakkoja täynnä että kyllä sitä itsellä onkin vaan helppoa kun on vaan ikävä..ja lomat pitäisi olla niin että mitä pitempään on niin sitä enemmän on lomia..joten kun miehet tulee kotia niin kannattaa välttää nipottamista yms..minä ainakin yritän hoitaa mieheni kuntoon että se jaksaa taas siellä yhden viikon lisää..itsestäni en ole enää huolissani..

        Ehkä viestini oli vähän epäselvä. En minä sitä meinannut että sen ikävän takia olisi ongelmia (tai ainakaan hirveitä) vaan sen takia että oli jo muutenkin ongelmia ja nyt ei saa pitkiin aikoihin oikein minkäänlaista kuvaa missä meidän suhteessa mennään.. kun ei siihen oikein muutama v-loppu riitä.Epävarma olo.


    • Res. vänrikki

      No niin "inttilesket". Eiköhän olis taas aika ottaa vähän realistisempaa otetta elämään. Eiköhän sen muutaman kuukauden jaksa, vaikka se poikakaveri onkin siellä jossain sotkussa pupeltamassa possua ja itkemässä lääkäreille kuinka varpaaseen sattuu ja muutenkin vähän vanne kiristää päätä.

      Muistelkaamme vain niitä hienoja ylpeyden aikoja kun mahtavan Saksan rinnalla hyökättiin kohti Karjalaa Suur-Suomen välkkyessä kirkkaana mielessä. Ei silloinkaan auttanut tyttöjen kotona itkeä, ja saivathan miehet välillä myös lohtua näiltä tärkeää työtä tekeviltä sisarilta, eli lotilta.

      Siellä missä minä palvelin saattoi myös salmiakeilla saada paikallisilta tytöiltä IV:llä lempeä oman tytön samalla vetistellessä lukio-kavereilleen tuota samaa inttileski-mantraa. Oi niitä aikoja! Toivotaan että myös teidän poikaystävillä käy yhtä hyvä tuuri niin jaksaa paremmin. Ikäväkseni kyllä huomasin etteivät kaikki naiset kunnioittaneet tulevan vänrikin intti-lookkia, mutta ehkä tilanne on parantunut. Joten jos joku sinkkunainen lukee tätä, niin tee palvelus isänmaalle ja anna lämpöinen hetki sotilaalle jotta ikävä tyttöystävään edes hiukan helpottaisi.

      • Mermaid

        Esimerkilinen mies ja isä. Tai sitten ei. Ehkä vain tunnevammainen ihminen joka on kykenemätön tuntemaan rakkautta ja olemaan uskollinen. Paljon sinäkin olet menettänyt.


      • aïda

        Haluan uskoa että kirjoitit ton vaan ärsyttääkses.. Kukaan ei toivottavasti noin idiootti ole:)
        Ja että tytöt antaa salmiakista? Olipa helppoja..
        Pah.


      • Res. vänrikki
        aïda kirjoitti:

        Haluan uskoa että kirjoitit ton vaan ärsyttääkses.. Kukaan ei toivottavasti noin idiootti ole:)
        Ja että tytöt antaa salmiakista? Olipa helppoja..
        Pah.

        Eli salmiakit löytyvät tulevan upseriin kauluksesta. Tietty oli helpompi iskeä nuoria naisia kun kaulasta löytyi rautainen lupaus: upseeri ja herrasmies. Ja komppaan sinua sen suhteen että osa oli helppoja. Mutta löytyi sitten niitäkin jotka eivät kunnioittaneet sotilaan ja johtajan hartioita painavaa raskasta taakkaa, nimeltä vastuu, antautumalla hetken hurmaan.

        Ja todellakin seurustelin silloin, mutta intissä pettäminen ei mielestäni ole edes pettämistä, vaan enemmän vallitsevien olosuhteiden mukaista selviytymistä.


