Muistaako kukaan sellaista kesäviisua joka soi joskus 90-luvun alkupuolella jollain radiokanavalla vähä niinku mainoksena.. Se meni jotensaki näin:" Kesätukka, verkkosukka, hyvä rusketus, aurinkoinen ajatus, kesätori, kukkakori, laineen liplatus, päättyy jo odotus, kesälomalle, radio olalle, uimarannalle, radio mukaan sannalle, suomi hyvin voi, kesäradio soi..." Tietääkö kukaan kuka sen esitti ja mistä vois kuulla vielä ees kerran, tulis niin nostalginen olo siitä!!!!
muistaako kukaan
5
4502
Vastaukset
- A.II
Eikös se ollut vaan Radio-Suomen kesätunnari...Ei siis varsinaisesti mikään kappale.
- magomusa
Yksi Radio Suomen vastaava meni ainakin näin: "Kesä ja kärpäset, sinä talven jälkeen huokaiset ja Radio Suomi soi, Radio Suomi soi. "
- magomusa
Paikallisradioissa soi yleisesti tuolloin 1990-luvun alkupuolella. Se oli jonkun Radiobookingin, Radioliiton tms. mainos. Täältä saattaisi löytyä hyvässä tapauksessa spotti. http://www.radiomedia.fi/rab!/spottipankki/fi_FI/haku/
- Anonyymi
Vuosien jälkeen tämä soi juuri Radio Classicilla, tosin hieman muunnellulla tekstillä. Kannattaa kuunnella ainakin ko. asemaa ja bongata.
- Anonyymi
Radio Novallakin kesän aikana soinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937968
- 403812
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281033Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10810Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749