tuli mieleen kysellä,että onkos tää motoristibändi Backsliders vielä koossa? siis ainakin musa on sairaan hyvää! ja eikös niitten basisti ja rumpali oo kuollu? entäs mitäs nää vielä elossa olevat jäsenet tekee(muutakun moottoripyöräilee) ;),tietääks teistä kukaan?
no tuli ehkä vähän "omituisia" kyssäreitä,mutta jos joku tietää ja vaivautuu kertomaan,niin ISO kiitos sille! Backsliders rocks!
Backsliders
12
1971
Vastaukset
- Rockarolla.
Ei valitettavasti ole koossa - laulaja Marko Hirsman myötä bändi hajosi jo 90 -luvulla, kun Hirsma ajautui muiden bändiläisten joukosta kilpailevaan MC -jengiin. Ja nyttemmin myös Hirsma on hajonnut, hänet tapettiin. Suomen autenttisin rockääni on iäksi vaiennut.
- Harley-man.
Valitettavasti em.bändi ei enää skulaa rock musiikkia.Bändi heitti viimeisen keikkansa -94 kopterin bileissä,Täytyy todeta et on helvetin hyvää rock musiikkia.Välil on kliffa pistää ämyrit kympille ja backsliders soimaan.kunnon prätkämusaa.Kevättä odotellessa rokkia kuunnellen.
- prätkä*kimma
jep,Backsliders soimaan täysille ja let´s rock!
hyvää talvee vaan kaikille motoristeille ja talvella prätkät kuntoon(jos ei jo ole ;)
keväällä pääsee ajelee!- Harley-man.
Jep,talvi menee kliffasti duunatessa bikea ja kevättä odotellessa.Ajatkos myös harley-davidsonilla.Kolahtaako kunnon southern rock"n roll musa suhun,jos nii tsiigaa 13.12.-02 tv1:seltä sinun tähtesi ohjelma,esiintyy LYNYRD SKYNYRD my fever.
- prätkä*kimma
mä diggaan itse asiassa melkeinpä mitä vaan kunnon rockia,alá AC/DC,Backsliders,Deep Purple ym..
en mä kyllä itte harrikalla ajele,mutta ne on mun sydäntä TODELLA lähellä =)
jees,pitääpi tsekata toi ohjelma sitten ens viikon perjantaina!- H-D man.
Jees,sullahan on oikea meininki,mä kuuntelen mm:lynyrd skynyrdiä,backslidersia,molly hatchettia,ccr,hurriganesia,george thorogoodia,peer gynt,ac/dc,led zeppelin ymym.diggaan myöskin country musasta.Meinaatkos hankkia jonain päivänä h-d:n,itse duunaan vanhaa harrikkaa.Ois nasta skriivailla kanssasi,saakos suhun jotenki muuten yhteyttä ku tän foorumin kautta?.
- prätkä*kimma
kyllähän muhun mailin kautta yhteyden saa =)
sun kanssa ois myös kiva skriivailla!
mutta ens mä haluisin tietää että minkä ikäinen oot ja mistäpäin maailmaa?- H-D man.
Oon stadista ja 27v.Pitkäfledainen,raamikas,pitkä186 ymym.kaikinpuolin kliffa kundi.
- prätkä*kimma
sähän kuulostat hyvältä!
mä oon kylläkin vasta 16 vee...mut jos se ei sua haittaa niin voidaanhan me mun puolesta alkaa mailailemaan =)
jos haluut,niin annatkos mailisi?- H-D man.
Moi,mä taidan olla liian vanha sulle,mutta kliffa että diggaat kunnon musasta ja prätkistä.Ehkä jonain päivänä hankit oman h-d:n,lähet gruisailemaan ja tuut h-d club of finlandin järjestämiin kemuihin ymym.Äläkä koskaan kuuntele mitä muut sanoo,tee just mistä itse diggaat,ainahan niitä löytyy jotka arvostelee harrastuksia ymym mut mitä niistä.Oikein hyvät joulut sulle ja uudet vuodet.Good rock music never die.
- prätkä*kimma
jees,hyvät joulut ja uudet vuodet sullekin! =)
oonhan mä ajatellutkin joskus ostaa hd:n.saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan ;)
ROCK`N`ROLL LIVES FOREVER! - FinnishRock
Zero Nine, Peer Günt, Backsliders ja Havana Black kokoelmat löytyy ja soi tallissa aina kun mahdollista. Suomen parhaat hard rock bändit! Toivon että Radio City soittaisi näitä enemmän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019