      • joo..
        Res. vänrikki kirjoitti:

        Eli salmiakit löytyvät tulevan upseriin kauluksesta. Tietty oli helpompi iskeä nuoria naisia kun kaulasta löytyi rautainen lupaus: upseeri ja herrasmies. Ja komppaan sinua sen suhteen että osa oli helppoja. Mutta löytyi sitten niitäkin jotka eivät kunnioittaneet sotilaan ja johtajan hartioita painavaa raskasta taakkaa, nimeltä vastuu, antautumalla hetken hurmaan.

        Ja todellakin seurustelin silloin, mutta intissä pettäminen ei mielestäni ole edes pettämistä, vaan enemmän vallitsevien olosuhteiden mukaista selviytymistä.

        syö paskaa ja sotkeudu suohon! herrasmiestä sussa ei ole ees pienemmän natsan vertaa. taitaapi olla vaan jonkun 13-vee räkänokan "märkiä unelmia"...


      • aïda
        Res. vänrikki kirjoitti:

        Eli salmiakit löytyvät tulevan upseriin kauluksesta. Tietty oli helpompi iskeä nuoria naisia kun kaulasta löytyi rautainen lupaus: upseeri ja herrasmies. Ja komppaan sinua sen suhteen että osa oli helppoja. Mutta löytyi sitten niitäkin jotka eivät kunnioittaneet sotilaan ja johtajan hartioita painavaa raskasta taakkaa, nimeltä vastuu, antautumalla hetken hurmaan.

        Ja todellakin seurustelin silloin, mutta intissä pettäminen ei mielestäni ole edes pettämistä, vaan enemmän vallitsevien olosuhteiden mukaista selviytymistä.

        sä nyt oikeasti olet tosissas, mitä epäilen yhä suuresti.. Todennäkösemmin susta on vaan hauskaa v*ttuilla meille ja saada meidät suuttumaan..
        Mutta siis, voitko uskoa, että jotkut oikeasti rakastaa ihmistä, eikä vaan sitä että siltä saa?
        Tuskinpa se toisten paneminen silloin ikävää lievittää..
        Ja jos ne sulle anto vaan joidenki natsojen takia..helppoja!!


      • Res. vänrikki
        joo.. kirjoitti:

        syö paskaa ja sotkeudu suohon! herrasmiestä sussa ei ole ees pienemmän natsan vertaa. taitaapi olla vaan jonkun 13-vee räkänokan "märkiä unelmia"...

        Kannattaa muistaa ettet ole tavannut minua oikeasti, joten herrasmiesmäisyyttäni sinun on paha arvostella. Olen aina pyrkinyt elämässäni mahdollisimman korkealle jonka vuoksi RUK, akateeminen koulutus ja intohimoinen urheileminen ovat aina olleet itsestäänselvyyksiä minulle. Osaan käyttäytyä herrasmiesmäisesti ja ottaa sivistyneesti sekä älykkäästi kantaa päivän polttaviin kysymyksiin. Joten jos tapaisit minut livenä ajattelisit että mikä kohtelias ja fiksu herrasmies, samalla kun minä ajattelisin että ehkä tuota voisi kännissä polkea :)

        13-vuotias en ole, vaan kaksi kertaa sen ikäinen. Eksyin tänne palstalle koska itse elän kaukosuhteessa, ja huomasin iän ikuisen teiniprinsessojen itkun "sotaleskeydestä". Ajattelin vain tuoda muutaman mielipiteen julki, sekä sen että luultavasti sillä Pekalla tai Matilla siellä on kuitenkin joka IV hirveä yritys päästä panemaan jotain paikallista ruusua. Niin se vaan n. parikymppisen miehen elämässä on.


      • Res. vänrikki
        aïda kirjoitti:

        sä nyt oikeasti olet tosissas, mitä epäilen yhä suuresti.. Todennäkösemmin susta on vaan hauskaa v*ttuilla meille ja saada meidät suuttumaan..
        Mutta siis, voitko uskoa, että jotkut oikeasti rakastaa ihmistä, eikä vaan sitä että siltä saa?
        Tuskinpa se toisten paneminen silloin ikävää lievittää..
        Ja jos ne sulle anto vaan joidenki natsojen takia..helppoja!!

