pieni nainen mutta...

isot rinnat

onko kellään muilla tälläistä "ongelmaa", että on muuten xs-kokoinen, mutta isot rinnat saa kaikki paidat venymään, ja rintaliivejä on niin pirun vaikea löytää... kyllähän niitä rintsikoita isommille ihmisille löytyy yllinkyllin, mutta ei pienemmille, paitsi tietysti ne kalliit erikois liikkeet...huh... osaako kukaan kertoa minkälaiset kankaat eivät venyisi samantien rintojen mukana?? niin ja sekin vielä, että normaalit puserot ja paidat aina nousevat napapaidoiksi!! ottaa päähän.... löytyykö kanssasisaria?? huoh... :/

13

2281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minimami

      Miten voi olla mahdollista, ettei löydy tarpeeksi suuria rintsikoita. Siis minkä kokoisia etsit?

      Ymmärrän kyllä, että onhan se hankala löytää esim. puseroita, kun ne nousevat ylös tai napit ei mene kiinni, mutta ne rintsikat kai pitäisi löytyä.

      • silleen että.

        kuppikoko on 75DD, sellaisia on ihan älyttömän vaikea löytää tavallisista vaatekaupoista.. kaikki isommat koot menee ympärysmitalta niin isoiksi, ettei taho löytyä oikeeta kokoa.


      • löytyy
        silleen että. kirjoitti:

        kuppikoko on 75DD, sellaisia on ihan älyttömän vaikea löytää tavallisista vaatekaupoista.. kaikki isommat koot menee ympärysmitalta niin isoiksi, ettei taho löytyä oikeeta kokoa.

        Mulla on ihan sama koko ja ostan liivini figurasta, funky ladysta tai jopa sokoksesta ja stockaltakin löytyy ihan nättejä/seksyjä. Vaatteeni tilaan bravissimosta, ihan ylivetomitoitukset, vaikka onkin kallis liike!

        Yhdestä ihanasta sieltä tilaamastani paitapuserosta teetätin ompelijalla kaavat ja hän ompeli huomattavasti huokeamalla koko kaapillisen samalla mitoituksella olevia paitoja.


      • ja aina löytynyt Turusta
        silleen että. kirjoitti:

        kuppikoko on 75DD, sellaisia on ihan älyttömän vaikea löytää tavallisista vaatekaupoista.. kaikki isommat koot menee ympärysmitalta niin isoiksi, ettei taho löytyä oikeeta kokoa.

        Heips, en tiedä asutko kovin pienellä paikkakunnalla jossa vain pari liikettä? Itse olen saman mittainen, pituutta vain 160 ja hoikka, mutta rinnoissa löytyy ;) eli koko vaihtelee 70-75 DD. Aina kuitenkin löytynyt hyvin rintsikoita, puserot ja niiden löytyminen on paljon vaikeampaa. Tai esim mitään kotelomekkoa tms valmisvaatetta ei juuri (tai tosi harvoin) voi ostaa, kun rinnuksissa ei ole kunnon muotolaskoksia.
        Ratkaisuna on paitojen ja puseroiden teettäminen. Ja usko pois, ei ole lainkaan niin kallista kun luulisit, kanakita saa monesti tarjouksessa ja kun samalla ompelijalla käyt, luot jo hyvän asiakassuhteen. Kannattaa vaatteissa myös panostaa laatuun, ei määrään ja tietty jos itse osaat ommella tai löytyy joku sukulainen/tuttava ompelijaksi vielä halvemmalla, aina parempi.


      • löytyy liivejä
        silleen että. kirjoitti:

        kuppikoko on 75DD, sellaisia on ihan älyttömän vaikea löytää tavallisista vaatekaupoista.. kaikki isommat koot menee ympärysmitalta niin isoiksi, ettei taho löytyä oikeeta kokoa.

        Kyllä ainakin Turun seudulta löytyy liivejä. Ostin muuten viimeksi Seppälästä 85DD kokoiset ja E-kupin liivejä löytyy ainakin Lindexistä. Sieltä muuten löytyi kivat bikinitkin, edulliset ja sopivankokoiset!


      • Nimetön
        silleen että. kirjoitti:

        kuppikoko on 75DD, sellaisia on ihan älyttömän vaikea löytää tavallisista vaatekaupoista.. kaikki isommat koot menee ympärysmitalta niin isoiksi, ettei taho löytyä oikeeta kokoa.

        Olen ostanut viimeisen puolen vuoden aikana Lindexistä hintaan 19.95€/2kpl rintsikoita kokoa 75DD. Malleja on muutamia ja mielestäni ne ovat olleet hyviä ja tukevia arkirintsikoita. Lisäksi sieltä löytyy samaa kokoa monia muita malleja eivätkä hinnatkaan ole pahoja n. 15 eurosta ylöspäin.


