Tsunamin uhrien kuvat

minä vaan

Netissä on paljon kuvia tsunamin uhreista 2004. Miksi kaikki hukkuneet ovat kuvissa todella turvonneita, melkein räjähdyspisteessä olevia? Mikä sen aiheuttaa?

13

14407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja bakteeritoiminta

kylmiä faktoja

• etsinyt olen

laitatko linkin!? olen etsinyt niitä sivuja...

• oikeesti...

nähdä kuvia ruumiista?? Sairas olet..

• eofhieäp

muaki kiinnostais tietää missä niitä kuvia on.

• Outoa!
        sfäö'ä kirjoitti:

Sadan vuoden päästä me emme näytä miltään, koska ruumis on maatunut totaalisesti.

Justiinsa näin on, oikeassa olet.
        Noi kuvantirkistelijät täällä on ihan pipejä ja näemmä kaiken lisäksi vielä tyhmiäkin!

• ihminen

ei monasti oo nätti kuolleena:/ ise googletin sanat suicide photos ja löyty heti eka sivulta semmosta ruumista et huh huh!

• men-nä

vähän itteenne, sekä kyselijöitten että vastaajien. Kukaan meistä ei ole kovinkaan kaunis kuoltuaan, paitsi sitten kun on pesty ja puettu puhtaisiin, muotoiltu naamalle ilme, josta omaiset tulkitsevat,että hän kuoli tuskattomasti, kun on noin rauhallisen näköinen.
      Elämän rajallisuus on ilmeinen ja väistämätön tosiasia, mutta sen pitäisi olla vastapainona siihen, kun aletaan valittamaan tyhjästä, tai suunnittelemaan hengenottoa joko itseltään tai toiselta.
      Nuo tsunamikuvat tekee minut edelleen surulliseksi,ja muistuttaa, kuinka pieniä ja mitättömiä me kuitenkin olemme suurempien voimien edessä. Ehkä täällä olisi parempi elää, jos ihmiset käsittäisivät kuinka heiveröisin sitein tässä elämässä ollaan kiinni.

• minä vaan

Kuolema on osa elämää. Anteeksi nyt kovasti että kysyin. Ei pitäisi näillä palstoilla tuskailla ja tunkea suolaa haavoihin jos joku läheinen on juuri kuollut.

• yksi mukana ollut

on todella sairasta katsella noita kuvia kyllä meistä jokainen tietää että niitä löytyy netistä.
      mutta nyt toivon että lopettaisitte niiden viljelyn tänne.

terveisin .yksi joka oli mukana ja pelastui.

• tsunami3

Höpö höpö.. puhut paskaa idiootti..

• JKIOO

NINKKÖ

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3412
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2887
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2589
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1331
    Aihe