        Tietyllä tavalla tuollainen rakkauden sokaisema nuori nainen on jopa aika hellyttävä. Ja tottakai uskon rakkauteen, mutta mies ja nainen suhtautuvat siihen melko erillä tavalla. Mies voi helposti harrastaa seksiä tuntemattoman naisen kanssa siltikin rakastaen toista naista. Ehkä nyt yleistän liikaa, mutta näin se on ainakin minulla ja kavereillani. Ja tietysti seksi auttaa ikävään. Harvoin ihminen on yhtä intensiivisesti hetkessä kiinni kuin harrastaessaan seksiä. Kyllä ne maalliset murheet ja ikävät siinä vaiheessa unohtuu.


      • joo...
        Res. vänrikki kirjoitti:

        Kannattaa muistaa ettet ole tavannut minua oikeasti, joten herrasmiesmäisyyttäni sinun on paha arvostella. Olen aina pyrkinyt elämässäni mahdollisimman korkealle jonka vuoksi RUK, akateeminen koulutus ja intohimoinen urheileminen ovat aina olleet itsestäänselvyyksiä minulle. Osaan käyttäytyä herrasmiesmäisesti ja ottaa sivistyneesti sekä älykkäästi kantaa päivän polttaviin kysymyksiin. Joten jos tapaisit minut livenä ajattelisit että mikä kohtelias ja fiksu herrasmies, samalla kun minä ajattelisin että ehkä tuota voisi kännissä polkea :)

        13-vuotias en ole, vaan kaksi kertaa sen ikäinen. Eksyin tänne palstalle koska itse elän kaukosuhteessa, ja huomasin iän ikuisen teiniprinsessojen itkun "sotaleskeydestä". Ajattelin vain tuoda muutaman mielipiteen julki, sekä sen että luultavasti sillä Pekalla tai Matilla siellä on kuitenkin joka IV hirveä yritys päästä panemaan jotain paikallista ruusua. Niin se vaan n. parikymppisen miehen elämässä on.

        En ole tavannut juu. Mutta herrasmiehenä ja vanhempana sun tulis ymmärtää että "teiniprinsessojen itku inttileskeydestä" kuuluu joidenkin elämänvaiheeseen, että onko sitten järkevää ja aikuista tulla tänne kertomaan miten niiden jätkät, jotka suurin osa alokkaina ei edes vähään aikaan pääse nauttimaan IV:istä ainakaan kassun ulkopuolella vähään aikaan, haluaa vaan panna siellä joitain muita. Herrasmiesmäinen käyttäytymisen ei tarvitse olla sidoksissa keskinkertaiseen sotilasarvoon ja akateemiseen koulutukseen.. Vaan siihen kuuluu muiden elämänvaiheiden arvostus ja tunteiden huomioon ottaminen, vaikka itse olisit toista mieltä. Voi olla että oikeasti tavatessani ajattelisin toisin, mutta jos juttusi jatkuisi samaa linjaa, luulen että ajatukseni olisivat aivan samat kuin nytkin.

        Voi olla että monen parikymppisen jätkän elämä pyörii pillun ympärillä, oli se sitten kenen pillu tahansa. Mutta turha tulla tänne yleistämään että se olisi kaikilla niin. Koska se ei todellakaan ole! Joten pientä kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan!


      • setä vänskä
        Res. vänrikki kirjoitti:

        Tietyllä tavalla tuollainen rakkauden sokaisema nuori nainen on jopa aika hellyttävä. Ja tottakai uskon rakkauteen, mutta mies ja nainen suhtautuvat siihen melko erillä tavalla. Mies voi helposti harrastaa seksiä tuntemattoman naisen kanssa siltikin rakastaen toista naista. Ehkä nyt yleistän liikaa, mutta näin se on ainakin minulla ja kavereillani. Ja tietysti seksi auttaa ikävään. Harvoin ihminen on yhtä intensiivisesti hetkessä kiinni kuin harrastaessaan seksiä. Kyllä ne maalliset murheet ja ikävät siinä vaiheessa unohtuu.

        Eikös setä vänskä kestä ikävää, kun täytyy kaydä vieraita naisia vääntämässä? Luonteen heikkoutta sanon minä. Eri asia on jos avoimesta suhteesta on sovittu, kukin tavallaan. Mutta on tosiaan säälittävää tulla tänne tekemään yleistyksiä.


      • Lauralai
        setä vänskä kirjoitti:

        Eikös setä vänskä kestä ikävää, kun täytyy kaydä vieraita naisia vääntämässä? Luonteen heikkoutta sanon minä. Eri asia on jos avoimesta suhteesta on sovittu, kukin tavallaan. Mutta on tosiaan säälittävää tulla tänne tekemään yleistyksiä.

        Yllättävän paljon tähän palstalle on löytynyt keskustelijoita.. Silloin kuin oma puoli vuotta sitten lähti, niin oli samanlainen topic pystyssä, pienemmällä porukalla.. Kiva että ihmiset on eksyneet tänne. Muiden samaa kokevien kanssa keskustelu auttaa paljon, ja omia tunteita onkin hyvä purkaa muille ja keskustella niistä.. Itse oon tosiaan tässä jo puoli vuotta odottanu (vuoden se siellä on), ja nyt oon huomannu että emme enää sillä tavalla jatkuvasti mieti ikävää toisiimme vaan intistä on tullut tavallaan jo arkea meille. Näitä tunneasioita on vaikea selittää.. Jokatapauksessa olen huomannut että kultani on vähentänyt päivittäistä aikaansa minuun, elikkäs emme enää juttele niin paljoa puhelimessa kuin ennen.. Itse voisin puhua vaikka kuinka paljon, ja nämä hetket saattavat rajoittua kymmeneen minuuttiin päivässä.. On alkanut hullulla tavalla tuntua että olen yksin, enkä enää tunne häntä.. Kun harvoin näkee muutenkin.. samoja kokemuksia? Näistä pettämisasioista taas, luottakaa rakkaisiinne, jos todella rakastatte toisianne, ja teillä on aina ollut luottamussuhde.. Itse en jatkaisi suhdetta jos saisin tietää että minua on petetty, koska suhde perustuu meillä rakkauteen ja toisen kunnioittamiseen ja siitä on rakkaus, kunnioitus ja herrasmiesmäisyys kaukana jos toiselle niin voi tehdä.


      • Mermaid
        Lauralai kirjoitti:

        Yllättävän paljon tähän palstalle on löytynyt keskustelijoita.. Silloin kuin oma puoli vuotta sitten lähti, niin oli samanlainen topic pystyssä, pienemmällä porukalla.. Kiva että ihmiset on eksyneet tänne. Muiden samaa kokevien kanssa keskustelu auttaa paljon, ja omia tunteita onkin hyvä purkaa muille ja keskustella niistä.. Itse oon tosiaan tässä jo puoli vuotta odottanu (vuoden se siellä on), ja nyt oon huomannu että emme enää sillä tavalla jatkuvasti mieti ikävää toisiimme vaan intistä on tullut tavallaan jo arkea meille. Näitä tunneasioita on vaikea selittää.. Jokatapauksessa olen huomannut että kultani on vähentänyt päivittäistä aikaansa minuun, elikkäs emme enää juttele niin paljoa puhelimessa kuin ennen.. Itse voisin puhua vaikka kuinka paljon, ja nämä hetket saattavat rajoittua kymmeneen minuuttiin päivässä.. On alkanut hullulla tavalla tuntua että olen yksin, enkä enää tunne häntä.. Kun harvoin näkee muutenkin.. samoja kokemuksia? Näistä pettämisasioista taas, luottakaa rakkaisiinne, jos todella rakastatte toisianne, ja teillä on aina ollut luottamussuhde.. Itse en jatkaisi suhdetta jos saisin tietää että minua on petetty, koska suhde perustuu meillä rakkauteen ja toisen kunnioittamiseen ja siitä on rakkaus, kunnioitus ja herrasmiesmäisyys kaukana jos toiselle niin voi tehdä.

        Tämä on minullakin käynyt mielessä että (omani on 9kk..) toisesta vieraantuu hiljalleen, ja tulee juuri tuo olo että ei enää tunne toista. Ja silloin harvoin kun näkee niin mies ei tunnu tajuavan miten paljon minä sitä hellyyttä ja niitä rakkauden tunnustuksia ja lupauksia tarvitsisin..hän vain ON. Ja sen pitäisi riittää. Minun kultani ei missään tapauksessa puhuisi kanssani 10 minpäivässä! sehän on paljon!! omani ei koskaan soita ja viestejä tulee n.4 viikossa.. pistää vähän miettimään.


      • menee näin
        Mermaid kirjoitti:

        Tämä on minullakin käynyt mielessä että (omani on 9kk..) toisesta vieraantuu hiljalleen, ja tulee juuri tuo olo että ei enää tunne toista. Ja silloin harvoin kun näkee niin mies ei tunnu tajuavan miten paljon minä sitä hellyyttä ja niitä rakkauden tunnustuksia ja lupauksia tarvitsisin..hän vain ON. Ja sen pitäisi riittää. Minun kultani ei missään tapauksessa puhuisi kanssani 10 minpäivässä! sehän on paljon!! omani ei koskaan soita ja viestejä tulee n.4 viikossa.. pistää vähän miettimään.

        aloin seurustella avokkini kanssa kun olin juuri lähtenyt opiskelemaan toiselle paikkakunnalle kun taas jätkä jäi kotikaupunkiimme. Kouluani kesti noin kaksi vuotta, josta lomat ja työharjoittelun suoritin yhteisessä kotikaupungissani. kun opiskeluni loppui ja muutin takaisin kotikaupunkiimme lähti mieheni puoleksi vuodeksi armeijaan. missään vaiheessa emme ole vieraantuneet toisistamme vaikka suurin osa kolmen vuoden yhdessäolosta on ollut erillään. tottakai ikävään ja erilläoloon tottuu,siitä tulee normaali päivärytmi eikä tunnu niin pahalta kun toinen lähtee. pidempien yhdessäoloaikojen jälkeen lähtö on tuntunut karmealta, tuntunu ettei jaksa. mutta kummatkin on jaksanu kun on tietäny että sitten päästään yhteiseen kotiin. alussa ajatus tuntui kaukaselta kun tiesimme että siihen saattaa mennä noin kolmekin vuotta. läheisyyttä ja rakkauden osoituksia saan kullaltani samaan tapaan kuin suhteen alussa. hän myös osaa vaatia itselleen osansa. enkä pelkästään tarkota seksiä, vaan halailua ja pussailua ja sylikkäin nyhväystä sohvannurkassa. voi tietysti olla että mulla on epätavallisen läheisyydenkipeä mies. intistä se soitti joka päivä jos oli mahdollisuus, ja puhuttiin niin kauan ku oli mahdollisuus tai juttua riitti, joku päivä vähemmän ja joku enemmän. viestejä se lähetti sitten jos ei voinut soittaa esim. leiriltä saatto tulla yöllä vartiosta viesti, kun muuten ei ollu aikaa kirjotella.


    • Mermaid

      On tuo tollanen hulivili. La-Su yönä hain asemalta ni äijä ihan päissään ja sehän tosiaan lupas viime lomilla et tää loma ois mua varten eikä se jois. NIINPÄ. No olin tietysti vihanen ku ampiainen ja ajattelin jo heivaavani koko äijän mutta sunnuntai aamuna oli jätkä niin häpeissään ja nolona ja pyyteli anteeksi ja tarjosi hartiahierontaa ym. ei siinä auttanu ku antaa anteeksi :P Nyt sitten lupas et seuraava loma on ihan varmasti mulle. Minä sanoin että jos sitten tullaan taas pellit kiinni asemalle niin minä jätän sut sinne ja ajan kotia enkä sinulle suo enää ajatustakaan. Niin että kattotaan :P Parempi ois olla ihmisiks :)

      • aïda

        Huomaa kyllä että taitaa useilla ollu kullat lomalla ku on paikka ihan hiljentyny;)
        Meistä taisi minä olla se joka kännissä sain liikaakin itkua aikaan.. ja syy:olematon.. hävetti oikein aamulla ku melkein hysteeriseks heittäydyin..
        Mutta niin, oliko sun jätkällä sitten joku hyväkin syy olla siinä vaiheessa jo ihan ulkona? Vai oliko se vaan eksyny matkalla asemalle:)?
        Ymmärrän kyllä että suutuit, aika ajattelematonta tommoinen.. Mutta toivotaan vielä että ens loma olisi erilainen, eikö:)?


      • Mermaid
        aïda kirjoitti:

        Huomaa kyllä että taitaa useilla ollu kullat lomalla ku on paikka ihan hiljentyny;)
        Meistä taisi minä olla se joka kännissä sain liikaakin itkua aikaan.. ja syy:olematon.. hävetti oikein aamulla ku melkein hysteeriseks heittäydyin..
        Mutta niin, oliko sun jätkällä sitten joku hyväkin syy olla siinä vaiheessa jo ihan ulkona? Vai oliko se vaan eksyny matkalla asemalle:)?
        Ymmärrän kyllä että suutuit, aika ajattelematonta tommoinen.. Mutta toivotaan vielä että ens loma olisi erilainen, eikö:)?

        Että ku juna lähti myöhemmin ku ne oli luullu, niin jäikin aikaa pyöriä Hesassa ja olivat sitten poikien kans menny kaljalle ja kun junaan pääsi ni oli jo päässy kaljan makuun ja piti ottaa muutama lisää ja oli sitten perillä huomannu et hups tässähän ollaanki huppelissa. Mun ilme oli varmaan näkemisen arvonen ku tulin asemalle vastaan ku eka hymyilin ku aurinko ja sit ku se avas suunsa ja tajusin että jätkähän on kännissä ni menin varmaan aika pelottavan näköseks :D Sillon kyllä v*tutti ankarasti mutta oli se vaan nii raukka aamulla ja hävetti krapulaista ronttia niin että hellyin :) Mut jos ens loma menee samaa rataa ni sitte tulee kyllä kenkää! Varoitettu on miestäki!:P Ei se paha ole mutta niin hemmetin tomppeli :)

        Nyt se onkin sitten 3 viikkoa kiinni :/ huhhuh.. Pitää keksiä tässä itelleen jotain aktiviteetteja..ettei hulluks tule.


      • msda
        Mermaid kirjoitti:

        Että ku juna lähti myöhemmin ku ne oli luullu, niin jäikin aikaa pyöriä Hesassa ja olivat sitten poikien kans menny kaljalle ja kun junaan pääsi ni oli jo päässy kaljan makuun ja piti ottaa muutama lisää ja oli sitten perillä huomannu et hups tässähän ollaanki huppelissa. Mun ilme oli varmaan näkemisen arvonen ku tulin asemalle vastaan ku eka hymyilin ku aurinko ja sit ku se avas suunsa ja tajusin että jätkähän on kännissä ni menin varmaan aika pelottavan näköseks :D Sillon kyllä v*tutti ankarasti mutta oli se vaan nii raukka aamulla ja hävetti krapulaista ronttia niin että hellyin :) Mut jos ens loma menee samaa rataa ni sitte tulee kyllä kenkää! Varoitettu on miestäki!:P Ei se paha ole mutta niin hemmetin tomppeli :)

        Nyt se onkin sitten 3 viikkoa kiinni :/ huhhuh.. Pitää keksiä tässä itelleen jotain aktiviteetteja..ettei hulluks tule.

        ei ole pahakaan..viime kerralla oli näkemisen väli 3 viikkoa ja nyt tulee sama..joskus vuonna nakki ku olin aikasemmin inttileski niin silloin poitsu oli kiinni yli kuukauden tais olla 5viikkoa..


      • aïda
        msda kirjoitti:

        ei ole pahakaan..viime kerralla oli näkemisen väli 3 viikkoa ja nyt tulee sama..joskus vuonna nakki ku olin aikasemmin inttileski niin silloin poitsu oli kiinni yli kuukauden tais olla 5viikkoa..