    • ollaan...

      Ei niitä muuten löydy isommillekaan, jos vähänkään poikkeaa siitä kaikkein tavallisimmasta standardista. Esimerkiksi Stockalla, jonka luulisi olevan hyvinvarustettu liike, kokoja on välillä 70A ja 95D, mutta esimerkiksi 75E ja 80E tuntuvat olevan juuri noiden superkalliiden erikoismyymälöiden tavaraa - paitsi että ei niistäkään tunnu löytyvän.

      Tavataan ulkomailla liivikaupoissa! :(

      • Sama vika. Ei haittaa vaikka olis vähän pienemmät. Kun ei oikein mitään M-kokoa viittis näin muuten xs kokoisena ostaa. Pitää varmaan alkaa ite askartelee.
        Joka paitaan tissiosa erikseen =(


    • triid

      isoja kuppikokoja pienellä (60cm->) ympäryksellä löytyy kohtuu hintaan
      http://www.hali.dk

    • päähän ottaa!!!

      Oon 157 cm ja rintaliivit kokoa 70 dd!!! Niskat ja pää on KOKOAJAN kipeinä, sopivia ja edullisia rintsikoita ei löydy, miehet kuolaa, itseä vituttaa ja ahdistaa, rinnat alkaa venymään... prkl!! Että tiedän tunteen!! Aion mennä rintaleikkaukseen kunhan saan rahat kokoon, lääkärisetä ei ottanu vakavasti kun ehdotin pienennystä, se vaan tuijotti vaivautuneena lattiaan ja mutisi jotain epämääräistä. Leikkaus on ainut vaihtoehto!!

      • Viola M

        Hei!
        Jos liivien ei tarvitse olla superseksikkäitä (seksikkyys on kyllä muustakin kiinni kuin liivien pitseistä...), niin tässä hyviksi havaitsemiani liivimerkkejä. Nimittäin olen 158 cm ja kuppikoko 75C tai 70C, mutta rinnat ovat painavat ja erottuvat takuulla muuten hoikahkosta kropasta.

        Chantelle: sileä, kaarituki, ei toppauksia, tosin arkisen käyttöön. Toppausta ei ole, olen huomannut sen tarpeelliseksi, koska olen raskasrintainen

        Marie Jo, kevyillä toppauksilla ja kuppien sivuissa pitsiä, uskomatonta, mutta näyttävät pienentävän rintoja.

        MarieJo: L'Aventure. Kevyet toppaukset, kaarituki.

        Tarkemmat merkkitiedot kadonneet, mutta myyjät kyllä opastavat. ja sitten, sileät eivät tuo rintoja liikkaa esille, itse en edes ajattele ostavani paksuilla pitseillä päällystettjä liivejä.

        Siis etsi tuotemerkkejä MarieJo ja Chantelle. Muitakin hyviä varmasti on. Käänny erikoisliikkeiden puoleen. Ja jos haluat ostaa edulliset (halvat?), niin olen todennut sata kertaa, että köyhän ei kannata ostaa halpaa.

        Onnistuneita ostoksia!

        T. Rintava


    • -j-

      Juuh,itse 153 cm ja 70dd.Kyllähän ne erottuu ja onnekseni olen ylpeä niistä:)
      Hiukkasen vaikeahan se on löytää edullisia ja hyviä rintsikoita...kunnes eksyin www.halens.fi(Tai com tms..) Siis tämä postimyyntitalo,,sieltä merkkishoppi ja gossard.Minusta tuli vakioasiakas ja hinnat n.40e.(Löytyy ainaki 70dd:eitä)

    • MissPositiivi

      eli et ole yksin...meikäläisellä on d-kupit, ylipainoa ihanat parikymmentä ja centtejä 150. Täsä olis nyt sitten uusien elämäntapojen opettelu vaiheessa koska BMI kertoo saman minkä peiliki;hieman lihava. Kaikki rasvamömmö on pakkautunu sellasille alueille ettei muu auta ku sitkeä liikunta ja terveellinen ruokavalio. Rintikoita ostettaessa kannattaa panostaa laatuun..Se että ne kestää ja tukee riittävästi on tärkeämpää kuin niiden ulkonäkö. Minulla on erikseen sellaset "viettelysliivit" jotka on tosi hyvännäköiset mutta joita ei pidä kun sen tietyn aikaa esim. illasta..yleensä ne sitten lentääkin nopeasti lattialle..heh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe