Kertokaa arvon naiset miksi suhteellisen monet naiset ja tytöt harrastavat niinkin outoa meikkaustyyliä, että kulmakarvat (kai) ensin ajellaan tai nypitään pois ja sitten piirretään meikkikynällä viivat tilalle?
Onko tämä kyseinen tyyli jotenkin trendikäs tms., vai näyttääkö se vain niiden joidenkin naisten mielestä hyvältä?
Vai eikö näillä naisilla oikeasti kasva kulmakarvoja?
Mielestäni suurin osa naisista näyttäisi kauniimmalta luonnollisissa kulmakarvoissa; viivat tekevät jotenkin keinotekoisen ja kovan (ja ehkä hiuukan halvan) vaikutelman. Tai sitten olen vain niin juntti etten ymmärrä tätä tyyliä.. Luonnonläheisyys on viehättävämpää :)
Piirretyt kulmakarvat!?
20
4868
Vastaukset
- ei ainakaan
kasva ns.näkyviä kulmakarvoja, vaan ihan ohuita vaaleita karvoja vain, joten siksi hän joutuu piirtämään karvansa.
- .........,,,,,,,
Olen ihmetellyt samaa. Omat veks ja hassut kaaret tilalle ja vieläpä selkeästi alkuperäisiä ylemmäksi. Todella pöljän näköistä.
- NoJust
kun en tiedä kuin yhden tapauksen ja siinäkin kyse on siitä, ettei omia kulmakarvoja kertakaikkiaan ole.
- kukka
Mä oon taivastellu tota ihan samaa. Ne kulmakarvat voi kyl piirtää vähän toisellakin tapaa, ku vaan puolikaaren muotoiset viivat. Sellasessa nassussa ei nää muuta ku ne "kulmakarvat".
- arvosetä
Tunnetteko hulluja (mielisairaita)?
Kaikilla naispuolisilla hulluilla on maalatut kulmakarvat ja he todella näyttää hulluilta. Siitä tunnistaa mielenterveyspotilaan.
- juntti..
Koska rehottavat kulmakarvat on junttimaista.
- neitokaineN
se tosiaan näyttää aika pöljältä tuollaiset merkilliset viivat kulmakarvojen tilalla. ehkä joidenkin mielestä ne näyttää hyvältä. luonnolliset kulmakarvat [ei rehottavat] ovat ainakin minun mielestäni paljon nätimmät =)
- näin on
neitokaineN kirjoitti:
se tosiaan näyttää aika pöljältä tuollaiset merkilliset viivat kulmakarvojen tilalla. ehkä joidenkin mielestä ne näyttää hyvältä. luonnolliset kulmakarvat [ei rehottavat] ovat ainakin minun mielestäni paljon nätimmät =)
Kyllä yksi kauniin, siis oikean kaunottaren tuntomerkki on luonnolliset , kauniit, siistityt kulmakarvat.
Kynällä piirretyt on todellinen turn off ja tekee kauniista naisesta kerralla "vähän vähemmän kauniin". Siis sellaisen rinalla jolla on luonnostaan kulmat. Vähän sama juttu onko oikeat kaunnit rinnat vai silikonit:)
Nythän tosin uusin trendi maailmalla on todella luonnolliset kulmakarvat, eli jopa jonkin verran tuuheat eikä juurikaan käsitellyt (nypityt). Eli tyyliin Madonna 20-vuotiaana. - on herkkua
näin on kirjoitti:
Kyllä yksi kauniin, siis oikean kaunottaren tuntomerkki on luonnolliset , kauniit, siistityt kulmakarvat.
Kynällä piirretyt on todellinen turn off ja tekee kauniista naisesta kerralla "vähän vähemmän kauniin". Siis sellaisen rinalla jolla on luonnostaan kulmat. Vähän sama juttu onko oikeat kaunnit rinnat vai silikonit:)
Nythän tosin uusin trendi maailmalla on todella luonnolliset kulmakarvat, eli jopa jonkin verran tuuheat eikä juurikaan käsitellyt (nypityt). Eli tyyliin Madonna 20-vuotiaana.Kyllä aito on aina paras. Nuo kulmakynäviritykset ovat useimmiten tyhmän ja joskus jopa naurettavan näköisiä.
- höpiset?
näin on kirjoitti:
Nythän tosin uusin trendi maailmalla on todella luonnolliset kulmakarvat, eli jopa jonkin verran tuuheat eikä juurikaan käsitellyt (nypityt). Eli tyyliin Madonna 20-vuotiaana.Luonnolliset kulmakarvat ovat sellaiset mitä ei ole nypitty ja siistitty mitenkään.
"Luonnollinen meikki" kuulostaa jo ihan vitsiltä. - mööks
höpiset? kirjoitti:
Luonnolliset kulmakarvat ovat sellaiset mitä ei ole nypitty ja siistitty mitenkään.
"Luonnollinen meikki" kuulostaa jo ihan vitsiltä.No on se luonnollisempaa jos on hieman siistityt kulmakarvat kun piirretyt. Muutenkin joillain toi "ehostaminen" menee ihan yli ymmärryksen.
Itse olen joskus tainnut viettää usein ehkä yli tunninkin peilin edessä "ehostaen" mutta se oli joskus nuorempana ja törkeen epävarmana tapauksena. Tänä päivänä (26v) mua ärsyttää kun "pitää" meikata töihin. Asiakaspalvelussa myyntialalla täytyy olla siisti. Meikkaaminen nyt on kuitenkin siistimpää kun että lähtis ihan aamutuoreena liikenteeseen. Mielestäni. Mutta kundikaveri suhtautuu nihkeemmin meikkaamiseen. Myöntää että se on ihan kaunista mutta ei tarpeellista. Ainakaan kaikille. Joskus vk-loppuaamuna jos laitan vähän ripsaria heti aamusuihkun jälkeen se mutisee..."ai taas sä laitoit tommosta jutskaa naamaan..." tms. :) - Ihosairaus
mööks kirjoitti:
No on se luonnollisempaa jos on hieman siistityt kulmakarvat kun piirretyt. Muutenkin joillain toi "ehostaminen" menee ihan yli ymmärryksen.
Itse olen joskus tainnut viettää usein ehkä yli tunninkin peilin edessä "ehostaen" mutta se oli joskus nuorempana ja törkeen epävarmana tapauksena. Tänä päivänä (26v) mua ärsyttää kun "pitää" meikata töihin. Asiakaspalvelussa myyntialalla täytyy olla siisti. Meikkaaminen nyt on kuitenkin siistimpää kun että lähtis ihan aamutuoreena liikenteeseen. Mielestäni. Mutta kundikaveri suhtautuu nihkeemmin meikkaamiseen. Myöntää että se on ihan kaunista mutta ei tarpeellista. Ainakaan kaikille. Joskus vk-loppuaamuna jos laitan vähän ripsaria heti aamusuihkun jälkeen se mutisee..."ai taas sä laitoit tommosta jutskaa naamaan..." tms. :)Itse lähde lähes suihkun raikkaan aamusella liikkeelle. Minulla on käynyt hyvä tuuri, kun luoja antoi minulla mustat ripset ja tummat kulmat luonnostaa. Valitettavasti vain sama geenihässäkkä kirosi minut sitten ikuisella aknella, johon ei edes roakutan auta.
Rajat silmien ympärille kajaalilla ja se on morjens. Ei minua ole vielä akneni vuoksi syrjitty, vaikka kommentoitu onkin. En vain voi asialle mitään ja minusta ihmisten täytyy se kyetä hyväksymään.
Ja kulmakarvoista: olin lukevinani joskus takavuosina tutkimuksen siitä, että kulmakarvat oikeasti ovat katoava ominaisuus ihmisessä.
Saara
- .....
taidampa minäkin ajella hiukset kokonaan pois ja piirtää pensselillä komean sängen.
- maskeeraaja
Jos kulmat on nypitty ohuiksi ja ajeltu kaaren jälkeen kokonaan pois ja sen jälkeen meikattu TAIDOKKAASTI, tavan jätkä ei kyllä lopputulosta huomaa ennenkuin on käsietäisyydellä
- bidrali
Hmm, Yleensä, jos meikkaan, olen niin tottunut vetämään myös kulmakarvat vähän tummemmiksi, samalla niihin tulee vähän enemmän symmetrisyyttä. Vaikka nypin ja muutenkin hoidan kulmia ei karvaa kasva tarpeeksi tietyissä kohdissa, on siis pakko laittaa vähän täytettä, että näyttäisi paremmalta.
Naisten, joilla on luonnostaan paksut tai koko pituudelta karvaiset kulmat, ei tarvitsisi edes laittaa kulmiaan mitenkään kunhan eivät yhteen kasva tai rehota muuten;D
(profiilissa oleva kuva sitten ei ole mikään tavallisen meikkauksen tulos, että tuskin lähden sen näköisenä kovin usein ulos;D) - outzak
Mulla sattui olemaan niin huono tuuri, että vaikka hiukset ovat luonnostaan tummanruskeat, niin kulmakarvat ovat suht värittömät. Jos en laita niihin väriä, näytän aivan ilmeettömältä..
Kovin paljoa en nypi, muoto on luonnostaan aika hyvä, mutta kynää on laitettava kylille lähtiessä!! Kestoväri olis muuten hyvä idis, kerran oon värjännytkin, mut nää mun kulmahaivenet on niin harvat, et se näyttää vielä hassummalta!
Oon kyl itsekkin nähnyt naisia, joilla on maalatut kulmakarvat keskellä otsaa.. Se on kyl aika pahan näköistä. Itse korostan kulmani sopiviksi hiuksien väriä mukaillen. Ja väitän ettei ap. huomaisi, että minulla on kulmissa kynää... On sitä kai jotain oppinut näinä meikkausvuosina.. Ainakin korostamaan kulmiaan luonnollisesti!! - mies 26
Kulmakarvoja voi tietty VÄHÄN korostaa meikillä, jos tosiaan ovat niin ilmeettömät, mutta semmoiset missä ei näy muutakun piirretyt viivat ovat aivan kammottavan rumat. Siis ihan hirveen näköistä!
- on!
Pahimman näköistä, jos nainen on yliblondattu ja sitten mustalla tai tummanruskeella piirretty ne kulmat...hyi yök.
- eyebrows
En tiedä muista mutta itselläni ainakin on niin vaaleat kulmakarvat ettei niitä näy, ja se se vasta typerän näköstä onkin, joten joudun piirtämään ne...
Itse piirrän kulmakarvani.
1) Hiusteni värjätty väri ei sovi kulmakarvojen luonnollisen vaalean värin kanssa. Tottakai SE olisi tyhmää jos joku blondi piirtäisi mustalla kynällä kulmansa. Eh?
2) Näytän yksinkertaisesti paremmalle piirretyissä kulmakarvoissa. Näin ovat sanoneet monet tuttuni, ja miehiltä olen kuullut että näytän niissä saakelin hyvältä. Itse en ainakaan henk. koht. ole pitänyt paksuista sammalmättäistä silmien yläpuolella. Omaa luokkaansa ovat tottakai ne, jotka eivät osaa piirtää oikein (=tasapaksut viivat paksulla tussilla)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782