        Oon ehkä ihan tietämätön, mutta miten voi olla 3 viikkoa kiinni? Tai sitte mahdollisesti vielä enemmän..
        Vähänkö on kiva fiilis, tänään olin tekemässä meidän kodista vielä kivempaa paikkaa:)
        Ja sitte Mermaidin asiaan..
        Voi olla kyllä joo, että jos noiden kolmen viikon jälkeen se kalja yhä kiinnostaa enemmän niin kannattaa ottaa vähän vakavampi sävy..
        Hirmusti vaan harmittais jos se olisi teillä sitten siinä:/ Onks se sitten aikaisemmin, eli ennen inttiä, ollu samanlainen?


      • Mermaid
        aïda kirjoitti:

        Oon ehkä ihan tietämätön, mutta miten voi olla 3 viikkoa kiinni? Tai sitte mahdollisesti vielä enemmän..
        Vähänkö on kiva fiilis, tänään olin tekemässä meidän kodista vielä kivempaa paikkaa:)
        Ja sitte Mermaidin asiaan..
        Voi olla kyllä joo, että jos noiden kolmen viikon jälkeen se kalja yhä kiinnostaa enemmän niin kannattaa ottaa vähän vakavampi sävy..
        Hirmusti vaan harmittais jos se olisi teillä sitten siinä:/ Onks se sitten aikaisemmin, eli ennen inttiä, ollu samanlainen?

        Meillähän on tätä ikäeroakin 3 vuotta..minä se vanhempi osapuoli. Niin kyllähän tuota miestä on tuo ryypiskely aina vetäny puoleensa ja siitä on ollu riitaa ennenkin. Oon pistäny iän piikkiin. Mutta näin muuten on niin kultanen


      • msda
        aïda kirjoitti:

        Oon ehkä ihan tietämätön, mutta miten voi olla 3 viikkoa kiinni? Tai sitte mahdollisesti vielä enemmän..
        Vähänkö on kiva fiilis, tänään olin tekemässä meidän kodista vielä kivempaa paikkaa:)
        Ja sitte Mermaidin asiaan..
        Voi olla kyllä joo, että jos noiden kolmen viikon jälkeen se kalja yhä kiinnostaa enemmän niin kannattaa ottaa vähän vakavampi sävy..
        Hirmusti vaan harmittais jos se olisi teillä sitten siinä:/ Onks se sitten aikaisemmin, eli ennen inttiä, ollu samanlainen?

        noi kiinni olot riippuu ihan yksiköstä mihin äijä kuuluu..


    • Lauralai

      Menis nyt vaan tuo intti äkkiä ohi.. vielä 5kk.. Pitää ajatella että 7kk on jo odoteltu... Ainakin tullut taas kerran todistettua että meidän suhde ei kaadu välimatkoihin (opiskelin vielä vuoden tavattuamme) eri paikkakunnalla n.350km päässä. Näimme kyllä silloin joka vkloppu.. :) Nyt on vaan ollut aivan kauheasti riitoja... :( Mies on kyllä muuttunut armeijassa, tullut jollain tavalla tunteettomammaksi.. :( Kukaan huomannut muutoksia miehissään? Onneksi aika menee kuitenkin nyt äkkiemmin koska on kesä ja kaikkea kivaa tekemistä sen johdosta. :)

      • msda

        Silloin aikaisemmin kun olin inttileski niin silloin etäännyttiin miehen kanssa sen 6kk aikana..mutta nyt tämä uus mies joka on armeijassa ollut vasta sen kuukauden niin vielä ei ainakaan ole tapahtunut mitään muutosta mutta onhan tässä vielä 8kk jäljellä, että sittenhän sen vasta tietää lopullisesti..


      • ronsuemo

        Onhan tuo mies muuttunut. Ensi kertaa neljän vuoden aikana tunnusti ikävöivän minua oltuaan kolme viikkoa alussa kiinni. Ja seuraavalla viikolla puhelimessa kysy, että mentäskö ostamaan sormukset. Häitä ollaan mietitty jo pitkän aikaa, mutta miehen mielestä on liian aikasta tehdä niiden eteen mitään. Häät ensi kesänä, eikä siis mitään ole tehty, ei edes vanhemmille kerrottu. Nyt voi sitten ruveta puuhailemaan häitä :)


    • Mermaid

      Enpä ole tiennyt, että minäkin voin olla näin säälittävä :) eilen katsoin varmaan neljä kertaa ennen nukkumaan menoa kullasta kuvaamaani videopätkää! :D Mutta itseasiassa se lohduttikin hiukan. Olen silti pitäny itseäni melko "kovana" ihmisenä, mutta tällainen pehmo minustakin sitten kuoriutui :) ikävä on kova..

