Heips,
voisiko joku konkari kertoa tarkemmin? toimiiko samalla periaatteella kuin kotona levitettävät rusketusvoiteet? jos makaa auringossa niin lähteekö helposti entä miten helposti tarttuu vaatteisiin ensimmäisen päivän jälkeen? Lähteekö tasaisesti vai läikittäin? Itse levitettävät ainakin minulla lähtevät tasaisesti, mutta sekoitankin aina kosteusvoidetta sekaan. kiitos vastauksista! :0)
Aurinkosuihku
2
668
Vastaukset
- 7 kertaa käynyt
Toimii samalla periaatteella. Oman kokemukseni mukaan aurinkosuihkussa käytettävä aine on huomattavasti kevyempää/"hienorakenteisempaa" kuin kotikäyttöiset itseruskettavat. Niinpä pukeutuminen pari minuuttia suihkun jälkeen ei tunnu ällöltä (iholle ei jää rasvaista kerrosta, kuten kotikäyttöisissä voiteissa).
Aurinkosuihkun rusketus myös lähtee tasaisemmin. Toki läikkiä saattaa tulla, varsinkin kyynärtaipeisiin, mutta rusketus pysyy hyvänä huomattavasti kauemmin kuin itse laitettavilla tuotteilla. Ja siinä vaiheessa kun rusketus alkaa rapista, se on todella helppo poistaa kokonaan karkealla sienellä hankaamalla. Ei jää läikkiä samalla lailla kuin kotirusketuksessa ja voit vaikka samantien käydä hakemassa uuden värin :)
Minä noudatan 6 tunnin ohjetta, eli kuuteen tuntiin aurinkosuihkun jälkeen ei saa hikoilla tai käydä pesulla. Auringonotosta en osaa sanoa kun en enää sitä harrasta. Tässäpä näitä. - Anonyymi
Rusketustahan voi hankkia myös itseruskettavilla pillereillä
Mytan:
http://hyvinvointishop.com/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723362Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 841401
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64859Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61697Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51676