      • aïda

        Mä katsahdin eilen telkkaria kattoessani varmaan 15 kertaa kuvaan, jossa me halataan onnellisen näköisinä:) Lohdutti, vaikka tuo syli on vielä lähes viikon päässä..huoh..


    • Mermaid-

      Huoh..yks ja puoli viikkoa menny ja toiset samanmoiset edessä. Kovin oon hellyydenkipeä jo..

      • Marmaid-

        Jouduin pistään tollasen viivan perään kun joku oli näemmä rekisteröinyt saman nimimerkin :(


      • Hung like a horse

        Moi!

        Missäpäin asut? Jos asut lähellä niin voisin vaikka auttaa hellyydenkipeyden poistamiseen. Pientä rakkauden laastaria ja hellää puhaltamista olisi kipuun tarjolla ;)

        Jos et ole lihava ja kipu on jo sietämätön niin vastaa tähän ja vaihdetaan vaikka osoitteita...


      • Mermaid-
        Hung like a horse kirjoitti:

        Moi!

        Missäpäin asut? Jos asut lähellä niin voisin vaikka auttaa hellyydenkipeyden poistamiseen. Pientä rakkauden laastaria ja hellää puhaltamista olisi kipuun tarjolla ;)

        Jos et ole lihava ja kipu on jo sietämätön niin vastaa tähän ja vaihdetaan vaikka osoitteita...

        Kiitos, mutta ei kiitos. Ei ole oman rakkaan sylin voittanutta. Vaikken lihava olekkaan :D


    • Mermaid-

      Huomenna tulee mies 3viikon kiinniolon jölkeen :)

    • oma tarinani

      Hei!

      Olen seurannut keskusteluanne sitä asti kun avokkini lähti inttiin heinäkuussa -06. Tämä keskustelu sivusto on auttanut kauheasti.Kiitos. Ajattelin vihdoinkin kirjoittaa omia kokemuksia tänne :)

      Alku on aina todella vaikeaa. Itselläni työmatka 30 km:ä joka meni eka kuukausi lähinnä itkiessä. Iltaisin lähdin usein lenkille ja itkin vaan jossain keskellä metsää. En näyttäny ikävääni kenellekkään, hyvä jos poikaystävälleni. Ja viime vkol lomilla poikaystäväni kiittikin siitä että en ollut silloin alussa niin kuin monen muun tyttöystävät, lähetellyt koko aika surkeita viestäjä ja käyttänyt lyhyitä puheluitamme ikävän itkemiseen. Se oli helpottanut alkua kuulemma kauheasti.

      Entisen työkaverin sanat ovat edelleen mielessäni: Aluksi se on yhtä helvettiä, sitten jo vähän helpottaa ja loppu aikana siihen tottuu. Tottakai ikäväkin hipii vieläkin usein kavalana mieleen. Mutta kyllä tämä päivärytmi on löytynyt pikkuhiljaa. Lomat menee usein tapellessa ja yhteistä tulevaisuutta miettiessä. Välillä halaillessa, välillä töissä. Tämmöstä tämä on. Hassua ja ikävää aikaahan tämä on, mutta enää reilu 6 kk edessä! Tämä menee vaikka päällä seisten! Eikö niin likat? ;) Voimia kaikille

    • Anonyymi

      16vuotiaana olin itse inttileskenä kun mieheni meni armeijaan, ajan kanssa siihen tottui mutta aina kun lomat päättyi oli hyvästit pahat, mutta onneksi oli puhelimet käytössä niin pystyi pitää yhteyttä häneen, olemma nyt olleet 1.5v yhessä ja ei olla vielä virallisesti muutettu yhteen mutta olemme olleet kuukausia nyt kahdestaan kämpillä. Mies käy nyt töissä ja minä olen vielä koulussa

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe